Waar is dat blauwe kastje voor?quote:
quote:
Is dat een schets vaan Frans Smits?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens, wat een foeilelijk ontwerp![]()
[ afbeelding ]
Yep. dat is correct.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Is dat een schets vaan Frans Smits?
Het is gewoonweg niet mooi, vind ik. Gelukkig dat ze gekozen hebben voor wat we nu dus hebbenquote:
Binnekort maar weer eens naar het museum in Delft. Al paar jaar geleden en wil de Sniper fotocollectie zien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep. dat is correct.
http://www.collectie.lege(...)ategion/i006226.html
Ga maar gauw, binnenkort gaat het hele zooitje op depot voor de verhuizing naar Soesterberg.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:58 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Binnekort maar weer eens naar het museum in Delft. Al paar jaar geleden en wil de Sniper fotocollectie zien.
Nu al? Dacht dat dat pas 2013/4 zou worden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ga maar gauw, binnenkort gaat het hele zooitje op depot voor de verhuizing naar Soesterberg.
Eind december of begin januari sluiten ze de tent in Delft, ergens 2014 gaat het nieuwe museum te Soesterberg open.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nu al? Dacht dat dat pas 2013/4 zou worden?
Autotheorie lerenquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:25 schreef paintmeester het volgende:
Wat rustig vertel me niet dat iedereen aan het werk is????
Zekers wel dat ik aan het werk benquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:25 schreef paintmeester het volgende:
Wat rustig vertel me niet dat iedereen aan het werk is????
Sjammerquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef BredeBradda het volgende:
Geen broeken in mijn maatKlote dorp dat ik woon heeft geeneens 30/30 broeken
Smal menneke ben je dan als je 30 breed hebt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef BredeBradda het volgende:
En dan bredehuppelduif hetenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:02 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Smal menneke ben je dan als je 30 breed hebt.
Gewoon in je pendek rondlopen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef BredeBradda het volgende:
Ja best welquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:02 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Smal menneke ben je dan als je 30 breed hebt.
dunnebredebraddaquote:
Is wel fijn als je de brancard race over de hiba moet doen ipv dat er zo een olifant op ligtquote:
In plaats van de balk op je schoulder nemen gewoon met bradda in je nek over de hiba.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is wel fijn als je de brancard race over de hiba moet doen ipv dat er zo een olifant op ligt
Ja, dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is wel fijn als je de brancard race over de hiba moet doen ipv dat er zo een olifant op ligt
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:24 schreef paintmeester het volgende:
[..]
In plaats van de balk op je schoulder nemen gewoon met bradda in je nek over de hiba.
Of ff op de wip-wap zetten, en dan met z'n allen erop jumpen, hoef je niks meer te tillenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:24 schreef paintmeester het volgende:
[..]
In plaats van de balk op je schoulder nemen gewoon met bradda in je nek over de hiba.
Zo ja, dan zijn het mietjes, niet tegen heet weer kunnenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:53 schreef EllaN het volgende:
allen. Nog niemand gesneuveld door de hitte?
Ik haat hetquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo ja, dan zijn het mietjes, niet tegen heet weer kunnen
Hoi EllaN, ik ben niet gesneuveld hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:53 schreef EllaN het volgende:
allen. Nog niemand gesneuveld door de hitte?
Hoiquote:
Wie, wat, ik?! Alweer thuis, maargoed, ik woon er dan ook een kwartier rijden vandaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:51 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Hoiweer terug in het Helderse zie ik..
Vrijdag is huisjesdag op texel, de grote wisseling van de wacht zeg maar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:06 schreef jankaas020 het volgende:
Afgelopen vrijdag heb ik er 3 kwartier over gedaan...Heel Duitsland moest van en naar Texel, volgens mij...
Ik wilde eerst via de zuidpoort, maar die was dicht..quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:10 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Vrijdag is huisjesdag op texel, de grote wisseling van de wacht zeg maar.
Ik had de pech dat ik afgelopen vrijdag naar een maat van me op visite ging. Vanaf de Mac 50 minuten erover gedaan
Als we weer op een gggristelijk tijdstip aanvang werkzaamheden hebben, ga ik weer fietsen.quote:
Ah werftijden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:22 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Als we weer op een gggristelijk tijdstip aanvang werkzaamheden hebben, ga ik weer fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |