quote:Op maandag 10 juni 2013 08:37 schreef remlof het volgende:
Oh ja, nu de ene bagger apocalypse serie is afgelopen begint die andere weer. Toch maar weer kijken
Thanks mobloquote:Op maandag 10 juni 2013 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Oh, nog gefeliciteerd trouwens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hoor, Falling Skies is weer terug![]()
Begin van elke seizoen nog zo geweest.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:21 schreef TwenteFC het volgende:
Dubbele aflevering zie ik net, ze zijn deze serie toch niet aan het afbranden?
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Begin van elke seizoen nog zo geweest.
Ik heb nog wel ergere dingen gezien hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef Happel het volgende:
Ik haakte af toen die alien Engels ging praten. Mijn god, ik kwam niet meer bij.
Einde verhaal, helaas. Toch twee seizoen vermaak gehad.
Ik haakte bijna af toen die alien Engels ging praten, maar ik ben blij dat ik verder gekeken heb want daarna werd het gewoon enorm goed.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef Happel het volgende:
Ik haakte af toen die alien Engels ging praten. Mijn god, ik kwam niet meer bij.
Einde verhaal, helaas. Toch twee seizoen vermaak gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu geloof ik sowieso niet aliens, maar ik vind dit nog niet zo ongeloofwaardig. Als er buitenaardse beschavingen zijn die zeer geavanceerd zijn en die bewust naar aarde gekomen zijn om contact te leggen, dan vind ik het niet vreemd dat ze zich de communicatiemethode van degenen die ze bezoeken eigen gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef Happel het volgende:
Nee, ok. Daar heb je wel een punt. Het zat hem ook voorin de stem die het voor mij onmogelijk maakte verder te kijken. Dat kon i.m.o. echt niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:16 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nu geloof ik sowieso niet aliens, maar ik vind dit nog niet zo ongeloofwaardig. Als er buitenaardse beschavingen zijn die zeer geavanceerd zijn en die bewust naar aarde gekomen zijn om contact te leggen, dan vind ik het niet vreemd dat ze zich de communicatiemethode van degenen die ze bezoeken eigen gemaakt hebben.
dat was echt zo een poging om de kijker in verwarring te brengen. maar gelukkig was de captain colonel Weaver daar om nog net niet vol in de lens tijdens een gesprek te zeggen: er is veel veranderd in de laatste 6 maanden!quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:14 schreef Rodawa het volgende:
Wat de neuk. Dat is een beetje wat ik dacht de eerste minuten. Was Ben vorig seizoen niet weg? En die Hal was plotseling verlamd, er liepen kekke nieuwe aliens rond in het kamp, die Tom is ineens president, ik begreep er even geen kut meer van.
Haha inderdaad. Het zou ook wat zijn als in de komende afleveringen die supermachine inderdaad een wapen blijkt te zijn en alle aliens worden uitgeroeid, waarna de 'goede' aliens weer naar hun eigen planeet gaan en de serie gewoon afgelopen is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat was echt zo een poging om de kijker in verwarring te brengen. maar gelukkig was de captain colonel Weaver daar om nog net niet vol in de lens tijdens een gesprek te zeggen: er is veel veranderd in de laatste 6 maanden!
ik vond het eigenlijk nog niet zo slecht beginnen, alhoewel de eerste scene wel lachwekkend was. Sowieso zijn de gevechten best grappig, op het einde ook bij die centrale, eerst houden ze de aliens af met wat geweren, er sterven een paar man. En dan komt opeens Hal (?) aanrijden met een supergeweer dat de robots met 1 schot neerhaalt. Misschien hadden ze dat meteen kunnen doen... maar ach een paar levens boeit ook niet zo. En vlak daarvoor zegt de president () dat ze geen seconde mogen verliezen want dat kan levens kosten. En vervolgens gaat hij nog even rustig aan de rest uitleggen wat te doen
maar verder vond ik het eigenlijk best ok, wel jammer dat John Locke meteen dood ging. Beste acteur in de serie. Had gehoopt dat ie wel even bleef hangen
In Lost kwam ie toch ook weer terug?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:17 schreef planethugo het volgende:
wel jammer dat John Locke meteen dood ging. Beste acteur in de serie. Had gehoopt dat ie wel even bleef hangen
Ik was dus alweer de laatste aflevering van seizoen 2 gaan downloaden omdat ik het idee had wat gemist te hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat was echt zo een poging om de kijker in verwarring te brengen. maar gelukkig was de captain colonel Weaver daar om nog net niet vol in de lens tijdens een gesprek te zeggen: er is veel veranderd in de laatste 6 maanden!
ik vond het eigenlijk nog niet zo slecht beginnen, alhoewel de eerste scene wel lachwekkend was. Sowieso zijn de gevechten best grappig, op het einde ook bij die centrale, eerst houden ze de aliens af met wat geweren, er sterven een paar man. En dan komt opeens Hal (?) aanrijden met een supergeweer dat de robots met 1 schot neerhaalt. Misschien hadden ze dat meteen kunnen doen... maar ach een paar levens boeit ook niet zo. En vlak daarvoor zegt de president () dat ze geen seconde mogen verliezen want dat kan levens kosten. En vervolgens gaat hij nog even rustig aan de rest uitleggen wat te doen
maar verder vond ik het eigenlijk best ok, wel jammer dat John Locke meteen dood ging. Beste acteur in de serie. Had gehoopt dat ie wel even bleef hangen
ik vind het best vermakelijk voor zo even tussendoorquote:
Zo waar en vergeet zijn oudere broer niet die altijd kijkt of hij moet poepen ook al ligt hij naast een lekker wijf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:44 schreef kurk_droog het volgende:
Fuck!!!!!![]()
![]()
Ik zie ineens in nieuwsgroepen dat Falling fuckin Skies weer is begonnen!!!!!!! Even kijken dus nu,hopelijk haalt seizoen 3 het hoge niveau van de vorige seizoenen..
En krijgen we antwoorden op de vraag die heel de wereld bezig hield aan het einde van seizoen2???![]()
![]()
![]()
![]()
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update:
Hmm, af en toe wel even door al dat drama heenbijten. Ergerpuntjes:
- Drama
- te weinig skittels in beeld
- Matt en zijn Marokkanen kapsel
- Matt
- Ik mis een aantal grote gebeurtenissen tussen seizoen 2 en 3![]()
dat vroeg ik me ook af, ze weten waar ze zitten. Dan zou het toch een makkie moeten zijn aangezien ze het grootste deel van de aarde overgenomen hebbenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef DJKoster het volgende:
Falende aliens.. Waarom niet meteen een bom droppen op die zingende engeltjes en de vredesboom?
De nieuwe aliens die totaal geen introductie of wat dan ook hebben gehad hebben een of ander bescherm ding opgezet jwt. De oude aliens die een planeet vol met kernwapens hebben veroverd zijn niet slim genoeg om die door een paar harnas koters naar Charlestown te brengen en op een kilometer afstand van de verdedigingslinie boem te doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook af, ze weten waar ze zitten. Dan zou het toch een makkie moeten zijn aangezien ze het grootste deel van de aarde overgenomen hebben
deze ep dinsdag gekeken, maar kan me er verder weinig verheffends, of grappigs van herinneren. jammer
o ja, toch wel: ik ben niet gek, ik ben echt niet gek:
Tom: dat weet ik, maar ik hou veel van je. Je moet je rust pakken. Iedereen houdt van je, echt waar. Doe maar even rustig aan tot je weer normaal bent
maw: ik geloof je niet, je ziet dingen die er niet zijn, iedereen denkt dat je gek bent![]()
Er klopt wel heel veel meer niet.. en vaak kan me dat niet zoveel schelen maar bij Falling Skies is het wel heel ergquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:19 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
De nieuwe aliens die totaal geen introductie of wat dan ook hebben gehad hebben een of ander bescherm ding opgezet jwt. De oude aliens die een planeet vol met kernwapens hebben veroverd zijn niet slim genoeg om die door een paar harnas koters naar Charlestown te brengen en op een kilometer afstand van de verdedigingslinie boem te doen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:47 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat komt omdat ze te druk bezig waren om die nieuwe alien te leren paardrijden.
Dat is idd kut, wat ik ook nogal iri vind is dat we nu weten dat die aliens schijnbaar een superwapen in de kelder aan het bouwen zijn en dat niemand weet wat het is. Wij hebben ook geen idee van de intenties van de aliens wat er is er pas één heel kort aan het woord geweest. Dat moet waarschijnlijk geheimzinnig ofzo zijn maar als je niet verrast kan worden omdat je gewoon geen idee van wat of hoe hebt is het gewoon een slecht geschreven plot die niet interessant is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:44 schreef planethugo het volgende:
grappig is eigenlijk dat er op het eind van seizoen 2 heel gewichtig gedaan werd met een cliffhanger: ALLY OR FOE?!?!?!
en dan bij de start van het nieuwe seizoen wordt die cliffhanger gewoon overgeslagen
Mwah, het is wel een thema in dit seizoen. Maar het cliffhanger-effect faalt een beetje met die fastforward van 8 maanden..quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:44 schreef planethugo het volgende:
grappig is eigenlijk dat er op het eind van seizoen 2 heel gewichtig gedaan werd met een cliffhanger: ALLY OR FOE?!?!?!
en dan bij de start van het nieuwe seizoen wordt die cliffhanger gewoon overgeslagen
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:15 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Het is post apocalyptisch...Elke aflevering schone nieuwe leuke kleren zit er niet in
Dan krijg je een korte afleveringquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:22 schreef FL_Freak het volgende:
Eigenlijk zouden we gewoon aan het einde van elk seizoen de belangrijkste scenes pakken en die in 1 aflevering te plakken.
Je zegt hier allemaal dingen die juist niet uitmaken als je een goede serie zoekt. Of wil je juist checken hoe kut het isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:08 schreef sanasoufi het volgende:
zal ik dit dan maar proberen? Is het een beetje fast paced? En is er iets als relaties tussen jongere mensen? Hoe zit het met de kleding? Dragen de meisjes leuke kleren of niet?
Wtf doet dat wijf met haar kind. En ik kreeg echt een hekel aan die kreupele zoon van prof masonquote:Op maandag 24 juni 2013 10:03 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je zegt hier allemaal dingen die juist niet uitmaken als je een goede serie zoekt. Of wil je juist checken hoe kut het is
Deze ep:
Saul TighEn calling it: president Sam Neill (daar lijkt 'ie op
) gaat dood, maar niet voordat Cochise iets doet waardoor hij ze begint te vertrouwen. En vervolgens mag Tom de eckte president worden.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wtf doet dat wijf met haar kind. En ik kreeg echt een hekel aan die kreupele zoon van prof mason
eens, eens, eensquote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wtf doet dat wijf met haar kind. En ik kreeg echt een hekel aan die kreupele zoon van prof mason
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:56 schreef Luigi het volgende:
Saul Tigh in Falling Skies! Dat was wel ff lekker.BSG
Ik zou daar ook problemen mee hebbenquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:39 schreef remlof het volgende:
Die alien die nauwelijks in die ouwe Lockheed Electra durfde
haha idd, vond ik nog best geinig gevonden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:39 schreef remlof het volgende:
Die alien die nauwelijks in die ouwe Lockheed Electra durfde
Jonge die bloem is een metafoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:10 schreef DJKoster het volgende:
De ene groep aliens verzamelt oud ijzer, de ander doet moeilijk over een bloem..
Haha, dat is ook het eerste wat ik dacht toen ik het zag.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:40 schreef AchJa het volgende:
Kom zoeken en rap! We hebben maar 24 uur....
Oh wacht, eerst even op ons gemak die onbekende dooie begraven want dat hoort...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |