Ja man 2 keer achter elkaar kampioen, vet sleggt jeweet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:25 schreef inZanity het volgende:
Frank de Boer laat maar weer eens zien wat een ontzettend slechte trainer het ook is.
jaloers?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:25 schreef inZanity het volgende:
Frank de Boer laat maar weer eens zien wat een ontzettend slechte trainer het ook is.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:25 schreef inZanity het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week:
RKC - Roda
Utrecht - PEC
VVV - ADO
Ajax - NAC
AZ - HEE
NEC - TWE
WIL - VIT
HER - FEY
GRO - PSV
![]()
Geen spannende wedstrijden dus behalve die van AZ-Heerenveen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week:
RKC - Roda
Utrecht - PEC
VVV - ADO
Ajax - NAC
AZ - HEE
NEC - TWE
WIL - VIT
HER - FEY
GRO - PSV
![]()
Groningen - PSV heb ik meer ingevuld wat ik hoop, zal enorm lastig worden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel een vernedering worden.. Wat een kutteam hebben wij...
Heh, ja. Het bedoelde waarschijnlijk "een hele grote speler", wat qua trainerschap waren zijn resultaten natuurlijk bar slecht.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:29 schreef Syntix het volgende:
Van Basten een hele grote trainer noemen. EeredivisieLive
Denk het ook. Groningen was vorig jaar ook zo futloos maar won ook tussendoor met 3-0 van PSV. Ben benieuwdquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Groningen - PSV heb ik meer ingevuld wat ik hoop, zal enorm lastig worden.
Zo gewoon win je niet in De Goffert. Twente moet zich opmaken voor een hels karweiquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen spannende wedstrijden dus behalve die van AZ-Heerenveen.
Verder zullen Ajax, PSV, Twente en Feyenoord wel gewoon winnen.
En daarna verloren ze weer allesquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk het ook. Groningen was vorig jaar ook zo futloos maar won ook tussendoor met 3-0 van PSV. Ben benieuwd
Op de een of andere manier durven de meeste clubs alleen tegen de traditionele top 3 goed te spelen. Zoals Utrecht, ADO,quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En daarna verloren ze weer alles![]()
Schandalig was dat.
Klopt. NAC is ook zo'n ploeg, al doen die dat alleen tegen PSVquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier durven de meeste clubs alleen tegen de traditionele top 3 goed te spelen. Zoals Utrecht, ADO,
Frank de Boer vind ik ook een hele goede trainer. Maar jouw visie komt dan ook niet overeen met onsquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jaloers?We hebben de beste trainer van de Eredivisie.
PSV gaat echt niet winnen in Groningen hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen spannende wedstrijden dus behalve die van AZ-Heerenveen.
Verder zullen Ajax, PSV, Twente en Feyenoord wel gewoon winnen.
NAC durft alleen tegen PSV inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt. NAC is ook zo'n ploeg, al doen die dat alleen tegen PSV
Ik denk van wel. Grote kans.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
PSV gaat echt niet winnen in Groningen hoor.
Ik vind dat De Boer keer op keer bewijst een zeer matige trainer te zijn die ook nog eens helemaal niks bewezen heeft. Daar verandert twee keer kampioen van de armoede worden niks aan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank de Boer vind ik ook een hele goede trainer. Maar jouw visie komt dan ook niet overeen met ons
Hebben we net gezien jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:32 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zo gewoon win je niet in De Goffert. Twente moet zich opmaken voor een hels karwei
Waarom dan? Frank de Boer heeft met zijn systeem ''Ajaxfilosofie'' Vertonghen en Anita een toptransfer bezorgdquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind dat De Boer keer op keer bewijst een zeer matige trainer te zijn die ook nog eens helemaal niks bewezen heeft. Daar verandert twee keer kampioen van de armoede worden niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |