En ik blijf ook wel kijken hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:57 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
De show krijgt vrij goede kijkcijfers, dus dat annuleren zal er wel niet inzitten. En sinds vorige week renewed voor een 4e seizoen.
Dan zijn de mensen gehacked!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Nee, dit zijn officiele kijkcijfers lol. Pakt tussen de 3,5 en 5 miljoen per aflevering. Voor TNT is dat zeer goed
dat lijkt me meer echte sf, terwijl revolution en falling skies meer zijn voor de kijker die wel wat sf-achtigs wil zien met veel vechten en ruziezoeken, maar zonder vermoeid te worden met iets vervelends als wetenschap of een verklaring voor al die aliens.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:01 schreef Spatzmann het volgende:
Ook niet ontopic, ik ben begonnen met defiance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get it and Bet it
idd, wtf was dat... ach ze proberen er eens iets anders van te maken. Hoe Mason dan toch weer zo makkelijk kan ontsnappen bij de Aliens door ergens vanaf te springen. Niemand gaat er ook achteraan. En dat ene gezin dat verdwenen is waarna tom in huilen uitbartst en de dramatische muziekjes weer ingezet worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:09 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een kut aflevering! Ik dacht heel even, leuk even terug in de tijd maar om een fucking half uur daar aan te bestedenEn ook de rest gewoon pure stinkende kut!
Ik vind het ook heel vermakelijk, maar alleen omdat het zo slecht wasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:12 schreef Byzantynixschii het volgende:
Wat een kritiek op deze serie zeg. Ik vind het een uitermate vermakelijk geheel.
je moet bij de dialogen ook even met je telefoon ofzo gaan spelenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:27 schreef Tim86 het volgende:
Godverdomme, dat filosofische gesprek met die pratende alien. God. Ver. Domme.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |