dan haal je toch een knuffeltje of een pakje om die drang tijdelijk te stillen en haal je wat later in de zwangerschap de rest?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Omdat het heel spannend ishet idee dat het nog misgaat, en dat die spullen je dan aan staan te kijken...
![]()
Plaats is er ook nog niet echt trouwenser gaat nog wel wat tijd overheen denk ik voor we onze spullen zo gereorganiseerd hebben dat de babykamer ingericht kan worden
Ik moest 'm ff opzoeken, maar dat is geen verkeerde droom!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gedroomd over Ian Sommerhalder en een vliegend tapijt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:25 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik moest 'm ff opzoeken, maar dat is geen verkeerde droom!
quote:
Ik heb in het begin vooral boekjes gekocht, dat voelde wat neutraler. (ik had sowieso al een forse collectie kinderboeken)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 06:08 schreef nytar het volgende:
[..]
dan haal je toch een knuffeltje of een pakje om die drang tijdelijk te stillen en haal je wat later in de zwangerschap de rest?
Banden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:48 schreef Fieder het volgende:
GoeiemorgenNiet echt bijgelezen...
Ik heb vannacht amper geslapen, ik had steeds hele gemene scherpe steekjes in mn buik, rondom mn baarmoeder. Voornamelijk aan de zijkanten maar ook iets meer naar het midden toe.
Ik heb gister wel zware boodschappen getild, misschien banden? Of voelt dat toch anders?
Ben flink geschrokken iig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat klinkt dat goed klumsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:39 schreef klumsy het volgende:
Ow en ik heb heerlijk geslapen en heb nog maar weinig last van misselijkheid
had het eerst niet verwacht maar kan ook echt super genieten van het feit dat ik gewoon weer zwanger benalle kwaaltjes jagen die roze wolk nog wel eens weg, maar als ik daar weinig last van heb dan is die wolk ook duidelijk aanwezig
Roan en Senna krijgen gewoon een broertje of zusje
Zo dat was wel weer genoeg vrolijkheid zo op de vroege ochtend
Klums, ik word er gewoon helemaal blij van dit te lezen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:39 schreef klumsy het volgende:
Ow en ik heb heerlijk geslapen en heb nog maar weinig last van misselijkheid
had het eerst niet verwacht maar kan ook echt super genieten van het feit dat ik gewoon weer zwanger benalle kwaaltjes jagen die roze wolk nog wel eens weg, maar als ik daar weinig last van heb dan is die wolk ook duidelijk aanwezig
Roan en Senna krijgen gewoon een broertje of zusje
Zo dat was wel weer genoeg vrolijkheid zo op de vroege ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |