Nederland bedoel je?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is Ajax, dus er is altijd wel te praten want Ajax is de beste van de hele wereld
Klachten mogen in feedback.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat wil je met alleen maar PSV haat hier![]()
Mod staat er ook nog achter
Ik checkte de link voor .swfquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor.
'Büttner tekent vijfjarig contract bij Man United'
Ik blijf me er wel over verbazen hoevaak ploegen tegen Ajax met zo'n slappe instelling het veld op gaan. Alsof ze bij voorbaat al genoegen nemen met een nederlaag..quote:
Ze gaan hard af tegen Barca en Inter.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee want als ik Nederland bedoelde had ik wel Nederland getypt
Hoppa, geld voor Merabquote:
Heb je al eens onderzoek gedaan waarom? Jullie komen nooit met inhoudelijke argumenten. Of kunnen niet normaal een discussie aan gaan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat wil je met alleen maar PSV haat hier![]()
Mod staat er ook nog achter
Barcaquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:14 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Ze gaan hard af tegen Barca en Inter.
En Theo naar huusquote:
En deze discussie is nu ook wel leuk geweest.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al eens onderzoek gedaan waarom? Jullie komen nooit met inhoudelijke argumenten. Of kunnen niet normaal een discussie aan gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |