SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat lul je allemaal. Ik heb het over 2010-11 en dat weet jij.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe kan je 10-0 verliezen als je thuis 2-0 wint en uit onterecht in de slotfase verliest? Hoe dan?![]()
Is Daley Blind ziek trouwens??"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Boeiend. Is verleden tijd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat lul je allemaal. Ik heb het over 2010-11 en dat weet jij.![]()
![]()
Kijken hoe lang het duurt voor ie weer geblesseerd is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter er hopelijk in voor Lukoki dan![]()
![]()
Wat moet deze wedstrijd een hel zijn voor NEC supporters zeg.
En dan moeten ze volgende week tegen de koploper![]()
![]()
Zal wel voor Sana wezen. Of hij gunt Lukoki wat rust.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter er hopelijk in voor Lukoki dan![]()
quote:![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen kan jij al beter helemaal je bekkie houden. Met je PSV, al twee jaar op rij het lachertje van de Eredivisie![]()
Afgelopen seizoen en dit seizoen. Recenter kan volgens mij niet, of wel?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al twee jaar op rij... Oh! De komende 2 jaar.
Vooruit, dan wel.![]()
![]()
PSV is het lachertje van dit seizoen? We zijn net begonnen gekquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen en dit seizoen. Recenter kan volgens mij niet, of wel?![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen en dit seizoen. Recenter kan volgens mij niet, of wel?Ik denk dat je serieus bent...
Dit, dus.![]()
Dijks kan niet koppen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dijks begint foutjes te maken![]()
Jaaaaaa, Blind
kansen voor nek nu
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Boerrigter
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Wat ongelofelijk jammer dat we wéér de nul niet kunnen houden. Ik win liever met 3-0 dan met 5-1
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |