één pot natquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zei gister kutkinderen, blijft het zelfde toch
Die geven het alweer opquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Toverheks het volgende:
Waar zit de rest nu ineene, was zo gesjellig druk hier![]()
Tv kijken en zo naar bedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Toverheks het volgende:
ze worden oud heks, tis niet andersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Toverheks het volgende:
ik heb hem in mijn lijst gezet, ga ik hem later nog eens luisterenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, maar goed, mooi filmpje ook, mooie vrouw, Jack White is
Oh daar zijn die geile wijven weerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die geven het alweer op![]()
blaffen wij hem toch effe vol Heks ?
ja toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh daar zijn die geile wijven weer
Nieuwe album van Jack, Blunderbuss, gewoon 2 of 3 keer luisteren en ......quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb hem in mijn lijst gezet, ga ik hem later nog eens luisteren
Deze zijn nog geilerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh daar zijn die geile wijven weer
quote:
die laat ik even voor strakkiesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef Toverheks het volgende:
Hebben jullie deze ook gevolgd vanavond, heel intressant en leuk en mooie caps van Gher......
Honderd jaar oud pakket vanavond geopend
doe maar een aai over z'n bolletje, vin ik ruim voldoende ....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:25 schreef Toverheks het volgende:
Laysa slaap lekker dan straks en kus aan D-K ook namens Jian
was echt leuk om te volgenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die laat ik even voor strakkies
mmmm, ik vond het een beetje een dooddoener en die show was belachelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef Toverheks het volgende:
Hebben jullie deze ook gevolgd vanavond, heel intressant en leuk en mooie caps van Gher......
Honderd jaar oud pakket vanavond geopend
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
doe maar een aai over z'n bolletje, vin ik ruim voldoende ....
quote:
Omdat je geen Noors kon verstaan, maar ben razend benieuwd wat er allemaal instaat en hoop ook dat het gauw op internet komt wat het allemaal voor betekenis heeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
mmmm, ik vond het een beetje een dooddoener en die show was belachelijk
Gewoon voorbereiding op nieuwe schermutselingenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]dacht dat er wat opbloeide tussen jullie als ik het topic zo volg, de goedemorgen/goedemiddag en avond enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |