SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers
Ik had een leukere TT verwachtquote:
Mischien moet je de post over zijn asiel eens lezen. En als je daar nog eens bovenop doet wat hij met het op het internet zetten van FOUO TS materiaal heeft aangedaan, kan men niet tot een andere slotsom komen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:30 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het was nou niet bepaald genuanceerd of onderbouwd, of wel?
quote:
Geen idee wat ik op het moment naar binnen slobberquote:
OMG wat voor bocht drink je dan wel niet dat hje dat niet eens weet, komt het uiten kartonnetje?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Geen idee wat ik op het moment naar binnen slobber
Nee dat gaat te ver.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]
OMG wat voor bocht drink je dan wel niet dat hje dat niet eens weet, komt het uiten kartonnetje?
Nachtquote:
Haha neequote:Op maandag 20 augustus 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nacht![]()
Tenzij jij nu gaat vertellen dat net je nachtdienst begonnen is
Hou op over het weer. Van mij mag de winter wel beginnenquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:04 schreef BredeBradda het volgende:
Oh, dit weer is trouwens wel lelijk.. 22 graden perfect
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hou op over het weer. Van mij mag de winter wel beginnen
Mwah, hangt er ook wel weer vanaf waarquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Winter![]()
![]()
-20 Celsius
Ver zuidelijk nog nooit geweest, is het zo anders dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, hangt er ook wel weer vanaf waar
-20 een stuk Noordelijker dan NL is een stuk beter uit te houden dan hier.
Net als +30 een stuk Zuidelijker van hier.
1. Waar lag dat strandquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:11 schreef m.k het volgende:
-7 op het strand is niet grappig heb ik gemerkt afgelopen winter
Scheveningen en Wassenaarse slag, geen slaapzak en geen tent. Was aan het vissen met mn broer, de hele tijd stilstaan dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
1. Waar lag dat strand
2. Wat voor slaapzak had je
3. met of zonder tent?
Dus weer niet goed voorbereidquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:13 schreef m.k het volgende:
[..]
Scheveningen en Wassenaarse slag, geen slaapzak en geen tent. Was aan het vissen met mn broer, de hele tijd stilstaan dus
Heel goed voorbereid. Valt alleen weinig aan te doen.quote:
Stil vanquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:14 schreef m.k het volgende:
http://rhinoden.rangerup.com/i-have-ptsd-so-what/
quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:25 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Goed stukje. Maar al te vaak worden we als gevaarlijke gekken bestempeld.
Dat heb ik dan ook niet gezegt, zelfs niet dat hier op DEF er zo over gedacht word. Maar ik wil niet diegene die het wel denkemn een cent moeten geven, want dan moet ik een behoorlijke lening opnemen om dat te kunnen betalen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]niet door mij, kijk naar het gesprek wat we een paar dagen terug voerden, en waar ER later op ingehaakt heeft
Ow, maar dan is de discussie simpel. Als ik een dubbeltje krijg van iedere FOK!er die vindt dat er wel verder op Defensie gekort kan worden, dan kunnen we denk ik aardig wat banen behoudenquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:32 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook niet gezegt, zelfs niet dat hier op DEF er zo over gedacht word. Maar ik wil niet diegene die het wel denkemn een cent moeten geven, want dan moet ik een behoorlijke lening opnemen om dat te kunnen betalen.
Hoeveel leden zijn er op FOK!?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, maar dan is de discussie simpel. Als ik een dubbeltje krijg van iedere FOK!er die vindt dat er wel verder op Defensie gekort kan worden, dan kunnen we denk ik aardig wat banen behouden
Geregisteerd zo'n 340.000quote:
Slaap lekker MaryMouse, en morgen gezond weer op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
slapen (poging doen in ieder geval)
Verschilt. Soms krijg je hem na je AMO, soms al tijdens.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:16 schreef BredeBradda het volgende:
Klopt 't dat je tijdens de AMO al je baret krijgt (KL) ??
Een echte baret krijg je niet, maar verdien je.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Verschilt. Soms krijg je hem na je AMO, soms al tijdens.
Neenquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:49 schreef -Amber- het volgende:
Met MaryMouse ook alle andere naar bed gegaan?
Nee, ik stond weer even buiten. Maar het is helaas nu bijna windstil.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:49 schreef -Amber- het volgende:
Met MaryMouse ook alle andere naar bed gegaan?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik stond weer even buiten. Maar het is helaas nu bijna windstil.
quote:
Was het zo afgekoeld dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:10 schreef m.k het volgende:
sambal op mn boterham gedaan, lekker warm krijg ik het nu
Ik heb hem bij het KPU verdient ja.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Een echte baret krijg je niet, maar verdien je.
grens verleggende activiteitenquote:
Ik bedoelde eigelijk meer een Mariniers, Luchtmobiele, KCT baret, en niet zo'n ding welke iedereen krijgt uitgerijkt met zijn/haar kledingspakket.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik heb hem bij het KPU verdient ja.
Kreeg mn blauwe baret nadat we de inauguratie van de Klu hadden gehad. Was halverwege de ALO ongeveer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:14 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigelijk meer een Mariniers, Luchtmobiele, KCT baret, en niet zo'n ding welke iedereen krijgt uitgerijkt met zijn/haar kledingspakket.
Dat bedoel ik dus, dus geen echte baret.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kreeg mn blauwe baret nadat we de inauguratie van de Klu hadden gehad. Was halverwege de ALO ongeveer.
Eh..quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:29 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dus geen echte baret.
QFTquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:10 schreef paintmeester het volgende:
Maandagen
Mooi weer op de maandag
Werken
dat jij nu in de koele nachten werkt en dus op dit tijdstip al aan het bier kunt zitten.quote:
Koele nachten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat jij nu in de koele nachten werkt en dus op dit tijdstip al aan het bier kunt zitten.
Werken op warme nachten en dan ook nog zweten tijdens dat ene belangrijke ontstressmomentjequote:Op maandag 20 augustus 2012 09:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Koele nachten?Ik stond te zweten tijdens het roken van een peuk.
Mijn kantoor is heerlijk 18 graden. Maar buiten was het helaas iets warmer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:22 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Werken op warme nachten en dan ook nog zweten tijdens dat ene belangrijke ontstressmomentje
Mijn werkplek is al 29 graden. Ik denk dat ik maar even naar buiten ga om af te koelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn kantoor is heerlijk 18 graden. Maar buiten was het helaas iets warmer.
Bij mij tikken we de 25 graden aan, dit is geen weer voor een blankequote:Op maandag 20 augustus 2012 09:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn werkplek is al 29 graden. Ik denk dat ik maar even naar buiten ga om af te koelen.
Het is alweer droog.quote:
Mist?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:41 schreef paintmeester het volgende:
En nu sta ik buiten in de dikke mist... Wtf?
Goede morgen Amber. Jij bent vroeg uit de verenquote:
Maar was er ook vroeg in.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goede morgen Amber. Jij bent vroeg uit de veren
Vanwaar dequote:
Nou hij was nogal irritant, alleen de huisarts zij dat het handiger was als je hem toch liet verwijderenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanwaar de? Je wilde die moedervlek niet kwijt?
Stel je niet aan!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:10 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nou hij was nogal irritant, alleen de huisarts zij dat het handiger was als je hem toch liet verwijderenNu gaat ie weggebrand of gesneden worden, gelijk littekens enzo.
Maar hij zit achter op m'n kop dus die gast moet ook haar wegknippen, loop ik met een kale plek op m'n kopquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stel je niet aan!Elke vent heeft littekens.
Und? Stoer verhaal richting je maten en een paar weken later zie je er niks meer van.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:12 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Maar hij zit achter op m'n kop dus die gast moet ook haar wegknippen, loop ik met een kale plek op m'n kop
Nee joh!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:16 schreef BredeBradda het volgende:
zwaar gevecht gehad alles pro kickboxer n shit![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh!Geil wijf welk tijdens het batsen de plukken haar uit je kop trok van genot.
Werkt perfect.quote:
Jij spreekt uit ervaring, neem ik aanquote:
Geen commentaar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij spreekt uit ervaring, neem ik aan
Ik heb een zgn "stressplek" op m'n kop. Als ik stress heb dan groeit daar helemaal niks, zo groot als een ping-pong bal.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:10 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nou hij was nogal irritant, alleen de huisarts zij dat het handiger was als je hem toch liet verwijderenNu gaat ie weggebrand of gesneden worden, gelijk littekens enzo.
maar jij bent al over de 40 wssquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb een zgn "stressplek op m'n kop. Als ik stress heb dan groeit daar helemaal niks, zo groot als een ping-pong bal.
Zal me jeuken wat mensen daarvan zeggen.
Negatief!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:49 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
maar jij bent al over de 40 wss
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb een zgn "stressplek" op m'n kop. Als ik stress heb dan groeit daar helemaal niks, zo groot als een ping-pong bal.
Zal me jeuken wat mensen daarvan zeggen.
Jajaquote:
mensen vragen het me wel eens, dan zeg ik dat dat mijn stress-meter isquote:
Ik ben 40. En ER is jonger dan ik ben.quote:
Idd, 1 jaar jongerquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben 40. En ER is jonger dan ik ben.
Broekiequote:Op maandag 20 augustus 2012 10:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, 1 jaar jonger![]()
Ik ben een broekventje
hehe, nog ff een paar jaar wachtenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ga jij je eerst maar eens bewijzen
Waarom wachten? Van uitstel komt afstelquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
hehe, nog ff een paar jaar wachten
Dat bedoel ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
hehe, nog ff een paar jaar wachten
Te jong hequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom wachten? Van uitstel komt afstel
Je hoeft je niet perse bij Defensie te bewijzen. Wil je je fysiek bewijzen? Loop het Pieterpad. Wil je je sociaal bewijzen? Doe vrijwilligerswerk in een gaarkeuken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:04 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Te jong heHet liefst zat ik nu al in A;dam voor de keuring, majah.
Of loop de dodenmars (100km)quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je hoeft je niet perse bij Defensie te bewijzen. Wil je je fysiek bewijzen? Loop het Pieterpad. Wil je je sociaal bewijzen? Doe vrijwilligerswerk in een gaarkeuken.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je hoeft je niet perse bij Defensie te bewijzen. Wil je je fysiek bewijzen? Loop het Pieterpad. Wil je je sociaal bewijzen? Doe vrijwilligerswerk in een gaarkeuken.
Fysiek heb ik me al genoeg bewezen, maar nog niet zoveel als bij Def neem ik aanquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een keer? Taakstraf?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:09 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Fysiek heb ik me al genoeg bewezen, maar nog niet zoveel als bij Def neem ik aanVrijwilligerswerk ook wel een keer gedaan.
quote:
Wat? Anders had je het wel vaker dan een keer gedaan.quote:
Ik heb nog nooit een taakstraf gehadquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat? Anders had je het wel vaker dan een keer gedaan.
Waarom dan maar een keer vrijwilligerswerk?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:12 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een taakstraf gehad
Omdat ik het niet vaker heb gedaan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom dan maar een keer vrijwilligerswerk?
Waarom niet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:13 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Omdat ik het niet vaker heb gedaan?
ipv te zitten FOK!en had je nu vrijwilligers werk kunnen doen, alleee!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:13 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Omdat ik het niet vaker heb gedaan?
Jij ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ipv te zitten FOK!en had je nu vrijwilligers werk kunnen doen, alleee!!
Geen tijd o.i.d.quote:
Kut excuus.quote:
En wel tijd om te FOK!en, jouw reden rammelt aan alle kantenquote:
Jij werkt nu? Ik werk ook.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik werk. En doe al vrijwilligerswerk!
Neen, vandaag is mijn vrije dag, ik werk normaliter 6 dagen in de week, baas vond het nodig me vandaag niet in te zetten.quote:
Heb jij het wel eens gedaan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:16 schreef m.k het volgende:
Gaan jullie nu op iemand zitten haten omdat hij niet meer dan een keer vrijwilligers werk heeft gedaan![]()
Wees blij dat hij het tenminste een keer gedaan heeft
Is niet haten, maar geen tijd oid's is een drogreden natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:16 schreef m.k het volgende:
Gaan jullie nu op iemand zitten haten omdat hij niet meer dan een keer vrijwilligers werk heeft gedaan![]()
Wees blij dat hij het tenminste een keer gedaan heeft
O?quote:
Ik denk het niet nee, ligt er aan wat je onder vrijwilligerswerk telt.quote:
Boeroepen doe ik niet aan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee, ligt er aan wat je onder vrijwilligerswerk telt.
begin maar met boeroepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Hé, Bredebroeder!!!!!SchrikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
Tijd genoeg dus.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:18 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
O?
Elke dag school van 8:30 tot 16:00 gemiddeld. Dinsdag en Zaterdag voetbaltraining en wedstrijd.
Woensdag en Zaterdag werken na schooltijd, na voetbal nog net een paar uur werken daarna avond.
Maandag donderdag en zondag sportschool.
quote:
Heb ik het mis dan?quote:
Zeg, Bredebroeder!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, Bredebroeder!Wat wil je daarmee zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
quote:
Wel als je mauwt dat je geen tijd hebt.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]Zij doen ook niet allemaal vrijwilligerswerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
Zeker gezien het jaartal.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens, wat een foeilelijk ontwerp![]()
[ afbeelding ]
Nu ja, toen was men dus wel al bezig met de oprichting van die eenheidquote:
Volkel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, deze ken je wel\
[ afbeelding ]
Lul!quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Hmmmm, reunie gemist![]()
http://www.640sqn.nl/
ja, had ik weer kunnen tanken in de Rode Befquote:
Juistem.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja, had ik weer kunnen tanken in de Rode Bef
VTO bij OTCMAN?quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:18 schreef Vortix het volgende:
Heuj, verlof afgelopen. Amersfoort, we komen eraan!
Volgens mij heb ik jou daar destijds nog een pm over gestuurdquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja, had ik weer kunnen tanken in de Rode Bef
Waar is dat blauwe kastje voor?quote:
quote:
Is dat een schets vaan Frans Smits?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens, wat een foeilelijk ontwerp![]()
[ afbeelding ]
Yep. dat is correct.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Is dat een schets vaan Frans Smits?
Het is gewoonweg niet mooi, vind ik. Gelukkig dat ze gekozen hebben voor wat we nu dus hebbenquote:
Binnekort maar weer eens naar het museum in Delft. Al paar jaar geleden en wil de Sniper fotocollectie zien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep. dat is correct.
http://www.collectie.lege(...)ategion/i006226.html
Ga maar gauw, binnenkort gaat het hele zooitje op depot voor de verhuizing naar Soesterberg.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:58 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Binnekort maar weer eens naar het museum in Delft. Al paar jaar geleden en wil de Sniper fotocollectie zien.
Nu al? Dacht dat dat pas 2013/4 zou worden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ga maar gauw, binnenkort gaat het hele zooitje op depot voor de verhuizing naar Soesterberg.
Eind december of begin januari sluiten ze de tent in Delft, ergens 2014 gaat het nieuwe museum te Soesterberg open.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nu al? Dacht dat dat pas 2013/4 zou worden?
Autotheorie lerenquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:25 schreef paintmeester het volgende:
Wat rustig vertel me niet dat iedereen aan het werk is????
Zekers wel dat ik aan het werk benquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:25 schreef paintmeester het volgende:
Wat rustig vertel me niet dat iedereen aan het werk is????
Sjammerquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef BredeBradda het volgende:
Geen broeken in mijn maatKlote dorp dat ik woon heeft geeneens 30/30 broeken
Smal menneke ben je dan als je 30 breed hebt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef BredeBradda het volgende:
En dan bredehuppelduif hetenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:02 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Smal menneke ben je dan als je 30 breed hebt.
Gewoon in je pendek rondlopen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef BredeBradda het volgende:
Ja best welquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:02 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Smal menneke ben je dan als je 30 breed hebt.
dunnebredebraddaquote:
Is wel fijn als je de brancard race over de hiba moet doen ipv dat er zo een olifant op ligtquote:
In plaats van de balk op je schoulder nemen gewoon met bradda in je nek over de hiba.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is wel fijn als je de brancard race over de hiba moet doen ipv dat er zo een olifant op ligt
Ja, dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is wel fijn als je de brancard race over de hiba moet doen ipv dat er zo een olifant op ligt
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:24 schreef paintmeester het volgende:
[..]
In plaats van de balk op je schoulder nemen gewoon met bradda in je nek over de hiba.
Of ff op de wip-wap zetten, en dan met z'n allen erop jumpen, hoef je niks meer te tillenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:24 schreef paintmeester het volgende:
[..]
In plaats van de balk op je schoulder nemen gewoon met bradda in je nek over de hiba.
Zo ja, dan zijn het mietjes, niet tegen heet weer kunnenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:53 schreef EllaN het volgende:
allen. Nog niemand gesneuveld door de hitte?
Ik haat hetquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo ja, dan zijn het mietjes, niet tegen heet weer kunnen
Hoi EllaN, ik ben niet gesneuveld hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:53 schreef EllaN het volgende:
allen. Nog niemand gesneuveld door de hitte?
Hoiquote:
Wie, wat, ik?! Alweer thuis, maargoed, ik woon er dan ook een kwartier rijden vandaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:51 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Hoiweer terug in het Helderse zie ik..
Vrijdag is huisjesdag op texel, de grote wisseling van de wacht zeg maar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:06 schreef jankaas020 het volgende:
Afgelopen vrijdag heb ik er 3 kwartier over gedaan...Heel Duitsland moest van en naar Texel, volgens mij...
Ik wilde eerst via de zuidpoort, maar die was dicht..quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:10 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Vrijdag is huisjesdag op texel, de grote wisseling van de wacht zeg maar.
Ik had de pech dat ik afgelopen vrijdag naar een maat van me op visite ging. Vanaf de Mac 50 minuten erover gedaan
Als we weer op een gggristelijk tijdstip aanvang werkzaamheden hebben, ga ik weer fietsen.quote:
Ah werftijden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:22 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Als we weer op een gggristelijk tijdstip aanvang werkzaamheden hebben, ga ik weer fietsen.
Yup. Wel lekker op tijd klaar, maar om half 11 en om 5 uur gier ik al van de honger..quote:
Nu ja, eten staat al klaar, enkel ff ping horen en je kunt eten.quote:
*ping*quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, eten staat al klaar, enkel ff ping horen en je kunt eten.
Yes. Ik ben momenteel mijn PGU aan het uitpluizen en VTO-conform aan het maken...quote:
Hobbel daar komende tijd ook weer wat rond. Voorbereidingen voor PS enzo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef Vortix het volgende:
[..]
Yes. Ik ben momenteel mijn PGU aan het uitpluizen en VTO-conform aan het maken...
Als kennis vernomen wie je kader is?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef Vortix het volgende:
[..]
Yes. Ik ben momenteel mijn PGU aan het uitpluizen en VTO-conform aan het maken...
Ja, vandaag kennismaking gehad, morgenochtend intakegesprekken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als kennis vernomen wie je kader is?
Negatief. Schijnt een oude US-basis te zijn, die daarna door de Bundeswehr is overgenomen begin jaren 90 en daarna is ingericht als infanterie simulatie omgeving.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:29 schreef Schild het volgende:
Al iemand gevonden die je iets over de kazerne kan vertellen?
Zo eentje wil je aanschaffen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef BredeBradda het volgende:
Net een proefritje gemaakt in een cabrio. Damn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Vaak zijn die kazernes wel behoorlijk verouderd en heel erg basic allemaal, maar uiteindelijk is alles wel redelijk voor elkaar (qua douches, eten etc).quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef hoogvlieger het volgende:
Negatief. Schijnt een oude US-basis te zijn, die daarna door de Bundeswehr is overgenomen begin jaren 90 en daarna is ingericht als infanterie simulatie omgeving.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo eentje wil je aanschaffen?Whehe, ik haat minicoopersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Trusten dames, ER gaat tukkie doen, ben moe.
Beneath Hill 60, The Pianist, Hangmen also Die, Judgement at Nuremberg, Sophie Scholl, The Lost Battalion allemaal al gezien?quote:
The Pianistquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beneath Hill 60, The Pianist, Hangmen also Die, Judgement at Nuremberg, Sophie Scholl, The Lost Battalion allemaal al gezien?
Edit: Focking Hell al besteld?
Eenschquote:
Ah, Beneath Hill 60 heb ik nog niet gezien. The Lost Battalion is trouwens best een pareltje, die kennen volgens mij niet veel mensen. Zou wel wat meer WW I films willen zien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beneath Hill 60, The Pianist, Hangmen also Die, Judgement at Nuremberg, Sophie Scholl, The Lost Battalion allemaal al gezien?
Edit: Focking Hell al besteld?
Chopin en Dvorak iddquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, Beneath Hill 60 heb ik nog niet gezien. The Lost Battalion is trouwens best een pareltje, die kennen volgens mij niet veel mensen. Zou wel wat meer WW I films willen zien.
Nee nog niet besteld, thanks voor het herinneren. En ja, The Pianist is inderdaad een erg goede film. Chopin's Nocturne No. 20 in C#-mineur.
Ik moest bijna huilen bij dat stuk waar hij in die kamer zit opgesloten en geen geluid mag maken. En dan staat daar die oude piano waar hij toch achter gaat zitten en zich inbeeldt hoe hij weer concert pianist is.quote:
Omg Sam, wees een vent.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik moest bijna huilen bij dat stuk waar hij in die kamer zit opgesloten en geen geluid mag maken. En dan staat daar die oude piano waar hij toch achter gaat zitten en zich inbeeldt hoe hij weer concert pianist is.![]()
Neh, niet huilen. Maar wel erg mooi stukje voor mij ook als muzikant.
Beneath Hill 60 moet ik zelf ook nog zien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, Beneath Hill 60 heb ik nog niet gezien. The Lost Battalion is trouwens best een pareltje, die kennen volgens mij niet veel mensen. Zou wel wat meer WW I films willen zien.
Nee nog niet besteld, thanks voor het herinneren. En ja, The Pianist is inderdaad een erg goede film. Chopin's Nocturne No. 20 in C#-mineur.
De Slavische Dansen van Dvorakquote:
Mag een vent niet emotioneel doen?quote:
Wat een verhalen zal dat opgeleverd hebben jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:56 schreef m.k het volgende:
The pianist, herinneringen...
Boze moeders huilende klasgenoten
Wij kregen hem op de basis school te zien
Ja, vast...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
The Lost Battalion is trouwens best een pareltje, die kennen volgens mij niet veel mensen.
Van mij mag een vent best een beetje emotioneel doen hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mag een vent niet emotioneel doen?
Maar nee joh, ik vond het gewoon een mooi stukje. Niks huilen of iets dergelijks.
Die scene waar hij door een Wehrmacht officier wordt betrapt is ook mooi.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:56 schreef m.k het volgende:
Ja, nu je het zegt..quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar dat is toch ook eigenlijk helemaal geen film om op de basis school te tonen?
Ga dan Oorlogswinter kijken of zo.
Ik vond het een mieters goeie/mooie film toen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar dat is toch ook eigenlijk helemaal geen film om op de basis school te tonen?
Ga dan Oorlogswinter kijken of zo.
Toen ik op de lagere school zat hadden ze daar nog geen vcr... Wij keken soms school tv...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:56 schreef m.k het volgende:
School TV heb ik ook nog gekeken, domme bagger was datquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen ik op de lagere school zat hadden ze daar nog geen vcr... Wij keken soms school tv...
Is het ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik vond het een mieters goeie/mooie film toen.
Chitty Chitty Bang Bang met zo'n ouderwetse filmprojector....quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen ik op de lagere school zat hadden ze daar nog geen vcr... Wij keken soms school tv...
Wij waren natuurlijk al lang blij dat we tv konden kijken buiten de woensdagmiddag en na 1800 dagelijks. Daarbuiten had je gewoon testbeeld of sneeuw met je maar liefst twee tv kanalen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:04 schreef m.k het volgende:
[..]
School TV heb ik ook nog gekeken, domme bagger was dat
En dan vooral bijvoorbeeld deze scène.. damn, die laatste man die geëxecuteerd wordt. Hoe gruwelijk..quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Maar om die aan <13 jarigen te vertonen![]()
Tja acht, word je hard van.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Maar om die aan <13 jarigen te vertonen![]()
Ja het was beter dan wiskundequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij waren natuurlijk al lang blij dat we tv konden kijken buiten de woensdagmiddag en na 1800 dagelijks. Daarbuiten had je gewoon testbeeld of sneeuw met je maar liefst twee tv kanalen.
En aan het einde van de avond voordat de zenders uit de lucht gingen het Wilhelmusquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij waren natuurlijk al lang blij dat we tv konden kijken buiten de woensdagmiddag en na 1800 dagelijks. Daarbuiten had je gewoon testbeeld of sneeuw met je maar liefst twee tv kanalen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:09 schreef m.k het volgende:
[..]
Tja acht, word je hard van.
[..]
Ja het was beter dan wiskunde
Yup en omroepsters die de clue van de film zo'n beetje verklappen...quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En aan het einde van de avond voordat de zenders uit de lucht gingen het Wilhelmus
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef samthegreat5 het volgende:
MM, deze film al gezien?
http://www.imdb.com/title/tt0118607/
Kom er net langs vanuit die clip die ik net poste.
wiskunde rekenen, same differencequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]wiskunde op de lagere school ?
Oh ok. Ik nog niet, nog eentje om toe te voegen dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]In de bioscoop, heb hem op DVD en ook nog meerdere malen op tv gezien
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup en omroepsters die de clue van de film zo'n beetje verklappen...
Nog een paar moderne klassiekers: The English Patient, La vita e Bella, Merry Christmas Mr. Lawrence, Empire of the Sun, Das Boot, Full Metal Jacket.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh ok. Ik nog niet, nog eentje om toe te voegen dus
Merry Christmas Mr. Lawrence en Empire of the Sun ha'k nog nie gezien. Weer wat te doen dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog een paar moderne klassiekers: The English Patient, La vita e Bella, Merry Christmas Mr. Lawrence, Empire of the Sun, Das Boot, Full Metal Jacket.
Helden!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat ja, maar wél het journaal met Fred Emmer, en het weerbericht met Jan Pelleboer.
Ook goeie muziekquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Merry Christmas Mr. Lawrence en Empire of the Sun ha'k nog nie gezien. Weer wat te doen dus.
En dan met droge ogen beweren dat The lost battalion onbekend is bij het publiek.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Merry Christmas Mr. Lawrence en Empire of the Sun ha'k nog nie gezien. Weer wat te doen dus.
Ok, ok: bij mijn vrienden en de mensen waar ik irl mee omgaquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dan met droge ogen beweren dat The lost battalion onbekend is bij het publiek.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dan met droge ogen beweren dat The lost battalion onbekend is bij het publiek.
OK, gaan we even wat verder terug: The Longest Day, Bridge on the River Kwai, Where Eagles Dare, The Guns of Navarone, Midwayquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok, ok: bij mijn vrienden en de mensen waar ik irl mee omga. Vrijwel alle films die in deze SC genoemd zijn kennen ze niet waarschijnlijk
.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef samthegreat5 het volgende:
The Lost Battalion is trouwens best een pareltje, die kennen volgens mij niet veel mensen.
Hey, ik zei niet dat ik ze niet kendequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
OK, gaan we even wat verder terug: The Longest Day, Bridge on the River Kwai, Where Eagles Dare, The Guns of Navarone, Midway
(En dan ga ik er gemakshalve vanuit dat je Platoon en Apocalypse Now gezien hebt).
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:29 schreef AchJa het volgende:
De overval, De bunker, Soldaat v Oranje.
Meisje met het Rode Haarquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:29 schreef AchJa het volgende:
De overval, De bunker, Soldaat v Oranje.
Geen ideequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:27 schreef m.k het volgende:
Is het normaal dat als je gaat lopen met een redelijk zware rugzak je de eerste 2 km ofzo je schenen een soort spierpijn gevoel hebben dat later weer weg gaat?
Heb je het een beetje opgebouwd met de massa? Om je lichaam wat te laten wennen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:27 schreef m.k het volgende:
Is het normaal dat als je gaat lopen met een redelijk zware rugzak je de eerste 2 km ofzo je schenen een soort spierpijn gevoel hebben dat later weer weg gaat?
Was een vraag van m.kquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb je het een beetje opgebouwd met de massa?
Loop je met Defensie kisten? En veters doe je niet door het bovenste gaatje?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:27 schreef m.k het volgende:
nope Island pro's en wel tot het bovenste gaatje, eentje lager doen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:34 schreef Schild het volgende:
[..]
Loop je met Defensie kisten? En veters doe je niet door het bovenste gaatje?
Ga ik maar eens proberen, thanksquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:43 schreef Schild het volgende:
Ja kan je eens proberen, die schoenen zijn niet zo heel hoog, maar misschien dat het toch verschil geeft.
Misschien moet je dan van te voren even een klein warming upje doen ofzo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Ga ik maar eens proberen, thanks
Na een tijdje als mijn benen een beetje warm zijn gelopen heb ik nergens meer last van btw
Dan moet je gewoon een warming up doen. Als ik koud start met hardlopen op hoge intensiteit voel ik het ook zwaar in me kuiten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Ga ik maar eens proberen, thanks
Na een tijdje als mijn benen een beetje warm zijn gelopen heb ik nergens meer last van btw
Mobiel youtube linkjes posten gaat vaker foutquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:53 schreef gerco94 het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=2imOf6-H3tI
Hij leeft!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:53 schreef gerco94 het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=2imOf6-H3tI
Ja daar was ook mijn zorg om, opzich voelt het niet als iets slechts maar ik wil zeker geen shinsplits. Ik ga het even aankijken, kijken of het slechter word.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:58 schreef Schild het volgende:
M.K. let in ieder geval goed op dat je geen shinsplints krijgt, dan ben je namelijk verder van huis.
quote:
quote:
doe iedere keer een paar dagen rust, ik pak nu ff een weekje denk ikquote:
Je kan ook gewoon een stukje gaan hardlopen zonder tas totdat je spieren goed warm zijn, daarna gaan wandelen met je rugzakquote:
Ja maar zie jij jezelf dat doen tijden een opleiding? Nope. Dus dan zou ik in de opleiding hetzelfde probleem misschien weer krijgen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een stukje gaan hardlopen zonder tas totdat je spieren goed warm zijn, daarna gaan wandelen met je rugzak
Hardlopen slecht voor je spieren? Volgensmij werden ze er juist beter en sterker van, dat is althans wat ik merkquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:07 schreef Schild het volgende:
Hardlopen is veel slechter voor je spieren en pezen dan gewoon lopen hoor, dus als warming up ook niet echt aan te raden.
Tsjah dan weet ik 't ook niet...quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja maar zie jij jezelf dat doen tijden een opleiding? Nope. Dus dan zou ik in de opleiding hetzelfde probleem misschien weer krijgen.
Toch bedankt voor het meedenken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:09 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Tsjah dan weet ik 't ook niet...
Wie is dezu?quote:
Nee, nee. Ik heb ze meegesleurd hiernaartoequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:12 schreef Schild het volgende:
[..]
Iemand heeft het ABO hok open laten staan.
ja ik ben ontsnaptquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:12 schreef Schild het volgende:
[..]
Wasn't mequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:12 schreef Schild het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:01 schreef m.k het volgende:
[..]
@sam en brede: Ik zie mij niet echt een warming up doen voordat ik ga wandelen behalve rek oefeningen.
Jah, heb je wel een punt inderdaad. Maar ik denk toch dat je nu het nog kan je lichaam even moet laten wennen aan die massa van de rugzak enzo. Ik denk dat als je het nu je nog niet in dienst bent je lichaam langzaam laat wennen aan het gewicht en überhaupt het dragen van zo'n rugzak je er later tijdens je dienst wel voordeel van kan hebben zonder dat je dan elke keer een warming up moet doen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja maar zie jij jezelf dat doen tijden een opleiding? Nope. Dus dan zou ik in de opleiding hetzelfde probleem misschien weer krijgen.
Sine Paris kan je misschien aan een goed trainingsschema helpenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |