Te jong hequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom wachten? Van uitstel komt afstel
Je hoeft je niet perse bij Defensie te bewijzen. Wil je je fysiek bewijzen? Loop het Pieterpad. Wil je je sociaal bewijzen? Doe vrijwilligerswerk in een gaarkeuken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:04 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Te jong heHet liefst zat ik nu al in A;dam voor de keuring, majah.
Of loop de dodenmars (100km)quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je hoeft je niet perse bij Defensie te bewijzen. Wil je je fysiek bewijzen? Loop het Pieterpad. Wil je je sociaal bewijzen? Doe vrijwilligerswerk in een gaarkeuken.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je hoeft je niet perse bij Defensie te bewijzen. Wil je je fysiek bewijzen? Loop het Pieterpad. Wil je je sociaal bewijzen? Doe vrijwilligerswerk in een gaarkeuken.
Fysiek heb ik me al genoeg bewezen, maar nog niet zoveel als bij Def neem ik aanquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een keer? Taakstraf?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:09 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Fysiek heb ik me al genoeg bewezen, maar nog niet zoveel als bij Def neem ik aanVrijwilligerswerk ook wel een keer gedaan.
quote:
Wat? Anders had je het wel vaker dan een keer gedaan.quote:
Ik heb nog nooit een taakstraf gehadquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat? Anders had je het wel vaker dan een keer gedaan.
Waarom dan maar een keer vrijwilligerswerk?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:12 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een taakstraf gehad
Omdat ik het niet vaker heb gedaan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom dan maar een keer vrijwilligerswerk?
Waarom niet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:13 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Omdat ik het niet vaker heb gedaan?
ipv te zitten FOK!en had je nu vrijwilligers werk kunnen doen, alleee!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:13 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Omdat ik het niet vaker heb gedaan?
Jij ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ipv te zitten FOK!en had je nu vrijwilligers werk kunnen doen, alleee!!
Geen tijd o.i.d.quote:
Kut excuus.quote:
En wel tijd om te FOK!en, jouw reden rammelt aan alle kantenquote:
Jij werkt nu? Ik werk ook.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik werk. En doe al vrijwilligerswerk!
Neen, vandaag is mijn vrije dag, ik werk normaliter 6 dagen in de week, baas vond het nodig me vandaag niet in te zetten.quote:
Heb jij het wel eens gedaan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:16 schreef m.k het volgende:
Gaan jullie nu op iemand zitten haten omdat hij niet meer dan een keer vrijwilligers werk heeft gedaan![]()
Wees blij dat hij het tenminste een keer gedaan heeft
Is niet haten, maar geen tijd oid's is een drogreden natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:16 schreef m.k het volgende:
Gaan jullie nu op iemand zitten haten omdat hij niet meer dan een keer vrijwilligers werk heeft gedaan![]()
Wees blij dat hij het tenminste een keer gedaan heeft
O?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |