abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115870208
Beetje weinig online geweest de laatste dagen/week. Heb ik nog verse babies of verse moeders-to-be of andere spannende dingen gemist?

Morgen ben ik 29 weken zwanger, en volgens mijn weegschaal ben ik nu zo'n 7 kilo aangekomen. Ik vermoed/hoop dat ik rond de 12./13 uit ga komen. Zou wel fijn zijn :)

Gisteren van een vriendin stapel rompertjes gekregen en vandaag smste ze of wij nog een badje+standaard kunnen gebruiken. Nou, graag :D Lief ook O+

Was (gisteren dus) op visite bij haar en ik durf tegenwoordig baby's uit mezelf op te pakken en ben niet meer bang dat ik ze stuk maak *O* :')
pi_115871379
Ow,dat durfde ik ook altijd met baby's van anderen.
Bij mijn oudste ging de kraam weg en dacht ik echt: uhm? En nu? Wat als ik hem stuk maak? :?

ter bemoediging ;)
  woensdag 22 augustus 2012 @ 16:50:25 #228
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_115871400
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:14 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik heb na mijn keizersnede geen enkele moeite gehad met borstvoeden. Zowel qua houding als met het op gang komen niet. Ik kreeg Daan pas na anderhalf uur aangelegd en dat ging gelijk goed. Kwam wel maar met beetjes, maar later op de dag, na regelmatig aanleggen was het goed. Na 4 dagen al weer op geboortegewicht.
*Valt binnen...

Hier idem dito, geen problemen met bv gehad na de ks.
Ook van de buikwond weinig last ervaren; de dag na de bevalling/operatie liep ik al weer. Maar ik weet van anderen dat ik een van de weinigen ben die zo goed herstelde.

Ik wist overigens pas de dag voor de ks, dat het uberhaupt een ks zou worden. Ik wilde ook een stuitbevalling doen maar Draakje zou te weinig vruchtwater hebben.
Ik vind het nog steeds erg jammer dat ik geen gewone bevalling heb gehad en dat ik nooit geen thuisbevalling zal meemaken.
pi_115871596
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:49 schreef freecell het volgende:
Ow,dat durfde ik ook altijd met baby's van anderen.
Bij mijn oudste ging de kraam weg en dacht ik echt: uhm? En nu? Wat als ik hem stuk maak? :?

ter bemoediging ;)
Ehrm... bedankt?

:D

Ik vind baby's altijd zo klein en tenger en teer en fijn en mini en etc. Had eigenlijk wel verwacht dat je er bij je eigen baby een stuk minder last van zou hebben :+
pi_115871610
Wat mooi die 3d echo's. Wij zijn het ook van plan. Twijfel alleen nog over dvd-opname...

Tico dat zijn geen leuke dromen -O- Er komt binnenkort een programma over tweelingen waarvan 1 donker en 1 licht gekleurd is. (was dat politiek correct genoeg uitgedrukt :7 ) Lijkt me ook wel even schrikken :D

Aaah Coco dat heb ik ook :X of dat je ze laat vallen ofzo.

Over moxa/ acupunctuur; het vervelende is dat je nooit zeker kunt weten of dat nou geholpen heeft of dat het sowieso wel goed was gekomen. Maar ook al zit het misschien tussen je oren; als het werkt vind ik het best! Net als met homeopatische middelen, misschien is het wel nep, maar ik word er wel beter van. Dus slikken die hap :P

Ik heb net t hartje kunnen vinden met de Angelsounds O+ leuk!
pi_115871663
Ahh Coco dus je bent weer heerlijk verwend O+
Ik denk dat we dan ongeveer gelijk op gaan qua gewicht .. Vanmorgen nog op de weegschaal gestaan. Nu met 30 weken + 6 kg en daar kan ik zeker mee leven! :)

Ow ja, en ik blijf met mijn klauwen van de kindjes van mijn vrienden af inderdaad omdat ik bang ben dat ik ze stuk maak :') ... En als ze spugen ofzo dan zit ik zo van ieeeuueww :D .... Hahaha mijn vent moet er altijd wel om lachen .. Die zegt al, ga je dat later zeker ook doen met je eigen kind? :D ... Laten we er maar vanuit gaan dat dat heul iets anders is :D
pi_115871679
@Coco: ik ben niet "bang" van baby's maar vond het met mijn eigen baby toch zoveel makkelijker en vanzelfsprekender dan met baby's van anderen!

Ter bemoediging ;)

Hier trouwens een kilo of 9 met 39 weken, net als de vorige keer. :)
pi_115871738
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:57 schreef Cantare het volgende:
@Coco: ik ben niet "bang" van baby's maar vond het met mijn eigen baby toch zoveel makkelijker en vanzelfsprekender dan met baby's van anderen!

Ter bemoediging ;)

Hier trouwens een kilo of 9 met 39 weken, net als de vorige keer. :)
Jij ziet er ook echt puik uit op die buikfoto's meis :Y ... Ik ga een Cantare/Kwisted doen heb ik me voorgenomen deze zwangerschap :Y)
pi_115871754
Fieder, leuk is dat he? Als je het hartje zelf ineens vindt dan :D O+

Twink, ik zal op iets meer uitkomen. Alleen moest ik eigenlijk sowieso een kilo of 9 eraf voordat ik überhaupt zwanger raakte :+

Cantare: ah, kijk. Op zoiets hoop ik dus ook :Y
pi_115871891
Tnx Twinkle! Moet bij jou ook makkelijk lukken, volgens mij. ;)

Ik ben trouwens wel slank gebleven, maar niet fit, omdat ik door mijn energiepeil (below zero :') ) wel heel weinig bewogen heb... Ik ben niet echt sportief, maar wandelen of fietsen is natuurlijk ook nuttig. Maar goed, weinig meer aan te doen nu.
pi_115872338
Ik trek net mn bh uit, zit ie n beetje aan mn tepels geplakt. Ook wat witte 'korstjes' rond mn tepels. Ben nog niet eens 14 weken?! Kan er nu al wat uitkomen? :? of ik moet vaker douchen :')
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:14:08 #237
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_115872402
*Valt ook binnen. Met op gang komen van de bv ook totaal geen problemen gehad na mijn keizersnee. Zittend voeden ging ook wel (als je de baby maar een beetje tactisch over je buik legt, zodat er niet te veel druk op de wond komt), liggen voeden ging in het begin niet (op de zij liggen deed gewoon teveel pijn, ging erg trekken), rugbyhouding ging prima. Dus een keizersnee hoeft de bv zeker niet te hinderen, hoor.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:33:03 #238
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_115873193
Vamp O+

*O* *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_115873248
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:12 schreef Fieder het volgende:
Ik trek net mn bh uit, zit ie n beetje aan mn tepels geplakt. Ook wat witte 'korstjes' rond mn tepels. Ben nog niet eens 14 weken?! Kan er nu al wat uitkomen? :? of ik moet vaker douchen :')
Kan beiden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115873789
Ik ga voor douchen! :D
pi_115873812
:Y) :9
  woensdag 22 augustus 2012 @ 18:09:20 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_115874430
De beste test is om te gaan douchen en vooral flink ruig met je handdoek langs je tepels te gaan. Als je nog een keer moet douchen vanwege het vrijkomende vocht, weet je dat het niet aan het douchen lag ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_115874592
maar dan moet je wel de zeep goed afspoelen
pi_115874659
Wat fijn alle goede verhalen over borstvoeding na keizersnee. :) ook al hoop ik nog steeds dat ie draait, geen bv kunnen geven was wel de belangrijkste reden dat ik op zag tegen ks.
pi_115874729
Ik heb trouwens geen ks gehad maar ook niet echt aan kunnen leggen binnen een uur. We wilde hem zelf de borst laten zoeken maar toen kwam er een golf bloed uit zonder placenta dus toen moest ik toch eerst naar de ok. Al met al duurde het toen ook een paar uur voordat we geinstalleerd waren.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 18:31:19 #246
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115875163
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:32 schreef Poppedein het volgende:
Waar ga je heen Ladyblack?
Naar de Stadspraktijk, ken jij daar mensen? :)
pi_115878819
huuu baby's! Met van die fontanelletjes... *ril Hopelijk trekt die angst nog wel een beetje weg :o
pi_115880267
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:01 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

:Y m'n nichtje

oeh! Smeuig!

quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
Guttegut, ik had een mevrouw van Moeders voor Moeders aan de telefoon.... van een landelijk callcenter oid denk ik. Mèn :') wat een doos... zeverig stemmetje, las duidelijk dr vragen op en was dus niet echt een gesprek aan het voeren.

Nouja, volgens mij hadden ze al 3x gebeld, ben ik er nou eindelijk vanaf. Ik vond die informatrice een tof mens, en ik doe graag mee, maar pffff... deze had ik hier niet aan huis gehoeven :')
Ohjee, dat is een heel klein beetje wat mij tegenhoudt om Moeders voor Moeders te doen. Dat ik straks een zalvend tiep op de bank heb zitten. En ik vond de website ook niet echt wervend ofzo. Het doel is wel goed, daar ligt het niet aan. Ik twijfel nog even door..
pi_115880431
Oh ja, zo'n MvM belmiep. Die mijn moeder aan de telefoon kreeg en doodleuk vertelde dat ze van MvM was. Toen mijn moeder vertelde dat ze de oppasoma was werd het toch even stil. :')
Gelukkig heeft mijn moeder dit soort dingen niet in de gaten en viel het kwartje pas toen ze het wist.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 21:16:57 #250
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115881402
Nouja, zo'n miep heb je dan een halfuurtje thuis, daar zou ik het niet om laten. Zeker niet nu er een tekort is.

Het telefoontje was een soort tevredenheidsonderzoekje. Of ik nog tips had voor meer bekendheid...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')