SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat lul je allemaal. Ik heb het over 2010-11 en dat weet jij.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe kan je 10-0 verliezen als je thuis 2-0 wint en uit onterecht in de slotfase verliest? Hoe dan?![]()
Is Daley Blind ziek trouwens??"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Boeiend. Is verleden tijd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat lul je allemaal. Ik heb het over 2010-11 en dat weet jij.![]()
![]()
Kijken hoe lang het duurt voor ie weer geblesseerd is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter er hopelijk in voor Lukoki dan![]()
![]()
Wat moet deze wedstrijd een hel zijn voor NEC supporters zeg.
En dan moeten ze volgende week tegen de koploper![]()
![]()
Zal wel voor Sana wezen. Of hij gunt Lukoki wat rust.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter er hopelijk in voor Lukoki dan![]()
quote:![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen kan jij al beter helemaal je bekkie houden. Met je PSV, al twee jaar op rij het lachertje van de Eredivisie![]()
Afgelopen seizoen en dit seizoen. Recenter kan volgens mij niet, of wel?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al twee jaar op rij... Oh! De komende 2 jaar.
Vooruit, dan wel.![]()
![]()
PSV is het lachertje van dit seizoen? We zijn net begonnen gekquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen en dit seizoen. Recenter kan volgens mij niet, of wel?![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen en dit seizoen. Recenter kan volgens mij niet, of wel?Ik denk dat je serieus bent...
Dit, dus.![]()
Dijks kan niet koppen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dijks begint foutjes te maken![]()
Jaaaaaa, Blind
kansen voor nek nu
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Boerrigter
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Wat ongelofelijk jammer dat we wéér de nul niet kunnen houden. Ik win liever met 3-0 dan met 5-1
Blind stond er lekker bij bij de 1e paal
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Dus? In de eerste wedstrijd gelijk verliezen van RKC en gezien het matige materiaal en een verdediging van het niveau'tje degradatiekandidaat zal het daar ook niet bij blijven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV is het lachertje van dit seizoen? We zijn net begonnen gek![]()
Hier Dijks zelf daarover:quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat zou wel heel jammer zijn gezien zijn lengtequote:"Stond ik naast een auto, begonnen ze te toeteren en te roepen: 'Jij bent toch Mitchell Dijks', schreeuwden ze. Dan denk ik wel van: Sjonge, ik ben toch geen held ofzo? Ik speel toch niet bij Barcelona?", zei Dijks, die overigens niet kan koppen ondanks zijn lengte. "Ik vind dat zo moeilijk. Ik kan niet goed timen ofzo. In de jeugd riep de tegenpartij altijd bij de corners: 'Let op die lange!' Dan dacht ik: 'Dat hoeft niet hoor, ik kan toch niet koppen'. En als ik dan een keer kop, heb ik koppijn. Nee, daar is in de jeugd nooit op getraind. Gek eigenlijk."![]()
Je kan ook je best gaan doen om fouten te vindenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:55 schreef Adelante het volgende:
Blind stond er lekker bij bij de 1e paal![]()
Ah, ik wil die glazenbol wel een keer lenen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus? In de eerste wedstrijd gelijk verliezen van RKC en gezien het matige materiaal en een verdediging van het niveau'tje degradatiekandidaat zal het daar ook niet bij blijven.![]()
Je kan er ook niet tegen dat ik zo vaak gelijk heb?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu snap ik eindelijk die haat naar inZanity![]()
Donder op johquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:55 schreef Adelante het volgende:
Blind stond er lekker bij bij de 1e paal![]()
![]()
Oh en tijd voor mijn wekelijkse beklag, Van Rijswijk als commentator![]()
![]()
Hoe oud ben jij nou eigenlijk? Zeg dat je niet ouder bent dan Stino...quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je kan er ook niet tegen dat ik zo vaak gelijk heb?Dit, dus.![]()
Daley komt op het veld, meteen een goal tegen![]()
Toch wel apart, NEC probeert 5 minuten ook eens wat en het lukt meteen.![]()
Heeft niks met glazen bol te maken. Maar met zo'n verdediging kan PSV alleen maar keihard falen, aangezien er een kampioenschap word verwacht en ze dat met deze pauperselectie natuurlijk nooit gaat lukken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, ik wil die glazenbol wel een keer lenen.![]()
Ja zo is het gegaanquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:57 schreef Krunsj het volgende:
Toch wel apart, NEC probeert 5 minuten ook eens wat en het lukt meteen.tering zeg... ik ben hier weer weg.
![]()
Kijk, hier geef ik je dan weer 100% gelijk in.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heeft niks met glazen bol te maken. Maar met zo'n verdediging kan PSV alleen maar keihard falen, aangezien er een kampioenschap word verwacht en ze dat met deze pauperselectie natuurlijk nooit gaat lukken.![]()
Zoveel waarheid. Bij druk zetten wordt PSV al bangquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heeft niks met glazen bol te maken. Maar met zo'n verdediging kan PSV alleen maar keihard falen, aangezien er een kampioenschap word verwacht en ze dat met deze pauperselectie natuurlijk nooit gaat lukken.![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heeft niks met glazen bol te maken. Maar met zo'n verdediging kan PSV alleen maar keihard falen, aangezien er een kampioenschap word verwacht en ze dat met deze pauperselectie natuurlijk nooit gaat lukken.
Dit, dus.![]()
Leeftijd is maar een getal. Feit is dat ik één van de weinigen hier ben die volwassen is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij nou eigenlijk? Zeg dat je niet ouder bent dan Stino...![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal. Feit is dat ik één van de weinigen hier ben die volwassen is.Het is een volwassen kerel.
Dit, dus.![]()
Dat Frankie dit niet door heeft verbaasd me echt. Bijna iedereen snapt gewoon dat Blind er niets van bakt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:57 schreef Krunsj het volgende:
Toch wel apart, NEC probeert 5 minuten ook eens wat en het lukt meteen.graag op anoniem![]()
Klopt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:57 schreef Grifte het volgende:
InZanity is veruit de beste troll hier, briljant weer![]()
![]()
Alsof het Blind z'n schuld wasquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat Frankie dit niet door heeft verbaasd me echt. Bijna iedereen snapt gewoon dat Blind er niets van bakt.Wat goedkoop zeg.
![]()
InZanity.Behoort in de categorie oppertrollen, als je zolang je trol kan blijven volhouden, niets meer dan respect.
![]()
Troll?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:57 schreef Grifte het volgende:
InZanity is veruit de beste troll hier, briljant weerIk verkondig enkel pure waarheden man.
![]()
Laat ze maar inZanquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Troll?Ik verkondig enkel pure waarheden man.
![]()
Hij gaf het team verbaal ervan langsquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:00 schreef SovjetComrade het volgende:
Wat deed ie dan? Gifje? Heb het gemist![]()
![]()
Terecht van De Boer, je wilt gewoon de nul houden, klaar. Maar ja, hij wisselt zelf bij een corner tegen.![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:00 schreef SovjetComrade het volgende:
Wat deed ie dan? Gifje? Heb het gemist![]()
Geen excuusquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:00 schreef Rosario het volgende:
Terecht van De Boer, je wilt gewoon de nul houden, klaar. Maar ja, hij wisselt zelf bij een corner tegen.![]()
Ja, maar goed. Het kan me verder ook niets schelen of het 5-1 blijft of 8-1 wordt. Ik vind het al erg genoeg dat we een goal tegen hebben gehad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:00 schreef Rosario het volgende:
Terecht van De Boer, je wilt gewoon de nul houden, klaar. Maar ja, hij wisselt zelf bij een corner tegen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel grappig dat je meteen uitgelult bent. Blijkbaar heb je zelf stiekem ook wel in de gaten hoe lachwekkend slecht PSV is.quote:![]()
![]()
Klopt. Dat hij nog 10 jaar mag blijven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Betere trainer voor Ajax is er op dit moment niet.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geen wonder dat het NL elftal zonder hem er geen kut van bakte![]()
PSVers met argumenten zijn zeldzaamquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wel grappig dat je meteen uitgelult bent. Blijkbaar heb je zelf stiekem ook wel in de gaten hoe lachwekkend slecht PSV is.![]()
Nee, ik heb alleen geen zin om met jou verder in discussie te gaan. Maar vooruit; PSV gaat hopeloos falen en failliet enzulks. Kut boerenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wel grappig dat je meteen uitgelult bent. Blijkbaar heb je zelf stiekem ook wel in de gaten hoe lachwekkend slecht PSV is.Kapot schieten. Allemaal.
Dit, dus.![]()
Joh. De Boer staat dan ook niet bepaald bekend om z'n intelligentie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar het is gewoon niet slim![]()
![]()
Achteraf gezien is dat middenveld van NEC zo goed nog niet.
Tegen kleine teams wel, maar je hebt totaal geen snelheid op je middenveld.![]()
Ja, en voor Vermeer is het ook niet chill.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar goed. Het kan me verder ook niets schelen of het 5-1 blijft of 8-1 wordt. Ik vind het al erg genoeg dat we een goal tegen hebben gehad.![]()
Jij ook niet overigens, maar dat ter zijde.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Joh. De Boer staat dan ook niet bepaald bekend om z'n intelligentie.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gemiddelde FOK!ker ditquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen geen zin om met jou verder in discussie te gaan. Maar vooruit; PSV gaat hopeloos falen en failliet enzulks. Kut boerenKapot schieten. Allemaal.
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij ook niet overigens, maar dat ter zijde.![]()
Omdat je uitgelult bent. Maakt niet uit hoor daar ben je PSV'er voor, om uitgelult te worden door mensen die wel verstand van voetbal hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen geen zin om met jou verder in discussie te gaan. Maar vooruit; PSV gaat hopeloos falen en failliet enzulks. Kut boerenKapot schieten. Allemaal.
![]()
![]()
jij ook nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Joh. De Boer staat dan ook niet bepaald bekend om z'n intelligentie.![]()
Zeker, zeker.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat je uitgelult bent. Maakt niet uit hoor daar ben je PSV'er voor, om uitgelult te worden door mensen die wel verstand van voetbal hebben.Dit, dus.![]()
Ajacieden die niet trollen zijn zeldzaam.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSVers met argumenten zijn zeldzaam![]()
uitgelult?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat je uitgelult bent. Maakt niet uit hoor daar ben je PSV'er voor, om uitgelult te worden door mensen die wel verstand van voetbal hebben.
En waarom die haat van jou, inZanity? Is je kat pas overleden of zo...![]()
Boerrigter schoot misquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
Was nooit buitenspel. Onterecht de 1-6 onthouden dus![]()
Deze opmerking zegt meer over jou dan over mij.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij ook niet overigens, maar dat ter zijde.![]()
![]()
Was toch mis man.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
Was nooit buitenspel. Onterecht de 1-6 onthouden dus![]()
Nee man, je moet het met ze eens zijn. Anders heb je er geen verstand van.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ajacieden die niet trollen zijn zeldzaam.![]()
Haat? Welke haat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:05 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
uitgelult?
En waarom die haat van jou, inZanity? Is je kat pas overleden of zo...![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef Rickazio het volgende:
De Boer: NEC speelde als een stelletje homo's gezien hun motoriek![]()
![]()
Davy, waarom zeg jij iets hierover? Als er eentje is waar geen stront uit komt met discussies, ben jij het wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man, je moet het met ze eens zijn. Anders heb je er geen verstand van.![]()
Ja, maar tegen hem reageert iedereen zo raar..quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy, waarom zeg jij iets hierover? Als er eentje is waar geen stront uit komt met discussies, ben jij het wel.![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar tegen hem reageert iedereen zo raar..![]()
![]()
Misschien moet ik net zoals jij niet reagerenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy, waarom zeg jij iets hierover? Als er eentje is waar geen stront uit komt met discussies, ben jij het wel.![]()
![]()
Wat bedoel je nou weer?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet ik net zoals jij niet reageren![]()
Kom op NEC, het kan nog
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Altijd hetzelfde liedje hier. Succes allemaal ik houd het gewoon lekker bij het PSV topic en verlaag me niet tot jullie niveau. doei![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Altijd hetzelfde liedje hier. Succes allemaal ik houd het gewoon lekker bij het PSV topic en verlaag me niet tot jullie niveau. doei
Daar hebben we de grootste huilie op FOK! ook weer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Altijd hetzelfde liedje hier. Succes allemaal ik houd het gewoon lekker bij het PSV topic en verlaag me niet tot jullie niveau. doei![]()
![]()
Je gaat naar het PSV topic maar wil geen verlaging van niveau?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Altijd hetzelfde liedje hier. Succes allemaal ik houd het gewoon lekker bij het PSV topic en verlaag me niet tot jullie niveau. doei
* RemcoW23 don't get.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Tsja de mod is ook zo dus wat doe je eraan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Wat zullen we je waardevolle argumenten in dit topic missen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
wie ben jij nou weer dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Altijd hetzelfde liedje hier. Succes allemaal ik houd het gewoon lekker bij het PSV topic en verlaag me niet tot jullie niveau. doei♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Doei.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
![]()
Daar komt zowat iedereen uit dit topic ook wel hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Die wedstrijd is natuurlijk allang gespeeld, scheidsrechter mag van mij nu wel affluiten ook.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik dacht trouwens dat dit topic over NEC - Ajax ging maar okOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wedstrijd gaat nergens meer over joh.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik dacht trouwens dat dit topic over NEC - Ajax ging maar ok![]()
Stand spreekt voor zichzelf, wat wil je eraan toevoegenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik dacht trouwens dat dit topic over NEC - Ajax ging maar ok♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Dat Ajax geluk heeft gehadquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:11 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Stand spreekt voor zichzelf, wat wil je eraan toevoegen
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Het is Ajax, dus er is altijd wel te praten want Ajax is de beste van de hele wereldquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:11 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Stand spreekt voor zichzelf, wat wil je eraan toevoegen![]()
In dit topic is de PSVSupportershow aan de gang.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wedstrijd gaat nergens meer over joh.
Best grappig dat PSV'ers gaan klagen over het niveau ja![]()
![]()
Wat wil je met alleen maar PSV haat hierquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In dit topic is de PSVSupportershow aan de gang.
Best grappig dat PSV'ers gaan klagen over het niveau ja![]()
Mod staat er ook nog achter![]()
![]()
Nederland bedoel je?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is Ajax, dus er is altijd wel te praten want Ajax is de beste van de hele wereldZeg maar Henk.![]()
Klachten mogen in feedback.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat wil je met alleen maar PSV haat hier![]()
Ik checkte de link voor .swfquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor.
'Büttner tekent vijfjarig contract bij Man United'![]()
Ik blijf me er wel over verbazen hoevaak ploegen tegen Ajax met zo'n slappe instelling het veld op gaan. Alsof ze bij voorbaat al genoegen nemen met een nederlaag..quote:![]()
BREKEND: BÜTTNER NAAR MAN UOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ze gaan hard af tegen Barca en Inter.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee want als ik Nederland bedoelde had ik wel Nederland getyptZeg maar Henk.![]()
Hoppa, geld voor Merabquote:
Heb je al eens onderzoek gedaan waarom? Jullie komen nooit met inhoudelijke argumenten. Of kunnen niet normaal een discussie aan gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat wil je met alleen maar PSV haat hier![]()
Barcaquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:14 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Ze gaan hard af tegen Barca en Inter.
Inter
Ajax![]()
![]()
En Theo naar huusquote:
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
En deze discussie is nu ook wel leuk geweest.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al eens onderzoek gedaan waarom? Jullie komen nooit met inhoudelijke argumenten. Of kunnen niet normaal een discussie aan gaan.![]()
Alsjeblieft GGMMquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
En deze discussie is nu ook wel leuk geweest.![]()
![]()
Ik snap er niets van, alsof die 1-6 nog wat uitmaakte.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jansen kan gewoon 3x van NEC winnen dit seizoen
Als ajax in de Arena 6 tegen kreeg zat er echt geen kip meer, wat dat betreft best knap van het publiek♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Dit gaat niet over PSV. Dit gaat over de supporters van PSV hier die denken dat ze heel wat zijnquote:![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Oh, laat dan helemaal maar zitten. Of denk je dat ze opeens vanuit het niks meer niveau gaan krijgen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit gaat niet over PSV. Dit gaat over de supporters van PSV hier die denken dat ze heel wat zijn![]()
Ajacieden die dat richting andere supporters roepenSinds het seizoen 2003/2004 gebeurde precies hetzelfde bij Ajax
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Heeft die Sana eigenlijk zelf niet in de gaten dat ie vreselijk voor lul loopt met die dode hamster op z'n kop?![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, laat dan helemaal maar zitten. Of denk je dat ze opeens vanuit het niks meer niveau gaan krijgen?![]()
![]()
Je wordt behoorlijk boos van nóg een doelpunt tegen, dus begrijp het op die manier wel ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap er niets van, alsof die 1-6 nog wat uitmaakte......Kennedy![]()
Ik vind Ajax-supporters die eerder weggaan ook triest hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:18 schreef BDIL het volgende:
Ajacieden die dat richting andere supporters roepenSinds het seizoen 2003/2004 gebeurde precies hetzelfde bij Ajax
![]()
who cares?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:18 schreef inZanity het volgende:
Heeft die Sana eigenlijk zelf niet in de gaten dat ie vreselijk voor lul loopt met die dode hamster op z'n kop?
Je gaat het maar op iemand zijn haar zeiken als je niet over zijn voetbal kan zeuren?.....Kennedy![]()
Bazenkapsel, niks mis mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:18 schreef inZanity het volgende:
Heeft die Sana eigenlijk zelf niet in de gaten dat ie vreselijk voor lul loopt met die dode hamster op z'n kop?![]()
Waar zeur ik? Ik vraag het me gewoon af.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
who cares?
Je gaat het maar op iemand zijn haar zeiken als je niet over zijn voetbal kan zeuren?![]()
![]()
uhh De Jong schiet al zijn goals erin vanaf 20 meter ofzoquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Erikssen en De Jong kunnen echt niet tegen een balletje trappen van afstand
.....Kennedy![]()
Gaaaaaaay.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Ronaldo zijn look heeft zo na de zomer![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sanaaaaaa [ afbeelding ]
Sanaaaaaa [ afbeelding ]
Sanaaaaaa [ afbeelding ]
Sanaaaaaa [ afbeelding ]
Sanaaaaaa [ afbeelding ]
Sanaaaaaa [ afbeelding ]
Sanaaaaaa [ afbeelding ]
Sanaaaaaa [ afbeelding ]![]()
![]()
De Jong kan ook niks he..."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Die Sana is wel een superaankoop. Moeilijk in te schatten waar hij uitkomt, hij is natuurlijk al iets ouder (23) maar tot nu toe haalt hij moeiteloos Eredivisie niveau. Kun je maar weer zien, je hoeft geen miljoenen te betalen voor een goede speler, maar soms moet je wel even goed zoeken.![]()
Ja als je zelf zo belabberd speelt wel jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Laat het hele team beter voetballen.
Dat moet haast wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Afgelopen
Ajax kampioen 2010-2013Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Heel jammer van die tegengoal alleen, het zou mooi zijn om in een uitwedstrijd gewoon de nul de houden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja man 2 keer achter elkaar kampioen, vet sleggt jeweet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:25 schreef inZanity het volgende:
Frank de Boer laat maar weer eens zien wat een ontzettend slechte trainer het ook is.![]()
jaloers?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:25 schreef inZanity het volgende:
Frank de Boer laat maar weer eens zien wat een ontzettend slechte trainer het ook is.![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:25 schreef inZanity het volgende:
Frank de Boer laat maar weer eens zien wat een ontzettend slechte trainer het ook is.
Volgende week:
RKC - Roda
Utrecht - PEC
VVV - ADO
Ajax - NAC
AZ - HEE
NEC - TWE
WIL - VIT
HER - FEY
GRO - PSV
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week:
RKC - Roda
Utrecht - PEC
VVV - ADO
Ajax - NAC
AZ - HEE
NEC - TWE
WIL - VIT
HER - FEY
GRO - PSV
![]()
![]()
Geen spannende wedstrijden dus behalve die van AZ-Heerenveen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week:
RKC - Roda
Utrecht - PEC
VVV - ADO
Ajax - NAC
AZ - HEE
NEC - TWE
WIL - VIT
HER - FEY
GRO - PSV
![]()
Verder zullen Ajax, PSV, Twente en Feyenoord wel gewoon winnen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen - PSV heb ik meer ingevuld wat ik hoop, zal enorm lastig worden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel een vernedering worden.. Wat een kutteam hebben wij...![]()
Heh, ja. Het bedoelde waarschijnlijk "een hele grote speler", wat qua trainerschap waren zijn resultaten natuurlijk bar slecht.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:29 schreef Syntix het volgende:
Van Basten een hele grote trainer noemen. EeredivisieLive
(nou ja, nederlands elftal begon goed...)![]()
Denk het ook. Groningen was vorig jaar ook zo futloos maar won ook tussendoor met 3-0 van PSV. Ben benieuwdquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Groningen - PSV heb ik meer ingevuld wat ik hoop, zal enorm lastig worden.![]()
![]()
Zo gewoon win je niet in De Goffert. Twente moet zich opmaken voor een hels karweiquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen spannende wedstrijden dus behalve die van AZ-Heerenveen.
Verder zullen Ajax, PSV, Twente en Feyenoord wel gewoon winnen.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
En daarna verloren ze weer allesquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk het ook. Groningen was vorig jaar ook zo futloos maar won ook tussendoor met 3-0 van PSV. Ben benieuwd![]()
Schandalig was dat.![]()
Op de een of andere manier durven de meeste clubs alleen tegen de traditionele top 3 goed te spelen. Zoals Utrecht, ADO,quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En daarna verloren ze weer alles![]()
Schandalig was dat.![]()
Klopt. NAC is ook zo'n ploeg, al doen die dat alleen tegen PSVquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier durven de meeste clubs alleen tegen de traditionele top 3 goed te spelen. Zoals Utrecht, ADO,![]()
![]()
Frank de Boer vind ik ook een hele goede trainer. Maar jouw visie komt dan ook niet overeen met onsquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jaloers?We hebben de beste trainer van de Eredivisie.
![]()
PSV gaat echt niet winnen in Groningen hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen spannende wedstrijden dus behalve die van AZ-Heerenveen.
Verder zullen Ajax, PSV, Twente en Feyenoord wel gewoon winnen.![]()
![]()
Volgende week:
RKC - Roda
Utrecht - PEC
VVV - ADO
Ajax - NAC
AZ - HEE
NEC - TWE
WIL - VIT
HER - FEY
GRO - PSV[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
NAC durft alleen tegen PSV inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt. NAC is ook zo'n ploeg, al doen die dat alleen tegen PSV![]()
Ik denk van wel. Grote kans.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
PSV gaat echt niet winnen in Groningen hoor.![]()
![]()
![]()
Ik vind dat De Boer keer op keer bewijst een zeer matige trainer te zijn die ook nog eens helemaal niks bewezen heeft. Daar verandert twee keer kampioen van de armoede worden niks aan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank de Boer vind ik ook een hele goede trainer. Maar jouw visie komt dan ook niet overeen met ons![]()
Hebben we net gezien jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:32 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zo gewoon win je niet in De Goffert. Twente moet zich opmaken voor een hels karwei
Waarom dan? Frank de Boer heeft met zijn systeem ''Ajaxfilosofie'' Vertonghen en Anita een toptransfer bezorgdquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind dat De Boer keer op keer bewijst een zeer matige trainer te zijn die ook nog eens helemaal niks bewezen heeft. Daar verandert twee keer kampioen van de armoede worden niks aan.![]()
![]()
En Utrecht bijna alleen tegen Ajax. Incidenteel wel tegen PSV en Feyenoord.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC durft alleen tegen PSV inderdaad![]()
Toptransfers? Spurs en Newcastle zijn hooguit subtop.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom dan? Frank de Boer heeft met zijn systeem ''Ajaxfilosofie'' Vertonghen en Anita een toptransfer bezorgd![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind dat De Boer keer op keer bewijst een zeer matige trainer te zijn die ook nog eens helemaal niks bewezen heeft. Daar verandert twee keer kampioen van de armoede worden niks aan.Goh en ik maar denken dat het spelletje draait om kampioen worden en winnen.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ja klopt. Waar zeg ik dat dat niet zo is dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:43 schreef Stiggie het volgende:
[..]Goh en ik maar denken dat het spelletje draait om kampioen worden en winnen.
![]()
Hoe kan een trainer zich bewijzen volgens jou als telkens winnen en kampioen worden niet volstaatquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja klopt. Waar zeg ik dat dat niet zo is dan?"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Waar zeg ik dat het niet volstaat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:49 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Hoe kan een trainer zich bewijzen volgens jou als telkens winnen en kampioen worden niet volstaat![]()
Leg dan even uit waarom hij geen toptrainer is. Dat wordt totaal niet duidelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het niet volstaat?![]()
Waarom zou het een toptrainer zijn? Dat heeft ie toch nog helemaal niet bewezen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leg dan even uit waarom hij geen toptrainer is. Dat wordt totaal niet duidelijk.![]()
Kloptquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou het een toptrainer zijn? Dat heeft ie toch nog helemaal niet bewezen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind dat De Boer keer op keer bewijst een zeer matige trainer te zijn die ook nog eens helemaal niks bewezen heeft. Daar verandert twee keer kampioen van de armoede worden niks aan.![]()
![]()
Hup RKC
Heb 4 spelers van RKC (Zoet, Drost, Sneijder en Chevalier) in m'n manager, dusja
RKC op 1-0 door Braber (assist van Van Peppen)
2 gele kaarten bij Roda: Sutchuin Djoum en Fledderus.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Dat dit kan in Nederlandquote:
Jaha, volgend seizoen gewoon RKC Waalwijk - Barcelona in het Mandemakers stadion hoor, uitverkocht huisquote:
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Jaha, volgend seizoen gewoon RKC Waalwijk - Barcelona in het Mandemakers stadion hoor, uitverkocht huis
29 punten van m'n 4 spelers
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |