ja het vorige topic had meer potentiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis hier allemaal nog heel liefelijk hoor
Ah... ik ben maagdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent een schorpioen of je bent het niet.
het is maar een kwestie van tijd voordat jij je zin krijgt hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:48 schreef Jian het volgende:
[..]
ja het vorige topic had meer potentie
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef Gert het volgende:
Hou eens op met ruziemaken!![]()
![]()
![]()
O wacht, te vroeg.![]()
Mijn zomer was prima en duurt nog een paar weken Marrije! Ben jij tevreden over jouw zomer? Die hitte was zeker wel afzien?![]()
Nee, nee, nee, ik ben een aimabel mens, vrede op aarde enzo, maar jouw echtgenoot moest in het vorige topic weer zo nodig het aankomend modje spelen, jaaahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
het is maar een kwestie van tijd voordat jij je zin krijgt hoor
Die zijn uiteraard ook van harte welkom. Maar het zal effe wennen zijn. Je bent gewend om een beetje aan de keukentafel te keuvelen en ineens zit de hele huiskamer vol.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:49 schreef Toverheks het volgende:
Gert denkt, goffer de goffer was zo lekker rustig heb je dat gajes weer, het tuig blijft de SC volspammen, alles jammer waar zijn die mouse enzo, kunnen toch gesjellig meekleppen, Gert zeg er eens wat van
Nee hoor....Dat ben ik...je vergist je schromelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, ik ben een aimabel mens, vrede op aarde enzo, maar jouw echtgenoot moest in het vorige topic weer zo nodig het aankomend modje spelen, jaaaha
DK zou een uitstekende mod zijn !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, ik ben een aimabel mens, vrede op aarde enzo, maar jouw echtgenoot moest in het vorige topic weer zo nodig het aankomend modje spelen, jaaaha
Zou jij mod willen worden?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hoor....Dat ben ik...je vergist je schromelijk
jij mag welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hoor....Dat ben ik...je vergist je schromelijk
Willen....willen....het is geen kwestie van willen maar moeten...we moeten toch de rekeningen betalenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou jij mod willen worden?
Ze moeten gewoon aanschuiven, we bijten nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zijn uiteraard ook van harte welkom. Maar het zal effe wennen zijn. Je bent gewend om een beetje aan de keukentafel te keuvelen en ineens zit de hele huiskamer vol.![]()
markvanrinsum
ow....... gadver die ga ik niet aanklikken hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:52 schreef Toverheks het volgende:
hou niet van Froger, maar mooi nummer en vooral de muziek.
OMG, wat doe je nu, we waren zo leuk samenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
DK zou een uitstekende mod zijn !
Maar de muziek dat orkest vind het een mooie ballad al wordt ik er ook verdrietig van.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow....... gadver die ga ik niet aanklikken hoorik wordt altijd een beetje misselijk
van die kop
Geef het nog een kans ...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
OMG, wat doe je nu, we waren zo leuk samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |