abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115475752
Zoals jullie weten heeft PSV voor het laatst in 2008 de landstitel gehaald, dit seizoen moet dat weer gebeuren.
MAAR, gaat dat wel gebeuren? Als we allemaal naar de wedstrijd RKC - PSV hebben gekeken, kunnen we de volgende conclusie trekken
• PSV is kwetsbaar tegen kleine ploegen, ze hebben een echte counteraanvalslinie, als je tegen een kleine ploeg speelt zoals RKC dat is, moet je zelf dus het spel maken.
• PSV koopt alleen maar in op het middenveld en in de aanval. Terwijl de verdediging de zwakke plek is. Valt dit te verwijten aan Marcel Brands? Moet Dick Advocaat nu met de vuist op tafel slaan?
• De mentaliteit van veel PSV'ers is ook laks, oh we verslaan Ajax met 4-2. Dan tikken we RKC ook wel weg. Nee, dat kan niet.
• Een aanvoerder die vele doodschoppen uitdeelt en iedereen opnaait van de tegenstander, kan dat wel? Ook al is hij de enige optie als aanvoerder omdat Toivonen niet veel beter is.

Jullie bevindingen graag c_/
pi_115475818
Mijn tip: flikker Bouma eruit en alles komt goed voor die jongens.
pi_115475828
Wat is nou precies de bedoeling van dit topic?

Hoe dan ook, mij valt op in dit topic is dat jij die puntjes heel mooi hebt toegepast.
pi_115475858
pi_115475908
En dit kan niet in het PSV topic omdat...?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Forum Admin zondag 12 augustus 2012 @ 20:55:18 #6
35723 crew  GGMM
pi_115476579
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En dit kan niet in het PSV topic omdat...?
Kan wel, maar dan wordt het misschien ondergesneeuwd door de dagelijkse gang van zaken. :) Het is opzich wel een interessant onderwerp.

Ben het met TS eens dat Brands compleet faalt bij PSV. Het elftal loopt al anderhalf jaar niet echt, het schreeuwt om verdedigers en er wordt wéér een aanvaller gehaald.

En dan een Narsingh ook nog. Iemand die het van z'n snelheid moet hebben terwjil elke club met hun verdediging tegen de goal aanspeelt en de boel op slot gooit tegen PSV. áls je dan een aanvaller koopt koop dan iemand met creativiteit, ala Assaidi. Dat was imo een betere keus geweest dan Narsingh.

Nu heb je 2 snelle aanvallers (Lens en Narsingh) waar je dus weinig aan hebt, waarvan Narsingh gewend is om (hoge) voorzetten te geven op een spits ala Dost. Die voorzetten geeft hij nu aan Lens.

PSV zit imho met een probleem in de selectie wat door een trainer niet op te lossen valt. Spitsen renderen niet, Middenveld heeft Van Bommel én Strootman waardoor het niet rendeert en de verdediging slaat alles. Enige positieve is een Willems die ik stiekem echt een baas vindt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:57:47 #7
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_115476720
Topics over hoe slecht PSV is, daar kan ik altijd wel van genieten. :9~

Vind vooral de verdediging van PSV waardeloos. Bouma is nog langzamer dan Daley Blind en de rechtsback positie is volgens mij voor het laatst goed ingevuld door Theo Lucius. :{
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_115476726
Je bent altijd op weg naar een drama als je richting dat ding wat een voetbal stadion genoemd mag worden in Eindhoven gaat. Dus ja, ze zijn weer op weg naar het volgende drama.
pi_115476776
PSV :r
AFCA!
pi_115476785
TS _O_
AFCA!
pi_115478705
Whahahahahahahahahaha wat een faaltopic is dit? Sowieso een topic over PSV gestart door een Ajacied, dan weet ik al wel genoeg.

Gewoon negeren.....
  Forum Admin zondag 12 augustus 2012 @ 21:35:33 #12
35723 crew  GGMM
pi_115478730
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:35 schreef Brabiliaan het volgende:
Whahahahahahahahahaha wat een faaltopic is dit? Sowieso een topic over PSV gestart door een Ajacied, dan weet ik al wel genoeg.

Gewoon negeren.....
Dat is goed gelukt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115478824
quote:
9s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is goed gelukt.
Klopt, ik ga er dan ook niet inhoudelijk op in. Simpelweg de moeite niet waard.
pi_115478849
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:36 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Klopt, ik ga er dan ook niet inhoudelijk op in. Simpelweg de moeite niet waard.
Dat is al je 2e post
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115479436
Het lijkt er wél op. Ze kunne niet ineens iedereen vervangen. Verde werkt dit door op.de marktwaarde van de spelers. Slechte vooruitzichten
pi_115485689
The best defense is a good offense.
pi_115487509
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:37 schreef Cara het volgende:

[..]

Dat is al je 2e post
En dit mijn 3e. Wat is je punt? Ik zie sowieso weinig inhoudelijke reacties. Sluiten maar?
pi_115491555
PSV gaat gewoon kampioen worden.
pi_115494239
Moet toch zeker wat veranderen wil PSV inderdaad kampioen gaan worden.

Voorhoede
Kampioenswaardig met Mertens - Matavz - Lens/Narsingh.
Mertens heeft (als een van de weinig PSV'ers, kom ik zo verder op) creativiteit. Enige probleem met hem is dat hij wisselvallig presteert buiten Eindhoven. Dat is gewoon een mentale kwestie en aan Dickie de taak die op te lossen.
Matavz is een prima spits, maar moet bediend worden. Daar was echt niet perse Narsingh voor nodig, maar gewoon opdracht van de trainer dat te doen. Had dus ook met Lens op rechts prima gekund, maar goed. Dickie moet gewoon duidelijk opdracht tot voorzetten en teamspel meegeven. Als je niet in dienst van het team speelt is er een mooie plek op de bank.
Zowel Mertens als Matavz zijn geen snelheidsduivels dus door met Lens/Narsingh dan ook dat nog voorin te hebben staat er een vrij complete voorhoede denk ik.

Middenveld
Groot gebrek aan creativiteit. Duidelijk is te zien dat Bommel wat betreft passing toch een klasse beter is dan de rest van het middenveld, hij durft ook het spel te verleggen en lange passes te geven, maar hij is geen speler die uitblinkt door creativiteit, geen architect en die rol lijkt hij nu wel een beetje op zich te moeten nemen. Hij kan prima mensen neerzetten en zeggen hoe het spel moet lopen en weet ik veel wat maar mist de creativiteit voor een spelmaker.
Strootman heeft die ook niet, lijkt wat betreft spel veel op Bommel in zijn jongere jaren. Groot loopvermogen en van alles wat. Alleen die jongen windt zich op om alles, loop agressief te doen als de scheids een inworp tegen geeft en is met alles bezig behalve zijn eigen spel.
Op 10 hebben we met Toivonen een geweldenaar, maar weer geen creativiteit. Wel doelpunten.

Op het middenveld zou het misschien aardig zijn om Strootman er ff uit te gooien om rustig te worden. En dan als hij fit is Engelaar in het veld naast Bommel. Die heeft wel wat creativiteit en nu ik er over nadenk ik hij gewoon verkeerd gebruikt bij PSV. Onder Rutten was hij steeds laatste man op het middenveld, terwijl hij eigenlijk nog iemand achter/naast zich moet hebben voor het echte verdedigende werk. Misschien is het meer hoop, dat kan natuurlijk ook.

Verdediging
Hutch is een redelijke back, maar niet meer dan dat. Viel tegen RKC in de 1e helft wel ontzettend door de mand.
Marcelo en Bouma is allebei dikke stront door een trechter, die moeten gewoon weg. Ik heb mijn hoop op Pieters gevestigd als LCV dit seizoen, maar die is nog niet fit. Daarnaast maar gewoon Zanka, want die schijnt best wel wat te kunnen, maar nog te moeten wennen. Laat dan maar lekker wennen met hier en daar een foutje, want Marcelo maakt die ook. Voorlopig maar ff Derijck erin al is het waarschijnlijk lood om oud ijzer.
Als het centrum zo blijft presteren is het sowieso klaar voor PSV, dan wordt het niks.

Willems: Baas, koning, god

En dan op goal Tyton. Prima keeper, al twijfel ik of hij de 3 miljoen waard is aangezien we ook gewoon Zoet op hadden kunnen stellen en die 3 miljoen lekker op de bank hadden kunnen zetten. Moet volgend jaar sowieso verkocht worden want dan moet Jeroentje onder de lat, want hij is ook een baas.

Team staat verder een beetje als los zand in het veld. Een deel wil vooruit en een deel achteruit. Doet me denken aan Oranje op het EK.

Zwaar twijfels over het kampioenschap, maar ik vind niet dat PSV nu moet gaan kopen. Als er iets vertrekt mag uitgegeven worden wat er binnen is gekomen, maar verder niet. Geen kampioen is wel vertrek Brands, want dan is duidelijk dat zijn beleid niet heeft gewerkt en kan de bezem opnieuw door de selectie. Zucht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 13-08-2012 00:46:29 ]
pi_115494338
Tering wat een lulverhaal
pi_115496230
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

En dit mijn 3e. Wat is je punt? Ik zie sowieso weinig inhoudelijke reacties. Sluiten maar?
Toch blijf je terugkomen terwijl het volgens jou een slecht topic is :').
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115500870
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:56 schreef ZuidGrens het volgende:
PSV gaat gewoon kampioen worden.
_O-
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_115504605
quote:
19s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:48 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Toch blijf je terugkomen terwijl het volgens jou een slecht topic is :').
Klopt, ik krijg een melding dat er gereageerd is en dan ga je toch ff kijken. Dus laat die smiley maar gewoon achterwege hoor ;)
pi_115505554
De verdediging is van het niveautje Heracles. Marcelo en Bouma die tekort komen, Willems die denkt dat hij een linksbuiten is, Hutchinson die niet de tactische bagage heeft om ooit te voldoen op de backpositie.

Ik zou gewoon voor Derijck - Pieters gaan centraal, veel slechter zal dat toch niet zijn? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115505631
Sluit trouwens absoluut niet uit dat ze kampioen kunnen worden. Uiteindelijk is de eredivisie een dusdanig matige competitie dat zoiets je niet op hoeft te breken. Zie Ajax vorig seizoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')