abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2012 @ 23:05:42 #226
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115804771
Logician, ik zou maar genieten van het feit dat de misselijkheid weg is :Y straks ga je je kindje voelen en is dat je bevestiging O+
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 06:08:42 #227
258612 nytar
boys boys boys
pi_115811525
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:05 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Omdat het heel spannend is :Y het idee dat het nog misgaat, en dat die spullen je dan aan staan te kijken... ;(

Plaats is er ook nog niet echt trouwens :') er gaat nog wel wat tijd overheen denk ik voor we onze spullen zo gereorganiseerd hebben dat de babykamer ingericht kan worden :D
dan haal je toch een knuffeltje of een pakje om die drang tijdelijk te stillen en haal je wat later in de zwangerschap de rest?
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 07:06:02 #228
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_115811668
Het enige dat wij eigenlijk hoeven te kopen op het moment zijn kleertjes, een nieuwe maxi cosi en een ledikant om een cosleeper van te maken. En een nieuwe kamer voor Stef, dat dan weer wel. Ik heb vorige week, na de goede 20-wekenecho, een pakje en een vestje besteld, dat is het eerste dat ik heb gekocht voor deze baby. Mijn moeder had sneller een jurkje in huis dan wij :P

Danic, lastig! Wel heel lief en vrijgevig, maar als zij dan ook willen bedenken wat voor spullen er komen, pfff.. Ik weet nu al dat dat hier ook lastig zou zijn. Stef krijgt zijn nieuwe kamer van ons voor zijn verjaardag, dus daar hoeven wij alleen zelf over te beslissen.

Ik ging vanmorgen op mijn buik liggen en dat gaat nog prima, behalve dat Helga het niet hip vind en dan tegen de matras gaat schoppen -O-
3!
pi_115811771
Inca, het is ook heel lief van ze en van mij hoeven ze het uiteraard niet te betalen. Het is ook echt geen ondankbaarheid.
Alleen als ik zie hoe mega-overbeschermend mijn schoonvader in Eva d'r nek zit af en toe, dan had ik al een verwachting dat ze zo'n kamertje zouden uitzoeken. Vandaar dat ik vanaf het begin heb gezegd dat we dat niet willen.
Ach, zodra de kamer leeg is gaan we wel eens met zijn vijven ori๋nteren. Dan wordt ze denk ik wel duidelijk wat we zoeken. Komt goed. Eva d'r huidige kamertje hebben we ook zelf uitgezocht.

Helga _O- wat een naam ook :D
Deed Eva ook altijd, ging ze op het matras springen zei ik dan altijd.
pi_115811788
Wij hadden vorige keer vrij snel de kinderkamer klaar, met 17 weken was alles zo goed als klaar, maar dat had er vooral mee te maken dat ik toen al zo een buik had dat ik bang was dat als ik veel langer zou wachten ik niks meer zelf zou kunnen doen aan het kamertje en dat wilde ik wel heel graag :)
Heb het ook nooit vervelend gevonden dat het kamertje al zo goed als klaar was, alleen nu is het een klein beetje jammer dat ik er dus niet meer zoveel aan hoef te doen.
Met het verdere aankleden, zoals dekbedje, kruiken, aankleedkussen enzo wil ik graag wachten tot we weten wat "het" gaat worden zodat we de kamer of wat meer jongens of meisjes achtig kunnen maken.
Kleertjes heb ik vorige keer niet gekocht omdat ik wilde wachten tot de 20 weken echo, dat zal deze keer ook weer zo zijn :)
Kinderwagen is al wel uitgezocht maar moeten we alleen nog bestellen, denk dat we daar ook nog maar even mee wachten anders zijn we wel heel erg vroeg, of we moeten tegen een hele leuke aanbieding aan gaan lopen, dan zou ik het nu wel bestellen :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115811812
Ow en ik heb heerlijk geslapen en heb nog maar weinig last van misselijkheid *O*
had het eerst niet verwacht maar kan ook echt super genieten van het feit dat ik gewoon weer zwanger ben O+ alle kwaaltjes jagen die roze wolk nog wel eens weg, maar als ik daar weinig last van heb dan is die wolk ook duidelijk aanwezig O+
Roan en Senna krijgen gewoon een broertje of zusje O+

Zo dat was wel weer genoeg vrolijkheid zo op de vroege ochtend :P
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115812102
Ik heb gedroomd over Ian Sommerhalder en een vliegend tapijt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115812131
Ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voordat wij echt iets voor de baby kopen. Vooral omdat het maken van de babykamer nogal een afname in lebensraum betekent en wij daar allebei nog even de kop in het zand voor steken..

Lekker hoor, klumsy, al die vrolijkheid!
pi_115812148
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 08:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gedroomd over Ian Sommerhalder en een vliegend tapijt.
Ik moest 'm ff opzoeken, maar dat is geen verkeerde droom! *O*
pi_115812196
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 08:25 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik moest 'm ff opzoeken, maar dat is geen verkeerde droom! *O*

Yummie.
pi_115812203
rood kruis

jammie! *O*
pi_115812317
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 08:31 schreef Limone het volgende:
rood kruis

jammie! *O*
:9

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 06:08 schreef nytar het volgende:

[..]

dan haal je toch een knuffeltje of een pakje om die drang tijdelijk te stillen en haal je wat later in de zwangerschap de rest?
Ik heb in het begin vooral boekjes gekocht, dat voelde wat neutraler. (ik had sowieso al een forse collectie kinderboeken)
pi_115812364
Klumsy O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115812386
Goeiemorgen :W Niet echt bijgelezen...

Ik heb vannacht amper geslapen, ik had steeds hele gemene scherpe steekjes in mn buik, rondom mn baarmoeder. Voornamelijk aan de zijkanten maar ook iets meer naar het midden toe.

Ik heb gister wel zware boodschappen getild, misschien bandenpijn? Of voelt dat toch anders?

Ben flink geschrokken iig... :{
pi_115812390
Hier met 12 weken kleine dingetjes gehaald en tussen 16 en 20 weken alle grote.

Oh en 38 weken vandaag :D
pi_115812430
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 08:48 schreef Fieder het volgende:
Goeiemorgen :W Niet echt bijgelezen...

Ik heb vannacht amper geslapen, ik had steeds hele gemene scherpe steekjes in mn buik, rondom mn baarmoeder. Voornamelijk aan de zijkanten maar ook iets meer naar het midden toe.

Ik heb gister wel zware boodschappen getild, misschien banden? Of voelt dat toch anders?

Ben flink geschrokken iig... :{
Banden?
pi_115812454
Bandenpijn dus... zoals gezegd, niet geslapen :O
pi_115812492
Fieder, da zou heel goed bandenpijn kunnen zijn. Kan gemeen zeer doen!

Sparkling, wat verdrietig dat het niet goed lijkt te zijn gegaan... Sterkte!

Ook weer nieuwe aanwas, zag ik. Tally, wat Geweldig dat je "zelf" zwanger bent geworden, gefeliciteerd! En ook Vulpenballetje van harte! *O*

Hier gisteren vreselijk beroerd, knalharde buik, buikpijn en 's avonds zelfs koorts. Op een gegeven moment was ik het "ah joh"-punt wel voorbij, dus heb ik de Vk gebeld. Het devies was paracetamol slikken en straks even op blaasontsteking laten testen. Echt leuk als je 39 weken zwanger bent. :')
pi_115812507
Ja denk ook bandenpijn heel vervelend. Kan je strx even bijslapen?
pi_115812587
Bah Cantare das helemaal rot. Hopen dat t niet je blaas is!

LJ nee ik kan niet bijslapen -O-

Het kan dus bandenpijn zijn, stelt me toch weer wat gerust. Wist niet dat dat ook steken konden zijn, ik dacht dat dat meer trekkerig voelde. Bedankt!
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:08:20 #246
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115812689
Tally gefeliciteerd en welkom! *O*

Cantare, hoe voel je je nu, bij je oudste was jij toch met 38 weken bevallen? Rot van die ws blaasontsteking :*

Yup Fieder, klinkt als bandenpijn. Ik heb het ook erger als ik veel til.
Ik ervaar het juist meer als flinke steken.

Fijn dat je er zo naar uit ziet klumsy!

Wegens lap tekst in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:12:09 #247
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115812751
Ik begin dement te worden. :'( Ben net zo ongeveer verdwaald toen ik naar m'n werk fietste, ik wist de toegangscode van het fietsenhok niet meer en die van het KDV ben ik al weken vergeten. Die heb ik maar naar mezelf gemaild nu. :')
Die van mijn pinpas weet ik gelukkig nog wel! *O*

Cantare, wat balen dat je je zo rot voelt! Hopelijk knap je snel op! :*

Pessie, hoe voel jij je verder?
A grand adventure has begun.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:19:12 #248
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115812865
Eigenlijk voel ik me niet heel erg zwanger, typisch 2de trimester schijnt (bij Nathan heb ik de misselijkheid volgehouden tot 20 weken). Voel me best goed, mn bekken doet het (nog) *O* . Ik moet alleen niet al te heftig gaan tillen/stofzuigen/ander zwaar werk doen. Dan voel ik mn bekken en mn rug wel. Vorige week met een slechte kar van de bouwmarkt gelopen, dan lig ik wel wakker. Maar mits ik me een beetje rustig hou gaat het gewoon goed.
Gisteren gefocust of ik al iets voelde, uiteraard niet :') kan ook helemaal niet met 13+4, maar heej! Wordt wel al lekker dik en heb mn heerlijke positie korte broek aan die ik bij Nathan aan het einde had gekocht O+ .

Keshet zwangerschapsdementie :P wordt een jongen ;)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:33:35 #249
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115813149
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 07:39 schreef klumsy het volgende:
Ow en ik heb heerlijk geslapen en heb nog maar weinig last van misselijkheid *O*
had het eerst niet verwacht maar kan ook echt super genieten van het feit dat ik gewoon weer zwanger ben O+ alle kwaaltjes jagen die roze wolk nog wel eens weg, maar als ik daar weinig last van heb dan is die wolk ook duidelijk aanwezig O+

Wat klinkt dat goed klums O+
pi_115813192
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 07:39 schreef klumsy het volgende:

Klums, ik word er gewoon helemaal blij van dit te lezen!
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')