quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Altijd hetzelfde liedje hier. Succes allemaal ik houd het gewoon lekker bij het PSV topic en verlaag me niet tot jullie niveau. doei
Daar hebben we de grootste huilie op FOK! ook weer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Altijd hetzelfde liedje hier. Succes allemaal ik houd het gewoon lekker bij het PSV topic en verlaag me niet tot jullie niveau. doei
Je gaat naar het PSV topic maar wil geen verlaging van niveau?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Tsja de mod is ook zo dus wat doe je eraan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Wat zullen we je waardevolle argumenten in dit topic missen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
wie ben jij nou weer dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Doei.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Daar komt zowat iedereen uit dit topic ook wel hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
Die wedstrijd is natuurlijk allang gespeeld, scheidsrechter mag van mij nu wel affluiten ook.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik dacht trouwens dat dit topic over NEC - Ajax ging maar ok
Wedstrijd gaat nergens meer over joh.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Stand spreekt voor zichzelf, wat wil je eraan toevoegenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat Ajax geluk heeft gehadquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:11 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Stand spreekt voor zichzelf, wat wil je eraan toevoegen
Het is Ajax, dus er is altijd wel te praten want Ajax is de beste van de hele wereldquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:11 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Stand spreekt voor zichzelf, wat wil je eraan toevoegen
In dit topic is de PSVSupportershow aan de gang.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wedstrijd gaat nergens meer over joh.
Wat wil je met alleen maar PSV haat hierquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In dit topic is de PSVSupportershow aan de gang.
Best grappig dat PSV'ers gaan klagen over het niveau ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |