Ik heb een schema meegekregen wie je wanneer ziet als je in het ziekenhuis loopt voor begeleiding en ze zagen geen aanleiding om daar van af te wijken. Volgende keer krijg ik een gyn die me waarschijnlijk de rest van de tijd gaat begeleiden. Tweelingexpert (welliswaar in eeneiige tweelingen maar ach...).quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:48 schreef klumsy het volgende:
Kyara fijn dat je je 2 guppies gezien hebt en dat het er goed uitzag
wel vreemd dat je zoveel tijd tussen je echo's hebt, ik moest elke 3 weken langs komen voor bloeddruk, gewicht en gesprek en dan vaak ook een echo
Ik mag de 30e weer voor een echo, de vorige lijkt alweer zo lang geleden maar zie net dat dat de 8e geweest is![]()
Kan in ieder geval niet wachten tot de volgende echo, want ben het weekend niet fit geweest, had behoorlijke verhoging 38,8 en veel last van m'n buik ( volgens mij voornamelijk darmen en maag ) alles was echt super gevoelig en af en toe steken, dus was een beetje bang voor iets met m'n blindedarm, maar temperatuur is weer normaal en de buikpijn is zo goed als weg
Gadver?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef YPPY het volgende:
Wow Tally, wat gaaaaaaf! Nu ben je dus zwanger door te neuken?
As konijnen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef YPPY het volgende:
Wow Tally, wat gaaaaaaf! Nu ben je dus zwanger door te neuken?
Pas op! Straks is het een zesling!!!!!!!!!!! OMG!!!!!!!! Zes!!!!!!!quote:
Nee gelukkig is het niet hoe vaker je sex hebt hoe zwangerder je wordt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef YPPY het volgende:
[..]
Pas op! Straks is het een zesling!!!!!!!!!!! OMG!!!!!!!! Zes!!!!!!!
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef YPPY het volgende:
[..]
Pas op! Straks is het een zesling!!!!!!!!!!! OMG!!!!!!!! Zes!!!!!!!
Koop anders de buren uit?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet ik niet te lang wachten met mn huis te koop te zetten.
Als dat toch eens zou kunnen!quote:
ach joh als je er plaats voor hebt, why not??quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Wanneer zijn jullie eigenlijk de eerste dingen gaan kopen?
Ik zit te kwijlen bij een kinderwagen op marktplaats, en ik wil ook heel graag de familiewieg op gaan halen bij mn oom en tantemaarja... supervroeg nog
leuk!!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:29 schreef danic het volgende:
Ah, afbeelding gevonden.
Tis niet meer verkrijgbaar, dus klein plaatje maar:
[ afbeelding ]
Omdat het heel spannend isquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:26 schreef becky27 het volgende:
[..]
ach joh als je er plaats voor hebt, why not??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |