abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127610041
Zo, er wordt wat binnengehengeld!
Ja doei.
  maandag 10 juni 2013 @ 08:37:59 #77
104871 remlof
Europees federalist
pi_127610082
Oh ja, nu de ene bagger apocalypse serie is afgelopen begint die andere weer. Toch maar weer kijken :P
pi_127610104
quote:
10s.gif Op maandag 10 juni 2013 08:37 schreef remlof het volgende:
Oh ja, nu de ene bagger apocalypse serie is afgelopen begint die andere weer. Toch maar weer kijken :P
O+ *;

Oh, nog gefeliciteerd trouwens! :o
Ja doei.
pi_127610751
Mijn god, dat begin _O-

We're back! *O*
Ja doei.
pi_127610783
Braveheart :')_!
Ja doei.
  maandag 10 juni 2013 @ 10:01:09 #81
104871 remlof
Europees federalist
pi_127611240
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 08:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

O+ *;

Oh, nog gefeliciteerd trouwens! :o
Thanks moblo :*
pi_127611898
Oh het is al zover! :o
*Gaat snel kijken*
pi_127611908
Dubbelaflevering zelfs!
Ja doei.
pi_127613846
Ik ga compleet stuk hier _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor, Falling Skies is weer terug :D
pi_127619521
Heerlijke afleveringen waren het weer :D
pi_127621470
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
Dubbelaflevering zelfs!
ik kan niet wachten!!! :') ( :@ )
pi_127629303
:o Dubbele aflevering zie ik net, ze zijn deze serie toch niet aan het afbranden?
pi_127629348
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:33 schreef Prego het volgende:

[..]

ik kan niet wachten!!! :') ( :@ )
En terecht, het is weer puur genieten :D! :')_!
Ja doei.
pi_127634082
quote:
19s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:21 schreef TwenteFC het volgende:
:o Dubbele aflevering zie ik net, ze zijn deze serie toch niet aan het afbranden?
Begin van elke seizoen nog zo geweest. ;)
pi_127634783
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef Kw4Kje het volgende:

[..]

Begin van elke seizoen nog zo geweest. ;)
:P Oh, vergeten dan.
_O_ Heerlijk dat het weer bezig is.
pi_127642074
Voor iemand wie verlamd is kan die nog erg veel bewegen
pi_127642194
Ja, nee, da's spiegies!
Ja doei.
pi_127662728
wat een aflevering :') _O- :|W

boos in z'n rolstoel wegrijden want het vriendinnetje praat met een andere man :')
deels verlamd zijn maar wel een kanon op een jeep kunnen besturen :')

wat een afschuwelijke baby trouwens, ik had gehoopt dat het lichamelijk ook een alien zou zijn.
pi_127662884
Zou dat dan een invloed zijn van die nieuwe alien? :o
Ja doei.
pi_127670697
Als die nieuwe alien paard kan rijden en Engels kan praten dan kan die dat vast ook.. :')
Jaja flauw.. :D
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:41:26 #96
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127675719
Ik haakte af toen die alien Engels ging praten. Mijn god, ik kwam niet meer bij. :')

Einde verhaal, helaas. Toch twee seizoen vermaak gehad.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_127675786
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef Happel het volgende:
Ik haakte af toen die alien Engels ging praten. Mijn god, ik kwam niet meer bij. :')

Ik heb nog wel ergere dingen gezien hoor :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_127676639
quote:

Ik haakte bijna af toen die alien Engels ging praten, maar ik ben blij dat ik verder gekeken heb want daarna werd het gewoon enorm goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127677024
quote:

Nu geloof ik sowieso niet aliens, maar ik vind dit nog niet zo ongeloofwaardig. Als er buitenaardse beschavingen zijn die zeer geavanceerd zijn en die bewust naar aarde gekomen zijn om contact te leggen, dan vind ik het niet vreemd dat ze zich de communicatiemethode van degenen die ze bezoeken eigen gemaakt hebben.

Er zitten veel meer ongeloofwaardige en slechte dingen in deze serie lijkt me. :') Ik vind de serie vooral leuk wanneer ze on the road zijn, dus ik hoop niet dat ze nu de hele tijd in die stad blijven hangen, maar het lijkt er wel op.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 20:22:37 #100
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127677254
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:16 schreef Ludd het volgende:

[..]

Nu geloof ik sowieso niet aliens, maar ik vind dit nog niet zo ongeloofwaardig. Als er buitenaardse beschavingen zijn die zeer geavanceerd zijn en die bewust naar aarde gekomen zijn om contact te leggen, dan vind ik het niet vreemd dat ze zich de communicatiemethode van degenen die ze bezoeken eigen gemaakt hebben.
Nee, ok. Daar heb je wel een punt. Het zat hem ook voorin de stem die het voor mij onmogelijk maakte verder te kijken. Dat kon i.m.o. echt niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:23:12 #101
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_127680233
Het mag dan kwalitatief geen goede serie zijn, er gebeurt wel continu wat waardoor je als kijker altijd wel nieuwsgierig blijft. Geen wonder dat er een 3e seizoen komt. Terra Nova ging te langzaam, en V al helemaal, met Morena die elke aflevering beetje evil over haar plannen dacht en dan blablablabkaiosaoiewhesjnimck
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 23:06:32 #102
104871 remlof
Europees federalist
pi_127686385
Ok, ze hebben even een 7 month timelapse gedaan en alle parameters veranderd :')

Het blijft crap, maar toch wel leuk om te kijken.

Die alien baby die na een week al kan praten is ook hilarisch _O-
pi_127691379
Wat de neuk. Dat is een beetje wat ik dacht de eerste minuten. Was Ben vorig seizoen niet weg? En die Hal was plotseling verlamd, er liepen kekke nieuwe aliens rond in het kamp, die Tom is ineens president, ik begreep er even geen kut meer van.

Verder is het weer ouderwets hoogstaand. De stoere gang praat over Mexico, Hal heeft nog steeds last van zijn opdringerige ex, er zijn Engelstalige aliens, die kolonel slist ook nog steeds. Het kan niet op. _O_

En ondanks dit alles heb ik het wel bijna anderhalf uur uitgehouden. :'(
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:17:24 #104
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_127696536
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:14 schreef Rodawa het volgende:
Wat de neuk. Dat is een beetje wat ik dacht de eerste minuten. Was Ben vorig seizoen niet weg? En die Hal was plotseling verlamd, er liepen kekke nieuwe aliens rond in het kamp, die Tom is ineens president, ik begreep er even geen kut meer van.
dat was echt zo een poging om de kijker in verwarring te brengen. maar gelukkig was de captain colonel Weaver daar om nog net niet vol in de lens tijdens een gesprek te zeggen: er is veel veranderd in de laatste 6 maanden!

ik vond het eigenlijk nog niet zo slecht beginnen, alhoewel de eerste scene wel lachwekkend was. Sowieso zijn de gevechten best grappig, op het einde ook bij die centrale, eerst houden ze de aliens af met wat geweren, er sterven een paar man. En dan komt opeens Hal (?) aanrijden met een supergeweer dat de robots met 1 schot neerhaalt. Misschien hadden ze dat meteen kunnen doen... maar ach een paar levens boeit ook niet zo. En vlak daarvoor zegt de president ( _O- ) dat ze geen seconde mogen verliezen want dat kan levens kosten. En vervolgens gaat hij nog even rustig aan de rest uitleggen wat te doen :P

maar verder vond ik het eigenlijk best ok, wel jammer dat John Locke meteen dood ging. Beste acteur in de serie. Had gehoopt dat ie wel even bleef hangen
pi_127724231
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:17 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat was echt zo een poging om de kijker in verwarring te brengen. maar gelukkig was de captain colonel Weaver daar om nog net niet vol in de lens tijdens een gesprek te zeggen: er is veel veranderd in de laatste 6 maanden!

ik vond het eigenlijk nog niet zo slecht beginnen, alhoewel de eerste scene wel lachwekkend was. Sowieso zijn de gevechten best grappig, op het einde ook bij die centrale, eerst houden ze de aliens af met wat geweren, er sterven een paar man. En dan komt opeens Hal (?) aanrijden met een supergeweer dat de robots met 1 schot neerhaalt. Misschien hadden ze dat meteen kunnen doen... maar ach een paar levens boeit ook niet zo. En vlak daarvoor zegt de president ( _O- ) dat ze geen seconde mogen verliezen want dat kan levens kosten. En vervolgens gaat hij nog even rustig aan de rest uitleggen wat te doen :P

maar verder vond ik het eigenlijk best ok, wel jammer dat John Locke meteen dood ging. Beste acteur in de serie. Had gehoopt dat ie wel even bleef hangen
Haha inderdaad. Het zou ook wat zijn als in de komende afleveringen die supermachine inderdaad een wapen blijkt te zijn en alle aliens worden uitgeroeid, waarna de 'goede' aliens weer naar hun eigen planeet gaan en de serie gewoon afgelopen is. :D :')
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:06:42 #106
104871 remlof
Europees federalist
pi_127724309
quote:
wel jammer dat John Locke meteen dood ging. Beste acteur in de serie. Had gehoopt dat ie wel even bleef hangen
In Lost kwam ie toch ook weer terug? :P
  donderdag 13 juni 2013 @ 01:09:44 #107
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_127736993
quote:

[..]

Ik was dus alweer de laatste aflevering van seizoen 2 gaan downloaden omdat ik het idee had wat gemist te hebben.
  maandag 17 juni 2013 @ 10:57:54 #108
87680 Mirel
pi_127894466
For je sci-fi fix kan je eventueel Continuum uitchecken. Niet superserieus zoals Battlestar of iets maar het is prima en het wordt opzich steeds beter. Wel met gastrollen uit Battlestar en Bra'Tac van Stargate! En toevallig zit de sniper van deze laatste ep van Falling Skies in Continuum met een vaste rol :)

De schrijvers schijnen goed op details te letten, de technobabble klopt. :P En schijnbaar (niet zelf opgemerkt) was er ook iets met in een aflevering een explosie bij een gebouw die je van veraf zag, en wat flitsjes vanaf de top, en heel veel eps verder zag je het vanaf het perspectief van het gebouw zelf, waar mensen met pistolen schoten, dat waren dus de flitsjes. Dat ze daarop letten zegt misschien wel wat als je kijkt naar een serie zoals Falling Skies, waar dat niet gedaan wordt :P

maandag 17 juni 2013 @ 11:02:56 #109
87680 Mirel
pi_127894606
De eerste ep daarvan overtuigde me om juist van die serie weg te blijven :P
pi_127895318
Hé, die liber-8 muts! :+
Ja doei.
pi_127895660
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:03 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Ja, je moet even doorzetten :)
ik vind het best vermakelijk voor zo even tussendoor :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_127909671
Jippie weer een soap afl.
  maandag 17 juni 2013 @ 20:43:41 #113
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_127918447
Oh mijn god die zaagscene is zo nep je ziet gewoon het uiteinde van de zaag. Rest volgt nog.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_127918554
Ik vind die baby trouwens freaking eng. :@
pi_127926042
Falende aliens.. Waarom niet meteen een bom droppen op die zingende engeltjes en de vredesboom?

Die baby is gewoon de reïncarnatie van John Locke! :P
pi_127969920
Fuck!!!!! :o :o :o Ik zie ineens in nieuwsgroepen dat Falling fuckin Skies weer is begonnen!!!!!!! Even kijken dus nu,hopelijk haalt seizoen 3 het hoge niveau van de vorige seizoenen..

En krijgen we antwoorden op de vraag die heel de wereld bezig hield aan het einde van seizoen2??? :o :o :o :o
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update:

Hmm, af en toe wel even door al dat drama heenbijten. Ergerpuntjes:
- Drama
- te weinig skittels in beeld
- Matt en zijn Marokkanen kapsel
- Matt
- Ik mis een aantal grote gebeurtenissen tussen seizoen 2 en 3 :')

[ Bericht 31% gewijzigd door kurk_droog op 19-06-2013 02:08:54 ]
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:25:39 #117
208890 June.
Seriously?
pi_127990091
Ik vond het eigenlijk best te pruimen, wel jammer dat ze John Locke (ik weet eigenlijk niet eens hoe hij hier heet :D ) hebben vermoord.

En die baby :')
Shine bright like a diamond.
pi_128000599
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:44 schreef kurk_droog het volgende:
Fuck!!!!! :o :o :o Ik zie ineens in nieuwsgroepen dat Falling fuckin Skies weer is begonnen!!!!!!! Even kijken dus nu,hopelijk haalt seizoen 3 het hoge niveau van de vorige seizoenen..

En krijgen we antwoorden op de vraag die heel de wereld bezig hield aan het einde van seizoen2??? :o :o :o :o
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update:

Hmm, af en toe wel even door al dat drama heenbijten. Ergerpuntjes:
- Drama
- te weinig skittels in beeld
- Matt en zijn Marokkanen kapsel
- Matt

- Ik mis een aantal grote gebeurtenissen tussen seizoen 2 en 3 :')

Zo waar en vergeet zijn oudere broer niet die altijd kijkt of hij moet poepen ook al ligt hij naast een lekker wijf.

Verder dacht ik idd ook dat ik een episode gemist had. Daarmee hebben ze me echt verrast.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_128027181
quote:
6s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef DJKoster het volgende:
Falende aliens.. Waarom niet meteen een bom droppen op die zingende engeltjes en de vredesboom?

dat vroeg ik me ook af, ze weten waar ze zitten. Dan zou het toch een makkie moeten zijn aangezien ze het grootste deel van de aarde overgenomen hebben :')

deze ep dinsdag gekeken, maar kan me er verder weinig verheffends, of grappigs van herinneren. jammer :P

o ja, toch wel: ik ben niet gek, ik ben echt niet gek:
Tom: dat weet ik, maar ik hou veel van je. Je moet je rust pakken. Iedereen houdt van je, echt waar. Doe maar even rustig aan tot je weer normaal bent

maw: ik geloof je niet, je ziet dingen die er niet zijn, iedereen denkt dat je gek bent _O-
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:19:01 #120
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_128036220
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:32 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat vroeg ik me ook af, ze weten waar ze zitten. Dan zou het toch een makkie moeten zijn aangezien ze het grootste deel van de aarde overgenomen hebben :')

deze ep dinsdag gekeken, maar kan me er verder weinig verheffends, of grappigs van herinneren. jammer :P

o ja, toch wel: ik ben niet gek, ik ben echt niet gek:
Tom: dat weet ik, maar ik hou veel van je. Je moet je rust pakken. Iedereen houdt van je, echt waar. Doe maar even rustig aan tot je weer normaal bent

maw: ik geloof je niet, je ziet dingen die er niet zijn, iedereen denkt dat je gek bent _O-
De nieuwe aliens die totaal geen introductie of wat dan ook hebben gehad hebben een of ander bescherm ding opgezet jwt. De oude aliens die een planeet vol met kernwapens hebben veroverd zijn niet slim genoeg om die door een paar harnas koters naar Charlestown te brengen en op een kilometer afstand van de verdedigingslinie boem te doen.
pi_128037206
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:19 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

De nieuwe aliens die totaal geen introductie of wat dan ook hebben gehad hebben een of ander bescherm ding opgezet jwt. De oude aliens die een planeet vol met kernwapens hebben veroverd zijn niet slim genoeg om die door een paar harnas koters naar Charlestown te brengen en op een kilometer afstand van de verdedigingslinie boem te doen.
Er klopt wel heel veel meer niet.. en vaak kan me dat niet zoveel schelen maar bij Falling Skies is het wel heel erg :P

Grote kans dat dit seizoen het laatste seizoen wordt en dat de makers dat weten... en daarom misschien veel hebben overgeslagen :)
pi_128037288
grappig is eigenlijk dat er op het eind van seizoen 2 heel gewichtig gedaan werd met een cliffhanger: ALLY OR FOE?!?!?!

en dan bij de start van het nieuwe seizoen wordt die cliffhanger gewoon overgeslagen :D
pi_128037391
Dat komt omdat ze te druk bezig waren om die nieuwe alien te leren paardrijden.
pi_128037578
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:47 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat komt omdat ze te druk bezig waren om die nieuwe alien te leren paardrijden.
_O- _O- _O- _O- _O-
  donderdag 20 juni 2013 @ 17:03:06 #125
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_128040803
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:44 schreef planethugo het volgende:
grappig is eigenlijk dat er op het eind van seizoen 2 heel gewichtig gedaan werd met een cliffhanger: ALLY OR FOE?!?!?!

en dan bij de start van het nieuwe seizoen wordt die cliffhanger gewoon overgeslagen :D
Dat is idd kut, wat ik ook nogal iri vind is dat we nu weten dat die aliens schijnbaar een superwapen in de kelder aan het bouwen zijn en dat niemand weet wat het is. Wij hebben ook geen idee van de intenties van de aliens wat er is er pas één heel kort aan het woord geweest. Dat moet waarschijnlijk geheimzinnig ofzo zijn maar als je niet verrast kan worden omdat je gewoon geen idee van wat of hoe hebt is het gewoon een slecht geschreven plot die niet interessant is.
pi_128041185
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:44 schreef planethugo het volgende:

Mwah, het is wel een thema in dit seizoen. Maar het cliffhanger-effect faalt een beetje met die fastforward van 8 maanden.. 8)7
pi_128123406
zal ik dit dan maar proberen? Is het een beetje fast paced? En is er iets als relaties tussen jongere mensen? Hoe zit het met de kleding? Dragen de meisjes leuke kleren of niet?
pi_128123583
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 18:15 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Het is post apocalyptisch...Elke aflevering schone nieuwe leuke kleren zit er niet in :)
:')

maar is het verder wel een beetje snel met weinig flashbacks?
pi_128124179
Zag ik gisteren 'General Bressler' nog in Star Trek TNG

Ruim 20 jaar geleden..

pi_128125018
net de eerste 10 minuten van aflevering 1 gekeken....WAARDELOOS.
pi_128125336
Eigenlijk zouden we gewoon aan het einde van elk seizoen de belangrijkste scenes pakken en die in 1 aflevering te plakken.
pi_128180428
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:22 schreef FL_Freak het volgende:
Eigenlijk zouden we gewoon aan het einde van elk seizoen de belangrijkste scenes pakken en die in 1 aflevering te plakken.
Dan krijg je een korte aflevering :') Geen enkele scene kan mij eigenlijk een fuck schelen _O-
  maandag 24 juni 2013 @ 10:03:32 #133
87680 Mirel
pi_128184302
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 18:08 schreef sanasoufi het volgende:
zal ik dit dan maar proberen? Is het een beetje fast paced? En is er iets als relaties tussen jongere mensen? Hoe zit het met de kleding? Dragen de meisjes leuke kleren of niet?
Je zegt hier allemaal dingen die juist niet uitmaken als je een goede serie zoekt. Of wil je juist checken hoe kut het is :7

Deze ep:
Saul Tigh :D En calling it: president Sam Neill (daar lijkt 'ie op :D ) gaat dood, maar niet voordat Cochise iets doet waardoor hij ze begint te vertrouwen. En vervolgens mag Tom de eckte president worden.
pi_128192626
Wat een top aflevering weer :D !!
pi_128192696
Was weer genieten :') _O-
Ja doei.
  maandag 24 juni 2013 @ 22:26:42 #136
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_128217419
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:03 schreef Mirel het volgende:

[..]

Je zegt hier allemaal dingen die juist niet uitmaken als je een goede serie zoekt. Of wil je juist checken hoe kut het is :7

Deze ep:
Saul Tigh :D En calling it: president Sam Neill (daar lijkt 'ie op :D ) gaat dood, maar niet voordat Cochise iets doet waardoor hij ze begint te vertrouwen. En vervolgens mag Tom de eckte president worden.
Wtf doet dat wijf met haar kind. En ik kreeg echt een hekel aan die kreupele zoon van prof mason
pi_128224992
Ik had het niet verwacht maar ze houden het hoge niveau van de vorige seizoenen vast! :')

quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Wtf doet dat wijf met haar kind. En ik kreeg echt een hekel aan die kreupele zoon van prof mason
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

eens, eens, eens
  dinsdag 25 juni 2013 @ 01:32:04 #138
104871 remlof
Europees federalist
pi_128225189
Oh ja, morgen even kijken :')
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:56:53 #139
37295 Luigi
mario pls
pi_128269000
Saul Tigh in Falling Skies! Dat was wel ff lekker.

_O_ BSG _O_
pi_128269868
quote:
11s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:56 schreef Luigi het volgende:
Saul Tigh in Falling Skies! Dat was wel ff lekker.

_O_ BSG _O_
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:39:33 #141
104871 remlof
Europees federalist
pi_128269996
Die alien die nauwelijks in die ouwe Lockheed Electra durfde :')
pi_128270169
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:39 schreef remlof het volgende:
Ik zou daar ook problemen mee hebben :')_!
Ja doei.
pi_128270185
Ik spaar trouwens de rest van de afleveringen nu op, want ik wil gewoon gelijk weten na elke aflevering wat er gaat gebeuren :')
  woensdag 26 juni 2013 @ 16:40:44 #144
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_128285196
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:39 schreef remlof het volgende:
haha idd, vond ik nog best geinig gevonden.

vond het wel lachwekkend toen die begon over die bloem _O- _O-

en in het begin nadat ze weer een trouwe kameraad verloren hadden en mason en Weaver proostte, net als vorig seizoen bij die aziaat: hej het was een echt goede vent. En een seconde later weer over tot de orde van de dag :P

maar al met al is dit seizoen toch best vermakelijk te noemen :Y
pi_128290742
De ene groep aliens verzamelt oud ijzer, de ander doet moeilijk over een bloem..
pi_128291096
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2013 19:10 schreef DJKoster het volgende:
De ene groep aliens verzamelt oud ijzer, de ander doet moeilijk over een bloem..
Jonge die bloem is een metafoor _O-
pi_128292676
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 19:20 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Jonge die bloem is een metafoor _O-
Ja, zeg gewoon waar het op staat.. Stomme alien. :P
  maandag 1 juli 2013 @ 16:40:18 #148
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_128465850
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:40 schreef AchJa het volgende:
Kom zoeken en rap! We hebben maar 24 uur....

Oh wacht, eerst even op ons gemak die onbekende dooie begraven want dat hoort... :')
Haha, dat is ook het eerste wat ik dacht toen ik het zag. :')

Verder wel gewoon vermakelijk. Preview voor volgende keer ziet er interessant uit.
pi_128476944
Tja.. -O- Dit was wel heel erg :')

Dat gesprek bij die overleden vrouw :')
Het 'plotselinge gevecht' tussen Pope en Mason :')
Mason die echt niet kon lopen en perse achtergelaten wilde worden terwijl die 5 minuten later opeens wel naar die auto kon strompelen :')
Deze hele aflevering :')

Volgende week ziet er een stuk beter uit want ik was serieus aan het overwegen om te stoppen met kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')