Ik vond masseren op den duur pijnlijker dan gewoon de wee wegpuffenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:55 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik! mmm dat douchen is wel een punt ja... naja ik zal er nog eens over nadenken en anders moet mijn man maar gewoon mijn onderrug masseren
Nee, wel een manuele placentaverwijdering en een fluxus. Heb begrepen dat er kans op herhaling is en dat is niet zo handig als er nog een kindje uit moet.quote:
Dat hoor ik 3 september. Ik denk dat het gaat zoals de vorige keer alleen nu gepland.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:56 schreef Troel het volgende:
Ik ben er twee keer bevallen en volgens mij innepin ook twee keer
De eerste keer was natuurlijk best hectisch, ook omdat er een kinderarts paraat moest staan. De tweede keer was super
Maar, hoe het is bij ze als de eerste een keizersnee is geworden, weet ik natuurlijk niet. Voor zover ik weet gaan ze altijd eerst voor natuurlijk, behalve als het medisch gezien niet anders kan
Ga je bij de verloskundigen daar of bij een gyn?
Ik vind dat dus helemaal niet zo jammer en verdrietig eigenlijk. Je wil toch het beste voor je kind? Ik snap wel dat je je instelt op een natuurlijke bevalling, voor sommigen liefst thuis, maar als dat niet gaat, dan zij dat maar zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:48 schreef pessie het volgende:
[..]
Of 6 uurtjes. Weet je, ik was helemaal panisch van tevoren (degenen die hier weer met mij zitten weten dat helaas ws nog wel) achteraf gezien is het "gewoon" loslaten en zien wat er van komt. Dat loslaten was een beetje een uitdagingmaar het is goed gekomen. En mocht het toch een drama worden kun je altijd nog naar het ziekenhuis voor pijnbestrijding.
Lily, dat weet ik nogik weet ook nog hoe verdrietig je ervan was en hoe ontzettend absoluut niet de manier van bevallen dat voor jou was.
Ik was bij de vk en ze hebben een zwangere lopen die een kindje in stuit heeft liggen met de navelstreng om de nek, de zwangere had thuis willen bevallen maar het is het veiligst om een ks te doen. Heel jammer en verdrietig, wel fijn dat ze het vantevoren zien en dat ze een plan van aanpak hebben die het beste is voor moeder en kind.
Mag je het thuis proberen? Ga je het proberen? Of mag het niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:58 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik vind dat dus helemaal niet zo jammer en verdrietig eigenlijk. Je wil toch het beste voor je kind? Ik snap wel dat je je instelt op een natuurlijke bevalling, voor sommigen liefst thuis, maar als dat niet gaat, dan zij dat maar zo.
Ik vind het bijna een beetje egoïstisch om daar dan verdrietig om te zijn. Het gaat verdorie om het belang van je kind.
Dat is mijn persoonlijke mening, en mijn kind ligt op dit moment in stuit, en ik wil ook graag thuis bevallen.
Maar het is toch niet raar (of egoïstisch) om het jammer te vinden als het niet loopt zoals je graag had gewild?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:58 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik vind dat dus helemaal niet zo jammer en verdrietig eigenlijk. Je wil toch het beste voor je kind? Ik snap wel dat je je instelt op een natuurlijke bevalling, voor sommigen liefst thuis, maar als dat niet gaat, dan zij dat maar zo.
Ik vind het bijna een beetje egoïstisch om daar dan verdrietig om te zijn. Het gaat verdorie om het belang van je kind.
Dat is mijn persoonlijke mening, en mijn kind ligt op dit moment in stuit, en ik wil ook graag thuis bevallen.
Nou, ik kan het me heel goed voorstellen, uiteraard wil je het beste voor je kind, maar in plaats van thuis een natuurlijke bevalling een bevalling op de operatie tafel lijkt me wel even wennen en ik kan me voorstellen dat daar bepaalde gevoelens bij loskomen. Sowieso mag je na een ks niet meer thuis bevallen vanwege het risico dat het litteken opengaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:58 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor! Is hier overigens wel weer overgegaan, al weken geen last meer van gehad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar tis meer de buitenkant/heupen die zo godnondejuus zeer gaan doen. En om dat te ontlasten ga ik dan maar op mijn andere heup liggen .. Totdat het daar weer pijn gaat doen. En dan draai ik weer terug. .. En weer terug .. en weer terug.
serieusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:58 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Heb ik op dit moment nog geen idee van, hangt ervan af of de baby nog gaat draaien (wat ik niet verwacht). Als ie niet draait heb ik me al voorgenomen om een stuitbevalling alleen te overwegen als ze zoveel mogelijk risico's kunnen uitsluiten. In de meeste gevallen gaat dat niet, dan heb ik liever een ks. Jammer? Ja, dat wel. Maar dan heb ik wel een gezond kindje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mag je het thuis proberen? Ga je het proberen? Of mag het niet?
Ja, ik ook, hoor. Maar wat wel overeenkomt is, denk ik, de frustratie dat het niet "vanzelf" is gegaan. Ik kijk goed terug op mijn bevalling maar heb er altijd toch een wat knagend faal-gevoel aan overgehouden. Hoe onterecht ook hoor, dat weet ik, maar toch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:14 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het ook best wel een verschil of je alleen medisch wordt en in het ziekenhuis moet bevallen of meteen een keizersnede krijgt wat dan ook meteen gevolgen heeft voor volgende bevallingen en uberhaupt voor de bevalling zelf.
Ja, de kans is meer dan 50% dat je alsnog naar het ziekenhuis moet bij een eerste bevalling, dacht ik. Pas las ik weer ergens dat iemand niet eens een koffertje klaar had gezet omdat het gewoon niet in haar opkwam dat ze naar het ziekenhuis zou moeten. Dat vond ik wel érg naïef.quote:Ook als je thuis begint kan het altijd voorkomen dat je toch naar het ziekenhuis moet. Dat hou je toch ook wel een beetje in je achterhoofd. Hoe jammer het dan ook is.
En draaipoging?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:18 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Heb ik op dit moment nog geen idee van, hangt ervan af of de baby nog gaat draaien (wat ik niet verwacht). Als ie niet draait heb ik me al voorgenomen om een stuitbevalling alleen te overwegen als ze zoveel mogelijk risico's kunnen uitsluiten. In de meeste gevallen gaat dat niet, dan heb ik liever een ks. Jammer? Ja, dat wel. Maar dan heb ik wel een gezond kindje.
Een eventuele ks lijkt mij op dit moment echt geen teleurstelling waard, maar ik ben dan ook een n00b op bevallingsgebied.
Maar denk je dan dat andere vrouwen kiezen voor een vaginale stuitbevalling omdat ze hun eigen wens voor een vaginale bevalling boven de gezondheid van de baby stellen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:18 schreef Mangostine het volgende:
Heb ik op dit moment nog geen idee van, hangt ervan af of de baby nog gaat draaien (wat ik niet verwacht). Als ie niet draait heb ik me al voorgenomen om een stuitbevalling alleen te overwegen als ze zoveel mogelijk risico's kunnen uitsluiten. In de meeste gevallen gaat dat niet, dan heb ik liever een ks. Jammer? Ja, dat wel. Maar dan heb ik wel een gezond kindje.
Nou ja, voor jou misschien niet, voor een ander wel... da's dus persoonlijk.quote:Een eventuele ks lijkt mij op dit moment echt geen teleurstelling waard, maar ik ben dan ook een n00b op bevallingsgebied.
Bijna. Ik snap het wel dat het jammer is dat je bevalling anders gaat dan gepland.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:17 schreef lily het volgende:
[..]
serieus![]()
nou, ik was er vreselijk verdrietig onder maar als er geen keizersnede zou bestaan dan zouden ik en mijn dochter zijn overleden dus ik heb maar naar mijn gynaecoloog (verdrietig) geluisterd
Waarom niet? Is een draaipoging niet veel minder ingrijpend dan een stuitbevalling of een keizersnee?quote:
Dat hangt ervan af of en welke risico's er aan de stuitbevalling in kwestie zitten, zoals een navelstreng die kan afknellen, of zuurstoftekort. Daar doe je je kind geen goed mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:22 schreef Cantare het volgende:
[..]
Maar denk je dan dat andere vrouwen kiezen voor een vaginale stuitbevalling omdat ze hun eigen wens voor een vaginale bevalling boven de gezondheid van de baby stellen?
[..]
Nou ja, voor jou misschien niet, voor een ander wel... da's dus persoonlijk.
nee natuurlijk niet neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:24 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Bijna. Ik snap het wel dat het jammer is dat je bevalling anders gaat dan gepland.
Maar, en zeker in jouw geval, als er zulke risico's zijn, dan heb je dus geen keus. Het gaat toch om jou en je kind, en dan neem je volgens mij geen enkel risico.
Ik denk dat je het dan over een klein groepje uitzonderingen hebt, terwijl hier volgens mij vooral verhalen gedeeld werden van vrouwen die heus wel een verstandige keuze maken maar desondanks verdrietig zijn dat het anders is gelopen dan ze hadden gehoopt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af of en welke risico's er aan de stuitbevalling in kwestie zitten, zoals een navelstreng die kan afknellen, of zuurstoftekort. Daar doe je je kind geen goed mee.
Als dat niet aan de orde is, prima. En dan zou ik er zelf waarschijnlijk ook voor kiezen.
Maar er zijn vrouwen die ondanks die risico's toch per se natuurlijk willen bevallen, en dan kies je daar - naar mijn mening - voor omdat je dat zelf graag wil, niet omdat dat in het belang is van je kind.
Zitten ook risico's aan. Bevalling kan spontaan op gang komen, navelstreng kan verstrengeld raken, baby kan dip in hartritme krijgen, baby kan weer terugdraaien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom niet? Is een draaipoging niet veel minder ingrijpend dan een stuitbevalling of een keizersnee?
Hoe voel je je verder?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:26 schreef Poezebeest het volgende:
Hier ook heel benieuwd of ik natuurlijk kan bevallen, wil ook wel graag zo'n vers, warm babytje op mijn buik. Vorige was een spoedks na 36 uur weeën en nog maar 1cm ontsluiting, was wel ingeleid, maar begon ook al met 1cm ontsluiting. Had vanaf begin een ruggenprik, dus nergens iets van gemerkt, behalve dat ik niets binnen kon houden.
Ben wel benieuwd of het niet ontsluiten weer kan gebeuren, dan wil ik nl gelijk een ks.
Volgende week intake bij de vk, ben heel benieuwd of ik daar mag blijven, wegens mijn hoge bloeddruk geschiedenis, maar ik wil eigenlijk niet bij de gyn als het niet hoeft. Bevallen moet natuurlijk wel bij de gyn, maar daar heb ik al rekening mee gehouden.
Wat zei de gynaecoloog/verloskundige ervan? Konden ze een verklaring geven voor het feit dat je geen ontsluiting kreeg?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:26 schreef Poezebeest het volgende:
Hier ook heel benieuwd of ik natuurlijk kan bevallen, wil ook wel graag zo'n vers, warm babytje op mijn buik. Vorige was een spoedks na 36 uur weeën en nog maar 1cm ontsluiting, was wel ingeleid, maar begon ook al met 1cm ontsluiting. Had vanaf begin een ruggenprik, dus nergens iets van gemerkt, behalve dat ik niets binnen kon houden.
Ben wel benieuwd of het niet ontsluiten weer kan gebeuren, dan wil ik nl gelijk een ks.
Draaien doen ze vanaf het moment dat het ook redelijk veilig is als de bevalling erdoor in gang wordt gezet... Bedenk je ook goed, dat een keizersnee ook risico's heeft.. Voor jou en je kindje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:31 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Zitten ook risico's aan. Bevalling kan spontaan op gang komen, navelstreng kan verstrengeld raken, baby kan dip in hartritme krijgen, baby kan weer terugdraaien.
Ik mag toch hopen dat dat uitzonderingen zijn ja! En dat de meeste vrouwen inderdaad een weloverwogen besluit nemen in het belang van de gezondheid van hun kind en henzelf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:30 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik denk dat je het dan over een klein groepje uitzonderingen hebt, terwijl hier volgens mij vooral verhalen gedeeld werden van vrouwen die heus wel een verstandige keuze maken maar desondanks verdrietig zijn dat het anders is gelopen dan ze hadden gehoopt.
Komt tzt. Als het aan de orde zou zijn. /fingers crossedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Draaien doen ze vanaf het moment dat het ook redelijk veilig is als de bevalling erdoor in gang wordt gezet... Bedenk je ook goed, dat een keizersnee ook risico's heeft.. Voor jou en je kindje.
Ik zou het zeker nog eens heel goed laten uitleggen, met alle voors en tegens.
Oh en ik ken ook nog wel verhalen dat kindje toch nog wel draaide...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:35 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Komt tzt. Als het aan de orde zou zijn. /fingers crossed
ik ook ik ook! Maar als mijn kind een beetje op mij lijkt...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh en ik ken ook nog wel verhalen dat kindje toch nog wel draaide...
Doggystyl!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:44 schreef mignonne het volgende:
Lekker veel op handen en knieën gaan zitten schijnt meer ruimte te geven om een kind nog te laten draaien![]()
Allebei mijn druiven hebben tot een week of 28 dwars gelegen, daarna tot 30 en 32 weken in stuit en daarna zijn ze gedraaid. Vooral die laatste heb ik gevoeld, jeumig wat een verbouwing was datdaarna hebben ze allebei gewoon keurig gelegen en zijn ze normaal geboren.
Ja, daar grapte ik van het weekend nog over: als ik begin met projectielbraken is ie vast aan het draaienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:45 schreef Poezebeest het volgende:
Is Lex van kd niet op het einde nog vanzelf gedraaid?
Ohja, dat van die voorliggende placenta is hier ook het geval.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:47 schreef Zolena het volgende:
Bij mij ook nog stuitligging, morgen echo om te kijken of kindje al gedraaid is.
Draaipoging kon bij mij ws niet omdat de placenta voor ligt, dan is het te gevaarlijk ofzo.
Ik begreep juist dat er erg veel voordelen zaten aan een 'gewone' stuitbevalling voor moeder en kind behalve als het kindje inderdaad in gevaar zou kunnen komen door een navelstreng oid. En dat ze daarom dan juist echo's maken om te kijken hoe het ligt en waar de navelstreng zit. Keizersnee is ook niet zonder risico's.
Maar heb gelukkig dit weekend nog een verhaal gehoord van kindje dat nog 2 salto's heeft gemaakt in de laatste drie weken (en de laatste de goeie kant op).
Misschien maar eens een avond op mijn kop gaan hangen, wie weet helpt het
Ik wílde in het ziekenhuis/ geboortecentrum bevallen en had ook nog geen koffertje klaar staan toen de bevalling begon (met 38.3 weken)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:19 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ja, ik ook, hoor. Maar wat wel overeenkomt is, denk ik, de frustratie dat het niet "vanzelf" is gegaan. Ik kijk goed terug op mijn bevalling maar heb er altijd toch een wat knagend faal-gevoel aan overgehouden. Hoe onterecht ook hoor, dat weet ik, maar toch.
[..]
Ja, de kans is meer dan 50% dat je alsnog naar het ziekenhuis moet bij een eerste bevalling, dacht ik. Pas las ik weer ergens dat iemand niet eens een koffertje klaar had gezet omdat het gewoon niet in haar opkwam dat ze naar het ziekenhuis zou moeten. Dat vond ik wel érg naïef
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:52 schreef pessie het volgende:
Jupvolgens mij heeft manlief ze nog ergens aangestoken ook
moet zeggen dat ik na 5 uur staand weeën opvangen geen oog meer had voor kaarsjes...
Kyara, heb je bij Midas een ks gehad?
Ik hoor hier niet meer, maar +1! Goed verwoord.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:05 schreef mignonne het volgende:
Maar Mangostine, waarom denk jij dat je iets te vinden hebt over wat een ander al dan niet mag voelen? Ergens verdriet om hebben staat niet gelijk aan egoïstisch zijn of het belang van iets of iemand anders niet voorop hebben. Ik ken legio vrouwen die heel verdrietig zijn geweest over hoe hun bevalling gelopen is of dat ze bijvoorbeeld naar het ziekenhuis verwezen zijn in plaats van dat ze bij de verloskundige onder controle mochten blijven. Die vrouwen hebben verdriet over de situatie, over het feit dat hun zwangerschap of hun bevalling niet 'normaal' verloopt. Niet over het feit dat het niet loopt zoals zij per se willen en daarbij willens en wetens risico's nemen met de gezondheid van je kind.
Of is het verdriet van al die vrouwen die niet meer thuis mogen bevallen als gevolg van een gebeurtenis bij een vorige bevalling een uiting van egoïsme? ondergetekende included Is het verdriet van Lily dat ze na 2 'normale' bevallingen ineens zomaar toeters en bellen kreeg egoïsme? Ik vind dat een hele vreemde gedachte eerlijk gezegd. En ik vind het nog vreemder dat jij van mening bent dat je het recht hebt om iets te mogen vinden van een emotie van een ander.
Zo ken ik er namelijk nog wel een paar. Verdriet om een overleden partner met een terminale ziekte ook graag niet meer ja, want zn situatie was toch uitzichtloos en het is egoïstisch om die partner hier te willen houden, zijn belang staat voorop.
Ik ga mezelf ook even doodschamen over het feit dat ik verdriet heb omdat ik nu voor de rest van mn leven met een litteken loop dwars over mn keel waardoor iedereen naar me kijkt alsof ik weetikveelwat gedaan heb. Maar hey, ik ben wel mooi van mn gezwel af en dat is wat telt, alles wat secundair is daar is geen ruimte voor.
Het spijt me zeer maar ik vind het bijzonder kortzichtig van je om je er zo over uit te laten. Dat er vrouwen zijn die wél egoïstische keuzes maken staat buiten kijf, maar dat is in het geval van eenvoudig weg "verdriet" helemaal niet te beoordelen.
Je had zo'n lekker bord voor je kop toen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:52 schreef pessie het volgende:
Jupvolgens mij heeft manlief ze nog ergens aangestoken ook
moet zeggen dat ik na 5 uur staand weeën opvangen geen oog meer had voor kaarsjes...
Ik dacht dat ik best tijdens de weeën nog mijn laatste spulletjes kon inpakken. Nou neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik wílde in het ziekenhuis/ geboortecentrum bevallen en had ook nog geen koffertje klaar staan toen de bevalling begon (met 38.3 weken). Ik had er gewoon totaal geen rekening mee gehouden dat de mini ook éérder kon komen
. Maar tas inpakken tijdens weeën is een prima bezigheid.
Dat je ook geen tas klaar hebt staan als je thuis bevalt (of 'm klaarmaakt als je weeën beginnen), vind ik dan wel een ander verhaal. Beetje naïef idd.
x 2quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:36 schreef pessie het volgende:
Nu je het zegt ophelia, onze familiewieg had ook een dichte bodem. Geen klacht over gehad van de kraam trouwens. Ik weet dus niet precies hoe het zit, kan me ook niet herinneren dat bij Nathan in een folder te hebben gelezen van het kraambureau...
Heej, maar jouw 2de is zeer spoedig onderweg, nu nog weer iets over gehoord? Vraag het anders over 1 tot 20 dagen even aan je kraam voor ons? pretty pleasequote:
Ik had de vorige keer in mijn bevalplan staan dat ik geen ruggenprik wilde tenzij noodzakelijk... toch een ruggenprik gekregen. Dit keer staat erin dat ik geen pethidine wil. Ben benieuwd of ik nu juist pethidine krijg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:38 schreef Solagratia het volgende:
Al heb ik nog wel geprobeerd om onder de ruggenprik uit te komen en een narcose te krijgenachteraf blij dat het een ruggenprik was
![]()
Helemaal nooit van gehoord, alleen hier gelezen! Help me herinneren als de kraam er is, dan vraag ik het.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:40 schreef pessie het volgende:
[..]
Heej, maar jouw 2de is zeer spoedig onderweg, nu nog weer iets over gehoord? Vraag het anders over 1 tot 20 dagen even aan je kraam voor ons? pretty please
Voor zover ik weet zijn harde buiken geen probleem, mits je ze niet te vaak en/of met regelmaat hebt, en ze geen pijn doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:38 schreef Solagratia het volgende:
Hoe zit het ook al weer met harde buiken? bijna 24 weken, 2e kindje en vandaag al een aantal harde buiken gehad.
Ok!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:42 schreef Cantare het volgende:
[..]
Helemaal nooit van gehoord, alleen hier gelezen! Help me herinneren als de kraam er is, dan vraag ik het.
Pijn als in weeën-achtig...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:46 schreef Solagratia het volgende:
Pijn doen als in wegpuffen of pijn als in naar gevoel?
Ik ben heel benieuwd hoe je dat telt. Stel de baby "schopt" drie keer kort op elkaar, tel je dat dan als drie of als één?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:40 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
En juist omdat ik de baby al amper 10 keer per dag voel, zal alles eigenlijk onveranderd worden.
Dat tel je als 3 bewegingen, al zijn het er 10 kort na elkaar dan heb je de 10 in ieder geval weer gehaald. Ik voel alleen af en toe een draaiende kont, schepjes deze zwschap nog nooit gevoeld en soms een handje wat zit te porren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Fijn om te lezen dat het voor nu positief nieuws is FTA
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe je dat telt. Stel de baby "schopt" drie keer kort op elkaar, tel je dat dan als drie of als één?
Wij hadden ze ook onder wat minder leuke omstandigheden gekregen, daarom kon ik ook niet echt van die plaatjes genieten. Ik zag in eerste instantie een potentieel heel ziek kindje, beetje pijnlijk om dan zo duidelijk zo'n gezichtje te zien vond ik, of pijnlijk, emotioneel ik weet het niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Blijft bizar dat zoiets in je buik zit he![]()
Ik ben inmiddels ook de trotse bezitter van een hele rits 3D-echo's (okay dan .. de omstandigheden waar we ze onder hebben moeten maken was wat minder, maar toch).
Ik ben echt benieuwd of later, als beebje is geboren, ik veel zal herkennen
toch zie ik wel jouw mondquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:48 schreef becky27 het volgende:
Zo vandaag weer veel gedaan, babykamer gesaust, dingen opgehangen, drie keer naar de stort gereden, en weer echo's laten maken. Zo leuk nu, die 3D bij bijna 22 weken. Ze wilde alleen echt niet stil liggen haha.
Ze heeft wel een ander koppie (het is allemaal nog zonder vetjes), vooral ander neusje dan Noortje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verschil met die andere 3d's! Ik kan hier moeilijk wat van makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:11 schreef becky27 het volgende:
Dit was Noortje toen ik 27 weken zwanger was.
[ afbeelding ]
Klootzak die Bing.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:32 schreef Ticootje het volgende:
Bizarre dromen: We gingen dus voor de 20 weken echo en daar bleek kindje niet meer te leven... Maar het volgende moment was ik alweer 9 weken zwanger van Bing (gtst)..
(We hadden het gister over vreemdgaan en opeens een donker kindje bij de geboorte gehad..)
Ja dat snap ik!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:38 schreef Ticootje het volgende:
Nou ik werd met onwijze hoofdpijn wakker, en nu knijp ik m voor volgende week natuurlijk
Je kan er ook in als Tally: ergens half april?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:47 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen!
Als de dokter gelijk heeft (qua bevruchting) dan ben ik uitgerekend op 15 april.
Ik wil nog niet in het lijstje want ik wil het bevestigd hebben.
Maar 2 jaar geleden was ik voor mini ook uitgerekend op 15 april
Neh ik wil in ieder geval weten dat alles goed isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan er ook in als Tally: ergens half april?
Dromen ... Het zal vast wel goed zijn met je rijstkorreltje!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Neh ik wil in ieder geval weten dat alles goed is
Want ik heb namelijk ook gedroomd.
Over een buiten baarmoeder zwangerschap
Ach, het is goed voor de lijn denk maar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:57 schreef freecell het volgende:
Oi, onhandig die dromen! Het gaat toch in je hoofd zitten he?
3e trimester: check
Boven de WC hangen: check
Ik geef het opHet zal wel weer blijven tot en met de bevalling
Valt tegen, al een kilo of 10 aangekomenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach, het is goed voor de lijn denk maar.
en 27 weken zwanger?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Valt tegen, al een kilo of 10 aangekomen
Woohooquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:30 schreef Tally het volgende:
Wel de medicatie voor IVF net afgebeld want ja. Niet nodig![]()
Bijna klaar...quote:
Nee, het lijkt tamelijk oneindigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bijna klaar...
het lijkt nog zo kort..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder niet zoveel onthouden.. Ben nog een beetje onder de indruk van daarnet.
Ja echt niets dan lof voor die mensen hoor, ze laten niks aan het toeval over. Ze verdienen allemaal een dikke pluim!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:03 schreef Kyara het volgende:
Wel fijn dat ze zo de tijd nemen om je voor te bereiden en in te lichten.
Het komt wel goed...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja echt niets dan lof voor die mensen hoor, ze laten niks aan het toeval over. Ze verdienen allemaal een dikke pluim!
Enne ja, zijn we dadelijk weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen
Door Leyla.. Ik verwacht er niets van hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:45 schreef Kyara het volgende:
Ticootje, krijg je een uitgebreide seo omdat ze iets vermoeden of door je eigen medische historie?
Wat is er dan met Leyla (gebeurd)? (als je het wilt vertellen)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Door Leyla.. Ik verwacht er niets van hoor.
OH! Leyla heeft een vsd, daarvoor staat ze gewoon onder controle. Bij het ontdekken werd meteen opereren gezegd, maar kind heeft nergens last van, zolang dat zo blijft mag moeder natuur het zelf proberen te sluiten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wat is er dan met Leyla (gebeurd)? (als je het wilt vertellen)
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:32 schreef Ticootje het volgende:
(We hadden het gister over vreemdgaan en opeens een donker kindje bij de geboorte gehad..)
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
OH! Leyla heeft een vsd, daarvoor staat ze gewoon onder controle. Bij het ontdekken werd meteen opereren gezegd, maar kind heeft nergens last van, zolang dat zo blijft mag moeder natuur het zelf proberen te sluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]Je maakt ook geen heroverweging wbt borstvoeding? Zeker als je kindje ziek of zwakker is, heeft het duidelijk heel veel baat bij borstvoeding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Hoezo niet? Ik had en heb hetzelfde standpunt als jij, maar heb tijdens mijn zwangerschap tegen de vk gezegd dat ik na de bevalling misschien wel van gedachten verander en dat ik dat dan wel zeg. Was prima.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Nee, eigenlijk staat mijn standpunt daarin vast.. Dat was al vrij vroeg tijdens de zwangerschap zo.
Wil niet zeggen dat ik in de komende weken niet 180 graden om kan draaien natuurlijk .. Dat er toch iets van een 'moederinstinct' () boven komt drijven ofzo .. Op dit moment is dat nog vrij ver te zoeken moet ik je eerlijk zeggen
... (ondanks dat ik al mega lektieten heb vanaf de 21e week
)
Kindje is overigens harstikke welkom hoor, en heel bewust voor 'gekozen' .. En voel me ook gezegend dat ik uberhaupt zwanger heb kunnen raken want ik ben mij er meer en meer bewust van geworden dat het voor veel mensen niet is weg gelegd. De verhalen hier van deames die een miskraam hebben gehad of andere zorgen rondom hun zwangerschap zetten je wat dat betreft al heel snel met beide benen weer op de grond!
Zo heb ik dat ook tegen de gyn gezegd. Opzich geen probleem, alleen nu wordt dit zo in mijn dossier gezet en zal er ook geen 'moeite' worden gedaan om het kindje aan te leggen direct na de bevalling. Mocht ik toch van mening veranderen, dan moet ik dat ook als de wiedeweerga aangeven zodat daar ook op ingespeeld kan worden. Het kan niet zo zijn dat ik het kindje er dadelijk uit poep en dan ineens zeg: o ja, doe toch maar borstvoeding! Daar hebben ze mij ook bewust van gemaakt en daar heb ik ook begrip voor![]()
Overigens heb ik mij wel goed ingelezen over zowel fles- als borstvoeding. Deze keuze is dus niet alleen gebaseerd op een 'gevoel'
Iemand van mijn cursus had moxatherapie gedaan, maar had helaas niet geholpen. Het klonk wel onpraktisch wat je thuis nog moest doen, iets met voet bij een vlam ofzo?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:46 schreef Zolena het volgende:
Me nicole succes straks,voor niet misselijk en
voor nog steeds misselijk...
Kindje ligt bij mij nog steeds in stuitligging, en ook al vrij diep in mijn bekken, en hij is best groot, dus kans dat ie spontaan draait wordt steeds kleiner...
Tinuviel heb je post gelezen, verloskundige zei inderdaad ook dat ze het misschien toch wel willen proberen dat draaien maar dat de gynaecoloog daarover moet beslissen. En over alle andere risico's gaat de gynaecoloog ook eerst allemaal uitleggen zodat we daarna pas hoeven te beslissen.
Wel goed voor mij zo te lezen had dus beetje klok en klepel verhaal gehoord, maar was iig gerustgesteld dat stuitligging niet persé verplicht keizersnede hoeft te betekenen zonder dat ik daardoor een onverantwoordelijke mama wordt...
Ik hoop gewoon dat kindje zelf draait. Iemand wel eens gehoord over moxatherapie? Verloskundige kwam er mee, was niet bewezen effectief ofzo, maar in het kader van baat het niet dan schaadt het niet viel het te proberen. Kweet het niet. Ben normaal niet zo van het alternatieve circuit, maar goed stel nou dat het helpt.
Oh ja daar ben ik ook benieuwd naar. Volgende week eerste afspraak, en heb de verloskundigen al een beetje zitten bekijken op de website. Zitten wel wat leuke tussen denk ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Ticootje het volgende:
Mijn verloskundigen zijn allemaal een beetje zweverig.. J en ik moeten ook vaak enorm lachen als we weer zijn geweest.
Dit is serieus?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:13 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra, als je zelf thuis moxatherapie wil doen is dat heel makkelijk. Je koopt via internet of bij een acupuncturist de moxastick, lijkt een beetje op een cigaar en daarvan steek je het einde aan, net als bij een cigaar. Datmoet je dan zo'n 10cm van het uiteinde van de kleine teen houden of iemand laten houden en een soort cirkelende bewegingen maken. Sommige acupuncturisten bieden ook Moxatherapie aan met deze sticks of een elektrische moxastaaf.
Waar bellen ze nog voor dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
Guttegut, ik had een mevrouw van Moeders voor Moeders aan de telefoon.... van een landelijk callcenter oid denk ik. Mènwat een doos... zeverig stemmetje, las duidelijk dr vragen op en was dus niet echt een gesprek aan het voeren.
Nouja, volgens mij hadden ze al 3x gebeld, ben ik er nou eindelijk vanaf. Ik vond die informatrice een tof mens, en ik doe graag mee, maar pffff... deze had ik hier niet aan huis gehoeven
Owh ik ben gister gebeld. Ze komt vrijdag langs en ben ik er vanafquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
Guttegut, ik had een mevrouw van Moeders voor Moeders aan de telefoon.... van een landelijk callcenter oid denk ik. Mènwat een doos... zeverig stemmetje, las duidelijk dr vragen op en was dus niet echt een gesprek aan het voeren.
Nouja, volgens mij hadden ze al 3x gebeld, ben ik er nou eindelijk vanaf. Ik vond die informatrice een tof mens, en ik doe graag mee, maar pffff... deze had ik hier niet aan huis gehoeven
Vind wij ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:32 schreef Poppedein het volgende:
Waar ga je heen Ladyblack?
En Tally, een onwijs blijevoor jou en je toffe lijf! Wat een geweldige verrassing!
Wat zou daaraan niet serieus zijn? Het is net als bij acupuntuur, dat de achterliggende gedachte is, dat bepaalde plekken op je lichaam weer andere punten in het lichaam stimuleren. Zo zou je via deze punten bij je tenen en nog andere punten op het lichaam (voor acupunctuur) de baarmoeder/ placenta kunnen stimuleren wat weer je kind stimuleert om te draaien. Of je erin gelooft is natuurlijk een 2e.quote:
Ja mijn verloskundige noemde het ook echt inclusief geven telefoonnummer van zo'n acupuncturist...misschien is de verloskundige ook wel een zweef, maar om eerlijk te zijn zou ik graag gewoon bevallen, en stel nou dat het helpt...quote:
Nee ok... Prima..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:48 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wat zou daaraan niet serieus zijn? Het is net als bij acupuntuur, dat de achterliggende gedachte is, dat bepaalde plekken op je lichaam weer andere punten in het lichaam stimuleren. Zo zou je via deze punten bij je tenen en nog andere punten op het lichaam (voor acupunctuur) de baarmoeder/ placenta kunnen stimuleren wat weer je kind stimuleert om te draaien. Of je erin gelooft is natuurlijk een 2e.
Ik geloof er niet heel hard in, maar denkt toch dat ik die man ga bellen...ze roepen dat het 25% meer kans geeft op 'normale' bevalling.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:48 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wat zou daaraan niet serieus zijn? Het is net als bij acupuntuur, dat de achterliggende gedachte is, dat bepaalde plekken op je lichaam weer andere punten in het lichaam stimuleren. Zo zou je via deze punten bij je tenen en nog andere punten op het lichaam (voor acupunctuur) de baarmoeder/ placenta kunnen stimuleren wat weer je kind stimuleert om te draaien. Of je erin gelooft is natuurlijk een 2e.
Wat je moet bedenken is dat je een flinke buikwond hebt, en dat je daardoor dus wat moeite kan hebben met zitten. Je kan dan wel liggend voeden of in de rugbyhouding...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:49 schreef Zolena het volgende:
[..]
Ja mijn verloskundige noemde het ook echt inclusief geven telefoonnummer van zo'n acupuncturist...misschien is de verloskundige ook wel een zweef, maar om eerlijk te zijn zou ik graag gewoon bevallen, en stel nou dat het helpt...
Ze zeggen ook dat borstvoeding moeilijker is na een keizersnede en dat wil ik eigenlijk wel, dus met name die keizersnede zie ik tegenop (ook al hoeft het niet altijd als er een stuitligging is en kan het als je geluk hebt ook nog best gewoon natuurlijk).
ik zou bij een antroposofische verloskundige praktijk gaan werken als ik jou was.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:13 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra, als je zelf thuis moxatherapie wil doen is dat heel makkelijk. Je koopt via internet of bij een acupuncturist de moxastick, lijkt een beetje op een cigaar en daarvan steek je het einde aan, net als bij een cigaar. Datmoet je dan zo'n 10cm van het uiteinde van de kleine teen houden of iemand laten houden en een soort cirkelende bewegingen maken. Sommige acupuncturisten bieden ook Moxatherapie aan met deze sticks of een elektrische moxastaaf.
Ach, je kunt het altijd proberen toch. Het kan allicht geen kwaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:50 schreef Zolena het volgende:
[..]
Ik geloof er niet heel hard in, maar denkt toch dat ik die man ga bellen...ze roepen dat het 25% meer kans geeft op 'normale' bevalling.
Nou ik heb de kennis misschien wel maar dat is echt niet waar mijn passie ligt op werkgebied.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:52 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zou bij een antroposofische verloskundige praktijk gaan werken als ik jou was.
Als jij je daar goed bij voelt moet je dat gewoon doen natuurlijk...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:50 schreef Zolena het volgende:
[..]
Ik geloof er niet heel hard in, maar denkt toch dat ik die man ga bellen...ze roepen dat het 25% meer kans geeft op 'normale' bevalling.
Ja das waar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ach, je kunt het altijd proberen toch. Het kan allicht geen kwaad.
Ik heb wel eens een sexshow gezien waar ze brandende kaarsen in bepaalde holtes douwden... Staat dat ook op de dvd?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:14 schreef Tinuviel het volgende:
Nou Vicky, moxatherapie kun je dus gewoon ook zelf doen. Vind ik ook niet raar. Het is toch wel eenverschil of je een naald in je lichaam steekt of gewoon een vlam, zwelend iets bij je hebt. Anders zouden aanstekers en lucifers enzo ook niet zomaar verkrijgbaar mogen zijn. Je krijgt bij moxatherapie wel een demonstratie van de acupuncturist of via een dvd.
kunnen we dan de .mkv krijgen kunnen we het op de laptop kijken!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een sexshow gezien waar ze brandende kaarsen in bepaalde holtes douwden... Staat dat ook op de dvd?
Moxa en sex zijn wel 2 verschillende dingen en die moxasticks worden ook niet in holtes gestopt. Het is niet de bedoeling dat je met die moxasticks je lichaam raaktquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een sexshow gezien waar ze brandende kaarsen in bepaalde holtes douwden... Staat dat ook op de dvd?
Dat aanleggen binnen een uur is heel belangrijk, maar er is totaal geen man over boord als het niet lukt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:06 schreef kwakz0r het volgende:
hoi! ik meld me even als baby die in stuitligging en met een spoedkeizersnede (narcose ipv de geplande ruggeprik) geboren is. ik heb borstvoeding gehad (probleemloos) en de band met moeder is net zo goed als bij broertje (die daarna met een gewone vaginale bevalling geboren is, wel in zkh).
Let wel, dit was in de jaren tachtig, toen lieten ze moeders gewoon nog urenlang op een zaal liggen zonder haar eigen kind vastgehouden of gezien te hebben, waarna ze me eerst achter een raampje mocht bekijken vanuit bed, en pas weer een paar uur daarna werd ik voor het eerst aangelegd "voor de vorm" waarbij tot grote verbazing van de verpleging is toch echt gewoon dronk en er melk was.
boodschap: mijn mama en ik hebben er qua bonding en bv niet onder geleden. het kan dus gewoon ook zo gaan met ks lieve mama's to be
Ik heb na mijn keizersnede geen enkele moeite gehad met borstvoeden. Zowel qua houding als met het op gang komen niet. Ik kreeg Daan pas na anderhalf uur aangelegd en dat ging gelijk goed. Kwam wel maar met beetjes, maar later op de dag, na regelmatig aanleggen was het goed. Na 4 dagen al weer op geboortegewicht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat je moet bedenken is dat je een flinke buikwond hebt, en dat je daardoor dus wat moeite kan hebben met zitten. Je kan dan wel liggend voeden of in de rugbyhouding...
Met het op gang komen van de melk na een keizersnee zijn verschillende verhalen over.
Het zal je pijngrens wel zijn ;-)quote:
*Valt binnen...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb na mijn keizersnede geen enkele moeite gehad met borstvoeden. Zowel qua houding als met het op gang komen niet. Ik kreeg Daan pas na anderhalf uur aangelegd en dat ging gelijk goed. Kwam wel maar met beetjes, maar later op de dag, na regelmatig aanleggen was het goed. Na 4 dagen al weer op geboortegewicht.
Ehrm... bedankt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:49 schreef freecell het volgende:
Ow,dat durfde ik ook altijd met baby's van anderen.
Bij mijn oudste ging de kraam weg en dacht ik echt: uhm? En nu? Wat als ik hem stuk maak?
ter bemoediging
Jij ziet er ook echt puik uit op die buikfoto's meisquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:57 schreef Cantare het volgende:
@Coco: ik ben niet "bang" van baby's maar vond het met mijn eigen baby toch zoveel makkelijker en vanzelfsprekender dan met baby's van anderen!
Ter bemoediging
Hier trouwens een kilo of 9 met 39 weken, net als de vorige keer.
Kan beiden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:12 schreef Fieder het volgende:
Ik trek net mn bh uit, zit ie n beetje aan mn tepels geplakt. Ook wat witte 'korstjes' rond mn tepels. Ben nog niet eens 14 weken?! Kan er nu al wat uitkomen?of ik moet vaker douchen
![]()
oeh! Smeuig!quote:
Ohjee, dat is een heel klein beetje wat mij tegenhoudt om Moeders voor Moeders te doen. Dat ik straks een zalvend tiep op de bank heb zitten. En ik vond de website ook niet echt wervend ofzo. Het doel is wel goed, daar ligt het niet aan. Ik twijfel nog even door..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
Hier no problem.. had zelfs teveelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:16 schreef Zolena het volgende:
Wat fijn alle goede verhalen over borstvoeding na keizersnee.ook al hoop ik nog steeds dat ie draait, geen bv kunnen geven was wel de belangrijkste reden dat ik op zag tegen ks.
Meen je dat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Twink, ik zal op iets meer uitkomen. Alleen moest ik eigenlijk sowieso een kilo of 9 eraf voordat ik überhaupt zwanger raakte
Hahahha 'of ik moet vaker douchen'quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:12 schreef Fieder het volgende:
Ik trek net mn bh uit, zit ie n beetje aan mn tepels geplakt. Ook wat witte 'korstjes' rond mn tepels. Ben nog niet eens 14 weken?! Kan er nu al wat uitkomen?of ik moet vaker douchen
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:24 schreef Limone het volgende:
Nee, daar heb je ook weer gelijk in. Ik heb het formulier ingevuld.
En? Had je nog tips?
ymmequote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het zal je pijngrens wel zijn ;-)
(Wie was dat nou... Vorige keer was er iemand die het steeds over een hoge pijngrens had en dat bevallen niet zoveel zou voorstellen ofzo)
Ja hoor, ik zei toen zeker dat bevallen niet veel voorstelde ja...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:13 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ymme
trouwens, bij beide kids vaginale bevalling gehad en geen van 2 binnen een uur aamgelegd. Nummer 2 drinkt na 2,5 jaar nog bij me.
Dankje. Kan om 9 uur bellen. Het is voor mij eigenlijk al wel duidelijk zo. Ik wist het ook wel toen het vorige week begon..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:09 schreef LadyBlack het volgende:
Owwww L0t...wat een stress zo!!
Wanneer kun je bellen? Ik hoop dat je gauw terecht kunt. En ik duim voor je
En toch hoor, eerst die echo zien!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dankje. Kan om 9 uur bellen. Het is voor mij eigenlijk al wel duidelijk zo. Ik wist het ook wel toen het vorige week begon..
JA.. Klopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:13 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ymme
trouwens, bij beide kids vaginale bevalling gehad en geen van 2 binnen een uur aamgelegd. Nummer 2 drinkt na 2,5 jaar nog bij me.
Nee nog niet. Ik heb gebeld en kreeg de assistente, heb van haar het 06-nummer van de dienstdoende verloskundige gekregen maar daar krijg ik voicemail dus die zal ik zo nog een keer proberen te bellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:11 schreef Kwisted het volgende:
Lot, wat ergWeet je nu al iets meer, je mocht om 9.00u bellen toch? Je had al zo'n gevoel zei je ja, maar dan nog blijft het super k*t. Heel veel sterkte
Ja maar, heel vroeg kunnen ze nog niets zien... En verder kunnen ze je ook niet iets geven waardoor het opeens wel goed komt. Uiteindelijk zullen er dus gevallen zijn die wel spoed zijn en die dus voor gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:02 schreef Logician78 het volgende:
Je zou toch verwachten dat je meteen langs mag komen, vind het belachelijk als ze iemand zo in onzekerheid laten zitten dat vond ik eigenlijk de vorige keer dat je belde al...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |