Omdat Jetro nog een broekje is, en verwacht dat Buttner vanaf nu een stuk betere voetbal opleiding krijgt bij Man U dan een Jetro ergens bij een vage club uit Eindhoven. NL elftal heeft weer een linksbackquote:
Wat een aannames. Eerst maar eens een contract tekenen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Omdat Jetro nog een broekje is, en verwacht dat Buttner vanaf nu een stuk betere voetbal opleiding krijgt bij Man U dan een Jetro ergens bij een vage club uit Eindhoven. NL elftal heeft weer een linksback
Mits het echt is en rond is, sta ik voor een volle 200% achter mijn mening.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat een aannames. Eerst maar eens een contract tekenen.
Wat een zinloze redeneringquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mits het echt is en rond is, sta ik voor een volle 200% achter mijn mening.
Lees dat artikel eens, DE GELDERLANDER SCHREEF HETquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:27 schreef heiden6 het volgende:
Voetbalzone?
Nou ja, je weet het niet, wel een koopje natuurlijk.
IK KOM NIET UIT GELDERLAND JAquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees dat artikel eens, DE GELDERLANDER SCHREEF HET
Ik mag een mening hebben, nergens zeg ik dat het doorgevoerd moet worden. Maar ik zou het persoonlijk wel doen. De komende jaren een vaste linksback die vertrouwen krijgt lijkt me goed voor het NL elftal, Jetro is pas 18 en krijgt later zijn kans nog wel als hij goed genoeg wordt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een zinloze redeneringStrootman staat ook vaker dan de Jong in de basis. Strootman speelt bij PSV, en de Jong bij City. OH NU MOET JOUW MENING DOORGEVOERD WORDEN
Strootman>De Jongquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een zinloze redeneringStrootman staat ook vaker dan de Jong in de basis. Strootman speelt bij PSV, en de Jong bij City. OH NU MOET JOUW MENING DOORGEVOERD WORDEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |