dat was echt zo een poging om de kijker in verwarring te brengen. maar gelukkig was de captain colonel Weaver daar om nog net niet vol in de lens tijdens een gesprek te zeggen: er is veel veranderd in de laatste 6 maanden!quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:14 schreef Rodawa het volgende:
Wat de neuk. Dat is een beetje wat ik dacht de eerste minuten. Was Ben vorig seizoen niet weg? En die Hal was plotseling verlamd, er liepen kekke nieuwe aliens rond in het kamp, die Tom is ineens president, ik begreep er even geen kut meer van.
Haha inderdaad. Het zou ook wat zijn als in de komende afleveringen die supermachine inderdaad een wapen blijkt te zijn en alle aliens worden uitgeroeid, waarna de 'goede' aliens weer naar hun eigen planeet gaan en de serie gewoon afgelopen is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat was echt zo een poging om de kijker in verwarring te brengen. maar gelukkig was de captain colonel Weaver daar om nog net niet vol in de lens tijdens een gesprek te zeggen: er is veel veranderd in de laatste 6 maanden!
ik vond het eigenlijk nog niet zo slecht beginnen, alhoewel de eerste scene wel lachwekkend was. Sowieso zijn de gevechten best grappig, op het einde ook bij die centrale, eerst houden ze de aliens af met wat geweren, er sterven een paar man. En dan komt opeens Hal (?) aanrijden met een supergeweer dat de robots met 1 schot neerhaalt. Misschien hadden ze dat meteen kunnen doen... maar ach een paar levens boeit ook niet zo. En vlak daarvoor zegt de president () dat ze geen seconde mogen verliezen want dat kan levens kosten. En vervolgens gaat hij nog even rustig aan de rest uitleggen wat te doen
maar verder vond ik het eigenlijk best ok, wel jammer dat John Locke meteen dood ging. Beste acteur in de serie. Had gehoopt dat ie wel even bleef hangen
In Lost kwam ie toch ook weer terug?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:17 schreef planethugo het volgende:
wel jammer dat John Locke meteen dood ging. Beste acteur in de serie. Had gehoopt dat ie wel even bleef hangen
Ik was dus alweer de laatste aflevering van seizoen 2 gaan downloaden omdat ik het idee had wat gemist te hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat was echt zo een poging om de kijker in verwarring te brengen. maar gelukkig was de captain colonel Weaver daar om nog net niet vol in de lens tijdens een gesprek te zeggen: er is veel veranderd in de laatste 6 maanden!
ik vond het eigenlijk nog niet zo slecht beginnen, alhoewel de eerste scene wel lachwekkend was. Sowieso zijn de gevechten best grappig, op het einde ook bij die centrale, eerst houden ze de aliens af met wat geweren, er sterven een paar man. En dan komt opeens Hal (?) aanrijden met een supergeweer dat de robots met 1 schot neerhaalt. Misschien hadden ze dat meteen kunnen doen... maar ach een paar levens boeit ook niet zo. En vlak daarvoor zegt de president () dat ze geen seconde mogen verliezen want dat kan levens kosten. En vervolgens gaat hij nog even rustig aan de rest uitleggen wat te doen
maar verder vond ik het eigenlijk best ok, wel jammer dat John Locke meteen dood ging. Beste acteur in de serie. Had gehoopt dat ie wel even bleef hangen
ik vind het best vermakelijk voor zo even tussendoorquote:
Zo waar en vergeet zijn oudere broer niet die altijd kijkt of hij moet poepen ook al ligt hij naast een lekker wijf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:44 schreef kurk_droog het volgende:
Fuck!!!!!![]()
![]()
Ik zie ineens in nieuwsgroepen dat Falling fuckin Skies weer is begonnen!!!!!!! Even kijken dus nu,hopelijk haalt seizoen 3 het hoge niveau van de vorige seizoenen..
En krijgen we antwoorden op de vraag die heel de wereld bezig hield aan het einde van seizoen2???![]()
![]()
![]()
![]()
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update:
Hmm, af en toe wel even door al dat drama heenbijten. Ergerpuntjes:
- Drama
- te weinig skittels in beeld
- Matt en zijn Marokkanen kapsel
- Matt
- Ik mis een aantal grote gebeurtenissen tussen seizoen 2 en 3![]()
dat vroeg ik me ook af, ze weten waar ze zitten. Dan zou het toch een makkie moeten zijn aangezien ze het grootste deel van de aarde overgenomen hebbenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef DJKoster het volgende:
Falende aliens.. Waarom niet meteen een bom droppen op die zingende engeltjes en de vredesboom?
De nieuwe aliens die totaal geen introductie of wat dan ook hebben gehad hebben een of ander bescherm ding opgezet jwt. De oude aliens die een planeet vol met kernwapens hebben veroverd zijn niet slim genoeg om die door een paar harnas koters naar Charlestown te brengen en op een kilometer afstand van de verdedigingslinie boem te doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook af, ze weten waar ze zitten. Dan zou het toch een makkie moeten zijn aangezien ze het grootste deel van de aarde overgenomen hebben
deze ep dinsdag gekeken, maar kan me er verder weinig verheffends, of grappigs van herinneren. jammer
o ja, toch wel: ik ben niet gek, ik ben echt niet gek:
Tom: dat weet ik, maar ik hou veel van je. Je moet je rust pakken. Iedereen houdt van je, echt waar. Doe maar even rustig aan tot je weer normaal bent
maw: ik geloof je niet, je ziet dingen die er niet zijn, iedereen denkt dat je gek bent![]()
Er klopt wel heel veel meer niet.. en vaak kan me dat niet zoveel schelen maar bij Falling Skies is het wel heel ergquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:19 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
De nieuwe aliens die totaal geen introductie of wat dan ook hebben gehad hebben een of ander bescherm ding opgezet jwt. De oude aliens die een planeet vol met kernwapens hebben veroverd zijn niet slim genoeg om die door een paar harnas koters naar Charlestown te brengen en op een kilometer afstand van de verdedigingslinie boem te doen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:47 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat komt omdat ze te druk bezig waren om die nieuwe alien te leren paardrijden.
Dat is idd kut, wat ik ook nogal iri vind is dat we nu weten dat die aliens schijnbaar een superwapen in de kelder aan het bouwen zijn en dat niemand weet wat het is. Wij hebben ook geen idee van de intenties van de aliens wat er is er pas één heel kort aan het woord geweest. Dat moet waarschijnlijk geheimzinnig ofzo zijn maar als je niet verrast kan worden omdat je gewoon geen idee van wat of hoe hebt is het gewoon een slecht geschreven plot die niet interessant is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:44 schreef planethugo het volgende:
grappig is eigenlijk dat er op het eind van seizoen 2 heel gewichtig gedaan werd met een cliffhanger: ALLY OR FOE?!?!?!
en dan bij de start van het nieuwe seizoen wordt die cliffhanger gewoon overgeslagen
Mwah, het is wel een thema in dit seizoen. Maar het cliffhanger-effect faalt een beetje met die fastforward van 8 maanden..quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:44 schreef planethugo het volgende:
grappig is eigenlijk dat er op het eind van seizoen 2 heel gewichtig gedaan werd met een cliffhanger: ALLY OR FOE?!?!?!
en dan bij de start van het nieuwe seizoen wordt die cliffhanger gewoon overgeslagen
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:15 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Het is post apocalyptisch...Elke aflevering schone nieuwe leuke kleren zit er niet in
Dan krijg je een korte afleveringquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:22 schreef FL_Freak het volgende:
Eigenlijk zouden we gewoon aan het einde van elk seizoen de belangrijkste scenes pakken en die in 1 aflevering te plakken.
Je zegt hier allemaal dingen die juist niet uitmaken als je een goede serie zoekt. Of wil je juist checken hoe kut het isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:08 schreef sanasoufi het volgende:
zal ik dit dan maar proberen? Is het een beetje fast paced? En is er iets als relaties tussen jongere mensen? Hoe zit het met de kleding? Dragen de meisjes leuke kleren of niet?
Wtf doet dat wijf met haar kind. En ik kreeg echt een hekel aan die kreupele zoon van prof masonquote:Op maandag 24 juni 2013 10:03 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je zegt hier allemaal dingen die juist niet uitmaken als je een goede serie zoekt. Of wil je juist checken hoe kut het is
Deze ep:
Saul TighEn calling it: president Sam Neill (daar lijkt 'ie op
) gaat dood, maar niet voordat Cochise iets doet waardoor hij ze begint te vertrouwen. En vervolgens mag Tom de eckte president worden.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wtf doet dat wijf met haar kind. En ik kreeg echt een hekel aan die kreupele zoon van prof mason
eens, eens, eensquote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wtf doet dat wijf met haar kind. En ik kreeg echt een hekel aan die kreupele zoon van prof mason
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:56 schreef Luigi het volgende:
Saul Tigh in Falling Skies! Dat was wel ff lekker.BSG
Ik zou daar ook problemen mee hebbenquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:39 schreef remlof het volgende:
Die alien die nauwelijks in die ouwe Lockheed Electra durfde
haha idd, vond ik nog best geinig gevonden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:39 schreef remlof het volgende:
Die alien die nauwelijks in die ouwe Lockheed Electra durfde
Jonge die bloem is een metafoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:10 schreef DJKoster het volgende:
De ene groep aliens verzamelt oud ijzer, de ander doet moeilijk over een bloem..
Haha, dat is ook het eerste wat ik dacht toen ik het zag.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:40 schreef AchJa het volgende:
Kom zoeken en rap! We hebben maar 24 uur....
Oh wacht, eerst even op ons gemak die onbekende dooie begraven want dat hoort...
FRIEND OR FOEquote:Op maandag 1 juli 2013 21:38 schreef Angelic_Rose het volgende:
Tja..Dit was wel heel erg
![]()
Dat gesprek bij die overleden vrouw![]()
Het 'plotselinge gevecht' tussen Pope en Mason
Mason die echt niet kon lopen en perse achtergelaten wilde worden terwijl die 5 minuten later opeens wel naar die auto kon strompelen![]()
Deze hele aflevering![]()
Volgende week ziet er een stuk beter uit want ik was serieus aan het overwegen om te stoppen met kijken.
Recht van voren nog wel, met munitie die dwars door een heel motorblok kan gaan en dan nog je been eraf kan rukken.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:38 schreef Mirel het volgende:
Even met zo'n mitrailleur knallen op de humvee waar je vriendje en z'n vader in zitten hoor. En dan zie je ook nog dat een aantal kogels door de ruit komen
Ik vraag me af hoe aliens die zo debiel zijn sneller dan licht ruimteschepen kunnen hebben. Ook hoe ze binnen een mum van tijd het gehele militaire apparaat van de wereld hebben gesloopt maar dan wel moeite hebben met een fucking stadje.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef Salamander het volgende:
Je zou je haast afvragen waarom ze de hele planeet niet gewoon met die oogbugs bestrooid hebben.
Maarja, dan hadden we geen serie om te kijken.
tsja logisch toch.. staat in het script..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:26 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Recht van voren nog wel, met munitie die dwars door een heel motorblok kan gaan en dan nog je been eraf kan rukken.
[..]
Ik vraag me af hoe aliens die zo debiel zijn sneller dan licht ruimteschepen kunnen hebben. Ook hoe ze binnen een mum van tijd het gehele militaire apparaat van de wereld hebben gesloopt maar dan wel moeite hebben met een fucking stadje.
Ik heb serieus nog een paar keer het filmpje wat terug gezet om te zien wat de vliegende neuk er nou gebeurde en ik weet het nog steeds nietquote:Op maandag 1 juli 2013 21:38 schreef Angelic_Rose het volgende:
Tja..Dit was wel heel erg
![]()
Dat gesprek bij die overleden vrouw![]()
Het 'plotselinge gevecht' tussen Pope en Mason
Mason die echt niet kon lopen en perse achtergelaten wilde worden terwijl die 5 minuten later opeens wel naar die auto kon strompelen![]()
Deze hele aflevering![]()
Volgende week ziet er een stuk beter uit want ik was serieus aan het overwegen om te stoppen met kijken.
ik zij niets, ik zei schreef iets.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:45 schreef jogy het volgende:
Gisternacht ook ff de laatste aflevering gekeken, ik weet niet of ik het volhoudt. Ik wil wel weten wat dat superkanon doet en dan vind ik het wel weer leuk geweest. Die ene die zij dat deze serie nog steeds beter is dan Revolution; Nee, gewoon nee. Bij revolution heb ik een stuk minder zware irritatiemomenten dan bij FaIling Skies. Bij Revolution geven ze in ieder geval nog een aanleiding en redenen voor hun slecht geacteerde en waardeloos in elkaar gezette actie-momenten
.
Dit kan ik niet schuiven op een tikfout ben ik bangquote:
quote:Trouwens wel verlengd voor S4
gek genoeg kan ik me daar bij falling skies een stuk minder druk om maken, het hoort er inmiddels bij. Al was de laatste aflevering idd heel erg matig, dat gedoe met de familie mason was gewoon tenenkrommend. Ook hoe weaver naar dat raam toeloopt en later de barscene. De schrijvers denken volgens mij dat elke scene die ze schrijven 'epic' wordt maar dat pakt meestal toch anders uitquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:45 schreef jogy het volgende:
Gisternacht ook ff de laatste aflevering gekeken, ik weet niet of ik het volhoudt. Ik wil wel weten wat dat superkanon doet en dan vind ik het wel weer leuk geweest. Die ene die zij dat deze serie nog steeds beter is dan Revolution; Nee, gewoon nee. Bij revolution heb ik een stuk minder zware irritatiemomenten dan bij FaIling Skies. Bij Revolution geven ze in ieder geval nog een aanleiding en redenen voor hun slecht geacteerde en waardeloos in elkaar gezette actie-momenten
.
Je zou toch zeggen dat iemand als Spielberg zijn naam niet hangt aan een gedrocht als dit?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:06 schreef planethugo het volgende:
[..]
gek genoeg kan ik me daar bij falling skies een stuk minder druk om maken, het hoort er inmiddels bij. Al was de laatste aflevering idd heel erg matig, dat gedoe met de familie mason was gewoon tenenkrommend. Ook hoe weaver naar dat raam toeloopt en later de barscene. De schrijvers denken volgens mij dat elke scene die ze schrijven 'epic' wordt maar dat pakt meestal toch anders uit
Pope zorgt elk seizoen 2 of 3 afleveringen voor wat heibel, volgende week zal ie nog wel wat zeuren om dan toch samen met mason zij aan zij te vechten waarna er opnieuw een dramatisch muziekje volgt dat epicness aan moet duiden
producent, dus geld. Waarschijnlijk nog bij 20 andere projecten waar hij het bestaan niet vanaf weet. Zou me verbazen als ie meer dan 1 ep gezien heeftquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat iemand als Spielberg zijn naam niet hangt aan een gedrocht als dit?. Oké, hij is niet creatief direct verantwoordelijk maar toch.
En na het zien van die ene aflevering is hij gechoqueerd naar huis gelopen, heeft ie een fles vodka open getrokken en deze vanuit de fles leeg gezopen om de aflevering weer te vergeten. Anders was de show wel geannuleerd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:24 schreef planethugo het volgende:
[..]
producent, dus geld. Waarschijnlijk nog bij 20 andere projecten waar hij het bestaan niet vanaf weet. Zou me verbazen als ie meer dan 1 ep gezien heeft
En ik blijf ook wel kijken hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:57 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
De show krijgt vrij goede kijkcijfers, dus dat annuleren zal er wel niet inzitten. En sinds vorige week renewed voor een 4e seizoen.
Dan zijn de mensen gehacked!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Nee, dit zijn officiele kijkcijfers lol. Pakt tussen de 3,5 en 5 miljoen per aflevering. Voor TNT is dat zeer goed
dat lijkt me meer echte sf, terwijl revolution en falling skies meer zijn voor de kijker die wel wat sf-achtigs wil zien met veel vechten en ruziezoeken, maar zonder vermoeid te worden met iets vervelends als wetenschap of een verklaring voor al die aliens.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:01 schreef Spatzmann het volgende:
Ook niet ontopic, ik ben begonnen met defiance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get it and Bet it
idd, wtf was dat... ach ze proberen er eens iets anders van te maken. Hoe Mason dan toch weer zo makkelijk kan ontsnappen bij de Aliens door ergens vanaf te springen. Niemand gaat er ook achteraan. En dat ene gezin dat verdwenen is waarna tom in huilen uitbartst en de dramatische muziekjes weer ingezet worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:09 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een kut aflevering! Ik dacht heel even, leuk even terug in de tijd maar om een fucking half uur daar aan te bestedenEn ook de rest gewoon pure stinkende kut!
Ik vind het ook heel vermakelijk, maar alleen omdat het zo slecht wasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:12 schreef Byzantynixschii het volgende:
Wat een kritiek op deze serie zeg. Ik vind het een uitermate vermakelijk geheel.
je moet bij de dialogen ook even met je telefoon ofzo gaan spelenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:27 schreef Tim86 het volgende:
Godverdomme, dat filosofische gesprek met die pratende alien. God. Ver. Domme.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |