das dan helemaal raar. ene keer wel en andere keer niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O nu kreeg ik hem wel. Apart.
Ik denk dat sommige mensen minder nadenken over de consequenties van hun daden dan anderen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:57 schreef mootie het volgende:
Soms snap ik mensen echt niet. Meestal eigenlijk.
Op maandag 20 augustus 2012 00:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Blegh, een blinde kip ziet nog dat dit gedoemd is tot falen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen minder nadenken over de consequenties van hun daden dan anderen.
maar dat is t hem dus juist. gedoemd te falen. straks weer klagen over niet meewerkende instanties en dat de controles te streng zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Blegh, een blinde kip ziet nog dat dit gedoemd is tot falen.
Het is altijd zo kut dat andere mensen, kinderen ook meegesleurd worden.
* mootie gaat daar niet meer lezen, want wordt pissig
En het is toch geen basis voor een kind. Je hoeft heus niet alles op en top in orde te hebben, maar een ietwat stabiele basis lijkt me toch een aardig begin.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat is zo en ze zitten ook in een wereldje waarin dat blijkbaar al dan niet met liefde toegelaten wordt dat ze steeds op hun bek gaan.
Toch al het tweede kind?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En het is toch geen basis voor een kind. Je hoeft heus niet alles op en top in orde te hebben, maar een ietwat stabiele basis lijkt me toch een aardig begin.
Geen idee. Jullie posten er toch?quote:
lol, daar kan ik niets aan veranderen hequote:Op maandag 20 augustus 2012 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Het enige probleem is dat ik dan in de aircoloze auto moet.
Al die mensen die zwanger worden terwijl ze de pil slikken, het is me toch wat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yups en schulden vanuit die vorige relatie.
en nu beginnen we dus aan nr 2
Ik zag het in de AT staan, dus las het topic even. En kan me nog allerlei gedoe in FHF herinneren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee. Jullie posten er toch?
man die kerel heeft zijn halve woning in laten richten door fok. daarna verhuizen want dat was dichter bij zn vriendin. geen geld, maar dat doet er niet toe en binnenkort weer verhuizen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee. Jullie posten er toch?
83quote:
Is er ook een glaasje sinas? Gewoon puur en zonder ijs?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:16 schreef yvonne het volgende:
Leven in de brouwerij. Ik trakteer!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou van jullie allemaal * snif.
Note to self, Cider is geen, ik herhaal geen limonade
feli yvonnequote:Op maandag 20 augustus 2012 01:16 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is er ook een glaasje sinas? Gewoon puur en zonder ijs?
Zweet ze.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:24 schreef yvonne het volgende:
Weet je wat ik ga doen? gewoon slapen, in deze hitte ja
Trusten lieffies
Ik neem het blikje wel. Lekker koel! Dankjewel Yvonne. En wat heb je allemaal voor je verjaardag gehad?quote:
hedde bgij ook iets friskes voor mien?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:16 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zitten niet op te letten als ze aan de diarree zijn ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Al die mensen die zwanger worden terwijl ze de pil slikken, het is me toch wat.
Ik volg je kinderen stiekem wel een beetje in OUD.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:20 schreef Marrije het volgende:
Ik zie dit topic nu pas (staat niet meer in mijn actieve topics dus duurde even tot ik erop gewezen werd), ik ben natuurlijk te druk met mijn kinderen bijbenenWant druk is het wel
Nu ff het topic lezen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik volg je kinderen stiekem wel een beetje in OUD.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:13 schreef Marrije het volgende:
[..]Daar zie je vooral wat ik aan kleding voor ze koop
Topics hoog houden valt niet mee tegenwoordig hé?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef Jian het volgende:
Nu zie ik opeens de huidige bewoners van deze SC niet meer posten?! Gewoon doen hoor, NMNS komt toch niet meer terug
Sorry, 3 gouwe sterren userquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Topics hoog houden valt niet mee tegenwoordig hé?
Jaloezie?, ik ben één en al achting, 3 gouwe-sterren-users zijn de paradepaardjes van fok, de trots van het forum. De posts van een 3 gouwe-sterren-user zijn altijd subliem en smelten als truffel-chocolade op de tong. Nee, ik weet wat je er allemaal voor moet doen, petje af hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw, bespeur ik lichte jalouzie ineens hier voor die paar luizige eurootjes?
Mekkeren is gratis inderdaad hier, geeft veel plezier op de korte termijn, maar een beetje lui begaan met het goeie doel hier bekijken dit even beter..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Jaloezie?, ik ben één en al achting, 3 gouwe-sterren-users zijn de paradepaardjes van fok, de trots van het forum. De posts van een 3 gouwe-sterren-user zijn altijd subliem en smelten als truffel-chocolade op de tong. Nee, ik weet wat je er allemaal voor moet doen, petje af hoor
Shit, je hebt je gewoon ingekocht, ik dacht dat het een erebaan wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mekkeren is gratis inderdaad hier, geeft veel plezier op de korte termijn, maar een beetje lui begaan met het goeie doel hier bekijken dit even beter..
[ afbeelding ]
Je kan ook nog de "Verborgen User Optie" proberen natuurlijk, dan krijg je geld toe schijnt het!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |