quote:Falling Skies is an upcoming American science fiction television drama series created by Robert Rodat and Steven Spielberg for TNT. The first season will feature ten episodes. The show is produced by DreamWorks Television, with Steven Spielberg acting as an executive producer. Falling Skies is set to premiere on Sunday, June 19, 2011, at 9 p.m. with a two-hour pilot episode.
Falling Skies tells the story of the aftermath of an alien invasion; It follows a group of survivors who must band together in order to fight back against the invading aliens. The group, known as the 2nd Mass, is led by history professor Tom Mason who, in search of his son, must put his extensive knowledge of military history to the test as one of the leaders of the resistance movement.
Homeland niet te vergeten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
Binnenkort Dexter, Grey's Anatomy, Bones etc. weer![]()
Dit dus. Echt een geweldig serie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:23 schreef remlof het volgende:
Homeland was voor mij de beste serie van het afgelopen seizoen
home is where the heart liver isquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ga terug naar je homeland
quote:
Ik denk dat het bier op hun planeet op was, en dat ze in ruil voor alle bierfabrieken de Overlords gaan pakken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk trouwens dat de nieuwe aliens eerst een ally lijken en daarna het mensenras of de planeet of wat er van over is alsnog voor zichzelf willen hebben omdat ze nuttige grondstoffen ontdekken ofzo
een ware wtf post...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat het bier op hun planeet op was, en dat ze in ruil voor alle bierfabrieken de Overlords gaan pakken.
Maar het meest waarschijnlijk is imho dat het een interstellaire politie-force is en dat de Overlords illegaal planeet Aarde hebben aangevallen (de Aarde is dan een beschermd gebied omdat we te primitief zijn).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
Mijn voorspellingen:quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat het bier op hun planeet op was, en dat ze in ruil voor alle bierfabrieken de Overlords gaan pakken.
Maar het meest waarschijnlijk is imho dat het een interstellaire politie-force is en dat de Overlords illegaal planeet Aarde hebben aangevallen (de Aarde is dan een beschermd gebied omdat we te primitief zijn).
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:38 schreef PPL het volgende:
Waarom wilden de Overlords dat wapen bouwen?
Omdat zij zich wilden verdedigen tegen de nieuwe geintroduceerde aliens?
Eigenlijk zijn de Overlords al millenia op de vlucht voor hen, hoppen van planeet van planeet om daar dan zo snel mogelijk iets van een verdediging te bouwen.
Om dat zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen zie je dus dat de Overlords kinderen 'recruteren' om scrap metal te zoeken om daarmee verdedigingswerken te bouwen?
In den beginne zullen 2nd mass en die nieuwe Aliens best wel vriendjes zijn onder het motto van 'de vijand van mijn vijand is mijn vriend'.
Maar daarna... cliffhanger naar seizoen 4.dit is falling skies, alle antwoorden op al die vragen en meer nieuwe vragen in episode 1 van seizoen 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: theorie zou nog best wel kunnen kloppen trouwens
classic skitter is de geharnaste versie van de nieuwe alien dudes, die zijn in hot pursuit om hun kindjes terug te halen ... de overlords weten dit dus ze bouwden die gun!
dat schroot is dus voor gunplatformen en alien mechs enzo (we weten dat die laatste ook bv human munitie gebruiken) tegen de verwachte invasie!
and it would've worked too if it wasn't for those meddling kids!
[ Bericht 16% gewijzigd door sp3c op 20-08-2012 22:52:54 ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen:
1, Ze zijn ally, dat wapen was op hun gericht.
2. Ze hebben iets met de skitters van doen.
3. Die dochter van Weaver gaat charleston leiden.
4. Hal komt uit de kast.
5. Keiharde schaarsex tussen maggie en die andere blonde vanwege de frustratie over Hal.
6. Hal wordt idd evil.
7. Het seizoen zal zich niet volledig op aarde afspelen.
8. We komen eindelijk te weten waarom ze kinderen harnassen en waar ze al dat schroot voor nodig hadden.
Maar eigenlijk vond ik de laatste paar afleveringen best vermakelijk met af en toe echt zaken die ik niet aan zag komen.
Niet doen, Homeland is een zwaar irriterende serie waarbij je extreem aan het lijntje geworden houdt en nauwelijks iets gebeurd. Maar natuurlijk word je in elke serie aan het lijntje gehouden, maar daar gebeurd wel wat meer tenminste (zelfs in Failing Skies). Dit najaar zijn er zat series die beginnen: Arrow (nieuw), Revolution (nieuw), Dexter, Boardwalk Empire en Sons of Anarchyquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
Homeland, nog steeds eens zien of ik de eerste aflevering een keer af kan kijken![]()
Inderdaad irritant, steeds hetzelfde. Is al zo'n keer of 28 gebeurd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef planethugo het volgende:
vond het meest emotioneel nog toen Ben even terug was en zijn broertje op hem af kwam redden. Tranentrekker
quote:En natuurlijk toen de 2nd mass terug kwam en iedereen weer begint te klappen. 'We hebben die aziaat verloren' De generaal: 'Hij was een goeie kerel. Lets party'
Valt inderdaad wel in herhaling op deze manier. Met het verschil dat er nu ook daadwerkelijk iets aan de hand lijkt te zijn. In de andere gevallen is dat niet gebeurd.quote:Ook handig natuurlijk als iemand van je eenheid (alweer) door een alien iets verwond is en iedereen hem dan maar alleen laat 'he needs some rest' en nu natuurlijk weer iedereen in gevaar brengt. Dat is werkelijk al 20x gebeurd in 20 afleveringen. Net als het eerder genoemde onthaal als er weereens een missie gewonnen is. Zou daar wel een gemonteerd filmpje van willen zien, wordt hilarisch
De red-eye zegt iets tegen hem vlak voor zijn dood en Ben knikt dan, die zal hem wel wat ingefluisterd hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:31 schreef sp3c het volgende:
en what's up with Ben trouwens?
heel de aflevering heeft hij geen zin om 'thuis' te komen wonen maar aan het einde ineens wel?
what changed?
de overlord is dood idd maar dat was sowieso de bedoeling
maar ook zijn skitter pooier met het rode oog is dood!
something fishy is going on with the rebel skitters
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef planethugo het volgende:
En natuurlijk toen de 2nd mass terug kwam en iedereen weer begint te klappen. 'We hebben die aziaat verloren' De generaal: 'Hij was een goeie kerel. Lets party'
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:16 schreef McWurth het volgende:
mja hell on wheels is ook weer begonnen. al sloeg aflevering 1 van het nieuwe seizoen ook wel weer de plank mis. sigh homeland is ook niks. iemand nog andere tips dan wat hier genoemd werd? dexter vind ik ook bagger veelstelang uit gestrekt allemaal.
...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet doen, Homeland is een zwaar irriterende serie waarbij je extreem aan het lijntje geworden houdt en nauwelijks iets gebeurd. Maar natuurlijk word je in elke serie aan het lijntje gehouden, maar daar gebeurd wel wat meer tenminste (zelfs in Failing Skies). Dit najaar zijn er zat series die beginnen: Arrow (nieuw), Revolution (nieuw), Dexter, Boardwalk Empire en Sons of Anarchy.
Ja, die rebelskitters zijn flink te grazen genomen door de Charleston-gang en die Red Eyed skitter is nu ook dood. Je vraagt je af wat er nog over is gebleven van die rebelskitter-groep. Of was het een groter netwerk... ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:31 schreef sp3c het volgende:
en what's up with Ben trouwens?
heel de aflevering heeft hij geen zin om 'thuis' te komen wonen maar aan het einde ineens wel?
what changed?
de overlord is dood idd maar dat was sowieso de bedoeling
maar ook zijn skitter pooier met het rode oog is dood!
something fishy is going on with the rebel skitters
Strike Back al eens geprobeerd? S3 is net begonnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:35 schreef sp3c het volgende:
ik keek de eerste 15 minuten toen vonden ze een kerel die in Irak was gekidnapped terug in de Korengal Valley en daar kreeg ik hoofdpijn van ofzo
zou niet moeten na 2 seizoenen Failing Skies maar toch
het idee leek me iig wel tof dus ik ga daar dit weekend is voor zitten
Tom himself met zijn krachtige armen waarmee hij het toverstafje van die blonde trut zo op het hoofd van de overlord sloegquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:15 schreef June. het volgende:
Ik vond dat die overlord ook wel erg snel het loodje legde trouwens.. En nee, het was niet het roodoog ongedierte, maar Tom die hem omlegdeRight.
ja maar zag je die woede die loskwam bij tom, dat was toch wel heel erg mooi gedaan. Wat een emotie kwam er bij elkaar in die scene. De overlord probeerde daarvoor nog tom's ongeboren kindje te doden?!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:15 schreef June. het volgende:
Ik vond dat die overlord ook wel erg snel het loodje legde trouwens.. En nee, het was niet het roodoog ongedierte, maar Tom die hem omlegdeRight.
eerste seizoen gekeken en ik vind het wel aardigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Strike Back al eens geprobeerd? S3 is net begonnen.
ik kan anders al een paar dagen niet slapen van die vraag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:06 schreef Prego het volgende:
Ally or enemie? Wat kan mij het ook eigenlijk schelen
Tot volgend jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |