abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115812430
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 08:48 schreef Fieder het volgende:
Goeiemorgen :W Niet echt bijgelezen...

Ik heb vannacht amper geslapen, ik had steeds hele gemene scherpe steekjes in mn buik, rondom mn baarmoeder. Voornamelijk aan de zijkanten maar ook iets meer naar het midden toe.

Ik heb gister wel zware boodschappen getild, misschien banden? Of voelt dat toch anders?

Ben flink geschrokken iig... :{
Banden?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115812454
Bandenpijn dus... zoals gezegd, niet geslapen :O
pi_115812492
Fieder, da zou heel goed bandenpijn kunnen zijn. Kan gemeen zeer doen!

Sparkling, wat verdrietig dat het niet goed lijkt te zijn gegaan... Sterkte!

Ook weer nieuwe aanwas, zag ik. Tally, wat Geweldig dat je "zelf" zwanger bent geworden, gefeliciteerd! En ook Vulpenballetje van harte! *O*

Hier gisteren vreselijk beroerd, knalharde buik, buikpijn en 's avonds zelfs koorts. Op een gegeven moment was ik het "ah joh"-punt wel voorbij, dus heb ik de Vk gebeld. Het devies was paracetamol slikken en straks even op blaasontsteking laten testen. Echt leuk als je 39 weken zwanger bent. :')
pi_115812507
Ja denk ook bandenpijn heel vervelend. Kan je strx even bijslapen?
pi_115812587
Bah Cantare das helemaal rot. Hopen dat t niet je blaas is!

LJ nee ik kan niet bijslapen -O-

Het kan dus bandenpijn zijn, stelt me toch weer wat gerust. Wist niet dat dat ook steken konden zijn, ik dacht dat dat meer trekkerig voelde. Bedankt!
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:08:20 #246
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115812689
Tally gefeliciteerd en welkom! *O*

Cantare, hoe voel je je nu, bij je oudste was jij toch met 38 weken bevallen? Rot van die ws blaasontsteking :*

Yup Fieder, klinkt als bandenpijn. Ik heb het ook erger als ik veel til.
Ik ervaar het juist meer als flinke steken.

Fijn dat je er zo naar uit ziet klumsy!

Wegens lap tekst in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:12:09 #247
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115812751
Ik begin dement te worden. :'( Ben net zo ongeveer verdwaald toen ik naar m'n werk fietste, ik wist de toegangscode van het fietsenhok niet meer en die van het KDV ben ik al weken vergeten. Die heb ik maar naar mezelf gemaild nu. :')
Die van mijn pinpas weet ik gelukkig nog wel! *O*

Cantare, wat balen dat je je zo rot voelt! Hopelijk knap je snel op! :*

Pessie, hoe voel jij je verder?
A grand adventure has begun.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:19:12 #248
259886 pessie
pi_115812865
Eigenlijk voel ik me niet heel erg zwanger, typisch 2de trimester schijnt (bij Nathan heb ik de misselijkheid volgehouden tot 20 weken). Voel me best goed, mn bekken doet het (nog) *O* . Ik moet alleen niet al te heftig gaan tillen/stofzuigen/ander zwaar werk doen. Dan voel ik mn bekken en mn rug wel. Vorige week met een slechte kar van de bouwmarkt gelopen, dan lig ik wel wakker. Maar mits ik me een beetje rustig hou gaat het gewoon goed.
Gisteren gefocust of ik al iets voelde, uiteraard niet :') kan ook helemaal niet met 13+4, maar heej! Wordt wel al lekker dik en heb mn heerlijke positie korte broek aan die ik bij Nathan aan het einde had gekocht O+ .

Keshet zwangerschapsdementie :P wordt een jongen ;)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:33:35 #249
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115813149
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 07:39 schreef klumsy het volgende:
Ow en ik heb heerlijk geslapen en heb nog maar weinig last van misselijkheid *O*
had het eerst niet verwacht maar kan ook echt super genieten van het feit dat ik gewoon weer zwanger ben O+ alle kwaaltjes jagen die roze wolk nog wel eens weg, maar als ik daar weinig last van heb dan is die wolk ook duidelijk aanwezig O+
Roan en Senna krijgen gewoon een broertje of zusje O+

Zo dat was wel weer genoeg vrolijkheid zo op de vroege ochtend :P
Wat klinkt dat goed klums O+
pi_115813192
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 07:39 schreef klumsy het volgende:
Ow en ik heb heerlijk geslapen en heb nog maar weinig last van misselijkheid *O*
had het eerst niet verwacht maar kan ook echt super genieten van het feit dat ik gewoon weer zwanger ben O+ alle kwaaltjes jagen die roze wolk nog wel eens weg, maar als ik daar weinig last van heb dan is die wolk ook duidelijk aanwezig O+
Roan en Senna krijgen gewoon een broertje of zusje O+

Zo dat was wel weer genoeg vrolijkheid zo op de vroege ochtend :P
Klums, ik word er gewoon helemaal blij van dit te lezen!
Met een meidenkwartet
pi_115813224
:W

Tally ook hier nog even; van harte gefeliciteerd! *O* *O*

Keshet; :D _O-

Cantare, vervelend dat je zo beroerd bent. Beterschap!

Ruk geslapen omdat het bloedheet is en blijft in de slaapkamer en er zat een mug en ik heb een zere schouder /klaagzang
Maar verder gaat alles prima :s)
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115813373
Succes vandaag FTA! :*

Klumsy O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_115813699
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 09:08 schreef pessie het volgende:
Cantare, hoe voel je je nu, bij je oudste was jij toch met 38 weken bevallen? Rot van die ws blaasontsteking :*
Ik heb iets minder buikpijn dan gisteren, toen voelde het net of ik 1000 sit ups had gedaan de dag ervoor, tenminste dat denk ik, want sit ups zijn voor sportieve mensen. :{w ;) Verder is mijn buik nog wel overgevoelig (snel harde buiken met een vervelend gevoel erbij) en voel ik me nog wel koortsig, zo maar even temperaturen. En tsja, laat het maar een blaasontsteking zijn hoor, daar kan wel wat aan gedaan worden, toch? Ik hoop alleen dat het snel over is zodat ik nog voor de 40 weken "fit" kan gaan bevallen. Vorige keer begon het trouwens keurig op de uitgerekende dag en de dag erna is E geboren. Ik had stiekem gehoopt/gedacht dat deze wat eerder zou komen, maar dat ziet er toch niet naar uit. ;)

Vanmiddag heb ik weer controle bij de VK, misschien wel de laatste, want met 40 weken "mag" ik in principe naar de gynaecoloog voor een vervroegde overtijdcontrole (omdat de baby groot lijkt te zijn). Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:00:09 #254
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115813737
Succes vandaag FTA!

Cantare beterschap :*

Wakker geworden met een stijve nek :(
Maar wel een heel klein vlaagje misselijkheid wat ik stiekem omarm :')
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_115814074
Vergeet ik FTA helemaal; succes vandaag weer!! :*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:41:43 #256
259886 pessie
pi_115814816
Spannende dag voor FTA, succes vandaag meid!
pi_115814997
FTA, ook hier veel succes gewenst! :*
pi_115815806
Succes voor FTA en beterschap voor Cantare :*

Ik ben gister naar de gym geweest, wat zit er toch een stel domme wijven daar. Serieus vragen stellen als:
"Hoe komt het dat de pijnbeleving bij de bevalling per vrouw verschilt?"
"Als je weeën om de minuut hebt moet je de vk bellen, toch?"
"Wat nou als ik het pufritme vergeet tijdens de bevalling?"

Ok, dat het nieuw voor je is snap ik, maar met een termijn zo rond de 30 weken mag ik toch aannemen dat je je een béétje hebt ingelezen.

En de docente die zo heerlijk op peuterniveau uitlegt: "Hoe herkennen we het begin van de bevalling?" Klas: "Weeën!" Zij: "Wat zijn weeën?" Klas: "Samentrekkingen van de baarmoeder!" "Ja, samentrekkingen, en met een duur woord noemen we dat contracties."
Echt, hoe oud ben ik, 10? :') /hormonaal
pi_115815970
Hmm .. Bekkenpijn :{ .. En niet te zuinig!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FTA veel succes!

En volgens mij hebben verschillende van jullie vandaag weer mijlpalen *O*

Gelukkig hebben wij een heel gezellig pufclubje! Er was er alleen eentje bij die de partnerles oversloeg want dat was 'onzin'. Nou ja, moet ieder voor zich weten natuurlijk :)

Succes Cantare!

Krijg de warmte hier ook het huis niet uit .. Boven opzich wel, maar onder is het nog steeds 27 graden ondanks alle ramen/deuren tegen mekaar open en zulks.
pi_115815978
Dat vond ik ook vreselijk Mango. Daarom ben ik alleen nog naar de partneravonden geweest.
Omdat mijn man helemaal niet wist wat hij kon verwachten. Dus vond ik het wel belangrijk dat hij iets er over had gehoord. Want lezen wilde hij niet :P
Ik ben ook niet meer naar de baby bijeenkomsten geweest :') Ik vond het zo vreselijk.
En mijn man maar elke week lachen als ik ging :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_115816026
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:21 schreef Mangostine het volgende:
Succes voor FTA en beterschap voor Cantare :*

Ik ben gister naar de gym geweest, wat zit er toch een stel domme wijven daar. Serieus vragen stellen als:
"Hoe komt het dat de pijnbeleving bij de bevalling per vrouw verschilt?"
"Als je weeën om de minuut hebt moet je de vk bellen, toch?"
"Wat nou als ik het pufritme vergeet tijdens de bevalling?"

Ok, dat het nieuw voor je is snap ik, maar met een termijn zo rond de 30 weken mag ik toch aannemen dat je je een béétje hebt ingelezen.

En de docente die zo heerlijk op peuterniveau uitlegt: "Hoe herkennen we het begin van de bevalling?" Klas: "Weeën!" Zij: "Wat zijn weeën?" Klas: "Samentrekkingen van de baarmoeder!" "Ja, samentrekkingen, en met een duur woord noemen we dat contracties."
Echt, hoe oud ben ik, 10? :') /hormonaal
Dat alleen al is een reden om dat soort klasjes over te slaan.. Ik zou me werkelijk kapot ergeren aan de domheid van anderen. Ik zie dan ook een soort giebelklasje voor me en gewoon standaard domme wijven..
pi_115816061
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm .. Bekkenpijn :{ .. En niet te zuinig!

SPOILER
FTA veel succes!

En volgens mij hebben verschillende van jullie vandaag weer mijlpalen *O*

Gelukkig hebben wij een heel gezellig pufclubje! Er was er alleen eentje bij die de partnerles oversloeg want dat was 'onzin'. Nou ja, moet ieder voor zich weten natuurlijk :)

Succes Cantare!

Krijg de warmte hier ook het huis niet uit .. Boven opzich wel, maar onder is het nog steeds 27 graden ondanks alle ramen/deuren tegen mekaar open en zulks.
De holle ader? Do Tell!

Je kan gewoon op je rug liggen hoor, als die ader wordt afgekneld dan merk je dat heus wel.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:30:08 #263
259886 pessie
pi_115816125
Whaha Mango!
En mijn ervaring is dat ik mn eigen pufritme bepaalde, gewoon doen wat goed voelt, werkte hier als een trein.
Wij hebben samen bevallen gedaan bij Nathan, was beter dan wat ik zo hoor van jou. (al was er serieus een vent die "hechten" "vlechten" wilde noemen want hij wilde er toch niet aan denken dat zn vrouw hechtingen zou krijgen in dat gebied :') ).

Wie vroeg er nou naar een TENS? Ik heb er bij de zwangerschap van Nathan naar gekeken, maar toen bleek dat je dan vanaf 4 a 5 cm niet meer onder de douche kunt heb ik besloten het niet te gebruiken, douchen leek mij prettiger. Achteraf bleek ik alleen rugweeën te hebben gehad dus het zou wel effectief zijn geweest.

Twinkle, bij mij hielp een slaapzak onder mn onderlaken en genoeg kussens in mn rug om half rechtop te slapen.
pi_115816152
Die holle ader was de reden waarom ik in Maastricht op de EH terecht kwam met een bloeddruk van 60/40 :')
pi_115816160
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:26 schreef Tally het volgende:
Dat vond ik ook vreselijk Mango. Daarom ben ik alleen nog naar de partneravonden geweest.
Omdat mijn man helemaal niet wist wat hij kon verwachten. Dus vond ik het wel belangrijk dat hij iets er over had gehoord. Want lezen wilde hij niet :P
Ik ben ook niet meer naar de baby bijeenkomsten geweest :') Ik vond het zo vreselijk.
En mijn man maar elke week lachen als ik ging :')
Echt hè. Mijnes staat me aan het eind van de avond ook heel enthousiast thuis op te wachten. "Was het weer gezellig schat?" :D :')
Hij verheugt zich nu al enórm op de partnerlessen. :P
pi_115816290
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef Tally het volgende:
Die holle ader was de reden waarom ik in Maastricht op de EH terecht kwam met een bloeddruk van 60/40 :')
Doordat je op je rug sliep, of had dat een andere oorzaak?
pi_115816312
Twinkle, een (voedings)kussen tussen je knieën kan het op je zij liggen ietsje comfortabeler maken. (ik doe 't nog steeds...kind is ruim twee...zucht)
pi_115816329
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef pessie het volgende:
Whaha Mango!
En mijn ervaring is dat ik mn eigen pufritme bepaalde, gewoon doen wat goed voelt, werkte hier als een trein.
Wij hebben samen bevallen gedaan bij Nathan, was beter dan wat ik zo hoor van jou. (al was er serieus een vent die "hechten" "vlechten" wilde noemen want hij wilde er toch niet aan denken dat zn vrouw hechtingen zou krijgen in dat gebied :') ).

Wie vroeg er nou naar een TENS? Ik heb er bij de zwangerschap van Nathan naar gekeken, maar toen bleek dat je dan vanaf 4 a 5 cm niet meer onder de douche kunt heb ik besloten het niet te gebruiken, douchen leek mij prettiger. Achteraf bleek ik alleen rugweeën te hebben gehad dus het zou wel effectief zijn geweest.

Twinkle, bij mij hielp een slaapzak onder mn onderlaken en genoeg kussens in mn rug om half rechtop te slapen.
Volgens mij is het geheim van de tens, dat je zo met het kreng bezig bent, zodat je wat minder met je bevalling bezig bent..
pi_115816697
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Doordat je op je rug sliep, of had dat een andere oorzaak?
Jup. Door op mijn rug te liggen. Niet eens slapen want ik was al wakker. :)
pi_115816732
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:44 schreef Tally het volgende:

[..]

Jup. Door op mijn rug te liggen. Niet eens slapen want ik was al wakker. :)
Ik lees her en der, dat je snel genoeg door hebt dat je duizelig wordt als dat gebeurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')