abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115793577

quote:
Falling Skies is an upcoming American science fiction television drama series created by Robert Rodat and Steven Spielberg for TNT. The first season will feature ten episodes. The show is produced by DreamWorks Television, with Steven Spielberg acting as an executive producer. Falling Skies is set to premiere on Sunday, June 19, 2011, at 9 p.m. with a two-hour pilot episode.

Falling Skies tells the story of the aftermath of an alien invasion; It follows a group of survivors who must band together in order to fight back against the invading aliens. The group, known as the 2nd Mass, is led by history professor Tom Mason who, in search of his son, must put his extensive knowledge of military history to the test as one of the leaders of the resistance movement.

Links
Officiële site: http://www.tnt.tv/series/fallingskies/
IMDb: http://www.imdb.com/title/tt1462059/
TV.com: http://www.tv.com/falling-skies/show/79488/summary.html
List of Falling Skies episodes: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Falling_Skies_episodes
Wikipedia EN: http://en.wikipedia.org/wiki/Falling_Skies
Ja doei.
  Moderator maandag 20 augustus 2012 @ 19:42:37 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115794017
en nu moeten we ons weer vermaken met matige shit als game of thrones en southpark enzo -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_115794154
Binnenkort Dexter, Grey's Anatomy, Bones etc. weer O+ *O*
Ja doei.
pi_115795642
Godverdomme dat begin. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115795701
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
Binnenkort Dexter, Grey's Anatomy, Bones etc. weer O+ *O*
Homeland niet te vergeten.

Moet Falling Skies ook maar eens gaan kijken.
pi_115795749
Homeland, nog steeds eens zien of ik de eerste aflevering een keer af kan kijken :') :@
Ja doei.
  Moderator maandag 20 augustus 2012 @ 20:21:01 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115795917
wat is homeland, vind ik dat leuk?
pi_115796006
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 20:21 schreef sp3c het volgende:
wat is homeland, vind ik dat leuk?
Ja, ga terug naar je homeland :{w
Ja doei.
  maandag 20 augustus 2012 @ 20:23:08 #9
104871 remlof
Europees federalist
pi_115796035
Homeland was voor mij de beste serie van het afgelopen seizoen _O_
pi_115796067
quote:
14s.gif Op maandag 20 augustus 2012 20:23 schreef remlof het volgende:
Homeland was voor mij de beste serie van het afgelopen seizoen _O_
Dit dus. Echt een geweldig serie.
  maandag 20 augustus 2012 @ 20:24:04 #11
104871 remlof
Europees federalist
pi_115796084
Oh en net de laatste ep van Failing Skies gezien, hrmpf :')
pi_115796098
Homeland was de eerste aflevering beetje wennen maar daarna werd het echt fucking spannend!
pi_115796165
Eigenlijk zou je van alle afleveringen de beste stukken pakken, bij elkaar zetten en je kan 10 episodes in 1,5 uur uitzenden :')
  Moderator maandag 20 augustus 2012 @ 20:25:53 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115796200
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 20:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, ga terug naar je homeland :{w
home is where the heart liver is :{w
  maandag 20 augustus 2012 @ 20:25:55 #15
104871 remlof
Europees federalist
pi_115796270
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 20:25 schreef sp3c het volgende:

[..]

home is where the heart liver is :{w
Ja doei.
  Moderator maandag 20 augustus 2012 @ 20:51:09 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115797485
pi_115798930
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk trouwens dat de nieuwe aliens eerst een ally lijken en daarna het mensenras of de planeet of wat er van over is alsnog voor zichzelf willen hebben omdat ze nuttige grondstoffen ontdekken ofzo 8-)
Ik denk dat het bier op hun planeet op was, en dat ze in ruil voor alle bierfabrieken de Overlords gaan pakken.

Maar het meest waarschijnlijk is imho dat het een interstellaire politie-force is en dat de Overlords illegaal planeet Aarde hebben aangevallen (de Aarde is dan een beschermd gebied omdat we te primitief zijn).

[ Bericht 5% gewijzigd door pberends op 20-08-2012 21:20:43 ]
pi_115799915
quote:
6s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik denk dat het bier op hun planeet op was, en dat ze in ruil voor alle bierfabrieken de Overlords gaan pakken.

Maar het meest waarschijnlijk is imho dat het een interstellaire politie-force is en dat de Overlords illegaal planeet Aarde hebben aangevallen (de Aarde is dan een beschermd gebied omdat we te primitief zijn).
een ware wtf post...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  Moderator maandag 20 augustus 2012 @ 22:04:37 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115801719
stranger things have happened

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:38:28 #21
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_115803457
Waarom wilden de Overlords dat wapen bouwen?
Omdat zij zich wilden verdedigen tegen de nieuwe geintroduceerde aliens?

Eigenlijk zijn de Overlords al millenia op de vlucht voor hen, hoppen van planeet van planeet om daar dan zo snel mogelijk iets van een verdediging te bouwen.
Om dat zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen zie je dus dat de Overlords kinderen 'recruteren' om scrap metal te zoeken om daarmee verdedigingswerken te bouwen?

In den beginne zullen 2nd mass en die nieuwe Aliens best wel vriendjes zijn onder het motto van 'de vijand van mijn vijand is mijn vriend'.
Maar daarna... cliffhanger naar seizoen 4.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burnt to the core but not broken
pi_115803483
quote:
6s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Mijn voorspellingen:
1, Ze zijn ally, dat wapen was op hun gericht.
2. Ze hebben iets met de skitters van doen.
3. Die dochter van Weaver gaat charleston leiden.
4. Hal komt uit de kast.
5. Keiharde schaarsex tussen maggie en die andere blonde vanwege de frustratie over Hal.
6. Hal wordt idd evil.
7. Het seizoen zal zich niet volledig op aarde afspelen.
8. We komen eindelijk te weten waarom ze kinderen harnassen en waar ze al dat schroot voor nodig hadden.

Maar eigenlijk vond ik de laatste paar afleveringen best vermakelijk met af en toe echt zaken die ik niet aan zag komen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator maandag 20 augustus 2012 @ 22:43:45 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115803666
quote:
16s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:38 schreef PPL het volgende:
Waarom wilden de Overlords dat wapen bouwen?
Omdat zij zich wilden verdedigen tegen de nieuwe geintroduceerde aliens?

Eigenlijk zijn de Overlords al millenia op de vlucht voor hen, hoppen van planeet van planeet om daar dan zo snel mogelijk iets van een verdediging te bouwen.
Om dat zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen zie je dus dat de Overlords kinderen 'recruteren' om scrap metal te zoeken om daarmee verdedigingswerken te bouwen?

In den beginne zullen 2nd mass en die nieuwe Aliens best wel vriendjes zijn onder het motto van 'de vijand van mijn vijand is mijn vriend'.
Maar daarna... cliffhanger naar seizoen 4.

SPOILER
dit is falling skies, alle antwoorden op al die vragen en meer nieuwe vragen in episode 1 van seizoen 3

edit: theorie zou nog best wel kunnen kloppen trouwens :Y

classic skitter is de geharnaste versie van de nieuwe alien dudes, die zijn in hot pursuit om hun kindjes terug te halen ... de overlords weten dit dus ze bouwden die gun!

dat schroot is dus voor gunplatformen en alien mechs enzo (we weten dat die laatste ook bv human munitie gebruiken) tegen de verwachte invasie!

and it would've worked too if it wasn't for those meddling kids!

[ Bericht 16% gewijzigd door sp3c op 20-08-2012 22:52:54 ]
pi_115812612
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Mijn voorspellingen:
1, Ze zijn ally, dat wapen was op hun gericht.
2. Ze hebben iets met de skitters van doen.
3. Die dochter van Weaver gaat charleston leiden.
4. Hal komt uit de kast.
5. Keiharde schaarsex tussen maggie en die andere blonde vanwege de frustratie over Hal.
6. Hal wordt idd evil.
7. Het seizoen zal zich niet volledig op aarde afspelen.
8. We komen eindelijk te weten waarom ze kinderen harnassen en waar ze al dat schroot voor nodig hadden.

Maar eigenlijk vond ik de laatste paar afleveringen best vermakelijk met af en toe echt zaken die ik niet aan zag komen.

Ik denk dat de skitters mee willen doen aan Discovery's Scraphead Challenge!
pi_115812688
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
Homeland, nog steeds eens zien of ik de eerste aflevering een keer af kan kijken :') :@
Niet doen, Homeland is een zwaar irriterende serie waarbij je extreem aan het lijntje geworden houdt en nauwelijks iets gebeurd. Maar natuurlijk word je in elke serie aan het lijntje gehouden, maar daar gebeurd wel wat meer tenminste (zelfs in Failing Skies). Dit najaar zijn er zat series die beginnen: Arrow (nieuw), Revolution (nieuw), Dexter, Boardwalk Empire en Sons of Anarchy :9.
  Moderator dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:35:52 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115818469
ik keek de eerste 15 minuten toen vonden ze een kerel die in Irak was gekidnapped terug in de Korengal Valley en daar kreeg ik hoofdpijn van ofzo

zou niet moeten na 2 seizoenen Failing Skies maar toch :')

het idee leek me iig wel tof dus ik ga daar dit weekend is voor zitten
pi_115821610
vond het meest emotioneel nog toen Ben even terug was en zijn broertje op hem af kwam redden. Tranentrekker

En natuurlijk toen de 2nd mass terug kwam en iedereen weer begint te klappen. 'We hebben die aziaat verloren' De generaal: 'Hij was een goeie kerel. Lets party' :P

Ook handig natuurlijk als iemand van je eenheid (alweer) door een alien iets verwond is en iedereen hem dan maar alleen laat 'he needs some rest' en nu natuurlijk weer iedereen in gevaar brengt. Dat is werkelijk al 20x gebeurd in 20 afleveringen. Net als het eerder genoemde onthaal als er weereens een missie gewonnen is. Zou daar wel een gemonteerd filmpje van willen zien, wordt hilarisch
pi_115830884
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef planethugo het volgende:
vond het meest emotioneel nog toen Ben even terug was en zijn broertje op hem af kwam redden. Tranentrekker
Inderdaad irritant, steeds hetzelfde. Is al zo'n keer of 28 gebeurd.

quote:
En natuurlijk toen de 2nd mass terug kwam en iedereen weer begint te klappen. 'We hebben die aziaat verloren' De generaal: 'Hij was een goeie kerel. Lets party' :P
:D.
Moest sowieso een soort van kouwe kikker voorstellen. Een beetje de coole guy op de achtergrond. Mislukt concept in dit geval.
quote:
Ook handig natuurlijk als iemand van je eenheid (alweer) door een alien iets verwond is en iedereen hem dan maar alleen laat 'he needs some rest' en nu natuurlijk weer iedereen in gevaar brengt. Dat is werkelijk al 20x gebeurd in 20 afleveringen. Net als het eerder genoemde onthaal als er weereens een missie gewonnen is. Zou daar wel een gemonteerd filmpje van willen zien, wordt hilarisch
Valt inderdaad wel in herhaling op deze manier. Met het verschil dat er nu ook daadwerkelijk iets aan de hand lijkt te zijn. In de andere gevallen is dat niet gebeurd.

Wat ik me ook afvraag, als die fishhead de leiding had over de hele operatie, en Karen waarschijnlijk ook een hoog figuur is. waarom zijn ze dan de hele tijd bezig met dat die 2nd Mass? Al als die zo belangrijk zijn, veeg je ze toch gewoon van de kaart?

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat hoewel het inderdaad een tegenvallende serie is, het ook weer niet zo slecht is als sommigen ervan maken. Het is best redelijk en gewoon vermakelijk om te volgen. Ik heb de eerste twee seizoenen in 3 dagen gekeken. Ik heb in deze hitte toch niet veel anders te doen.
pi_115852383
Wat een epische aflevering weer :') Na de vorige episode had ik 1 zieke fight verwacht, nee..wat een laf gebeuren weer waarbij onze grote red eye skittels het leven liet :') En die parasiet bij Hal, jezus :')
pi_115856272
vond de laatste aflevering maar niks even 1000 miles heen weer scheuren om een overlord te killen en dat wapen te slopen. neej heur ging mij allemaal beetje te gemakelijk.

hoop dat seizoen 3 wat beter brengt word wel beetje moe van dat aflevering drama aflevering "actie" constant.

mja hell on wheels is ook weer begonnen. al sloeg aflevering 1 van het nieuwe seizoen ook wel weer de plank mis. sigh homeland is ook niks. iemand nog andere tips dan wat hier genoemd werd? dexter vind ik ook bagger veelstelang uit gestrekt allemaal.
  Moderator woensdag 22 augustus 2012 @ 12:31:02 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115861562
en what's up with Ben trouwens?

heel de aflevering heeft hij geen zin om 'thuis' te komen wonen maar aan het einde ineens wel?

what changed?

de overlord is dood idd maar dat was sowieso de bedoeling

maar ook zijn skitter pooier met het rode oog is dood!

something fishy is going on with the rebel skitters :O
pi_115861649
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:31 schreef sp3c het volgende:

heel de aflevering heeft hij geen zin om 'thuis' te komen wonen maar aan het einde ineens wel?

what changed?

De red-eye zegt iets tegen hem vlak voor zijn dood en Ben knikt dan, die zal hem wel wat ingefluisterd hebben
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  Moderator woensdag 22 augustus 2012 @ 12:37:07 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115861748
the plot just thickened!
pi_115870534
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef planethugo het volgende:
:D :'( :D. Geniaal was dat inderdaad. Niemand gave a shit.

De grap is overigens ook dat helemaal niemand van Charleston kan controleren of de missie wel echt uitgevoerd is.
pi_115870648
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:16 schreef McWurth het volgende:
mja hell on wheels is ook weer begonnen. al sloeg aflevering 1 van het nieuwe seizoen ook wel weer de plank mis. sigh homeland is ook niks. iemand nog andere tips dan wat hier genoemd werd? dexter vind ik ook bagger veelstelang uit gestrekt allemaal.
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 09:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Niet doen, Homeland is een zwaar irriterende serie waarbij je extreem aan het lijntje geworden houdt en nauwelijks iets gebeurd. Maar natuurlijk word je in elke serie aan het lijntje gehouden, maar daar gebeurd wel wat meer tenminste (zelfs in Failing Skies). Dit najaar zijn er zat series die beginnen: Arrow (nieuw), Revolution (nieuw), Dexter, Boardwalk Empire en Sons of Anarchy :9.
...
pi_115870708
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:31 schreef sp3c het volgende:

what changed?

Ja, die rebelskitters zijn flink te grazen genomen door de Charleston-gang en die Red Eyed skitter is nu ook dood. Je vraagt je af wat er nog over is gebleven van die rebelskitter-groep. Of was het een groter netwerk... ?

Ook zo sneu dat ze tig keer de kans hebben gekregen om bijvoorbeeld aan die Rebelskitters te vragen wat er nog meer voor aliens en dingen buiten de aarde waren, zoals die nieuwe soort. Maar nee hoor, dat is nooit interessant geweest om te vragen schijnbaar :') :D.
pi_115870718
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:35 schreef sp3c het volgende:
ik keek de eerste 15 minuten toen vonden ze een kerel die in Irak was gekidnapped terug in de Korengal Valley en daar kreeg ik hoofdpijn van ofzo

zou niet moeten na 2 seizoenen Failing Skies maar toch :')

het idee leek me iig wel tof dus ik ga daar dit weekend is voor zitten
Strike Back al eens geprobeerd? S3 is net begonnen.
pi_115879067
Wat een klote finale.. :')

Nouja gelukkig begint Boardwalk Empire bijna weer. Met meteen daarna Revolution, Homeland en The Walking Dead. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_115882563
Aflevering 9 was best redelijk, maar de finale sloeg weer helemaal nergens op. En toch weer kijken volgende zomer!
pi_115888345
Ik vond dat die overlord ook wel erg snel het loodje legde trouwens.. En nee, het was niet het roodoog ongedierte, maar Tom die hem omlegde :') Right.
Shine bright like a diamond.
pi_115889997
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:15 schreef June. het volgende:
Ik vond dat die overlord ook wel erg snel het loodje legde trouwens.. En nee, het was niet het roodoog ongedierte, maar Tom die hem omlegde :') Right.
Tom himself met zijn krachtige armen waarmee hij het toverstafje van die blonde trut zo op het hoofd van de overlord sloeg :') :'(
pi_115897013
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:15 schreef June. het volgende:
ja maar zag je die woede die loskwam bij tom, dat was toch wel heel erg mooi gedaan. Wat een emotie kwam er bij elkaar in die scene. De overlord probeerde daarvoor nog tom's ongeboren kindje te doden?! :')

De makers denken bij het schrijven vast dat het zo overkomt bij de kijker.

Ach, gelukkig heeft Jon Locke het vooralsnog overleeft.
pi_115924262
Net begonnen met aflevering 9..

Jay, kom maar op met die neerstortende vliegtuigen, rookmonsters, oerwouden en 4/8/15/16/23/42. :P
  Moderator donderdag 23 augustus 2012 @ 21:36:37 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115925984
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Strike Back al eens geprobeerd? S3 is net begonnen.
eerste seizoen gekeken en ik vind het wel aardig :Y
pi_115934406
Ally or enemie? Wat kan mij het ook eigenlijk schelen :')
Tot volgend jaar :W
pi_115944460
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 00:06 schreef Prego het volgende:
Ally or enemie? Wat kan mij het ook eigenlijk schelen :')
Tot volgend jaar :W
ik kan anders al een paar dagen niet slapen van die vraag.

grappig dat ze ook nog even moeten benadrukken wat de cliffhanger eigenlijk inhoudt :D
pi_117339415
Wanneer begint het nieuwe seizoen ( dat deze vraag nog gesteld kan worden :')²² )?
pi_120639514
IK keek net weer dat laatste moment dat de aliens neervallen op het einde. Kriebels toch weer :9
pi_120642596
Ow ja, met Locke. Helemaal vergeten. :P
Wanneer weer op tv?
  zaterdag 22 december 2012 @ 20:15:44 #50
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_120644047
juli
When all else fails, you always have delusion.
pi_124765556
I can't wait _O_
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 21:24:07 #52
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124770167
failing skies *O*

zijn we al begonnen?
pi_124779416
Season 3
09-Jun-2013 Falling Skies 03x01 On Thin Ice
09-Jun-2013 Falling Skies 03x02 Season 3, Episode 2
_O_
pi_127135587
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:24 schreef BasvB het volgende:
Season 3
_O_
*O* *O* *O*
pi_127136792
Ja eindelijk! ^O^
* Angelic_Rose gaat haar geheugen opfrissen met seizoen 2 *O*
pi_127136856
Ik kijk alleen nog voor noah wyle en de aliens _O_
pi_127141320
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:24 schreef BasvB het volgende:
Season 3
_O_
Goddamn, gelijk een dubbele aflevering. Zoveel grootsheid op één avond _O_
Get it and Bet it
pi_127144594
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 01:16 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kijk alleen nog voor noah wyle en de aliens _O_
Ja waar moeten we anders voor kijken dan? :D :P
pi_127145289

na een jaar in spanning gezeten te hebben komen we het eindelijk te weten!!! :P

trailer:
  Moderator woensdag 29 mei 2013 @ 11:50:18 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_127145368
tering wat lame :')

can't wait _O-
pi_127145526
quote:
Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover!

:')
pi_127148315
Dat was wel heel slecht ja :') _O-
En toch heb ik er zin in :@
pi_127253526
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef Symer het volgende:

[..]

Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover!

:')
Mijn god idd, welke middelbare scholier heeft dit in elkaar gedraaid.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_127254121
Hoe ben ik de vorige 2 seizoenen doorgekomen? :P
Zin in!
pi_127255164
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 16:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Mijn god idd, welke middelbare scholier heeft dit in elkaar gedraaid.
FALLING!
SKIES!
NEW!
JUNE 9!
DRAMA!
TNT!
  vrijdag 31 mei 2013 @ 21:56:11 #66
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_127266613
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:31 schreef Angelic_Rose het volgende:

[..]

Ja waar moeten we anders voor kijken dan? :D :P
Voor Pope!
When all else fails, you always have delusion.
pi_127269462
COVER!
Ja doei.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 07:57:07 #68
208890 June.
Seriously?
pi_127279242
Zo'n slechte serie, maar kijk er stiekem toch al een tijdje naar uit :D
Shine bright like a diamond.
pi_127287623
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:50 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat was wel heel slecht ja :') _O-
En toch heb ik er zin in :@
ik ook :@
pi_127303202
COVER, cover, cover

Het wordt weer top, jongens.
pi_127304565
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 22:16 schreef Rodawa het volgende:
COVER, cover, cover

Echt he :')
pi_127305836
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 22:16 schreef Rodawa het volgende:
COVER, cover, cover

:D

Elke keer als ik in dit topic kom moet ik hardop lachen :')
Het seizoen is nog niet eens begonnen en het is nu al epic :P
pi_127426109

Gewoon even wat plaatjes van noah omdat het kan.

[ Bericht 11% gewijzigd door FL_Freak op 05-06-2013 10:55:14 ]
pi_127579223
Vanavond (morgen binnen halen) is het zover, jahoo! *O*
  zondag 9 juni 2013 @ 15:35:47 #75
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_127582699
even snel de laatste 5 afleveringen Revolution gekeken, kon niet 2 van die onnozele series tegelijk kijken :P

Waar Revolution trouwens nog wel interessant begon ging het daar de laatste 10 afleveringen ook heel snel richting niveau Falling Skies, dus actie: boom: schiet: paf! Acteerprestaties om je tranen bij af te likken en verhaallijnen en logica van een andere planeet.

Maar Falling Skies is daar toch echt koning in, dus ik heb wel zin in dat nieuwe seizoen _O_
pi_127610041
Zo, er wordt wat binnengehengeld!
Ja doei.
  maandag 10 juni 2013 @ 08:37:59 #77
104871 remlof
Europees federalist
pi_127610082
Oh ja, nu de ene bagger apocalypse serie is afgelopen begint die andere weer. Toch maar weer kijken :P
pi_127610104
quote:
10s.gif Op maandag 10 juni 2013 08:37 schreef remlof het volgende:
Oh ja, nu de ene bagger apocalypse serie is afgelopen begint die andere weer. Toch maar weer kijken :P
O+ *;

Oh, nog gefeliciteerd trouwens! :o
Ja doei.
pi_127610751
Mijn god, dat begin _O-

We're back! *O*
Ja doei.
pi_127610783
Braveheart :')_!
Ja doei.
  maandag 10 juni 2013 @ 10:01:09 #81
104871 remlof
Europees federalist
pi_127611240
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 08:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

O+ *;

Oh, nog gefeliciteerd trouwens! :o
Thanks moblo :*
pi_127611898
Oh het is al zover! :o
*Gaat snel kijken*
pi_127611908
Dubbelaflevering zelfs!
Ja doei.
pi_127613846
Ik ga compleet stuk hier _O-

SPOILER
Ja hoor, Falling Skies is weer terug :D
pi_127619521
Heerlijke afleveringen waren het weer :D
pi_127621470
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
Dubbelaflevering zelfs!
ik kan niet wachten!!! :') ( :@ )
pi_127629303
:o Dubbele aflevering zie ik net, ze zijn deze serie toch niet aan het afbranden?
pi_127629348
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:33 schreef Prego het volgende:

[..]

ik kan niet wachten!!! :') ( :@ )
En terecht, het is weer puur genieten :D! :')_!
Ja doei.
pi_127634082
quote:
19s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:21 schreef TwenteFC het volgende:
:o Dubbele aflevering zie ik net, ze zijn deze serie toch niet aan het afbranden?
Begin van elke seizoen nog zo geweest. ;)
pi_127634783
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef Kw4Kje het volgende:

[..]

Begin van elke seizoen nog zo geweest. ;)
:P Oh, vergeten dan.
_O_ Heerlijk dat het weer bezig is.
pi_127642074
Voor iemand wie verlamd is kan die nog erg veel bewegen
pi_127642194
Ja, nee, da's spiegies!
Ja doei.
pi_127662728
wat een aflevering :') _O- :|W

boos in z'n rolstoel wegrijden want het vriendinnetje praat met een andere man :')
deels verlamd zijn maar wel een kanon op een jeep kunnen besturen :')

wat een afschuwelijke baby trouwens, ik had gehoopt dat het lichamelijk ook een alien zou zijn.
pi_127662884
Zou dat dan een invloed zijn van die nieuwe alien? :o
Ja doei.
pi_127670697
Als die nieuwe alien paard kan rijden en Engels kan praten dan kan die dat vast ook.. :')
Jaja flauw.. :D
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:41:26 #96
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127675719
Ik haakte af toen die alien Engels ging praten. Mijn god, ik kwam niet meer bij. :')

Einde verhaal, helaas. Toch twee seizoen vermaak gehad.
Elite
Tegen TTIP
pi_127675786
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef Happel het volgende:
Ik haakte af toen die alien Engels ging praten. Mijn god, ik kwam niet meer bij. :')

Ik heb nog wel ergere dingen gezien hoor :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_127676639
quote:

Ik haakte bijna af toen die alien Engels ging praten, maar ik ben blij dat ik verder gekeken heb want daarna werd het gewoon enorm goed.

SPOILER
pi_127677024
quote:

Nu geloof ik sowieso niet aliens, maar ik vind dit nog niet zo ongeloofwaardig. Als er buitenaardse beschavingen zijn die zeer geavanceerd zijn en die bewust naar aarde gekomen zijn om contact te leggen, dan vind ik het niet vreemd dat ze zich de communicatiemethode van degenen die ze bezoeken eigen gemaakt hebben.

Er zitten veel meer ongeloofwaardige en slechte dingen in deze serie lijkt me. :') Ik vind de serie vooral leuk wanneer ze on the road zijn, dus ik hoop niet dat ze nu de hele tijd in die stad blijven hangen, maar het lijkt er wel op.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 20:22:37 #100
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127677254
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:16 schreef Ludd het volgende:

[..]

Nu geloof ik sowieso niet aliens, maar ik vind dit nog niet zo ongeloofwaardig. Als er buitenaardse beschavingen zijn die zeer geavanceerd zijn en die bewust naar aarde gekomen zijn om contact te leggen, dan vind ik het niet vreemd dat ze zich de communicatiemethode van degenen die ze bezoeken eigen gemaakt hebben.
Nee, ok. Daar heb je wel een punt. Het zat hem ook voorin de stem die het voor mij onmogelijk maakte verder te kijken. Dat kon i.m.o. echt niet.
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')