Mijn munitie om jou te jennen met dat abo werd mij wreed ontnomen, mag ik dat zo zeggen, ja dat mag ik zo zeggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gebruik je dat laffe "ik ken het eg nie hellepe" excuus nou nog stééds?
Het kostte mij dik poen druiloor....
Is dat over voetballe?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:29 schreef Jian het volgende:
Renee v.d Gijp bij VI; Als van Basten nu zegt ik laat m'n baard staan tot we winnen, dan kan ie in december mooi voor Sinterklaas spelen
Da's humor, maar dat is aan jou natuurlijk niet besteedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is dat over voetballe?![]()
Mooi, tijd om dringend andere dingen te gaan doen....
Klopt, er is nix leuks aan voetballe, zelfs niet grappig bedoeld...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's humor, maar dat is aan jou natuurlijk niet besteed
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, er is nix leuks aan voetballe, zelfs niet grappig bedoeld...
5th is ook Amsterdammer, ..... eentje die niet van Ajax houdtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:34 schreef Toverheks het volgende:
Voetballen is heel erg leuk, en mijn cluppie is nog leuker
Is toch heel ergquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
5th is ook Amsterdammer, ..... eentje die niet van Ajax houdt
Sorry..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is toch heel ergdan is hij niet met een AJAX hart geboren
Dan ga je vast kijken morgen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sorry..
[ afbeelding ]
Ik ben van datte...
Wel toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom vraag je in de OP hoe het met die Griek is en niet met mij?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef Laysa het volgende:
Bwehehehe...zo komt iedereen langzaam even posten hier
ik ken je tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]kon het toch niet laten
Ik snap je niet, je gaat dus kijken of je weet niet waar ik het over heb?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als jij iets weet wat IK ga missen, kan je een Slap Shot om je oren krijgen weet je hé?
Naar jouw Griek wordt tenminste gevraagdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe is het met zijn vrouw/vriendin?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je moet de groeten van hem hebben
FANNquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhh Hoest met de Viking ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naar jouw Griek wordt tenminste gevraagd
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naar jouw Griek wordt tenminste gevraagd
Ik was anders nog als een scherpschutterquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Het was half 3 's nachts he? Mijn herens wwerkten niet meer, vond dat ik er al heel wat had.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zullen we deze effe volblaffen vanavond !![]()
![]()
![]()
Haksquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef Toverheks het volgende:
En Laysa![]()
![]()
en ook de rest van het tuig dat dit topic weer komt vereren met een bezoekje
Ja jij was er toen ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was anders nog als een scherpschutter![]()
ff kijken of ik toen ook gepost heb
Jaaaaaaaaaaaaa dat bedoel ik !quote:
Wie gaan we volblaffen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zullen we deze effe volblaffen vanavond !![]()
![]()
![]()
Goed. Wat aardig dat je het vraagtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhh Hoest met de Viking ?
Is Huppelkut toch tot maandag met vriendin en moeder naar Slagharen ben ik haar kamer aan het metermovosenquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is Huppelkut toch tot maandag met vriendin en moeder naar Slagharen ben ik haar kamer aan het metermovosennou kan niet meer verder in het donker morgen maar weer heb het zowaar echt druk, denk dat ik maar een baan ga zoeken
Dit topic !quote:
plugin, mis je een plugin ofzo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit topic !![]()
Ik krijg steeds melding van PLUg In ofzoiet !![]()
dat is die laptop hastikke langzaam, of de verbinding, dat ken ook
Is gewoon een varken, echt meen ik overal ligt wat in dat kippenhok, en de tandpasta was zeker in de aanbieding van die dure, liggen 5 tube`squote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
omg....was zeker ook grote schoonmaak
![]()
lekker klussen daar ben je gek op
Die wilde ik net voor je postenquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is gewoon een varken, echt meen ik overal ligt wat in dat kippenhok, en de tandpasta was zeker in de aanbieding van die dure, liggen 5 tube`smaar allemaal creme en roosjes van dekbed kussens, kaarsjes et6c.en heb je wel eens iemand met een tafeltje en een rolgordijn van 2 meter zoveel achterop een scooter zien zitten
en dan nog een mega grote tas ergens te bungelen.
Dat wist ik !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die wilde ik net voor je posten
ahhhhhhhhhh Vitasquote:
Shockwave betekent dat je lappie over 10 minuten ontploftquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet ik veelook iet met shockwave geen flauw idee wat dat ding bedoeld
Oh...... dan neem ik vast afscheidquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Shockwave betekent dat je lappie over 10 minuten ontploft
ah, iets met je shockwave plugin dus (is voor het afspelen van filmpjes o.a. youtube)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet ik veelook iet met shockwave geen flauw idee wat dat ding bedoeld
Waar blijft mijn Alexander of marvinquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh...... dan neem ik vast afscheid![]()
Het was fijn om jullie te kennen
ehhhh....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
ah, iets met je shockwave plugin dus (is voor het afspelen van filmpjes o.a. youtube)
Welke browser gebruik je?
nee doe efffe die ene kreun negert,quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waar blijft mijn Alexander of marvin
ik weet zeker dat je kassakutje helemaal inquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:05 schreef Toverheks het volgende:
Maar wordt wel mooi hoor Laysa, heb van die bakken voor in zo boekenkast gekocht ook creme met bloemetjes, dekbed overtrek en zo een stoer plaid erover gedrapeerd en nog meer bende was een vermogen kwijt bij de Ikea ( we doen het met zijn alle he, of ik doe alles hun leggen alleen geld op tafel)en komen nog wat meiden prullen enzo, nu maar hopen dat ze het mooi vind zoniet gaat ze maar een ander kosthuis zoeken, neem ik haar kamer wel
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee doe efffe die ene kreun negert,ik vergeet steeds hoe die vent heet,
het begint met uh uh uh
Hoop het ook, en een nagellak en make up echt ze werkt nu bij de Kruitvat part time ( 29ste heeft ze intake gesprek van school nieuwe opleiding) maar ze kan zelf wel een Kruitvat beginnenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je kassakutje helemaal inzal zijn
chrome dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ehhhh....die met dat rondje blauwe stip rood groen en geel ik weet niet meer
hoe dat heette
Heeft ze ander werk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoop het ook, en een nagellak en make up echt ze werkt nu bij de Kruitvat part time ( 29ste heeft ze intake gesprek van school nieuwe opleiding) maar ze kan zelf wel een Kruitvat beginnen
oke...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
chrome dus
als ie moeilijk blijft doen, gewoon effe Adobe shockwave player opnieuw downloaden en installeren, grote kans dat het dan verholpen is.
http://get.adobe.com/shockwave/otherversions/
Ja ben blij hoor dat Madam weer de moeite had genomen om een baantje te gaan zoeken, die 3 weken AH vond ze maar niks, wat denken ze daar wel dat ze boodschappen mandjes gaat sorteren, en langer werkt dan afgesprokenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heeft ze ander werk?
Wat goed van dr![]()
En spannend de 29e
Dit gaat over de jongste Heks? gaat goed dus?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ben blij hoor dat Madam weer de moeite had genomen om een baantje te gaan zoeken, die 3 weken AH vond ze maar niks, wat denken ze daar wel dat ze boodschappen mandjes gaat sorteren, en langer werkt dan afgesprokenEn dit bevalt haar helemaal, ze vind het erg leuk, leuke meiden etc. dus ben ik allang blij.
eeeeejjjjjjjjjjjjjj die ken ik nog nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
En als dat niet helpt, dit nummer van Jack keihard aanzetten, dan wordt je ook weer blij![]()
verstandige vrouwquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... dat laat ik even later aan die Griek over
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit gaat over de jongste Heks? gaat goed dus?
klotekinderenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]Heks is nog niet eens het juiste woord, af en toe echt zou haar zo aan haar haren de trap af willen slepen, maar dat mag niet
![]()
Nee hoor, maar ze is af en toe zo stronteigenwijs en denkt dat ze alles beter weet wordt er soms moe van
hard! zo goeeedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eeeeejjjjjjjjjjjjjj die ken ik nog nieteffe luisteren
Ik zei gister kutkinderen, blijft het zelfde tochquote:
één pot natquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zei gister kutkinderen, blijft het zelfde toch
Die geven het alweer opquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Toverheks het volgende:
Waar zit de rest nu ineene, was zo gesjellig druk hier![]()
Tv kijken en zo naar bedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Toverheks het volgende:
ze worden oud heks, tis niet andersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Toverheks het volgende:
ik heb hem in mijn lijst gezet, ga ik hem later nog eens luisterenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, maar goed, mooi filmpje ook, mooie vrouw, Jack White is
Oh daar zijn die geile wijven weerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die geven het alweer op![]()
blaffen wij hem toch effe vol Heks ?
ja toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh daar zijn die geile wijven weer
Nieuwe album van Jack, Blunderbuss, gewoon 2 of 3 keer luisteren en ......quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb hem in mijn lijst gezet, ga ik hem later nog eens luisteren
Deze zijn nog geilerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh daar zijn die geile wijven weer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |