abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:23:12 #101
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_127680233
Het mag dan kwalitatief geen goede serie zijn, er gebeurt wel continu wat waardoor je als kijker altijd wel nieuwsgierig blijft. Geen wonder dat er een 3e seizoen komt. Terra Nova ging te langzaam, en V al helemaal, met Morena die elke aflevering beetje evil over haar plannen dacht en dan blablablabkaiosaoiewhesjnimck
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 23:06:32 #102
104871 remlof
Europees federalist
pi_127686385
Ok, ze hebben even een 7 month timelapse gedaan en alle parameters veranderd :')

Het blijft crap, maar toch wel leuk om te kijken.

Die alien baby die na een week al kan praten is ook hilarisch _O-
pi_127691379
Wat de neuk. Dat is een beetje wat ik dacht de eerste minuten. Was Ben vorig seizoen niet weg? En die Hal was plotseling verlamd, er liepen kekke nieuwe aliens rond in het kamp, die Tom is ineens president, ik begreep er even geen kut meer van.

Verder is het weer ouderwets hoogstaand. De stoere gang praat over Mexico, Hal heeft nog steeds last van zijn opdringerige ex, er zijn Engelstalige aliens, die kolonel slist ook nog steeds. Het kan niet op. _O_

En ondanks dit alles heb ik het wel bijna anderhalf uur uitgehouden. :'(
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:17:24 #104
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_127696536
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:14 schreef Rodawa het volgende:
Wat de neuk. Dat is een beetje wat ik dacht de eerste minuten. Was Ben vorig seizoen niet weg? En die Hal was plotseling verlamd, er liepen kekke nieuwe aliens rond in het kamp, die Tom is ineens president, ik begreep er even geen kut meer van.
dat was echt zo een poging om de kijker in verwarring te brengen. maar gelukkig was de captain colonel Weaver daar om nog net niet vol in de lens tijdens een gesprek te zeggen: er is veel veranderd in de laatste 6 maanden!

ik vond het eigenlijk nog niet zo slecht beginnen, alhoewel de eerste scene wel lachwekkend was. Sowieso zijn de gevechten best grappig, op het einde ook bij die centrale, eerst houden ze de aliens af met wat geweren, er sterven een paar man. En dan komt opeens Hal (?) aanrijden met een supergeweer dat de robots met 1 schot neerhaalt. Misschien hadden ze dat meteen kunnen doen... maar ach een paar levens boeit ook niet zo. En vlak daarvoor zegt de president ( _O- ) dat ze geen seconde mogen verliezen want dat kan levens kosten. En vervolgens gaat hij nog even rustig aan de rest uitleggen wat te doen :P

maar verder vond ik het eigenlijk best ok, wel jammer dat John Locke meteen dood ging. Beste acteur in de serie. Had gehoopt dat ie wel even bleef hangen
pi_127724231
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:17 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat was echt zo een poging om de kijker in verwarring te brengen. maar gelukkig was de captain colonel Weaver daar om nog net niet vol in de lens tijdens een gesprek te zeggen: er is veel veranderd in de laatste 6 maanden!

ik vond het eigenlijk nog niet zo slecht beginnen, alhoewel de eerste scene wel lachwekkend was. Sowieso zijn de gevechten best grappig, op het einde ook bij die centrale, eerst houden ze de aliens af met wat geweren, er sterven een paar man. En dan komt opeens Hal (?) aanrijden met een supergeweer dat de robots met 1 schot neerhaalt. Misschien hadden ze dat meteen kunnen doen... maar ach een paar levens boeit ook niet zo. En vlak daarvoor zegt de president ( _O- ) dat ze geen seconde mogen verliezen want dat kan levens kosten. En vervolgens gaat hij nog even rustig aan de rest uitleggen wat te doen :P

maar verder vond ik het eigenlijk best ok, wel jammer dat John Locke meteen dood ging. Beste acteur in de serie. Had gehoopt dat ie wel even bleef hangen
Haha inderdaad. Het zou ook wat zijn als in de komende afleveringen die supermachine inderdaad een wapen blijkt te zijn en alle aliens worden uitgeroeid, waarna de 'goede' aliens weer naar hun eigen planeet gaan en de serie gewoon afgelopen is. :D :')
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:06:42 #106
104871 remlof
Europees federalist
pi_127724309
quote:
wel jammer dat John Locke meteen dood ging. Beste acteur in de serie. Had gehoopt dat ie wel even bleef hangen
In Lost kwam ie toch ook weer terug? :P
  donderdag 13 juni 2013 @ 01:09:44 #107
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_127736993
quote:

[..]

Ik was dus alweer de laatste aflevering van seizoen 2 gaan downloaden omdat ik het idee had wat gemist te hebben.
  maandag 17 juni 2013 @ 10:57:54 #108
87680 Mirel
pi_127894466
For je sci-fi fix kan je eventueel Continuum uitchecken. Niet superserieus zoals Battlestar of iets maar het is prima en het wordt opzich steeds beter. Wel met gastrollen uit Battlestar en Bra'Tac van Stargate! En toevallig zit de sniper van deze laatste ep van Falling Skies in Continuum met een vaste rol :)

De schrijvers schijnen goed op details te letten, de technobabble klopt. :P En schijnbaar (niet zelf opgemerkt) was er ook iets met in een aflevering een explosie bij een gebouw die je van veraf zag, en wat flitsjes vanaf de top, en heel veel eps verder zag je het vanaf het perspectief van het gebouw zelf, waar mensen met pistolen schoten, dat waren dus de flitsjes. Dat ze daarop letten zegt misschien wel wat als je kijkt naar een serie zoals Falling Skies, waar dat niet gedaan wordt :P

maandag 17 juni 2013 @ 11:02:56 #109
87680 Mirel
pi_127894606
De eerste ep daarvan overtuigde me om juist van die serie weg te blijven :P
pi_127895318
Hé, die liber-8 muts! :+
Ja doei.
pi_127895660
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:03 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Ja, je moet even doorzetten :)
ik vind het best vermakelijk voor zo even tussendoor :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_127909671
Jippie weer een soap afl.
  maandag 17 juni 2013 @ 20:43:41 #113
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_127918447
Oh mijn god die zaagscene is zo nep je ziet gewoon het uiteinde van de zaag. Rest volgt nog.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_127918554
Ik vind die baby trouwens freaking eng. :@
pi_127926042
Falende aliens.. Waarom niet meteen een bom droppen op die zingende engeltjes en de vredesboom?

Die baby is gewoon de reïncarnatie van John Locke! :P
pi_127969920
Fuck!!!!! :o :o :o Ik zie ineens in nieuwsgroepen dat Falling fuckin Skies weer is begonnen!!!!!!! Even kijken dus nu,hopelijk haalt seizoen 3 het hoge niveau van de vorige seizoenen..

En krijgen we antwoorden op de vraag die heel de wereld bezig hield aan het einde van seizoen2??? :o :o :o :o
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update:

Hmm, af en toe wel even door al dat drama heenbijten. Ergerpuntjes:
- Drama
- te weinig skittels in beeld
- Matt en zijn Marokkanen kapsel
- Matt
- Ik mis een aantal grote gebeurtenissen tussen seizoen 2 en 3 :')

[ Bericht 31% gewijzigd door kurk_droog op 19-06-2013 02:08:54 ]
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:25:39 #117
208890 June.
Seriously?
pi_127990091
Ik vond het eigenlijk best te pruimen, wel jammer dat ze John Locke (ik weet eigenlijk niet eens hoe hij hier heet :D ) hebben vermoord.

En die baby :')
Shine bright like a diamond.
pi_128000599
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 23:44 schreef kurk_droog het volgende:
Fuck!!!!! :o :o :o Ik zie ineens in nieuwsgroepen dat Falling fuckin Skies weer is begonnen!!!!!!! Even kijken dus nu,hopelijk haalt seizoen 3 het hoge niveau van de vorige seizoenen..

En krijgen we antwoorden op de vraag die heel de wereld bezig hield aan het einde van seizoen2??? :o :o :o :o
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update:

Hmm, af en toe wel even door al dat drama heenbijten. Ergerpuntjes:
- Drama
- te weinig skittels in beeld
- Matt en zijn Marokkanen kapsel
- Matt

- Ik mis een aantal grote gebeurtenissen tussen seizoen 2 en 3 :')

Zo waar en vergeet zijn oudere broer niet die altijd kijkt of hij moet poepen ook al ligt hij naast een lekker wijf.

Verder dacht ik idd ook dat ik een episode gemist had. Daarmee hebben ze me echt verrast.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_128027181
quote:
6s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef DJKoster het volgende:
Falende aliens.. Waarom niet meteen een bom droppen op die zingende engeltjes en de vredesboom?

dat vroeg ik me ook af, ze weten waar ze zitten. Dan zou het toch een makkie moeten zijn aangezien ze het grootste deel van de aarde overgenomen hebben :')

deze ep dinsdag gekeken, maar kan me er verder weinig verheffends, of grappigs van herinneren. jammer :P

o ja, toch wel: ik ben niet gek, ik ben echt niet gek:
Tom: dat weet ik, maar ik hou veel van je. Je moet je rust pakken. Iedereen houdt van je, echt waar. Doe maar even rustig aan tot je weer normaal bent

maw: ik geloof je niet, je ziet dingen die er niet zijn, iedereen denkt dat je gek bent _O-
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:19:01 #120
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_128036220
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:32 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat vroeg ik me ook af, ze weten waar ze zitten. Dan zou het toch een makkie moeten zijn aangezien ze het grootste deel van de aarde overgenomen hebben :')

deze ep dinsdag gekeken, maar kan me er verder weinig verheffends, of grappigs van herinneren. jammer :P

o ja, toch wel: ik ben niet gek, ik ben echt niet gek:
Tom: dat weet ik, maar ik hou veel van je. Je moet je rust pakken. Iedereen houdt van je, echt waar. Doe maar even rustig aan tot je weer normaal bent

maw: ik geloof je niet, je ziet dingen die er niet zijn, iedereen denkt dat je gek bent _O-
De nieuwe aliens die totaal geen introductie of wat dan ook hebben gehad hebben een of ander bescherm ding opgezet jwt. De oude aliens die een planeet vol met kernwapens hebben veroverd zijn niet slim genoeg om die door een paar harnas koters naar Charlestown te brengen en op een kilometer afstand van de verdedigingslinie boem te doen.
pi_128037206
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:19 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

De nieuwe aliens die totaal geen introductie of wat dan ook hebben gehad hebben een of ander bescherm ding opgezet jwt. De oude aliens die een planeet vol met kernwapens hebben veroverd zijn niet slim genoeg om die door een paar harnas koters naar Charlestown te brengen en op een kilometer afstand van de verdedigingslinie boem te doen.
Er klopt wel heel veel meer niet.. en vaak kan me dat niet zoveel schelen maar bij Falling Skies is het wel heel erg :P

Grote kans dat dit seizoen het laatste seizoen wordt en dat de makers dat weten... en daarom misschien veel hebben overgeslagen :)
pi_128037288
grappig is eigenlijk dat er op het eind van seizoen 2 heel gewichtig gedaan werd met een cliffhanger: ALLY OR FOE?!?!?!

en dan bij de start van het nieuwe seizoen wordt die cliffhanger gewoon overgeslagen :D
pi_128037391
Dat komt omdat ze te druk bezig waren om die nieuwe alien te leren paardrijden.
pi_128037578
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:47 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat komt omdat ze te druk bezig waren om die nieuwe alien te leren paardrijden.
_O- _O- _O- _O- _O-
  donderdag 20 juni 2013 @ 17:03:06 #125
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_128040803
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:44 schreef planethugo het volgende:
grappig is eigenlijk dat er op het eind van seizoen 2 heel gewichtig gedaan werd met een cliffhanger: ALLY OR FOE?!?!?!

en dan bij de start van het nieuwe seizoen wordt die cliffhanger gewoon overgeslagen :D
Dat is idd kut, wat ik ook nogal iri vind is dat we nu weten dat die aliens schijnbaar een superwapen in de kelder aan het bouwen zijn en dat niemand weet wat het is. Wij hebben ook geen idee van de intenties van de aliens wat er is er pas één heel kort aan het woord geweest. Dat moet waarschijnlijk geheimzinnig ofzo zijn maar als je niet verrast kan worden omdat je gewoon geen idee van wat of hoe hebt is het gewoon een slecht geschreven plot die niet interessant is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')