abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115834801
Oh vamp O+ O+ zoet!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_115834901
FTA, hopelijk blijft het goed gaan met je kindje.

Vamp, wat een moppie zeg O+
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:45:19 #103
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_115834921
FTA, fijn dat het er allemaal goed uit ziet nu, maar spannend blijft het natuurlijk wel.

Vamp, wat een prachtig meisje!! Hoe heet ze? Eventueel per pm?? O-)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:48:02 #104
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_115835032
Zo vandaag weer veel gedaan, babykamer gesaust, dingen opgehangen, drie keer naar de stort gereden, en weer echo's laten maken. Zo leuk nu, die 3D bij bijna 22 weken. Ze wilde alleen echt niet stil liggen haha.

Ze heeft wel een ander koppie (het is allemaal nog zonder vetjes), vooral ander neusje dan Noortje.

pi_115835312
Wauw becky, wat een mooie plaatjes O+ Dat neusje, dat mondje O+
pi_115835376
Ohh Becky, wat gaaf om dat zo te zien! Echt een heel eigen gezichtje al O+
pi_115835499
Ik vind het altijd een beetje enge plaatjes. Sorry.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115835732
Ik vind het gaaf om te zien, wat een fijn koppie al!
pi_115836017
oh wauw becky wat een mooie duidelijke plaatjes!! O+
ook in het ziekenhuis gemaakt zie ik? Ik heb er van de oudste ook een hoop in 3D, die waren van dezelfde kwaliteit, leuk is dat, een kijkje in je buik <3
ik vond die 3d echo's meestal ook een beetje vreemd om te zien, maar ik weet inmiddels wel uit ervaring dat het wel heel bijzonder is om je eigen kind zo te zien. En wat ik nu tegenwoordig zo leuk vind, wij hadden ook een echo die ik zo onduidelijk vond, de gyn zei dat ze een stuiplachje had maar dat zag ik er echt niet in. Hij heel snel vier foto's ervan maken en wij dachten alleen maar meh... :P Maar nu, nu zie ik regelmatig precies dát lachje terug bij mijn oudste, en ik vind het zó leuk dat ik daar al 'foto's' van heb vanuit mn buik :D
:)
  Moderator dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:14:40 #110
5428 crew  miss_sly
pi_115836140
Wat een mooi meidenkoppie al, Becky O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:27:44 #111
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115836704
Wow Becky wat bizar om al zo duidelijk te zien!
En ze heeft de vorm hoofd dat Nathan ook heeft O+
pi_115836947
Mooie plaatjes Becky, echt een heel mooi gezichtje zo te zien.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115837010
Blijft bizar dat zoiets in je buik zit he :D

Ik ben inmiddels ook de trotse bezitter van een hele rits 3D-echo's (okay dan .. de omstandigheden waar we ze onder hebben moeten maken was wat minder, maar toch).

Ik ben echt benieuwd of later, als beebje is geboren, ik veel zal herkennen :D
pi_115837050
mooie plaatjes Becky! O+
pi_115838057
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Blijft bizar dat zoiets in je buik zit he :D

Ik ben inmiddels ook de trotse bezitter van een hele rits 3D-echo's (okay dan .. de omstandigheden waar we ze onder hebben moeten maken was wat minder, maar toch).

Ik ben echt benieuwd of later, als beebje is geboren, ik veel zal herkennen :D
Wij hadden ze ook onder wat minder leuke omstandigheden gekregen, daarom kon ik ook niet echt van die plaatjes genieten. Ik zag in eerste instantie een potentieel heel ziek kindje, beetje pijnlijk om dan zo duidelijk zo'n gezichtje te zien vond ik, of pijnlijk, emotioneel ik weet het niet.

Maar nu achteraf ben ik er wel heel blij mee.
Grappig genoeg zag ik veel terug in de babyperiode van de echo's waar ze wat spekjes op had, van na de 30 weken zeg maar. En nu we in de peuterleeftijd zijn zie ik meer terug van de echo die met 20 weken werd gemaakt.

[ Bericht 14% gewijzigd door mignonne op 21-08-2012 21:41:30 ]
pi_115838217
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:48 schreef becky27 het volgende:
Zo vandaag weer veel gedaan, babykamer gesaust, dingen opgehangen, drie keer naar de stort gereden, en weer echo's laten maken. Zo leuk nu, die 3D bij bijna 22 weken. Ze wilde alleen echt niet stil liggen haha.

Ze heeft wel een ander koppie (het is allemaal nog zonder vetjes), vooral ander neusje dan Noortje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toch zie ik wel jouw mond :D op die 2e foto!
pi_115838434
Mooi becky! Wat duidelijk. O+
vragen mag!
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:11:47 #118
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_115838595
Mignonne, klopt, dit is een vervolg onderzoek op het hele vroege onderzoek, ze onderzoeken op basis van 3d foto's en filmpjes de groei van de hersenen, echt bizar wat je allemaal kan zien eigenlijk. En ja, je ziet je oudste er wel in terug!

Thanx voor de leuke berichtjes! Ik vind het er soms ook wel freaky uit zien hoor. Maar toch blijft het bijzonder zo'n kijkje in de buik.

Dit was Noortje toen ik 27 weken zwanger was.
pi_115838715
Leuk Becky! Ik kon niet met 22 weken (vakantie) maar met 26 en 30 weken heb ik ook een afspraak :) Ben heel benieuwd naar het gezichtje. Bij Amy hebben we geen 3d echo's gedaan.

Vamp, gefeliciteerd!

FTA, fijn nieuws!
pi_115840073
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:11 schreef becky27 het volgende:

Dit was Noortje toen ik 27 weken zwanger was.
[ afbeelding ]
Wat een verschil met die andere 3d's! Ik kan hier moeilijk wat van maken :@

Bijzonder om te zien dat je tweedes al zo'n eigen gezichtje heeft :)

Flower-ti-amo, wat fijn dat het geen bewegingstoornis is. Wel heel heftig lijkt mij dat, deze tijd. Sterkte.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:44:01 #121
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115840168
Wat mooi Becky! O+ Ik herken Noortje er eigenlijk wel in!
Ze vinden mijnes vast een lillekerd daar. Ik ben niet uitgenodigd voor de vervolgecho's. :P

Mignonne: Je oudste is inderdaad goed te herkennen op die foto zeg!
A grand adventure has begun.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:01:49 #122
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_115841023
Noortje heeft veel meer een dopneusje (en ja wazige echo, gewoon een pretecho was die van Noortje) en dit kindje heeft meer een spits neusje. Maar goed, ben benieuwd hoe ze er over 4 weken uit ziet!

Jammer Keshet, dat je niet mee mag doen, ze zijn volgens mij net begonnen, maar jij bent net ietsie verder dus weet niet of het ze uitkomt.
pi_115841105
Mignonne, ze is inderdaad goed te herkennen, vooral haar mond!

Becky, mooie foto's. Inderdaad nog geen vetjes. Ze ziet er zeker anders uit dan Noortje zeg!

Mijn vriend net met zijn empatisch vermogen: 'spugen zit ook veel tussen je oren hè, als je niet wilt.......'en toen ben ik weggelopen
Net of ik voor mijn lol misselijk ben en net tijdens het carpoolen de auto van mijn collega bijna onderkotste. God was was ik blij dat ik er toen bijna was.
En als toefje op de taart: ik wilde me ook opgeven voor dat onderzoek bij het Erasmus, maar begreep van As dat de eerste keer de partner mee moet en we beiden bloed moeten laten prikken. En dus gaat het niet door, want meneer wil niet :(
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:05:54 #124
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_115841253
gewoon opgeven hoor danic. Mijn vent wilde ook niet bloedprikken, wel mee voor de rest maar je kan het altijd proberen. Ze zoeken altijd vrouwen die mee willen doen.
pi_115841561
Oeh Danic ik zou gewoon bellen, zo leuk O+

Ik heb die ene gevonden van 30 weken, het verschil tussen spekjes en geen-spekjes is echt zo groot :o

[ Bericht 36% gewijzigd door mignonne op 22-08-2012 00:35:47 ]
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:14:35 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115841736
Echt heel herkenbaar mignonne :Y dat mondje!!

FTA, wat fijn dat een aantal zaken zijn uitgesloten!
pi_115841744
Mooi Mignonne! idd wat een verschil!
Ik heb met 26wk een 3d echo gehad... Zie je ook duidelijk O. in..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:17:08 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115841889
En pfff mijn vriend is een midweek weg. Daar ben ik nooit fan van, maar nu vind ik het wel extra muh -O-

Veel te veel tijd om me te realiseren dat ik misselijk ben :')
pi_115842715
Oh en ik las iets over kaarsjes bij de bevalling? Wat lief en romantisch zeg! Ik kan me heel goed voorstellen dat dat sfeer is die je wil creëren. en in alle stilte het kind eruit persen, dat dan volledig schoon en lachend ter wereld komt O+

Ik vind het juist heerlijk als mijn man weg is. Lekker overdwars in bed..!
pi_115842879
Oh echt meiden, denken jullie dat dat dan toch kan?
Becky, heb jij misschien voor mij dat email adres en eventuele aanvullende info nog? Ik zou het van As krijgen, maar omdat vriend afhaakte zijn we er niet meer op doorgegaan en nu is ze even niet bereikbaar.
pi_115842886
Ik vond het trouwens wel mooi de tweede keer toen ik beviel, dat de lichten gedimd waren in het ziekenhuis. De verloskamer was helemaal niet zo fel verlicht als ik verwacht had. In mijn herinnering was het vergelijkbaar met kaarslicht, in realiteit weet ik inmiddels dat het wel iets meer licht dan dat was :P maar zeker geen OK-lamp op je doos gericht :+
pi_115843042
Ik was daar echt niet mee bezig toen ik op de verloskamer binnenkwam.
Ik zocht een plek om mijn weeën op te vangen en die kon ik nergens vinden. Vond ik uiteindelijk een soort grote loungestoel, wilde ik op de rugleuning steunen, ging ik bijna met stoel en al achterover omdat het zo'n lekkere meeveerleuning had.
Ik ben op bed gaan liggen, kreeg pethidine in mijn been en ben van de wereld geraakt.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:34:20 #133
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_115843068
Danic, anders PM je ff je mailadres, stuur ik het mailtje even door wat ik heb gehad, dan heb je alles.
pi_115843202
Ik was er ook niet per se mee bezig maar het viel me wel op. Komt voornamelijk door die fluxus en de gyn die het licht wel vol aanzette toen ie binnenkwam :+ toen hadden ze zicht nodig :P
pi_115848821
Door t raam in de verloskamer (in t plafond) kwam dit keer aardig wat licht binnen, maar gewoon daglicht dus niet vervelend.
De zon scheen zo fel,dat dat feller was dan die ziekenhuislamp met hechten :')
Oh mignonne, met je stage moet.je t hechten afkijken bij de vlos die mij verlost heeft :+
Echt amper pijn gehad eraan met plassen enzo. Sowieso weinig last gehad (behalve de keer dat k op de wcbril stuiterde ermee...is niet aan te raden), vorige.keer meer pijn eraan.
pi_115853406
Haha Sonnetje, dat stuiteren klinkt niet heel aantrekkelijk nee. Ik wil dan ook wel door die vk gehecht worden, al is het dan meer vlechten zeker? :P

Ik ben zo wakker, dat ik maar ben gaan werken. Anders lig ik in bed alleen maar to-do lijstjes te bedenken en nu kan ik gelijk afstrepen. Morgenmiddag lassen we dan gewoon een dutje in :Z Voordeel van eigen uren indelen :s)
pi_115855400
Fta fijn dat ze een aantal zaken konden uitsluiten *G*

vamp, wat een pracht van een meid O+

becky mooie echo.

Ik lees hier soms rare verhalen. Ik had bij mijn 2e stuitligging specifiek gevraagd hoe dat zat met navelstreng om zijn nek enzo. Zij hebben toen bij de standaard echo's wel gekeken, maar zeiden, dat ze niet daarom bijzondere echo's gaan maken, ook niet bij een stuitligging. De gyn zei ook, dat een baby altijd zo kon draaien dat de navelstreng om de nek kon liggen en dat ze dat dan bij de bevalling zouden merken en dat het geen probleem was om dan nog in te grijpen. Tenslotte krijg je ook niet direct voor de bevalling nog een echo, dat doen ze nooit.
Wat betreft draaipoging, klopt het dat er risico's aan zitten. Daarom doen ze de draaipoging ook pas met 37 weken zodat mocht de bevalling dan beginnen je kindje niet prematuur is. Wat betreft hartslag van het kind wordt op ctg bijgehouden en zodra ze daarop zien, dat het kind niet goed reageert op draaipoging breken ze hem af. Oh trouwens voorliggende placenta maakt een draaipoging niet gevaarlijker maar wel moeilijker (minder grip op de baby en die moet achter de placenta langs gedraaid worden), dus het kan zijn dat ze het daarom niet doen
Mango, mocht je nog vragen hebben over stuitligging of draaipoging, kun je me altijd pmen. Ik heb 1x draaipoging en 2x normale stuitligbevalling gehad, dus ik weet er redelijk wat vanaf.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_115855563
Goedemorgen :)

Vamp, wat een schatje O+

Ik houd eigenlijk ook geen rekening met een ziekenhuisbevalling :@ De vorige 2x ging zo goed thuis en de laatste was binnen 2,5uur vanaf eerste pijntje, dus op tijd in het ziekenhuis komen wordt al ingewikkeld.

De bodem van de wieg hebben ze trouwens het liefst open,omdat het matrasje dan goed kan luchten en niet gaat schimmelen.
pi_115855635
Bizarre dromen: We gingen dus voor de 20 weken echo en daar bleek kindje niet meer te leven... Maar het volgende moment was ik alweer 9 weken zwanger van Bing (gtst)..

(We hadden het gister over vreemdgaan en opeens een donker kindje bij de geboorte gehad.. :') )
pi_115855638
Oh ja daar wilde ik ook nog op reageren, de wieg! Onze oude wieg had een houten dichte bodem en wij hebben er zelf gewoon een paar gaten in geboord zodat het matras wat lucht heeft.

Wat heb ik slecht geslapen zeg, ontzettend warm en het gevoel dat mijn buik op exploderen staat! Vanmiddag maar even mijn bedje opzoeken nog.

Haha Ticootje, waar haal je het allemaal vandaan!
pi_115855675
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:32 schreef Ticootje het volgende:
Bizarre dromen: We gingen dus voor de 20 weken echo en daar bleek kindje niet meer te leven... Maar het volgende moment was ik alweer 9 weken zwanger van Bing (gtst)..

(We hadden het gister over vreemdgaan en opeens een donker kindje bij de geboorte gehad.. :') )
Klootzak die Bing.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_115855705
Nou ik werd met onwijze hoofdpijn wakker, en nu knijp ik m voor volgende week natuurlijk :')
pi_115855734
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:38 schreef Ticootje het volgende:
Nou ik werd met onwijze hoofdpijn wakker, en nu knijp ik m voor volgende week natuurlijk :')
Ja dat snap ik! :*
pi_115855817
Goedemorgen!

Als de dokter gelijk heeft (qua bevruchting) dan ben ik uitgerekend op 15 april. :+
Ik wil nog niet in het lijstje want ik wil het bevestigd hebben.

Maar 2 jaar geleden was ik voor mini ook uitgerekend op 15 april :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115855832
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:47 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen!

Als de dokter gelijk heeft (qua bevruchting) dan ben ik uitgerekend op 15 april. :+
Ik wil nog niet in het lijstje want ik wil het bevestigd hebben.

Maar 2 jaar geleden was ik voor mini ook uitgerekend op 15 april :')

Je kan er ook in als Tally: ergens half april?
pi_115855868
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je kan er ook in als Tally: ergens half april?
Neh ik wil in ieder geval weten dat alles goed is :)
Want ik heb namelijk ook gedroomd.
Over een buiten baarmoeder zwangerschap :+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115855915
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:51 schreef Tally het volgende:

[..]

Neh ik wil in ieder geval weten dat alles goed is :)
Want ik heb namelijk ook gedroomd.
Over een buiten baarmoeder zwangerschap :+
Dromen ... Het zal vast wel goed zijn met je rijstkorreltje!
pi_115855964
Oi, onhandig die dromen! Het gaat toch in je hoofd zitten he? :X

3e trimester: check *O*
Boven de WC hangen: check *O*
Ik geef het op :+ Het zal wel weer blijven tot en met de bevalling :P
pi_115856030
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:57 schreef freecell het volgende:
Oi, onhandig die dromen! Het gaat toch in je hoofd zitten he? :X

3e trimester: check *O*
Boven de WC hangen: check *O*
Ik geef het op :+ Het zal wel weer blijven tot en met de bevalling :P
Ach, het is goed voor de lijn denk maar.
pi_115856045
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ach, het is goed voor de lijn denk maar.
Valt tegen, al een kilo of 10 aangekomen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')