die laat ik even voor strakkiesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef Toverheks het volgende:
Hebben jullie deze ook gevolgd vanavond, heel intressant en leuk en mooie caps van Gher......
Honderd jaar oud pakket vanavond geopend
doe maar een aai over z'n bolletje, vin ik ruim voldoende ....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:25 schreef Toverheks het volgende:
Laysa slaap lekker dan straks en kus aan D-K ook namens Jian
was echt leuk om te volgenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die laat ik even voor strakkies
mmmm, ik vond het een beetje een dooddoener en die show was belachelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef Toverheks het volgende:
Hebben jullie deze ook gevolgd vanavond, heel intressant en leuk en mooie caps van Gher......
Honderd jaar oud pakket vanavond geopend
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
doe maar een aai over z'n bolletje, vin ik ruim voldoende ....
quote:
Omdat je geen Noors kon verstaan, maar ben razend benieuwd wat er allemaal instaat en hoop ook dat het gauw op internet komt wat het allemaal voor betekenis heeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
mmmm, ik vond het een beetje een dooddoener en die show was belachelijk
Gewoon voorbereiding op nieuwe schermutselingenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]dacht dat er wat opbloeide tussen jullie als ik het topic zo volg, de goedemorgen/goedemiddag en avond enzo
Nee kijk thuis heb het druk ben aan het klussen en ben niet meegevraagdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]toverheks
ga je morgen ook naar ajax ?
Als we het over voetballen gaan hebben ben ik weg hoor !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]toverheks
ga je morgen ook naar ajax ?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon voorbereiding op nieuwe schermutselingen
ik schenk alleen nog maar bierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]speel je nog steeds voor ober? of ben je die rol ontgroeid ?
Godquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als we het over voetballen gaan hebben ben ik weg hoor !![]()
alleen deze vin ik wel leuk![]()
Op z'n topquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow......... maar dat lust ik wel hoor !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:33 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik schenk alleen nog maar bier
[ afbeelding ]
zit weer te joetoepen jou schuldquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of is er nog iemand die iets kwijt wil ?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:34 schreef Toverheks het volgende:
Doet ik ff deze, af en toe kijken blijft leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |