Yup. Wel lekker op tijd klaar, maar om half 11 en om 5 uur gier ik al van de honger..quote:
Nu ja, eten staat al klaar, enkel ff ping horen en je kunt eten.quote:
*ping*quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, eten staat al klaar, enkel ff ping horen en je kunt eten.
Yes. Ik ben momenteel mijn PGU aan het uitpluizen en VTO-conform aan het maken...quote:
Hobbel daar komende tijd ook weer wat rond. Voorbereidingen voor PS enzo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef Vortix het volgende:
[..]
Yes. Ik ben momenteel mijn PGU aan het uitpluizen en VTO-conform aan het maken...
Als kennis vernomen wie je kader is?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef Vortix het volgende:
[..]
Yes. Ik ben momenteel mijn PGU aan het uitpluizen en VTO-conform aan het maken...
Ja, vandaag kennismaking gehad, morgenochtend intakegesprekken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als kennis vernomen wie je kader is?
Negatief. Schijnt een oude US-basis te zijn, die daarna door de Bundeswehr is overgenomen begin jaren 90 en daarna is ingericht als infanterie simulatie omgeving.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:29 schreef Schild het volgende:
Al iemand gevonden die je iets over de kazerne kan vertellen?
Zo eentje wil je aanschaffen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef BredeBradda het volgende:
Net een proefritje gemaakt in een cabrio. Damn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Vaak zijn die kazernes wel behoorlijk verouderd en heel erg basic allemaal, maar uiteindelijk is alles wel redelijk voor elkaar (qua douches, eten etc).quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef hoogvlieger het volgende:
Negatief. Schijnt een oude US-basis te zijn, die daarna door de Bundeswehr is overgenomen begin jaren 90 en daarna is ingericht als infanterie simulatie omgeving.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo eentje wil je aanschaffen?Whehe, ik haat minicoopersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Trusten dames, ER gaat tukkie doen, ben moe.
Beneath Hill 60, The Pianist, Hangmen also Die, Judgement at Nuremberg, Sophie Scholl, The Lost Battalion allemaal al gezien?quote:
The Pianistquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beneath Hill 60, The Pianist, Hangmen also Die, Judgement at Nuremberg, Sophie Scholl, The Lost Battalion allemaal al gezien?
Edit: Focking Hell al besteld?
Eenschquote:
Ah, Beneath Hill 60 heb ik nog niet gezien. The Lost Battalion is trouwens best een pareltje, die kennen volgens mij niet veel mensen. Zou wel wat meer WW I films willen zien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beneath Hill 60, The Pianist, Hangmen also Die, Judgement at Nuremberg, Sophie Scholl, The Lost Battalion allemaal al gezien?
Edit: Focking Hell al besteld?
Chopin en Dvorak iddquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, Beneath Hill 60 heb ik nog niet gezien. The Lost Battalion is trouwens best een pareltje, die kennen volgens mij niet veel mensen. Zou wel wat meer WW I films willen zien.
Nee nog niet besteld, thanks voor het herinneren. En ja, The Pianist is inderdaad een erg goede film. Chopin's Nocturne No. 20 in C#-mineur.
Ik moest bijna huilen bij dat stuk waar hij in die kamer zit opgesloten en geen geluid mag maken. En dan staat daar die oude piano waar hij toch achter gaat zitten en zich inbeeldt hoe hij weer concert pianist is.quote:
Omg Sam, wees een vent.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik moest bijna huilen bij dat stuk waar hij in die kamer zit opgesloten en geen geluid mag maken. En dan staat daar die oude piano waar hij toch achter gaat zitten en zich inbeeldt hoe hij weer concert pianist is.![]()
Neh, niet huilen. Maar wel erg mooi stukje voor mij ook als muzikant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |