uitgelult?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat je uitgelult bent. Maakt niet uit hoor daar ben je PSV'er voor, om uitgelult te worden door mensen die wel verstand van voetbal hebben.
Boerrigter schoot misquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
Was nooit buitenspel. Onterecht de 1-6 onthouden dus
Deze opmerking zegt meer over jou dan over mij.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij ook niet overigens, maar dat ter zijde.
Was toch mis man.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
Was nooit buitenspel. Onterecht de 1-6 onthouden dus
Nee man, je moet het met ze eens zijn. Anders heb je er geen verstand van.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ajacieden die niet trollen zijn zeldzaam.
Haat? Welke haat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:05 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
uitgelult?
En waarom die haat van jou, inZanity? Is je kat pas overleden of zo...
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef Rickazio het volgende:
De Boer: NEC speelde als een stelletje homo's gezien hun motoriek
Davy, waarom zeg jij iets hierover? Als er eentje is waar geen stront uit komt met discussies, ben jij het wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man, je moet het met ze eens zijn. Anders heb je er geen verstand van.
Ja, maar tegen hem reageert iedereen zo raar..quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy, waarom zeg jij iets hierover? Als er eentje is waar geen stront uit komt met discussies, ben jij het wel.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar tegen hem reageert iedereen zo raar..
Misschien moet ik net zoals jij niet reagerenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy, waarom zeg jij iets hierover? Als er eentje is waar geen stront uit komt met discussies, ben jij het wel.
Wat bedoel je nou weer?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet ik net zoals jij niet reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |