Nou hij was nogal irritant, alleen de huisarts zij dat het handiger was als je hem toch liet verwijderenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanwaar de? Je wilde die moedervlek niet kwijt?
Stel je niet aan!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:10 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nou hij was nogal irritant, alleen de huisarts zij dat het handiger was als je hem toch liet verwijderenNu gaat ie weggebrand of gesneden worden, gelijk littekens enzo.
Maar hij zit achter op m'n kop dus die gast moet ook haar wegknippen, loop ik met een kale plek op m'n kopquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stel je niet aan!Elke vent heeft littekens.
Und? Stoer verhaal richting je maten en een paar weken later zie je er niks meer van.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:12 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Maar hij zit achter op m'n kop dus die gast moet ook haar wegknippen, loop ik met een kale plek op m'n kop
Nee joh!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:16 schreef BredeBradda het volgende:
zwaar gevecht gehad alles pro kickboxer n shit![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh!Geil wijf welk tijdens het batsen de plukken haar uit je kop trok van genot.
Werkt perfect.quote:
Jij spreekt uit ervaring, neem ik aanquote:
Geen commentaar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij spreekt uit ervaring, neem ik aan
Ik heb een zgn "stressplek" op m'n kop. Als ik stress heb dan groeit daar helemaal niks, zo groot als een ping-pong bal.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:10 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nou hij was nogal irritant, alleen de huisarts zij dat het handiger was als je hem toch liet verwijderenNu gaat ie weggebrand of gesneden worden, gelijk littekens enzo.
maar jij bent al over de 40 wssquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb een zgn "stressplek op m'n kop. Als ik stress heb dan groeit daar helemaal niks, zo groot als een ping-pong bal.
Zal me jeuken wat mensen daarvan zeggen.
Negatief!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:49 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
maar jij bent al over de 40 wss
quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb een zgn "stressplek" op m'n kop. Als ik stress heb dan groeit daar helemaal niks, zo groot als een ping-pong bal.
Zal me jeuken wat mensen daarvan zeggen.
Jajaquote:
mensen vragen het me wel eens, dan zeg ik dat dat mijn stress-meter isquote:
Ik ben 40. En ER is jonger dan ik ben.quote:
Idd, 1 jaar jongerquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben 40. En ER is jonger dan ik ben.
Broekiequote:Op maandag 20 augustus 2012 10:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, 1 jaar jonger![]()
Ik ben een broekventje
hehe, nog ff een paar jaar wachtenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ga jij je eerst maar eens bewijzen
Waarom wachten? Van uitstel komt afstelquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
hehe, nog ff een paar jaar wachten
Dat bedoel ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
hehe, nog ff een paar jaar wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |