Ik denk het niet nee, ligt er aan wat je onder vrijwilligerswerk telt.quote:
Boeroepen doe ik niet aan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee, ligt er aan wat je onder vrijwilligerswerk telt.
begin maar met boeroepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Hé, Bredebroeder!!!!!SchrikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
Tijd genoeg dus.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:18 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
O?
Elke dag school van 8:30 tot 16:00 gemiddeld. Dinsdag en Zaterdag voetbaltraining en wedstrijd.
Woensdag en Zaterdag werken na schooltijd, na voetbal nog net een paar uur werken daarna avond.
Maandag donderdag en zondag sportschool.
quote:
Heb ik het mis dan?quote:
Zeg, Bredebroeder!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, Bredebroeder!Wat wil je daarmee zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
quote:
Wel als je mauwt dat je geen tijd hebt.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]Zij doen ook niet allemaal vrijwilligerswerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
Zeker gezien het jaartal.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens, wat een foeilelijk ontwerp![]()
[ afbeelding ]
Nu ja, toen was men dus wel al bezig met de oprichting van die eenheidquote:
Volkel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, deze ken je wel\
[ afbeelding ]
Lul!quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Hmmmm, reunie gemist![]()
http://www.640sqn.nl/
ja, had ik weer kunnen tanken in de Rode Befquote:
Juistem.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja, had ik weer kunnen tanken in de Rode Bef
VTO bij OTCMAN?quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:18 schreef Vortix het volgende:
Heuj, verlof afgelopen. Amersfoort, we komen eraan!
Volgens mij heb ik jou daar destijds nog een pm over gestuurdquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja, had ik weer kunnen tanken in de Rode Bef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |