abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115813224
:W

Tally ook hier nog even; van harte gefeliciteerd! *O* *O*

Keshet; :D _O-

Cantare, vervelend dat je zo beroerd bent. Beterschap!

Ruk geslapen omdat het bloedheet is en blijft in de slaapkamer en er zat een mug en ik heb een zere schouder /klaagzang
Maar verder gaat alles prima :s)
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115813373
Succes vandaag FTA! :*

Klumsy O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_115813699
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 09:08 schreef pessie het volgende:
Cantare, hoe voel je je nu, bij je oudste was jij toch met 38 weken bevallen? Rot van die ws blaasontsteking :*
Ik heb iets minder buikpijn dan gisteren, toen voelde het net of ik 1000 sit ups had gedaan de dag ervoor, tenminste dat denk ik, want sit ups zijn voor sportieve mensen. :{w ;) Verder is mijn buik nog wel overgevoelig (snel harde buiken met een vervelend gevoel erbij) en voel ik me nog wel koortsig, zo maar even temperaturen. En tsja, laat het maar een blaasontsteking zijn hoor, daar kan wel wat aan gedaan worden, toch? Ik hoop alleen dat het snel over is zodat ik nog voor de 40 weken "fit" kan gaan bevallen. Vorige keer begon het trouwens keurig op de uitgerekende dag en de dag erna is E geboren. Ik had stiekem gehoopt/gedacht dat deze wat eerder zou komen, maar dat ziet er toch niet naar uit. ;)

Vanmiddag heb ik weer controle bij de VK, misschien wel de laatste, want met 40 weken "mag" ik in principe naar de gynaecoloog voor een vervroegde overtijdcontrole (omdat de baby groot lijkt te zijn). Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:00:09 #254
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115813737
Succes vandaag FTA!

Cantare beterschap :*

Wakker geworden met een stijve nek :(
Maar wel een heel klein vlaagje misselijkheid wat ik stiekem omarm :')
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_115814074
Vergeet ik FTA helemaal; succes vandaag weer!! :*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:41:43 #256
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115814816
Spannende dag voor FTA, succes vandaag meid!
pi_115814997
FTA, ook hier veel succes gewenst! :*
pi_115815806
Succes voor FTA en beterschap voor Cantare :*

Ik ben gister naar de gym geweest, wat zit er toch een stel domme wijven daar. Serieus vragen stellen als:
"Hoe komt het dat de pijnbeleving bij de bevalling per vrouw verschilt?"
"Als je weeën om de minuut hebt moet je de vk bellen, toch?"
"Wat nou als ik het pufritme vergeet tijdens de bevalling?"

Ok, dat het nieuw voor je is snap ik, maar met een termijn zo rond de 30 weken mag ik toch aannemen dat je je een béétje hebt ingelezen.

En de docente die zo heerlijk op peuterniveau uitlegt: "Hoe herkennen we het begin van de bevalling?" Klas: "Weeën!" Zij: "Wat zijn weeën?" Klas: "Samentrekkingen van de baarmoeder!" "Ja, samentrekkingen, en met een duur woord noemen we dat contracties."
Echt, hoe oud ben ik, 10? :') /hormonaal
pi_115815970
Hmm .. Bekkenpijn :{ .. En niet te zuinig!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FTA veel succes!

En volgens mij hebben verschillende van jullie vandaag weer mijlpalen *O*

Gelukkig hebben wij een heel gezellig pufclubje! Er was er alleen eentje bij die de partnerles oversloeg want dat was 'onzin'. Nou ja, moet ieder voor zich weten natuurlijk :)

Succes Cantare!

Krijg de warmte hier ook het huis niet uit .. Boven opzich wel, maar onder is het nog steeds 27 graden ondanks alle ramen/deuren tegen mekaar open en zulks.
pi_115815978
Dat vond ik ook vreselijk Mango. Daarom ben ik alleen nog naar de partneravonden geweest.
Omdat mijn man helemaal niet wist wat hij kon verwachten. Dus vond ik het wel belangrijk dat hij iets er over had gehoord. Want lezen wilde hij niet :P
Ik ben ook niet meer naar de baby bijeenkomsten geweest :') Ik vond het zo vreselijk.
En mijn man maar elke week lachen als ik ging :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115816026
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:21 schreef Mangostine het volgende:
Succes voor FTA en beterschap voor Cantare :*

Ik ben gister naar de gym geweest, wat zit er toch een stel domme wijven daar. Serieus vragen stellen als:
"Hoe komt het dat de pijnbeleving bij de bevalling per vrouw verschilt?"
"Als je weeën om de minuut hebt moet je de vk bellen, toch?"
"Wat nou als ik het pufritme vergeet tijdens de bevalling?"

Ok, dat het nieuw voor je is snap ik, maar met een termijn zo rond de 30 weken mag ik toch aannemen dat je je een béétje hebt ingelezen.

En de docente die zo heerlijk op peuterniveau uitlegt: "Hoe herkennen we het begin van de bevalling?" Klas: "Weeën!" Zij: "Wat zijn weeën?" Klas: "Samentrekkingen van de baarmoeder!" "Ja, samentrekkingen, en met een duur woord noemen we dat contracties."
Echt, hoe oud ben ik, 10? :') /hormonaal
Dat alleen al is een reden om dat soort klasjes over te slaan.. Ik zou me werkelijk kapot ergeren aan de domheid van anderen. Ik zie dan ook een soort giebelklasje voor me en gewoon standaard domme wijven..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115816061
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm .. Bekkenpijn :{ .. En niet te zuinig!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FTA veel succes!

En volgens mij hebben verschillende van jullie vandaag weer mijlpalen *O*

Gelukkig hebben wij een heel gezellig pufclubje! Er was er alleen eentje bij die de partnerles oversloeg want dat was 'onzin'. Nou ja, moet ieder voor zich weten natuurlijk :)

Succes Cantare!

Krijg de warmte hier ook het huis niet uit .. Boven opzich wel, maar onder is het nog steeds 27 graden ondanks alle ramen/deuren tegen mekaar open en zulks.
De holle ader? Do Tell!

Je kan gewoon op je rug liggen hoor, als die ader wordt afgekneld dan merk je dat heus wel.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:30:08 #263
259886 pessie
pi_115816125
Whaha Mango!
En mijn ervaring is dat ik mn eigen pufritme bepaalde, gewoon doen wat goed voelt, werkte hier als een trein.
Wij hebben samen bevallen gedaan bij Nathan, was beter dan wat ik zo hoor van jou. (al was er serieus een vent die "hechten" "vlechten" wilde noemen want hij wilde er toch niet aan denken dat zn vrouw hechtingen zou krijgen in dat gebied :') ).

Wie vroeg er nou naar een TENS? Ik heb er bij de zwangerschap van Nathan naar gekeken, maar toen bleek dat je dan vanaf 4 a 5 cm niet meer onder de douche kunt heb ik besloten het niet te gebruiken, douchen leek mij prettiger. Achteraf bleek ik alleen rugweeën te hebben gehad dus het zou wel effectief zijn geweest.

Twinkle, bij mij hielp een slaapzak onder mn onderlaken en genoeg kussens in mn rug om half rechtop te slapen.
pi_115816152
Die holle ader was de reden waarom ik in Maastricht op de EH terecht kwam met een bloeddruk van 60/40 :')
pi_115816160
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:26 schreef Tally het volgende:
Dat vond ik ook vreselijk Mango. Daarom ben ik alleen nog naar de partneravonden geweest.
Omdat mijn man helemaal niet wist wat hij kon verwachten. Dus vond ik het wel belangrijk dat hij iets er over had gehoord. Want lezen wilde hij niet :P
Ik ben ook niet meer naar de baby bijeenkomsten geweest :') Ik vond het zo vreselijk.
En mijn man maar elke week lachen als ik ging :')
Echt hè. Mijnes staat me aan het eind van de avond ook heel enthousiast thuis op te wachten. "Was het weer gezellig schat?" :D :')
Hij verheugt zich nu al enórm op de partnerlessen. :P
pi_115816290
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef Tally het volgende:
Die holle ader was de reden waarom ik in Maastricht op de EH terecht kwam met een bloeddruk van 60/40 :')
Doordat je op je rug sliep, of had dat een andere oorzaak?
pi_115816312
Twinkle, een (voedings)kussen tussen je knieën kan het op je zij liggen ietsje comfortabeler maken. (ik doe 't nog steeds...kind is ruim twee...zucht)
pi_115816329
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef pessie het volgende:
Whaha Mango!
En mijn ervaring is dat ik mn eigen pufritme bepaalde, gewoon doen wat goed voelt, werkte hier als een trein.
Wij hebben samen bevallen gedaan bij Nathan, was beter dan wat ik zo hoor van jou. (al was er serieus een vent die "hechten" "vlechten" wilde noemen want hij wilde er toch niet aan denken dat zn vrouw hechtingen zou krijgen in dat gebied :') ).

Wie vroeg er nou naar een TENS? Ik heb er bij de zwangerschap van Nathan naar gekeken, maar toen bleek dat je dan vanaf 4 a 5 cm niet meer onder de douche kunt heb ik besloten het niet te gebruiken, douchen leek mij prettiger. Achteraf bleek ik alleen rugweeën te hebben gehad dus het zou wel effectief zijn geweest.

Twinkle, bij mij hielp een slaapzak onder mn onderlaken en genoeg kussens in mn rug om half rechtop te slapen.
Volgens mij is het geheim van de tens, dat je zo met het kreng bezig bent, zodat je wat minder met je bevalling bezig bent..
pi_115816697
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Doordat je op je rug sliep, of had dat een andere oorzaak?
Jup. Door op mijn rug te liggen. Niet eens slapen want ik was al wakker. :)
pi_115816732
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:44 schreef Tally het volgende:

[..]

Jup. Door op mijn rug te liggen. Niet eens slapen want ik was al wakker. :)
Ik lees her en der, dat je snel genoeg door hebt dat je duizelig wordt als dat gebeurd.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:45:55 #271
259886 pessie
pi_115816756
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Volgens mij is het geheim van de tens, dat je zo met het kreng bezig bent, zodat je wat minder met je bevalling bezig bent..
Mwoa of pijnbestrijding nou psychisch is of niet, als et maar werkt toch ;) . Ik vond douchen ook wel ok, maar toen et me daar te warm werd en ik midden in een weeënstorm zat met weeën als wolkenkrabbers (echt, dat stomme verhaal met die golven snap ik nog steeds niet, wat nou "je voelt ze aankomen" o|O ) had ik het misschien wel prettig gevonden. Nieuwe ronde nieuwe kansen :7 .

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik lees her en der, dat je snel genoeg door hebt dat je duizelig wordt als dat gebeurd.
Dat vertelde mijn fysio ook destijds.
pi_115816845
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik werd licht in mijn hoofd en mijn hartslag begon te zakken. De arts op de EH schrok zich rot. Daar heb ik ook een tijdje geleden aan de hartmonitor. Later ging mn hart vanzelf weer sneller kloppen.
Je voelt je echt rot. De arts hoorde van een gyn in dat ziekenhuis dat het normaal was maar dat het best lang duurde bij me. Dus mocht ik weer zo'n dikke pens krijgen, let ik wel 2 keer op dat ik niet op mijn rug terecht kom :')
pi_115816934
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik werd licht in mijn hoofd en mijn hartslag begon te zakken. De arts op de EH schrok zich rot. Daar heb ik ook een tijdje geleden aan de hartmonitor. Later ging mn hart vanzelf weer sneller kloppen.
Je voelt je echt rot. De arts hoorde van een gyn in dat ziekenhuis dat het normaal was maar dat het best lang duurde bij me. Dus mocht ik weer zo'n dikke pens krijgen, let ik wel 2 keer op dat ik niet op mijn rug terecht kom :')
Jij bent / was toch ook wel aan de forse kant van jezelf?
pi_115816950
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jij bent / was toch ook wel aan de forse kant van jezelf?
Jup. Ben :)
Een lui dik wijf :+
pi_115816999
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Jup. Ben :)
Een lui dik wijf :+
:P
pi_115817158
quote:

Ik! mmm dat douchen is wel een punt ja... naja ik zal er nog eens over nadenken en anders moet mijn man maar gewoon mijn onderrug masseren O-)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115817181
quote:

Hahahaha! Ik hou 'm erin!
pi_115817201
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Klopt dat is o.a. 1 van de dingen ja :) Dat zei de VK nog. Dat je dan zo met dat knopje bezig was waarmee je dat ding aan kon zetten, dat je op die manier ook wat rustiger bleef :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:58:09 #279
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_115817258
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:47 schreef Tally het volgende:

[..]

zeker weten dat het niet een andere vagale reactie was (misselijk, volle blaas?)? ik zie zulke reacties ook vaak als mensen bijvoorbeeld heel misselijk zijn... dan zakt de hartslag soms echt tot onder de 30, en daarbij een hele lage bloeddruk...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_115817285
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:58 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

zeker weten dat het niet een andere vagale reactie was (misselijk, volle blaas?)? ik zie zulke reacties ook vaak als mensen bijvoorbeeld heel misselijk zijn... dan zakt de hartslag soms echt tot onder de 30, en daarbij een hele lage bloeddruk...
Nee ik had voor de rest nergens last van.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:01:08 #281
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_115817378
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee ik had voor de rest nergens last van.
kee just checkin' ;) das mooi balen dan voor je.....
suc6 ermee!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_115817450
Hahahha dokter kunt u even naar mijn vlechtingen kijken? :P

Over die TENS, het schijnt niet voor iedereen even effectief te zijn, maar wat ik ervan zag bij een vrouw heeft zij er wel echt iets aan gehad, niet alleen qua afleiding van het knopje. Die mevrouw is van tevoren ook nog een hele tijd in bad geweest. Dat je niet meer in bad kunt vanaf 4-5 cm is onzin, je kunt niet meer in bad/douchen vanaf het moment dat die electrodes erop geplakt zitten. Of je dat bij 2-3 cm al doet of pas bij 7-8 dat moet je zelf weten.

Tip... laat je verloskundige wellicht wel bij 2-3 cm alvast even kijken waar ze de electrodes moet gaan plakken op je rug. Die moeten een bepaald aantal cm's van elkaar af geplakt worden en een bepaald aantal cm's boven je heupbeenderen. Het zag er niet heel plezierig uit voor die mevrouw toen vlk en partner bij 6-7 cm nog met een meetlint in de weer waren :+
:)
pi_115817632
Ik doe het wel weer gewoon binnen 3 uur...
pi_115817666
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik doe het wel weer gewoon binnen 3 uur...
Ik zet in op anderhalf uur bij jou.

En een patatje met en frikadel speciaal. :+
:)
pi_115817700
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik zet in op anderhalf uur bij jou.

En een patatje met en frikadel speciaal. :+
Haha... Als ik nog moet eten gaat dat wel voor ja.. Zeker snack.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:14:14 #286
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_115817836
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 07:40 schreef danic het volgende:
Goedemorgen!

Even een vraag, ik heb een kwaaltje dat ik niet ken van mijn vorige zwangerschap, namelijk vet haar. Ik was (altijd) iedere dag mijn haar, maar nu zou het eigenlijk 2x per dag moeten. Wat weer tegenwerkt, want massage van de hoofdhuid zorgt dat er meer talg wordt afgegeven.
Heeft er iemand tips voor een goede shampoo?
Ik heb normaal andrélon perfecte krul en mijn vriend antiroos, maar dat is dus al vetter van zichzelf. Ook de zwitsalshampoo van Eva werkt niet.
Je haar minder vaak wassen, en als je het wast eens wassen met afwasmiddel zomaar een druppel.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_115818280
Klumsy, wat een vrolijkheid, wordt er ook bij van. O+

De vorige keer hebben wij met een week of 16 dingen besteld en gekocht. Kleetjes pas na de 20 weken echo. Nu moeten we echt flink wat in huis gaan doen (Midas krijgt een andere kamer, katten moeten een ander onderkomen in huis krijgen etc). Weet nog niet of Midas een nieuwe kamer krijgt of de tweeling. En oh ja, we moeten ook een andere auto. Maar omdat ik het allemaal toch nog heel spannend vind allemaal duurt het nog wel even voordat we er daadwerkelijk mee gaan beginnen denk ik....

FTA, succes vandaag!

Cantare, beterschap!
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:29:31 #288
259886 pessie
pi_115818303
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:02 schreef mignonne het volgende:
Hahahha dokter kunt u even naar mijn vlechtingen kijken? :P

Over die TENS, het schijnt niet voor iedereen even effectief te zijn, maar wat ik ervan zag bij een vrouw heeft zij er wel echt iets aan gehad, niet alleen qua afleiding van het knopje. Die mevrouw is van tevoren ook nog een hele tijd in bad geweest. Dat je niet meer in bad kunt vanaf 4-5 cm is onzin, je kunt niet meer in bad/douchen vanaf het moment dat die electrodes erop geplakt zitten. Of je dat bij 2-3 cm al doet of pas bij 7-8 dat moet je zelf weten.

Tip... laat je verloskundige wellicht wel bij 2-3 cm alvast even kijken waar ze de electrodes moet gaan plakken op je rug. Die moeten een bepaald aantal cm's van elkaar af geplakt worden en een bepaald aantal cm's boven je heupbeenderen. Het zag er niet heel plezierig uit voor die mevrouw toen vlk en partner bij 6-7 cm nog met een meetlint in de weer waren :+
Daarom raadden ze dus aan dat ding er bij 4 a 5 cm op te zetten en er niet meer af te halen. Maar ik vind jouw tip ook wel handig, en dan met watervaste stift markeren waar de electrodes moeten :Y
Het hangt er gewoon ook echt van af wat voor weeën je hebt.

Whaha Tico, ook zo lekker snel! Ik (de vk trouwens ook) denk dat ik een snelle bevalling ga hebben, Nathan ging namelijk ook wel erg rap. Mag van de vk niet wachten op manlief om te bellen in februari, moet ik zelf doen, ze wil graag op tijd komen :P

Hoe is het met de blaasontsteking van sorbo?
pi_115818471
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:29 schreef pessie het volgende:

[..]

Daarom raadden ze dus aan dat ding er bij 4 a 5 cm op te zetten en er niet meer af te halen. Maar ik vind jouw tip ook wel handig, en dan met watervaste stift markeren waar de electrodes moeten :Y
Het hangt er gewoon ook echt van af wat voor weeën je hebt.

Whaha Tico, ook zo lekker snel! Ik (de vk trouwens ook) denk dat ik een snelle bevalling ga hebben, Nathan ging namelijk ook wel erg rap. Mag van de vk niet wachten op manlief om te bellen in februari, moet ik zelf doen, ze wil graag op tijd komen :P

Hoe is het met de blaasontsteking van sorbo?
J krijgt tzt ook nog een korte uitleg wat hij moet doen als de vk te laat is. We houden met dat scenario wel rekening ja.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:37:39 #290
259886 pessie
pi_115818525
Het risico is dit keer gewoon dat persen ws veel sneller gaat omdat er al een keer een kind langs is gegaan, de vorige keer kwam de vk toen ik al persweeën had. Goed dat je J instructie geeft, gaat ie leuk vinden, zn eigen kind opvangen :P
pi_115818556
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:37 schreef pessie het volgende:
Het risico is dit keer gewoon dat persen ws veel sneller gaat omdat er al een keer een kind langs is gegaan, de vorige keer kwam de vk toen ik al persweeën had. Goed dat je J instructie geeft, gaat ie leuk vinden, zn eigen kind opvangen :P
Nou, er is zelfs al 2x een kind uit gekomen.. Moet je dan uberhaupt nog persen?
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:40:23 #292
259886 pessie
pi_115818607
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hm, denk dat je met 1 keer dat kind wel tegen de muur aanslingerd (weet je meteen waar J moet gaan staan om em op te vangen :P).

Maar goed, laten we het weer over zwangerschappen hebben, denk dat de mensen die hier voor de eerste keer moeder worden dit nog niet willen lezen :')
pi_115818659
Mijn oudste kwam bijna op de wc de 2e was veel meer moeite :+
Vond ik wel stom dat de eerste echt met een zuchtje kwam en de 2e dikke drama.
Helemaal omdat de oudste 4140 gram was en de jongste 3345 :')
pi_115818720
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:40 schreef pessie het volgende:

[..]

Hm, denk dat je met 1 keer dat kind wel tegen de muur aanslingerd (weet je meteen waar J moet gaan staan om em op te vangen :P).

Maar goed, laten we het weer over zwangerschappen hebben, denk dat de mensen die hier voor de eerste keer moeder worden dit nog niet willen lezen :')
Jawel hoor, geeft de burger juist moed. Bij de eerste wordt er nog gesproken over 3 dagen bevallen.
pi_115818736
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

niet altijd nee

Ik kreeg bij de derde nog even een geplande keizersnede ivm voorliggende placenta (en ik maar denken; oh, die derde doe ik wel ff ;( )
pi_115818778
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:44 schreef lily het volgende:

[..]

niet altijd nee

Ik kreeg bij de derde nog even een geplande keizersnede ivm voorliggende placenta (en ik maar denken; oh, die derde doe ik wel ff ;( )
:'( Dat wil ik niet!
pi_115818789
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:'( Dat wil ik niet!
ik kon ook wel janken ja
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:47:36 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_115818847
Ik heb bij de eerste twee al nauwelijks hoeven persen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_115818873
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:43 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Jawel hoor, geeft de burger juist moed. Bij de eerste wordt er nog gesproken over 3 dagen bevallen.
De eerste deed ik iets van 12 tot 14 uur over... En dan helemaal vanaf begin van de weeën.. Dus die je echt nog heel goed kunt opvangen en dat je echt nog niet hoeft te bellen...
De 2e, het rommelde wel ietsjes... Maar geen weeen. Bij de controle in het ziekenhuis had ik wel een beetje golfjes op de ctg (?) maar nog echt niets noemenswaardig. We reden toen naar huis rond een uur of 4 denk ik... Toen had ik wel het idee dat het iets meer werd.. Ik heb rond 6 denk de vk gebeld, dat er regelmaat in zat, maar dat ik eerst ff ging eten en dat ze rustig aan kon doen. Nou toen moesten we best haasten toen ze er was, om 8 uur was nummer 2 er.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:48:41 #300
259886 pessie
pi_115818878
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:43 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Of 6 uurtjes. Weet je, ik was helemaal panisch van tevoren (degenen die hier weer met mij zitten weten dat helaas ws nog wel) achteraf gezien is het "gewoon" loslaten en zien wat er van komt. Dat loslaten was een beetje een uitdaging :') maar het is goed gekomen. En mocht het toch een drama worden kun je altijd nog naar het ziekenhuis voor pijnbestrijding.

Lily, dat weet ik nog :* ik weet ook nog hoe verdrietig je ervan was en hoe ontzettend absoluut niet de manier van bevallen dat voor jou was.

Ik was bij de vk en ze hebben een zwangere lopen die een kindje in stuit heeft liggen met de navelstreng om de nek, de zwangere had thuis willen bevallen maar het is het veiligst om een ks te doen. Heel jammer en verdrietig, wel fijn dat ze het vantevoren zien en dat ze een plan van aanpak hebben die het beste is voor moeder en kind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')