Inderdaad irritant, steeds hetzelfde. Is al zo'n keer of 28 gebeurd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef planethugo het volgende:
vond het meest emotioneel nog toen Ben even terug was en zijn broertje op hem af kwam redden. Tranentrekker
quote:En natuurlijk toen de 2nd mass terug kwam en iedereen weer begint te klappen. 'We hebben die aziaat verloren' De generaal: 'Hij was een goeie kerel. Lets party'
Valt inderdaad wel in herhaling op deze manier. Met het verschil dat er nu ook daadwerkelijk iets aan de hand lijkt te zijn. In de andere gevallen is dat niet gebeurd.quote:Ook handig natuurlijk als iemand van je eenheid (alweer) door een alien iets verwond is en iedereen hem dan maar alleen laat 'he needs some rest' en nu natuurlijk weer iedereen in gevaar brengt. Dat is werkelijk al 20x gebeurd in 20 afleveringen. Net als het eerder genoemde onthaal als er weereens een missie gewonnen is. Zou daar wel een gemonteerd filmpje van willen zien, wordt hilarisch
De red-eye zegt iets tegen hem vlak voor zijn dood en Ben knikt dan, die zal hem wel wat ingefluisterd hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:31 schreef sp3c het volgende:
en what's up with Ben trouwens?
heel de aflevering heeft hij geen zin om 'thuis' te komen wonen maar aan het einde ineens wel?
what changed?
de overlord is dood idd maar dat was sowieso de bedoeling
maar ook zijn skitter pooier met het rode oog is dood!
something fishy is going on with the rebel skitters
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef planethugo het volgende:
En natuurlijk toen de 2nd mass terug kwam en iedereen weer begint te klappen. 'We hebben die aziaat verloren' De generaal: 'Hij was een goeie kerel. Lets party'
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:16 schreef McWurth het volgende:
mja hell on wheels is ook weer begonnen. al sloeg aflevering 1 van het nieuwe seizoen ook wel weer de plank mis. sigh homeland is ook niks. iemand nog andere tips dan wat hier genoemd werd? dexter vind ik ook bagger veelstelang uit gestrekt allemaal.
...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet doen, Homeland is een zwaar irriterende serie waarbij je extreem aan het lijntje geworden houdt en nauwelijks iets gebeurd. Maar natuurlijk word je in elke serie aan het lijntje gehouden, maar daar gebeurd wel wat meer tenminste (zelfs in Failing Skies). Dit najaar zijn er zat series die beginnen: Arrow (nieuw), Revolution (nieuw), Dexter, Boardwalk Empire en Sons of Anarchy.
Ja, die rebelskitters zijn flink te grazen genomen door de Charleston-gang en die Red Eyed skitter is nu ook dood. Je vraagt je af wat er nog over is gebleven van die rebelskitter-groep. Of was het een groter netwerk... ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:31 schreef sp3c het volgende:
en what's up with Ben trouwens?
heel de aflevering heeft hij geen zin om 'thuis' te komen wonen maar aan het einde ineens wel?
what changed?
de overlord is dood idd maar dat was sowieso de bedoeling
maar ook zijn skitter pooier met het rode oog is dood!
something fishy is going on with the rebel skitters
Strike Back al eens geprobeerd? S3 is net begonnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:35 schreef sp3c het volgende:
ik keek de eerste 15 minuten toen vonden ze een kerel die in Irak was gekidnapped terug in de Korengal Valley en daar kreeg ik hoofdpijn van ofzo
zou niet moeten na 2 seizoenen Failing Skies maar toch
het idee leek me iig wel tof dus ik ga daar dit weekend is voor zitten
Tom himself met zijn krachtige armen waarmee hij het toverstafje van die blonde trut zo op het hoofd van de overlord sloegquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:15 schreef June. het volgende:
Ik vond dat die overlord ook wel erg snel het loodje legde trouwens.. En nee, het was niet het roodoog ongedierte, maar Tom die hem omlegdeRight.
ja maar zag je die woede die loskwam bij tom, dat was toch wel heel erg mooi gedaan. Wat een emotie kwam er bij elkaar in die scene. De overlord probeerde daarvoor nog tom's ongeboren kindje te doden?!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:15 schreef June. het volgende:
Ik vond dat die overlord ook wel erg snel het loodje legde trouwens.. En nee, het was niet het roodoog ongedierte, maar Tom die hem omlegdeRight.
eerste seizoen gekeken en ik vind het wel aardigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Strike Back al eens geprobeerd? S3 is net begonnen.
ik kan anders al een paar dagen niet slapen van die vraag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:06 schreef Prego het volgende:
Ally or enemie? Wat kan mij het ook eigenlijk schelen
Tot volgend jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |