klotekinderenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]Heks is nog niet eens het juiste woord, af en toe echt zou haar zo aan haar haren de trap af willen slepen, maar dat mag niet
![]()
Nee hoor, maar ze is af en toe zo stronteigenwijs en denkt dat ze alles beter weet wordt er soms moe van
hard! zo goeeedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eeeeejjjjjjjjjjjjjj die ken ik nog nieteffe luisteren
Ik zei gister kutkinderen, blijft het zelfde tochquote:
één pot natquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zei gister kutkinderen, blijft het zelfde toch
Die geven het alweer opquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Toverheks het volgende:
Waar zit de rest nu ineene, was zo gesjellig druk hier![]()
Tv kijken en zo naar bedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Toverheks het volgende:
ze worden oud heks, tis niet andersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Toverheks het volgende:
ik heb hem in mijn lijst gezet, ga ik hem later nog eens luisterenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, maar goed, mooi filmpje ook, mooie vrouw, Jack White is
Oh daar zijn die geile wijven weerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die geven het alweer op![]()
blaffen wij hem toch effe vol Heks ?
ja toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh daar zijn die geile wijven weer
Nieuwe album van Jack, Blunderbuss, gewoon 2 of 3 keer luisteren en ......quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb hem in mijn lijst gezet, ga ik hem later nog eens luisteren
Deze zijn nog geilerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh daar zijn die geile wijven weer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |