Hier no problem.. had zelfs teveelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:16 schreef Zolena het volgende:
Wat fijn alle goede verhalen over borstvoeding na keizersnee.ook al hoop ik nog steeds dat ie draait, geen bv kunnen geven was wel de belangrijkste reden dat ik op zag tegen ks.
Meen je dat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Twink, ik zal op iets meer uitkomen. Alleen moest ik eigenlijk sowieso een kilo of 9 eraf voordat ik überhaupt zwanger raakte
Hahahha 'of ik moet vaker douchen'quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:12 schreef Fieder het volgende:
Ik trek net mn bh uit, zit ie n beetje aan mn tepels geplakt. Ook wat witte 'korstjes' rond mn tepels. Ben nog niet eens 14 weken?! Kan er nu al wat uitkomen?of ik moet vaker douchen
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:24 schreef Limone het volgende:
Nee, daar heb je ook weer gelijk in. Ik heb het formulier ingevuld.
En? Had je nog tips?
ymmequote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het zal je pijngrens wel zijn ;-)
(Wie was dat nou... Vorige keer was er iemand die het steeds over een hoge pijngrens had en dat bevallen niet zoveel zou voorstellen ofzo)
Ja hoor, ik zei toen zeker dat bevallen niet veel voorstelde ja...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:13 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ymme
trouwens, bij beide kids vaginale bevalling gehad en geen van 2 binnen een uur aamgelegd. Nummer 2 drinkt na 2,5 jaar nog bij me.
Dankje. Kan om 9 uur bellen. Het is voor mij eigenlijk al wel duidelijk zo. Ik wist het ook wel toen het vorige week begon..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:09 schreef LadyBlack het volgende:
Owwww L0t...wat een stress zo!!
Wanneer kun je bellen? Ik hoop dat je gauw terecht kunt. En ik duim voor je
En toch hoor, eerst die echo zien!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dankje. Kan om 9 uur bellen. Het is voor mij eigenlijk al wel duidelijk zo. Ik wist het ook wel toen het vorige week begon..
JA.. Klopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:13 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ymme
trouwens, bij beide kids vaginale bevalling gehad en geen van 2 binnen een uur aamgelegd. Nummer 2 drinkt na 2,5 jaar nog bij me.
Nee nog niet. Ik heb gebeld en kreeg de assistente, heb van haar het 06-nummer van de dienstdoende verloskundige gekregen maar daar krijg ik voicemail dus die zal ik zo nog een keer proberen te bellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:11 schreef Kwisted het volgende:
Lot, wat ergWeet je nu al iets meer, je mocht om 9.00u bellen toch? Je had al zo'n gevoel zei je ja, maar dan nog blijft het super k*t. Heel veel sterkte
Ja maar, heel vroeg kunnen ze nog niets zien... En verder kunnen ze je ook niet iets geven waardoor het opeens wel goed komt. Uiteindelijk zullen er dus gevallen zijn die wel spoed zijn en die dus voor gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:02 schreef Logician78 het volgende:
Je zou toch verwachten dat je meteen langs mag komen, vind het belachelijk als ze iemand zo in onzekerheid laten zitten dat vond ik eigenlijk de vorige keer dat je belde al...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |