quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:24 schreef BasvB het volgende:
Season 3
09-Jun-2013 Falling Skies 03x01 On Thin Ice
09-Jun-2013 Falling Skies 03x02 Season 3, Episode 2
Goddamn, gelijk een dubbele aflevering. Zoveel grootsheid op één avondquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:24 schreef BasvB het volgende:
Season 3
09-Jun-2013 Falling Skies 03x01 On Thin Ice
09-Jun-2013 Falling Skies 03x02 Season 3, Episode 2
Ja waar moeten we anders voor kijken dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:16 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kijk alleen nog voor noah wyle en de aliens
Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover!quote:
Mijn god idd, welke middelbare scholier heeft dit in elkaar gedraaid.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:53 schreef Symer het volgende:
[..]
Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover! Cover!
FALLING!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mijn god idd, welke middelbare scholier heeft dit in elkaar gedraaid.
Voor Pope!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:31 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja waar moeten we anders voor kijken dan?![]()
ik ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:50 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat was wel heel slecht ja![]()
![]()
En toch heb ik er zin in
Echt hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:16 schreef Rodawa het volgende:
COVER, cover, cover
Het wordt weer top, jongens.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:16 schreef Rodawa het volgende:
COVER, cover, cover
Het wordt weer top, jongens.
quote:Op maandag 10 juni 2013 08:37 schreef remlof het volgende:
Oh ja, nu de ene bagger apocalypse serie is afgelopen begint die andere weer. Toch maar weer kijken
Thanks mobloquote:Op maandag 10 juni 2013 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Oh, nog gefeliciteerd trouwens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hoor, Falling Skies is weer terug![]()
Begin van elke seizoen nog zo geweest.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:21 schreef TwenteFC het volgende:
Dubbele aflevering zie ik net, ze zijn deze serie toch niet aan het afbranden?
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Begin van elke seizoen nog zo geweest.
Ik heb nog wel ergere dingen gezien hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef Happel het volgende:
Ik haakte af toen die alien Engels ging praten. Mijn god, ik kwam niet meer bij.
Einde verhaal, helaas. Toch twee seizoen vermaak gehad.
Ik haakte bijna af toen die alien Engels ging praten, maar ik ben blij dat ik verder gekeken heb want daarna werd het gewoon enorm goed.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef Happel het volgende:
Ik haakte af toen die alien Engels ging praten. Mijn god, ik kwam niet meer bij.
Einde verhaal, helaas. Toch twee seizoen vermaak gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu geloof ik sowieso niet aliens, maar ik vind dit nog niet zo ongeloofwaardig. Als er buitenaardse beschavingen zijn die zeer geavanceerd zijn en die bewust naar aarde gekomen zijn om contact te leggen, dan vind ik het niet vreemd dat ze zich de communicatiemethode van degenen die ze bezoeken eigen gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef Happel het volgende:
Nee, ok. Daar heb je wel een punt. Het zat hem ook voorin de stem die het voor mij onmogelijk maakte verder te kijken. Dat kon i.m.o. echt niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:16 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nu geloof ik sowieso niet aliens, maar ik vind dit nog niet zo ongeloofwaardig. Als er buitenaardse beschavingen zijn die zeer geavanceerd zijn en die bewust naar aarde gekomen zijn om contact te leggen, dan vind ik het niet vreemd dat ze zich de communicatiemethode van degenen die ze bezoeken eigen gemaakt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |