Mijn munitie om jou te jennen met dat abo werd mij wreed ontnomen, mag ik dat zo zeggen, ja dat mag ik zo zeggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gebruik je dat laffe "ik ken het eg nie hellepe" excuus nou nog stééds?
Het kostte mij dik poen druiloor....
Is dat over voetballe?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:29 schreef Jian het volgende:
Renee v.d Gijp bij VI; Als van Basten nu zegt ik laat m'n baard staan tot we winnen, dan kan ie in december mooi voor Sinterklaas spelen
Da's humor, maar dat is aan jou natuurlijk niet besteedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is dat over voetballe?![]()
Mooi, tijd om dringend andere dingen te gaan doen....
Klopt, er is nix leuks aan voetballe, zelfs niet grappig bedoeld...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's humor, maar dat is aan jou natuurlijk niet besteed
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, er is nix leuks aan voetballe, zelfs niet grappig bedoeld...
5th is ook Amsterdammer, ..... eentje die niet van Ajax houdtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:34 schreef Toverheks het volgende:
Voetballen is heel erg leuk, en mijn cluppie is nog leuker
Is toch heel ergquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
5th is ook Amsterdammer, ..... eentje die niet van Ajax houdt
Sorry..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is toch heel ergdan is hij niet met een AJAX hart geboren
Dan ga je vast kijken morgen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sorry..
[ afbeelding ]
Ik ben van datte...
Wel toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom vraag je in de OP hoe het met die Griek is en niet met mij?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef Laysa het volgende:
Bwehehehe...zo komt iedereen langzaam even posten hier
ik ken je tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]kon het toch niet laten
Ik snap je niet, je gaat dus kijken of je weet niet waar ik het over heb?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als jij iets weet wat IK ga missen, kan je een Slap Shot om je oren krijgen weet je hé?
Naar jouw Griek wordt tenminste gevraagdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom vraag je in de OP hoe het met die Griek is en niet met mij?
Hoe is het met zijn vrouw/vriendin?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je moet de groeten van hem hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |