Ja, maar goed. Het kan me verder ook niets schelen of het 5-1 blijft of 8-1 wordt. Ik vind het al erg genoeg dat we een goal tegen hebben gehad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:00 schreef Rosario het volgende:
Terecht van De Boer, je wilt gewoon de nul houden, klaar. Maar ja, hij wisselt zelf bij een corner tegen.
Wel grappig dat je meteen uitgelult bent. Blijkbaar heb je zelf stiekem ook wel in de gaten hoe lachwekkend slecht PSV is.quote:
Klopt. Dat hij nog 10 jaar mag blijven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Betere trainer voor Ajax is er op dit moment niet.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geen wonder dat het NL elftal zonder hem er geen kut van bakte
PSVers met argumenten zijn zeldzaamquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wel grappig dat je meteen uitgelult bent. Blijkbaar heb je zelf stiekem ook wel in de gaten hoe lachwekkend slecht PSV is.
Nee, ik heb alleen geen zin om met jou verder in discussie te gaan. Maar vooruit; PSV gaat hopeloos falen en failliet enzulks. Kut boerenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wel grappig dat je meteen uitgelult bent. Blijkbaar heb je zelf stiekem ook wel in de gaten hoe lachwekkend slecht PSV is.
Joh. De Boer staat dan ook niet bepaald bekend om z'n intelligentie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar het is gewoon niet slim
Ja, en voor Vermeer is het ook niet chill.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar goed. Het kan me verder ook niets schelen of het 5-1 blijft of 8-1 wordt. Ik vind het al erg genoeg dat we een goal tegen hebben gehad.
Jij ook niet overigens, maar dat ter zijde.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Joh. De Boer staat dan ook niet bepaald bekend om z'n intelligentie.
Gemiddelde FOK!ker ditquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen geen zin om met jou verder in discussie te gaan. Maar vooruit; PSV gaat hopeloos falen en failliet enzulks. Kut boerenKapot schieten. Allemaal.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij ook niet overigens, maar dat ter zijde.
Omdat je uitgelult bent. Maakt niet uit hoor daar ben je PSV'er voor, om uitgelult te worden door mensen die wel verstand van voetbal hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen geen zin om met jou verder in discussie te gaan. Maar vooruit; PSV gaat hopeloos falen en failliet enzulks. Kut boerenKapot schieten. Allemaal.
jij ook nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Joh. De Boer staat dan ook niet bepaald bekend om z'n intelligentie.
Zeker, zeker.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat je uitgelult bent. Maakt niet uit hoor daar ben je PSV'er voor, om uitgelult te worden door mensen die wel verstand van voetbal hebben.
Ajacieden die niet trollen zijn zeldzaam.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSVers met argumenten zijn zeldzaam
uitgelult?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat je uitgelult bent. Maakt niet uit hoor daar ben je PSV'er voor, om uitgelult te worden door mensen die wel verstand van voetbal hebben.
Boerrigter schoot misquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
Was nooit buitenspel. Onterecht de 1-6 onthouden dus
Deze opmerking zegt meer over jou dan over mij.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij ook niet overigens, maar dat ter zijde.
Was toch mis man.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
Was nooit buitenspel. Onterecht de 1-6 onthouden dus
Nee man, je moet het met ze eens zijn. Anders heb je er geen verstand van.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ajacieden die niet trollen zijn zeldzaam.
Haat? Welke haat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:05 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
uitgelult?
En waarom die haat van jou, inZanity? Is je kat pas overleden of zo...
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef Rickazio het volgende:
De Boer: NEC speelde als een stelletje homo's gezien hun motoriek
Davy, waarom zeg jij iets hierover? Als er eentje is waar geen stront uit komt met discussies, ben jij het wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee man, je moet het met ze eens zijn. Anders heb je er geen verstand van.
Ja, maar tegen hem reageert iedereen zo raar..quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy, waarom zeg jij iets hierover? Als er eentje is waar geen stront uit komt met discussies, ben jij het wel.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar tegen hem reageert iedereen zo raar..
Misschien moet ik net zoals jij niet reagerenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy, waarom zeg jij iets hierover? Als er eentje is waar geen stront uit komt met discussies, ben jij het wel.
Wat bedoel je nou weer?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet ik net zoals jij niet reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |