abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115821653
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:19 schreef Cantare het volgende:

[..]

Ja, ik ook, hoor. Maar wat wel overeenkomt is, denk ik, de frustratie dat het niet "vanzelf" is gegaan. Ik kijk goed terug op mijn bevalling maar heb er altijd toch een wat knagend faal-gevoel aan overgehouden. Hoe onterecht ook hoor, dat weet ik, maar toch.

[..]

Ja, de kans is meer dan 50% dat je alsnog naar het ziekenhuis moet bij een eerste bevalling, dacht ik. Pas las ik weer ergens dat iemand niet eens een koffertje klaar had gezet omdat het gewoon niet in haar opkwam dat ze naar het ziekenhuis zou moeten. Dat vond ik wel érg naïef
Ik wílde in het ziekenhuis/ geboortecentrum bevallen en had ook nog geen koffertje klaar staan toen de bevalling begon (met 38.3 weken) :'). Ik had er gewoon totaal geen rekening mee gehouden dat de mini ook éérder kon komen :D. Maar tas inpakken tijdens weeën is een prima bezigheid.

Dat je ook geen tas klaar hebt staan als je thuis bevalt (of 'm klaarmaakt als je weeën beginnen), vind ik dan wel een ander verhaal. Beetje naïef idd.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115821954
Maar Mangostine, waarom denk jij dat je iets te vinden hebt over wat een ander al dan niet mag voelen? Ergens verdriet om hebben staat niet gelijk aan egoïstisch zijn of het belang van iets of iemand anders niet voorop hebben. Ik ken legio vrouwen die heel verdrietig zijn geweest over hoe hun bevalling gelopen is of dat ze bijvoorbeeld naar het ziekenhuis verwezen zijn in plaats van dat ze bij de verloskundige onder controle mochten blijven. Die vrouwen hebben verdriet over de situatie, over het feit dat hun zwangerschap of hun bevalling niet 'normaal' verloopt. Niet over het feit dat het niet loopt zoals zij per se willen en daarbij willens en wetens risico's nemen met de gezondheid van je kind.

Of is het verdriet van al die vrouwen die niet meer thuis mogen bevallen als gevolg van een gebeurtenis bij een vorige bevalling een uiting van egoïsme? ondergetekende included Is het verdriet van Lily dat ze na 2 'normale' bevallingen ineens zomaar toeters en bellen kreeg egoïsme? Ik vind dat een hele vreemde gedachte eerlijk gezegd. En ik vind het nog vreemder dat jij van mening bent dat je het recht hebt om iets te mogen vinden van een emotie van een ander.

Zo ken ik er namelijk nog wel een paar. Verdriet om een overleden partner met een terminale ziekte ook graag niet meer ja, want zn situatie was toch uitzichtloos en het is egoïstisch om die partner hier te willen houden, zijn belang staat voorop.
Ik ga mezelf ook even doodschamen over het feit dat ik verdriet heb omdat ik nu voor de rest van mn leven met een litteken loop dwars over mn keel waardoor iedereen naar me kijkt alsof ik weetikveelwat gedaan heb. Maar hey, ik ben wel mooi van mn gezwel af en dat is wat telt, alles wat secundair is daar is geen ruimte voor.

Het spijt me zeer maar ik vind het bijzonder kortzichtig van je om je er zo over uit te laten. Dat er vrouwen zijn die wél egoïstische keuzes maken staat buiten kijf, maar dat is in het geval van eenvoudig weg "verdriet" helemaal niet te beoordelen.
:)
pi_115822121
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:52 schreef pessie het volgende:
Jup :') volgens mij heeft manlief ze nog ergens aangestoken ook :@ moet zeggen dat ik na 5 uur staand weeën opvangen geen oog meer had voor kaarsjes...

Kyara, heb je bij Midas een ks gehad?
:D
Haha ja jij was vorige keer wel grappig _O-
Sorry ;)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:11:29 #54
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_115822138
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:05 schreef mignonne het volgende:
Maar Mangostine, waarom denk jij dat je iets te vinden hebt over wat een ander al dan niet mag voelen? Ergens verdriet om hebben staat niet gelijk aan egoïstisch zijn of het belang van iets of iemand anders niet voorop hebben. Ik ken legio vrouwen die heel verdrietig zijn geweest over hoe hun bevalling gelopen is of dat ze bijvoorbeeld naar het ziekenhuis verwezen zijn in plaats van dat ze bij de verloskundige onder controle mochten blijven. Die vrouwen hebben verdriet over de situatie, over het feit dat hun zwangerschap of hun bevalling niet 'normaal' verloopt. Niet over het feit dat het niet loopt zoals zij per se willen en daarbij willens en wetens risico's nemen met de gezondheid van je kind.

Of is het verdriet van al die vrouwen die niet meer thuis mogen bevallen als gevolg van een gebeurtenis bij een vorige bevalling een uiting van egoïsme? ondergetekende included Is het verdriet van Lily dat ze na 2 'normale' bevallingen ineens zomaar toeters en bellen kreeg egoïsme? Ik vind dat een hele vreemde gedachte eerlijk gezegd. En ik vind het nog vreemder dat jij van mening bent dat je het recht hebt om iets te mogen vinden van een emotie van een ander.

Zo ken ik er namelijk nog wel een paar. Verdriet om een overleden partner met een terminale ziekte ook graag niet meer ja, want zn situatie was toch uitzichtloos en het is egoïstisch om die partner hier te willen houden, zijn belang staat voorop.
Ik ga mezelf ook even doodschamen over het feit dat ik verdriet heb omdat ik nu voor de rest van mn leven met een litteken loop dwars over mn keel waardoor iedereen naar me kijkt alsof ik weetikveelwat gedaan heb. Maar hey, ik ben wel mooi van mn gezwel af en dat is wat telt, alles wat secundair is daar is geen ruimte voor.

Het spijt me zeer maar ik vind het bijzonder kortzichtig van je om je er zo over uit te laten. Dat er vrouwen zijn die wél egoïstische keuzes maken staat buiten kijf, maar dat is in het geval van eenvoudig weg "verdriet" helemaal niet te beoordelen.
Ik hoor hier niet meer, maar +1! Goed verwoord.
Ik ben nog steeds bij vlagen ontzettend verdrietig over allebei mijn keizersnedes... En dat heeft absoluut niks te maken met wat wel of niet beter was voor m'n jochies.
pi_115822293
Volgens mij heb ik Vamp nog niet gefeliciteerd, bij deze!! Gefeliciteerd!! :) *O*

Verder niet bijgelezen.
Even heel in het kort mijn bevalling. 's Ochtends om 9 uur controle bij VK met termijn van 39.2 weken. Alles was weer goed en we zaten nog even te kletsen. Ze vroeg of ze een inwendig onderzoek mocht doen om te kijken of er al wat in gang was. Ik vond het prima! De baarmoedermond was half verstreken en ze heeft toen direct gestript. Ze dacht dat het wel wat zou opleveren, maar ik moest voor de zekerheid om 13.00 uur terugkomen, dan zou ze het nog een keertje doen.
Thuis gekomen voelde ik al wat harde buiken met een lage rugpijn opkomen. Maar deze waren nog niet heel pijnlijk.
Om 13.00 uur dus weer bij terug bij VK. De harde buiken bleven komen. Ze heeft nog even gekeken en opnieuw een beetje gewoeld om nog wat kracht bij te zetten. Ik had toen zo'n 3-4 cm ontsluiting en eigenlijk wilde ze de vliezen wel breken zodat de weeen krachtiger zouden worden. Ik wilde graag poliklinisch bevallen, dus heeft ze ze toch niet gebroken uit angst dat het dan te snel zou gaan.
Wij zijn na de afspraak direct naar het zkh gereden en onderweg kreeg ik al flinke weeen die ik echt al een beetje weg moest puffen. Om 14.00 uur waren we in het zkh en kwam ook de vk eraan.
Ze heeft toen direct (ik had zo'n 5cm) de vliezen gebroken en vanaf toen ging het erg snel! De weeen werden echt krachtig en ik had al snel persdrang. Er bleef nog een klein randje zitten welke nog eerst weg moest maar ik kon al zachtjes meepersen. Om 15.21 is onze zoon geboren, na 5 minuten persen!

Het was een snelle maar ook heftige bevalling! Op het verslag staat een bevaltijd van in totaal 2 uur en 15 minuten.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:22:47 #56
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115822535
Mango :D Wat een niveau op de cursus :+ Misschien zijn ze alles alweer vergeten wat ze hebben gelezen? :')

Ik heb vanaaf ook 1e keer cursus, Samen bevallen, dus elke keer met mn man. Ben heel benieuwd :D :+

Twink toch :o Is het zo vervelend op je zij joh?? Kan je niet half een kussen in je rug liggen zodat je een beetje scheef op je zij/rug ligt? En voedingskussen helpt ook niet? Ik kan inmiddels ook alleen maar op mn zij liggen, maar dat ligt wel redelijk, draaien heull langzaam ivm bekken en altijd voedingskussen huggen O+ :') En krijg er wel pijn in mn schouders van. XD
En half op je buik met kussen ervoor ofzo? Of heb je dat allemaal al geprobeerd?
Jammer dat je niet meer op je rug kan liggen ook..

En ik ga trouwens helemaal voor het idee om met kaarsjes binnen 3 uur te bevallen *O* :D
yeah right, de 1e :')

Ik heb ook nog over stuitbevalling nagedacht, omdat mevrouw hier zo lang met hoofd scheef lag (sowieso dwarsligger). Heb ook wat gezocht op internet naar wetenschappelijk onderzoek etc, en ik zou zeker wel een draaipoging overwegen, en als de gyn het ook niet erg vond, wel vaginaal willen proberen.. snap dat een KS er zeker in zit, zeker bij een 1e, maar er zijn ook genoeg verhalen dat een stuitbevalling bij de 1e ook gewoon goed gaat.. maar snap dat iedereen hier anders over denkt en daar andere keuzes in maakt, gelukkig kan dat ook gewoon!

Labelloo wat een bevalling zeg! :o Wat enorm snel ook! Hoe voel je je er zelf bij, te snel of niet?
Geniet iig lekker van je mannetje!! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:23:06 #57
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115822541
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:52 schreef pessie het volgende:
Jup :') volgens mij heeft manlief ze nog ergens aangestoken ook :@ moet zeggen dat ik na 5 uur staand weeën opvangen geen oog meer had voor kaarsjes...

Je had zo'n lekker bord voor je kop toen. :D _O-
Maar volgens mij was je ook gewoon écht heel erg bang om naar het ziekenhuis te moeten en klampte je je daarom zo vast aan je kaarsjes & theedrinken bevalling? :*
A grand adventure has begun.
pi_115822685
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:56 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik wílde in het ziekenhuis/ geboortecentrum bevallen en had ook nog geen koffertje klaar staan toen de bevalling begon (met 38.3 weken) :'). Ik had er gewoon totaal geen rekening mee gehouden dat de mini ook éérder kon komen :D. Maar tas inpakken tijdens weeën is een prima bezigheid.

Dat je ook geen tas klaar hebt staan als je thuis bevalt (of 'm klaarmaakt als je weeën beginnen), vind ik dan wel een ander verhaal. Beetje naïef idd.
Ik dacht dat ik best tijdens de weeën nog mijn laatste spulletjes kon inpakken. Nou nee :N Ik kon nog net "tandenborstel" kreunen naar mijn man :+ Dus tja, op tijd inpakken is wel handig. Ook als je een thuisbevalling gepland hebt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:29:17 #59
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115822812
Geweldig die verhalen over te laat koffertje inpakken :D Sprak laatst mn moeder nog en die zei ook; ja, ik had het ook gelezen dat dat moest, maar ik had zoiets van, nou, ik beval gewoon thuis hoor! :{w dus dat had ze ook niet gedaan :') Toch naar het ziekenhuis natuurlijk, mn vader had allemaal onderbroeken ingepakt die ze niet paste :') _O-
Maar wanneer maak je zo'n koffertje klaar dan? :@ Gewoon rond de 37 weken ofzo?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:30:56 #60
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115822884
Wow Labelloo, inderdaad "even" tussendoor! Wat een snelheid zeg! Petje af hoor, moet echt heftig zijn geweest voor je!

En we wachten nog op specs van Vamp.

Ik was zo naïef dat ik geen tas klaar had staan, er lag wel een lijst klaar voor manlief en een aantal stapels die zo in een tas gekiept konden worden, ik dacht gewoon, of tijdens de bevalling de hele tas uitpakken of tijdens de bevalling een paar stapeltjes in een tas gooien, maakte voor mij geen verschil. Zoveel heb je nou toch ook niet nodig in het ziekenhuis? En ik zag al voor me dat al mn lekker gewassen spulletjes 6 weken in een tas zouden zitten en mijn frisse baby dan muffe kleertjes aan moest :') .

Ik hou gewoon echt niet van ziekenhuizen, oh, en niet van controle verliezen. Ben blij dat dit de 2de keer is, ik weet nu beter wat ik kan verwachten en in de afgelopen 2 jaar ben ik weer een stukje van mn ziekenhuis angst af gegroeid.
Mijn horror scenario is: naar het ziekenhuis moeten en dat ze dan volledig voor nop een lijntje gaan prikken :') (ik wil dus niet eens nadenken over echte horrorscenario's, dat zie ik in februari wel weer :+ , ik steek nog even heel terecht mn kop in het zand).
pi_115822991
Vraagje, het lijkt me ondertussen toch wel tijd om e.e.a. in huis te halen :P Volgens mij heb ik her en der gelezen dat de bodem van een wieg of ledikant bij voorkeur gaten heeft of een lattenbodem moet zijn, in ieder geval luchtdoorlatend. Nu ben ik aan het kijken naar cosleepers, maar ik zie eigenlijk alleen dichte bodems. Hoe zit dat?
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:36:55 #62
259886 pessie
pi_115823120
Nu je het zegt ophelia, onze familiewieg had ook een dichte bodem. Geen klacht over gehad van de kraam trouwens. Ik weet dus niet precies hoe het zit, kan me ook niet herinneren dat bij Nathan in een folder te hebben gelezen van het kraambureau...
pi_115823170
Ben je zo bang voor naalden Pessie?
Ik was ook bang voor alles wat medisch was. Na een uur persen moest ik echt naar het ziekenhuis omdat haar hartje dipte en het zich niet goed herstelde. Ik was allang blij want ik had niet het idee dat ik haar er zelf uit ging krijgen. In het ziekenhuis heb ik echt alles over mij heen laten komen. Infuus aanleggen, oh hij zit toch niet goed in deze hand even in de andere prikken. Een verpleegster die met haar volle gewicht op mijn buik aan het duwen was, een verdoving voor de knip, enorme knip en daarna naar de OK, ruggenprik en hechten maar. Als toetje nog een katether :+ Ik vond echt niets erg op dat moment, ik zat zo in een modus waarbij ik alles over mij heen liet komen. Daardoor was ik ook geen moment bang. Al heb ik nog wel geprobeerd om onder de ruggenprik uit te komen en een narcose te krijgen :+ achteraf blij dat het een ruggenprik was :)

Hoe zit het ook al weer met harde buiken? bijna 24 weken, 2e kindje en vandaag al een aantal harde buiken gehad.
pi_115823193
Enfermera: hij stond hier al vanaf 36 weken klaar, en ik ben pas met 41+1 bevallen... Dus echt te laat was ik niet, alleen de toilespullen en badjas moesten er nog in. Maar dat was eigenlijk al een onmogelijke opgave.

Mooi gezegd Mignonne. Weet je, een bevalling is gewoon zo heftig, zo intens, daar spelen allerlei emoties mee die je van te voren misschien helemaal niet zo inschat. Ik heb een buitengewoon vlekkeloze bevalling gehad, maar wel heel heftig en snel. Rationeel gezien was het 'appeltje, eitje' maar emotioneel overheerst toch de enorme paniek die ik thuis gevoeld heb en vooral hoe ik die alleen heb zitten verbijten en de spijt dat ik niet meer naar mijn gevoel heb geluisterd. Dan kan ik wel zeggen "wat zeik je nou, het ging toch allemaal goed", maar zo wérkt het vaak niet. Natuurlijk kan een keizersnede de beste optie zijn, maar toch heel verdrietig maken. Want te midden van alle chaos wil je gewoon houvast en controle hebben. En als je dat mist, dan doet dat zeer. Of dat nou is omdat je thuisbevalling in het ziekenhuis eindigde, omdat de gyn besloot dat een keizersnede de beste optie was, of je overvallen werd door een weeënstorm. Niet alle emotie daarover laat zich door rationele keuzes en gedachten wegredeneren.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_115823199
Ophelia, wij hadden en hebben ook een wieg met een dichte bodem.
pi_115823214
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:36 schreef pessie het volgende:
Nu je het zegt ophelia, onze familiewieg had ook een dichte bodem. Geen klacht over gehad van de kraam trouwens. Ik weet dus niet precies hoe het zit, kan me ook niet herinneren dat bij Nathan in een folder te hebben gelezen van het kraambureau...
x 2
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:40:38 #67
259886 pessie
pi_115823242
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:39 schreef Cantare het volgende:

[..]

x 2
Heej, maar jouw 2de is zeer spoedig onderweg, nu nog weer iets over gehoord? Vraag het anders over 1 tot 20 dagen even aan je kraam voor ons? pretty please :P
pi_115823268
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:38 schreef Solagratia het volgende:
Al heb ik nog wel geprobeerd om onder de ruggenprik uit te komen en een narcose te krijgen :+ achteraf blij dat het een ruggenprik was :)
Ik had de vorige keer in mijn bevalplan staan dat ik geen ruggenprik wilde tenzij noodzakelijk... toch een ruggenprik gekregen. Dit keer staat erin dat ik geen pethidine wil. Ben benieuwd of ik nu juist pethidine krijg. :+
pi_115823290
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:40 schreef pessie het volgende:

[..]

Heej, maar jouw 2de is zeer spoedig onderweg, nu nog weer iets over gehoord? Vraag het anders over 1 tot 20 dagen even aan je kraam voor ons? pretty please :P
Helemaal nooit van gehoord, alleen hier gelezen! Help me herinneren als de kraam er is, dan vraag ik het. ;)
pi_115823340
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:38 schreef Solagratia het volgende:
Hoe zit het ook al weer met harde buiken? bijna 24 weken, 2e kindje en vandaag al een aantal harde buiken gehad.
Voor zover ik weet zijn harde buiken geen probleem, mits je ze niet te vaak en/of met regelmaat hebt, en ze geen pijn doen.
pi_115823418
Pijn doen als in wegpuffen of pijn als in naar gevoel?
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:46:38 #72
259886 pessie
pi_115823434
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:42 schreef Cantare het volgende:

[..]

Helemaal nooit van gehoord, alleen hier gelezen! Help me herinneren als de kraam er is, dan vraag ik het. ;)
Ok!

Sola, ik heb als kind een blindedarm operatie gehad (heel normaal ik weet het). Helaas was het zondag, aan het einde van de middag, zijn operatieteams dan niet meer zo gezellig, gingen ze tig keer in mn arm prikken (terwijl de zuster had uitgelegd dat ik een kapje zou krijgen) en ging na een week de hele boel ontsteken en ben ik 2 maanden ziek geweest: ik hou dus niet zo van naalden en ziekenhuizen. En ook al is mijn vertrouwen in medici nu echt veel groter dan dat het bijvoorbeeld 5 jaar geleden was, het blijft een gevoelig punt.

Sola, harde buiken geven meestal aan dat je het te druk hebt, kun je een stapje terug doen?
pi_115823614
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:46 schreef Solagratia het volgende:
Pijn doen als in wegpuffen of pijn als in naar gevoel?
Pijn als in weeën-achtig...
pi_115823652
Ik ben net weer begonnen met werken na 3 weken vakantie, de echte drukte moet nog komen dus ik hoop het niet :+ En ik heb niet zoveel gedaan vanochtend. 2 uur in de auto, 2 uur gesprek. Ik twijfel vaak of ik harde buiken heb of niet maar vandaag had ik er wel 2 die ook pijn deden, dus dan maak ik me toch wat zorgen.

Ik wil namelijk heul graag doorwerken tot 36 weken want ik vind mijn werk fantastisch en ik ben de enige die dit werk doet hier dus voel me verantwoordelijk.

Dat klinkt wel heel vervelend ja van al dat geprik enzo. Kan me voorstellen dat je er zo ver mogelijk weg wil blijven. Hopelijk lukt het deze keer ook weer :)
pi_115825575
Bijna een half uur bezig geweest met bijlezen en alweer de helft vergeten :P

Cantare fijn dat het in ieder geval geen blaasontsteking is!

Wij hebben vanochtend de echo gehad. Alles zag er zoals op de vorige echo's prima uit, en alle vooraf te signaleren bewegingsstoornissen zijn nu in ieder geval uitgesloten. Hiervoor in ieder geval opluchting! Natuurlijk zijn er ook nog dingen die pas na de geboorte uitgesloten kunnen worden en hiervoor is het dus gewoon nogsteeds afwachten tot de bevalling.
De baby lag nogsteeds in dezelfde houding en op dezelfde plek, hiervoor konden ze eigenlijk geen verklaring geven.
Er waren lichte bewegingen in de beentjes, maar nogsteeds geen actieve bewegingen. Ik moest er ook rekening mee houden dat vanaf nu de bewegingen zeker niet meer zullen worden en misschien ook weer kunnen afnemen. En juist omdat ik de baby al amper 10 keer per dag voel, zal alles eigenlijk onveranderd worden.

In ieder geval een *O* voor de bewegingsstoornissen die nu zijn uitgesloten en verder maar weer afwachten en blijven we vaste klant in het zh! (waar ik het in het begin overigens ook een enorme domper vond dat ik overgedragen aan de gyn was, ik had deze bevalling ook graag weer gezien zoals de eerste, gewoon thuis)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:41:33 #76
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115825638
Jeej! Das best positief nieuws FTA! *O* Fijn dat alles er nú goed uitziet. Ik blijf duimen dat dat na de bevalling ook zo is! :*

We moeten er binennkort maar eens koffiedrinken dan. :+
A grand adventure has begun.
pi_115825805
Wat fijn dat FTA, ik blijf voor je duimen!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:47:40 #78
259886 pessie
pi_115825881
FTA *O* voor het goede nieuws! Fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt! Nog wel elke dag aan de CTG?
pi_115825984
Blijft dus wel spannend fta... Hoelang moet je nu nog? Wordt je eerder ingeleid?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115826156
Ctg blijft nog iedere dag in ieder geval tot aan de afspraak met de gyn over 3 weken.

Het is inprincipe de bedoeling dat ze met 37 wk, over 6 wk dus gaan inleiden, zeker als ze bewegingen nog minder gaan worden.

Het enige waar ze trouwens niet naar hebben kunnen kijken was het gezichtje, omdat de baby al redelijk aan het indalen is.

Keshet dat was een goede geweest ja, koffie! Alleen ga ik gewoon weer terug naar het Maasstad nu.
pi_115826676
Voor nu is dat allemaal wel positief nieuws FTA, fijn :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115827229
Fijn om te lezen dat het voor nu positief nieuws is FTA :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:40 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
En juist omdat ik de baby al amper 10 keer per dag voel, zal alles eigenlijk onveranderd worden.

Ik ben heel benieuwd hoe je dat telt. Stel de baby "schopt" drie keer kort op elkaar, tel je dat dan als drie of als één?
pi_115827782
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 16:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Fijn om te lezen dat het voor nu positief nieuws is FTA :*

[..]

Ik ben heel benieuwd hoe je dat telt. Stel de baby "schopt" drie keer kort op elkaar, tel je dat dan als drie of als één?
Dat tel je als 3 bewegingen, al zijn het er 10 kort na elkaar dan heb je de 10 in ieder geval weer gehaald. Ik voel alleen af en toe een draaiende kont, schepjes deze zwschap nog nooit gevoeld en soms een handje wat zit te porren.
pi_115828553
Heeft vamp zich eigenlijk al gemeld of heb ik daar overheen gelezen?
pi_115828619
:W Ik kom even binnen vallen om mn mormeltje O+ te showen!

Het is allemaal niet precies gegaan zoals ik gedacht had, maar dat valt binnenkort terug te lezen in het bevallingstopic! Ben nu alles voor mezelf een beetje aan het plaatsen, maar vooral aan het genieten van mn meisje! O+

Om 20.50 geboren en om 21.10 lekker bij mama proberen te drinken...

Hier lijkt ze heel erg op dr broers!

Lekker wakker!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_115828826
O+ O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115828833
Wat een prachtige meid vamp! *O* *O* O+ O+
pi_115829097
Prachtig Vamp!!! Ben benieuwd naar je verhaal.

FTA, wat fijn dat het er goed uitzag en er e.e.a. kon worden uitgesloten. :) Sterkte met het vervolg!
pi_115829401
Vamp O+
pi_115829980
Vamp wat een mooie worp O+

FTA .. Ook voor jou blijft het dus enorm spannend .. En het enige wat je kunt doen is afwachten -O-
Hopelijk pakt het allemaal goed uit na de bevalling :Y .. Blijf hoop en vertrouwen houden! :)
pi_115830036
Vamp wat heerlijk! O+ Nogmaals van harte!

FTA fijn dat ze je in de gaten blijven houden en dat er een bewegingsstoornis is uitgesloten. Het blijft spannend...
pi_115830130
Vamp wat een mooie dame!! Gefeliciteerd!! :)
pi_115830840
Wat een mooi poppetje vamp
pi_115831048
vamp O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115831178
Oh Vamp, wat een schatje! O+

FTA, fijn dat er toch wat uitgesloten kon worden.
pi_115831181
Mooie foto's Vamp! Wat een mooie meid!
FTA, wat fijn dat exposities nieuws is! Ik blijf duimen!
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:30:08 #97
259886 pessie
pi_115831907
Oh Vamp wat een leuk meisje! Lekker genieten! *O* *O* *O*
pi_115832459
Oh Vamp! Wat een knapperd O+ *O*

FTA; fijn dat er alvast wat positieve berichten zijn. Hopelijk straks na de geboorte ook geen nare dingen.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115832616
Oh Vamp, wat een prachtig meisje! O+ Geniet er lekker van, van harte gefeliciteerd!

FTA, het blijft spannend, maar fijn dat het er voor nu weer positief uit zag. Heel veel succes :*
pi_115834682
Fta; fijn dat het er allemaal goed uit ziet tot nu toe, hopelijk blijkt het na de bevalling ook goed te zijn. Ik duim voor je!

Vamp; wat een mooi meisje, gefeliciteerd en geniet er van!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')