Dan moet je gewoon een warming up doen. Als ik koud start met hardlopen op hoge intensiteit voel ik het ook zwaar in me kuiten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Ga ik maar eens proberen, thanks
Na een tijdje als mijn benen een beetje warm zijn gelopen heb ik nergens meer last van btw
Mobiel youtube linkjes posten gaat vaker foutquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:53 schreef gerco94 het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=2imOf6-H3tI
Hij leeft!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:53 schreef gerco94 het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=2imOf6-H3tI
Ja daar was ook mijn zorg om, opzich voelt het niet als iets slechts maar ik wil zeker geen shinsplits. Ik ga het even aankijken, kijken of het slechter word.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:58 schreef Schild het volgende:
M.K. let in ieder geval goed op dat je geen shinsplints krijgt, dan ben je namelijk verder van huis.
quote:
quote:
doe iedere keer een paar dagen rust, ik pak nu ff een weekje denk ikquote:
Je kan ook gewoon een stukje gaan hardlopen zonder tas totdat je spieren goed warm zijn, daarna gaan wandelen met je rugzakquote:
Ja maar zie jij jezelf dat doen tijden een opleiding? Nope. Dus dan zou ik in de opleiding hetzelfde probleem misschien weer krijgen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een stukje gaan hardlopen zonder tas totdat je spieren goed warm zijn, daarna gaan wandelen met je rugzak
Hardlopen slecht voor je spieren? Volgensmij werden ze er juist beter en sterker van, dat is althans wat ik merkquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:07 schreef Schild het volgende:
Hardlopen is veel slechter voor je spieren en pezen dan gewoon lopen hoor, dus als warming up ook niet echt aan te raden.
Tsjah dan weet ik 't ook niet...quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja maar zie jij jezelf dat doen tijden een opleiding? Nope. Dus dan zou ik in de opleiding hetzelfde probleem misschien weer krijgen.
Toch bedankt voor het meedenken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:09 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Tsjah dan weet ik 't ook niet...
Wie is dezu?quote:
Nee, nee. Ik heb ze meegesleurd hiernaartoequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:12 schreef Schild het volgende:
[..]
Iemand heeft het ABO hok open laten staan.
ja ik ben ontsnaptquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:12 schreef Schild het volgende:
[..]
Wasn't mequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:12 schreef Schild het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:01 schreef m.k het volgende:
[..]
@sam en brede: Ik zie mij niet echt een warming up doen voordat ik ga wandelen behalve rek oefeningen.
Jah, heb je wel een punt inderdaad. Maar ik denk toch dat je nu het nog kan je lichaam even moet laten wennen aan die massa van de rugzak enzo. Ik denk dat als je het nu je nog niet in dienst bent je lichaam langzaam laat wennen aan het gewicht en überhaupt het dragen van zo'n rugzak je er later tijdens je dienst wel voordeel van kan hebben zonder dat je dan elke keer een warming up moet doen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja maar zie jij jezelf dat doen tijden een opleiding? Nope. Dus dan zou ik in de opleiding hetzelfde probleem misschien weer krijgen.
Sine Paris kan je misschien aan een goed trainingsschema helpenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |