Alsjeblieft GGMMquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
En deze discussie is nu ook wel leuk geweest.
Ik snap er niets van, alsof die 1-6 nog wat uitmaakte.quote:
Dit gaat niet over PSV. Dit gaat over de supporters van PSV hier die denken dat ze heel wat zijnquote:
quote:
Oh, laat dan helemaal maar zitten. Of denk je dat ze opeens vanuit het niks meer niveau gaan krijgen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit gaat niet over PSV. Dit gaat over de supporters van PSV hier die denken dat ze heel wat zijn
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, laat dan helemaal maar zitten. Of denk je dat ze opeens vanuit het niks meer niveau gaan krijgen?
Je wordt behoorlijk boos van nóg een doelpunt tegen, dus begrijp het op die manier wel ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap er niets van, alsof die 1-6 nog wat uitmaakte.
Ik vind Ajax-supporters die eerder weggaan ook triest hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:18 schreef BDIL het volgende:
Ajacieden die dat richting andere supporters roepenSinds het seizoen 2003/2004 gebeurde precies hetzelfde bij Ajax
who cares?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:18 schreef inZanity het volgende:
Heeft die Sana eigenlijk zelf niet in de gaten dat ie vreselijk voor lul loopt met die dode hamster op z'n kop?
Bazenkapsel, niks mis mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:18 schreef inZanity het volgende:
Heeft die Sana eigenlijk zelf niet in de gaten dat ie vreselijk voor lul loopt met die dode hamster op z'n kop?
Waar zeur ik? Ik vraag het me gewoon af.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
who cares?
Je gaat het maar op iemand zijn haar zeiken als je niet over zijn voetbal kan zeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |