*Valt binnen...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb na mijn keizersnede geen enkele moeite gehad met borstvoeden. Zowel qua houding als met het op gang komen niet. Ik kreeg Daan pas na anderhalf uur aangelegd en dat ging gelijk goed. Kwam wel maar met beetjes, maar later op de dag, na regelmatig aanleggen was het goed. Na 4 dagen al weer op geboortegewicht.
Ehrm... bedankt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:49 schreef freecell het volgende:
Ow,dat durfde ik ook altijd met baby's van anderen.
Bij mijn oudste ging de kraam weg en dacht ik echt: uhm? En nu? Wat als ik hem stuk maak?
ter bemoediging
Jij ziet er ook echt puik uit op die buikfoto's meisquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:57 schreef Cantare het volgende:
@Coco: ik ben niet "bang" van baby's maar vond het met mijn eigen baby toch zoveel makkelijker en vanzelfsprekender dan met baby's van anderen!
Ter bemoediging
Hier trouwens een kilo of 9 met 39 weken, net als de vorige keer.
Kan beiden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:12 schreef Fieder het volgende:
Ik trek net mn bh uit, zit ie n beetje aan mn tepels geplakt. Ook wat witte 'korstjes' rond mn tepels. Ben nog niet eens 14 weken?! Kan er nu al wat uitkomen?of ik moet vaker douchen
![]()
oeh! Smeuig!quote:
Ohjee, dat is een heel klein beetje wat mij tegenhoudt om Moeders voor Moeders te doen. Dat ik straks een zalvend tiep op de bank heb zitten. En ik vond de website ook niet echt wervend ofzo. Het doel is wel goed, daar ligt het niet aan. Ik twijfel nog even door..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
Guttegut, ik had een mevrouw van Moeders voor Moeders aan de telefoon.... van een landelijk callcenter oid denk ik. Mènwat een doos... zeverig stemmetje, las duidelijk dr vragen op en was dus niet echt een gesprek aan het voeren.
Nouja, volgens mij hadden ze al 3x gebeld, ben ik er nou eindelijk vanaf. Ik vond die informatrice een tof mens, en ik doe graag mee, maar pffff... deze had ik hier niet aan huis gehoeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |