Wij hadden ze ook onder wat minder leuke omstandigheden gekregen, daarom kon ik ook niet echt van die plaatjes genieten. Ik zag in eerste instantie een potentieel heel ziek kindje, beetje pijnlijk om dan zo duidelijk zo'n gezichtje te zien vond ik, of pijnlijk, emotioneel ik weet het niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Blijft bizar dat zoiets in je buik zit he![]()
Ik ben inmiddels ook de trotse bezitter van een hele rits 3D-echo's (okay dan .. de omstandigheden waar we ze onder hebben moeten maken was wat minder, maar toch).
Ik ben echt benieuwd of later, als beebje is geboren, ik veel zal herkennen
toch zie ik wel jouw mondquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:48 schreef becky27 het volgende:
Zo vandaag weer veel gedaan, babykamer gesaust, dingen opgehangen, drie keer naar de stort gereden, en weer echo's laten maken. Zo leuk nu, die 3D bij bijna 22 weken. Ze wilde alleen echt niet stil liggen haha.
Ze heeft wel een ander koppie (het is allemaal nog zonder vetjes), vooral ander neusje dan Noortje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verschil met die andere 3d's! Ik kan hier moeilijk wat van makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:11 schreef becky27 het volgende:
Dit was Noortje toen ik 27 weken zwanger was.
[ afbeelding ]
Klootzak die Bing.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:32 schreef Ticootje het volgende:
Bizarre dromen: We gingen dus voor de 20 weken echo en daar bleek kindje niet meer te leven... Maar het volgende moment was ik alweer 9 weken zwanger van Bing (gtst)..
(We hadden het gister over vreemdgaan en opeens een donker kindje bij de geboorte gehad..)
Ja dat snap ik!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:38 schreef Ticootje het volgende:
Nou ik werd met onwijze hoofdpijn wakker, en nu knijp ik m voor volgende week natuurlijk
Je kan er ook in als Tally: ergens half april?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:47 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen!
Als de dokter gelijk heeft (qua bevruchting) dan ben ik uitgerekend op 15 april.
Ik wil nog niet in het lijstje want ik wil het bevestigd hebben.
Maar 2 jaar geleden was ik voor mini ook uitgerekend op 15 april
Neh ik wil in ieder geval weten dat alles goed isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan er ook in als Tally: ergens half april?
Dromen ... Het zal vast wel goed zijn met je rijstkorreltje!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Neh ik wil in ieder geval weten dat alles goed is
Want ik heb namelijk ook gedroomd.
Over een buiten baarmoeder zwangerschap
Ach, het is goed voor de lijn denk maar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:57 schreef freecell het volgende:
Oi, onhandig die dromen! Het gaat toch in je hoofd zitten he?
3e trimester: check
Boven de WC hangen: check
Ik geef het opHet zal wel weer blijven tot en met de bevalling
Valt tegen, al een kilo of 10 aangekomenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach, het is goed voor de lijn denk maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |