En Utrecht bijna alleen tegen Ajax. Incidenteel wel tegen PSV en Feyenoord.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC durft alleen tegen PSV inderdaad
Toptransfers? Spurs en Newcastle zijn hooguit subtop.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom dan? Frank de Boer heeft met zijn systeem ''Ajaxfilosofie'' Vertonghen en Anita een toptransfer bezorgd
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind dat De Boer keer op keer bewijst een zeer matige trainer te zijn die ook nog eens helemaal niks bewezen heeft. Daar verandert twee keer kampioen van de armoede worden niks aan.
Ja klopt. Waar zeg ik dat dat niet zo is dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:43 schreef Stiggie het volgende:
[..]Goh en ik maar denken dat het spelletje draait om kampioen worden en winnen.
Hoe kan een trainer zich bewijzen volgens jou als telkens winnen en kampioen worden niet volstaatquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja klopt. Waar zeg ik dat dat niet zo is dan?
Waar zeg ik dat het niet volstaat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:49 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Hoe kan een trainer zich bewijzen volgens jou als telkens winnen en kampioen worden niet volstaat
Leg dan even uit waarom hij geen toptrainer is. Dat wordt totaal niet duidelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het niet volstaat?
Waarom zou het een toptrainer zijn? Dat heeft ie toch nog helemaal niet bewezen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leg dan even uit waarom hij geen toptrainer is. Dat wordt totaal niet duidelijk.
Kloptquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou het een toptrainer zijn? Dat heeft ie toch nog helemaal niet bewezen.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind dat De Boer keer op keer bewijst een zeer matige trainer te zijn die ook nog eens helemaal niks bewezen heeft. Daar verandert twee keer kampioen van de armoede worden niks aan.
Dat dit kan in Nederlandquote:
Jaha, volgend seizoen gewoon RKC Waalwijk - Barcelona in het Mandemakers stadion hoor, uitverkocht huisquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Jaha, volgend seizoen gewoon RKC Waalwijk - Barcelona in het Mandemakers stadion hoor, uitverkocht huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |