Ja, da's waar, wil jij nog iets kwijt Heks hier aan de RLS mensjes?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit weer te joetoepen jou schuld
Welnee, ik doseer alleen een beetje anders heb ik morgen niks meer te vertellenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat we uitgeluld zijn
Oh die is al zo oud, maar blijft geweldig, dat kind is zoontje van kennissen van hun dus niks zielig, maar volgens mij moest ie toch na afloop huilenquote:
Coos zal wel af en toe bijlezen, zal hem eens twitterenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, da's waar, wil jij nog iets kwijt Heks hier aan de RLS mensjes?
Ik niet, weet je wie ik wel een beetje heb gemist?
CoosCoos als je dit leest ?
Ik heb je gemist...
Jullie gaan toch niet door met die reunie of wel?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, ik doseer alleen een beetje anders heb ik morgen niks meer te vertellen
Dat zou wel mooi zijn !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:42 schreef Laysa het volgende:
Nou als Coos nu niet te voorschijn komt weet ik het ook niet meer
Je kan nu niet meer terug hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jullie gaan toch niet door met die reunie of wel?
Jawelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jullie gaan toch niet door met die reunie of wel?
Honda mag ook effe lang komen !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:43 schreef Jian het volgende:
Ik heb hondjes al een keer geroepen in het vorige topic, maar nog niks
Mis er nog wel een paar, Tuinfluiterd die zelde hier poste maar het wel volgde, Cc is ook nog niet langs geweest dacht ik. en zo zijn er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:43 schreef Jian het volgende:
Ik heb hondjes al een keer geroepen in het vorige topic, maar nog niks
Met griekse yoghurt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Zit ik het topic dus voor niks vol te blaffen !
Fluitertje postte hier niet zo vaakquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mis er nog wel een paar, Tuinfluiterd die zelde hier poste maar het wel volgde, Cc is ook nog niet langs geweest dacht ik. en zo zijn er nog wel een paar.
Nee hoor, we maken gewoon een derde aan, gezellig, zoals heks zegtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Zit ik het topic dus voor niks vol te blaffen !
Kijk aan !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef Gert het volgende:
Hou eens op met ruziemaken!![]()
![]()
![]()
O wacht, te vroeg.![]()
Mijn zomer was prima en duurt nog een paar weken Marrije! Ben jij tevreden over jouw zomer? Die hitte was zeker wel afzien!
Tis hier allemaal nog heel liefelijk hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef Gert het volgende:
Hou eens op met ruziemaken!![]()
![]()
![]()
O wacht, te vroeg.![]()
Mijn zomer was prima en duurt nog een paar weken Marrije! Ben jij tevreden over jouw zomer? Die hitte was zeker wel afzien?![]()
ow........ oke...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, we maken gewoon een derde aan, gezellig, zoals heks zegt
Je bent een schorpioen of je bent het niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kijk aan !ze komen onder alle stenen vandaan !
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |