Mwah, het is wel een thema in dit seizoen. Maar het cliffhanger-effect faalt een beetje met die fastforward van 8 maanden..quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:44 schreef planethugo het volgende:
grappig is eigenlijk dat er op het eind van seizoen 2 heel gewichtig gedaan werd met een cliffhanger: ALLY OR FOE?!?!?!
en dan bij de start van het nieuwe seizoen wordt die cliffhanger gewoon overgeslagen
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:15 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Het is post apocalyptisch...Elke aflevering schone nieuwe leuke kleren zit er niet in
Dan krijg je een korte afleveringquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:22 schreef FL_Freak het volgende:
Eigenlijk zouden we gewoon aan het einde van elk seizoen de belangrijkste scenes pakken en die in 1 aflevering te plakken.
Je zegt hier allemaal dingen die juist niet uitmaken als je een goede serie zoekt. Of wil je juist checken hoe kut het isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:08 schreef sanasoufi het volgende:
zal ik dit dan maar proberen? Is het een beetje fast paced? En is er iets als relaties tussen jongere mensen? Hoe zit het met de kleding? Dragen de meisjes leuke kleren of niet?
Wtf doet dat wijf met haar kind. En ik kreeg echt een hekel aan die kreupele zoon van prof masonquote:Op maandag 24 juni 2013 10:03 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je zegt hier allemaal dingen die juist niet uitmaken als je een goede serie zoekt. Of wil je juist checken hoe kut het is
Deze ep:
Saul TighEn calling it: president Sam Neill (daar lijkt 'ie op
) gaat dood, maar niet voordat Cochise iets doet waardoor hij ze begint te vertrouwen. En vervolgens mag Tom de eckte president worden.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wtf doet dat wijf met haar kind. En ik kreeg echt een hekel aan die kreupele zoon van prof mason
eens, eens, eensquote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wtf doet dat wijf met haar kind. En ik kreeg echt een hekel aan die kreupele zoon van prof mason
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:56 schreef Luigi het volgende:
Saul Tigh in Falling Skies! Dat was wel ff lekker.BSG
Ik zou daar ook problemen mee hebbenquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:39 schreef remlof het volgende:
Die alien die nauwelijks in die ouwe Lockheed Electra durfde
haha idd, vond ik nog best geinig gevonden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:39 schreef remlof het volgende:
Die alien die nauwelijks in die ouwe Lockheed Electra durfde
Jonge die bloem is een metafoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:10 schreef DJKoster het volgende:
De ene groep aliens verzamelt oud ijzer, de ander doet moeilijk over een bloem..
Haha, dat is ook het eerste wat ik dacht toen ik het zag.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:40 schreef AchJa het volgende:
Kom zoeken en rap! We hebben maar 24 uur....
Oh wacht, eerst even op ons gemak die onbekende dooie begraven want dat hoort...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |