merciquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Poll: Gaan we het record verbreken?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Poll: Gaan we het record verbreken?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maximum bereikt? Want?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Max temperaturen zijn inmiddels bereikt. Geen record vandaag dus.
Dat is vandaag helemaal niet gebeurd? Dus snap je stelling niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Zoals zovaak klopt men verwachte weerextemen op. Hittegolf des doods, onweercatastrofe.
Ik moet er trouwens niet aan denken dat dit nog bijvoorbeeld een week zo door zou gaanquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Zoals zovaak klopt men verwachte weerextemen op. Hittegolf des doods, onweercatastrofe.
Ooh nee asjeblieft niet zeg!quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik moet er trouwens niet aan denken dat dit nog bijvoorbeeld een week zo door zou gaan
Nee? Hitterecord zou sneuvelen, weermannen op de radio die vertellen op ouderen te letten, etc.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:35 schreef Narasan het volgende:
[..]
Dat is vandaag helemaal niet gebeurd? Dus snap je stelling niet.
Ik ook niet, maar ik gok dat je er ook nog aan zou gaan wennen op den duurquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik moet er trouwens niet aan denken dat dit nog bijvoorbeeld een week zo door zou gaan
Na een paar dagen ben je eraan gewend en is het heerlijk. Ik vind het nu al fijn dat je gewoon dansend uit de douche kan komen zonder dat je het ook maar een klein beetje koud krijgtquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan is het huis helemaal opgewarmd, en de smog bezorgd mij nu al kortademigheid.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Inderdaad, nog maar ruim een uur stijgen en er moet nog bijna 3 graden bij...quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:24 schreef Klonk het volgende:
moet nog hard stijgen, dit zijn voor een record de belangrijke uurtjes, maar ondanks mijn optimisme vanmorgen denk ik dat we het niet gaan halen.
Ik denk het ook niet... er schuift nu een deken van wolken over nederland heen, echt in rap tempo....quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:42 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik denk dat die de 37 niet eens haalt. Zo hard zal het nu niet meer gaan toch? Neem aan dat de piek wel een beetje voorbij is zo rond dit tijdstip.
Nee, dat duurt nog zeker een uur, misschien wel twee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:42 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik denk dat die de 37 niet eens haalt. Zo hard zal het nu niet meer gaan toch? Neem aan dat de piek wel een beetje voorbij is zo rond dit tijdstip.
De piek lag gisteren even voor 17:00 uur, dus er kan nog wel wat bij, maar 2,5 graad lijkt me te veel gevraagd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:42 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat heeft ook invloed op je typen zo te zien? Moest het echt vijf keer lezen voor ik wist wat er stond.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Net nu ik eindelijk 10 minten de moet heb gehad om op balkon te zitten trekt het dicht
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat heeft ook invloed op je typen zo te zien? Moest het echt vijf keer lezen voor ik wist wat er stond.
Blijkbaar jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat heeft ook invloed op je typen zo te zien? Moest het echt vijf keer lezen voor ik wist wat er stond.
Ambro, immer subtielquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mijn fout, ik bedoelde eigenlijk de piek van het stijgen laat maar zeggen. Binnen nu en 2 uur zal ie toch minder hard stijgen dan in het begin van de dagquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
De piek lag gisteren even voor 17:00 uur, dus er kan nog wel wat bij, maar 2,5 graad lijkt me te veel gevraagd.
Ben een uur bezig geweest om mn badje te vullen in de tuin, zit er net in, bam volle wind en bewolking. Ook in noordwijk trouwensquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:44 schreef Frankz0rz het volgende:
Temperatuur hier in Noordwijk plots gedaald van bijna 31 naar 25Lekker windje nu ook.
De raket ijsjes smaken me idd erg goed moet ik zeggenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:48 schreef Klonk het volgende:
Ik denk trouwens dat mijn bloedsuiker op dit moment even hoog is als de temperatuur buiten, we zijn kettingwaterijsjeseters hier
Toch nog de 40, al is het dan op 10 centimeterquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:52 schreef NaturalScience het volgende:
Temperatuur op 10cm hoogte![]()
[ afbeelding ]
Hmm hier in Amsterdam klaart het nu weer op na een paar minuten aardige bewolking.quote:
Dat weten we, maar dit topic gaat over het weer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:50 schreef Tauchmeister het volgende:
Niet uit te houden buiten in Eindhoven.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:54 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat weten we, maar dit topic gaat over het weer.
[..]
[..]
Ha-haquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:54 schreef Abed het volgende:
[..]
Hmm +1, scherp.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:54 schreef Abed het volgende:
[..]
[..]
Das niet goed met dit warme weer, voor je het weet heb je een bosbrand...quote:
Welke FOK!-er was dat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
Er liep net iemand voorbij in een spijkerbroek en zo'n sweater met een capuchon![]()
Staat zo stom om een overval te plegen in je kortebroek met teenslippers.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
Er liep net iemand voorbij in een spijkerbroek en zo'n sweater met een capuchon![]()
Wellicht iemand die hitte gewend is..quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zal hem voor deze gelegenheid nog 1 keer deze voorspelling uit de kast halenquote:
Dan hoef je toch nog geen spijkerbroek aan te doen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:04 schreef Resistor het volgende:
Ik heb ook nog steeds een spijkerbroek aan, ik kan heel slecht tegen de zon, krijg ik jeukende rode vlekken van op mijn benen.
Capuchon-jongen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
had hier in slotervaart wel wat spetters, nu is het weer opgeklaard.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hmm hier in Amsterdam klaart het nu weer op na een paar minuten aardige bewolking.
En hier is ..?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:16 schreef Norrage het volgende:
Onweer hier en het betrekt helemaal met grijze wolken
Pics!quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:11 schreef kiwiko het volgende:
[..]
hahha zit je niet op te wachten, geloof me![]()
![]()
45, hangtieten en maat 40
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:16 schreef Norrage het volgende:
Onweer hier en het betrekt helemaal met grijze wolken
Bergen aan Zee, ook regen nu en veel onweer! Maar ik blijf zitten buiten, heerlijkquote:
Zover hoef ik niet te gaan...quote:
Zo vlakbij en toch zo ver wegquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bergen aan Zee, ook regen nu en veel onweer! Maar ik blijf zitten buiten, heerlijk
Dit dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik heb nooit begrepen dat mensen uren kunnen bakken in de zon
Ik ook niet, verschrikkelijk vind ik het. Als ik al aan het strand ga liggen is dat om op te drogen en op te warmen van het snorkelen en dan nog ga ik in de schaduw liggen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dat zou best eens kunnen kloppenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bergen aan Zee, ook regen nu en veel onweer! Maar ik blijf zitten buiten, heerlijk
als ik dat zou doen, ik was een scampiquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik ook niet, ik ga me na een uur stierlijk vervelen en gamen of lezen in de zon lukt me echt niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Temperatuur zal niet meer veel stijgen nu.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
We komen in de buurt. Het kan nog altijd
Nee hoor? Zie dat nergens.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Was een laatste eindschot, nu 35,5
wtf ja, wat is er met de legenda aan de hand? Dit weer zorgt voor een 'millenium bug' bij weersystemenquote:
Na een uur pasquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga me na een uur stierlijk vervelen en gamen of lezen in de zon lukt me echt niet.
Niet coolquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:37 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/station.aspx?id=6377
Twee keer het water in en opdrogen en dan ben ik het beu. Met een krat bier houd ik het trouwens wel iets langer vol, maar dan zit ik liever op het terras van een paviljoen.quote:
35 graden is niet cool nee.quote:
Ik heb 8 maanden 1km van het strand gewoond, maar dacht er pas aan dat ik die hele tijd niet eens naar het strand ben gegaan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Twee keer het water in en opdrogen en dan ben ik het beu. Met een krat bier houd ik het trouwens wel iets langer vol, maar dan zit ik liever op het terras van een paviljoen.
Je zal maar op het water zitten daar, gaat volgens mij flink tekeer in de bui hier boven zee die die richting uit komtquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:36 schreef marcel-o het volgende:
http://paal17.webcam-texel.nl/
grote uittocht daar
Laten we de inwoners van harte feliciteren. Alle zes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:41 schreef NaturalScience het volgende:
Het is Nieuw-Beerta vandaag gelukt! Met 35,6 graden heeft het een all-time record van 35,5 graden verbroken!
Wij hebben een huis in Bergen aan zee dus maar ik ga nooit naar strand. Alleen s avonds, in de herfst en in de winterquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik heb 8 maanden 1km van het strand gewoond, maar dacht er pas aan dat ik die hele tijd niet eens naar het strand ben gegaan.
Waar zie je dat? En waar zie je alltime?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:41 schreef NaturalScience het volgende:
Het is Nieuw-Beerta vandaag gelukt! Met 35,6 graden heeft het een all-time record van 35,5 graden verbroken!
http://weer.sohosted.com/(...)p=100&order=1&sort=1quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Waar zie je dat? En waar zie je alltime?
Ja daar ook Veracruz, Mexico. Geen airco op het strand dus daar kwam ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wij hebben een huis in Bergen aan zee dus maar ik ga nooit naar strand. Alleen s avonds, in de herfst en in de winterverschrikkelijk dat liggen bakken...
twitter:BuienRadarNL twitterde op zondag 19-08-2012 om 16:45:15Een (onweers)bui op weg richting Texel, plots ontstaan. Even opletten dus! Radar in de gaten houden: http://t.co/Ttofj1Iq reageer retweet
Linkje naar de afbeelding plakken, linkje selecteren en boven in het reactie vester klikken op het fototje. of zelf typen: [IMG]linkje[/IMG]quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:48 schreef sararaats het volgende:
ik zou begot niet weten hoe ik een kaartje van België met temperaturen moet plaatsen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:48 schreef sararaats het volgende:
ik zou begot niet weten hoe ik een kaartje van België met temperaturen moet plaatsen
Jup! Ben wel zo gek geweest om 30 min op de hometrainer te gaan zitten..leek me minder zwaar dan nu hardlopenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:51 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie ook gewoon last van bijna geen energie meer om überhaupt je kont te keren. Eten lukt ook bijna niet ofzo. Drinken is wel erg belangrijk. Nu al 3x gedoucht
ijsjes eten lukt netquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:51 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie ook gewoon last van bijna geen energie meer om überhaupt je kont te keren. Eten lukt ook bijna niet ofzo. Drinken is wel erg belangrijk. Nu al 3x gedoucht
Je lichaam wil ook helemaal geen eten, kost alleen maar meer moeite. 's Avonds zul je wel normaal honger krijgen, overdag is het overleven op bananen, drank en ijs. Misschien nog een slaatje zodat je nog iets binnen krijgt, maar hele maaltijden hoeft niet. Is normaalquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:51 schreef Maver24 het volgende:
Bankje...Drankje...Aircoquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:58 schreef Maver24 het volgende:
Ben wel benieuwd naar hoe jullie er nu bijzitten. Ik kan kort zijn. Bijna naakt languit op de bank met een psychologisch drankje genaamd dubbel fris
Onderbroek, twee ventilatoren en een perenijsjes, wachten op woensdagquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:58 schreef Maver24 het volgende:
Ben wel benieuwd naar hoe jullie er nu bijzitten. Ik kan kort zijn. Bijna naakt languit op de bank met een psychologisch drankje genaamd dubbel fris
Dun broekje, T-shirtje en een pakje Taksi. Zometeen een raketje. Meer dan 2 boterhammen met leverpastei en 1 banaan zijn er verder nog niet binnen gekomenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:58 schreef Maver24 het volgende:
Korte broek/shirt/slippers. Aan tafel, achter laptop.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:58 schreef Maver24 het volgende:
Vanmorgen een (1) boterham gegeten, verder niks. En vandaag verder alleen maar gedronken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:58 schreef RemcoW23 het volgende:
Je lichaam wil ook helemaal geen eten, kost alleen maar meer moeite. 's Avonds zul je wel normaal honger krijgen, overdag is het overleven op bananen, drank en ijs. Misschien nog een slaatje zodat je nog iets binnen krijgt, maar hele maaltijden hoeft niet. Is normaal.
Das ook het mooie, dat je lichaam bijna niks wil. Je blijft met voldoende vocht ook wel overeind. Misschien wat suikers, maar die zitten in het ijsquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vanmorgen een (1) boterham gegeten, verder niks. En vandaag verder alleen maar gedronken.
Dus nu heb ik net een AH-maaltijdsalade achter de kiezen. Goed koud, want koelkast, en dat ging er goed in. Maar ik had ook wel honger.
En dat blijft er hangen.......quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:01 schreef hans1988 het volgende:
http://wolken.buienradar.nl/
Hmmm wat gebeurt daar op de frans/italiaanse grens?
aangekleed en net een ijsje op bij m'n oudersquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:58 schreef Maver24 het volgende:
Damn.. dat is echt niet meer gezond..quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Ben blij dat ik week vrij ben. Werk doorgaans in een keuken, daar is de temperatuur als ik collegae mag geloven nu rond de 55/60 graden. Ik zou neergaan denk ik
.
*EDIT*
En dan loop je gewoon in lange broek enzo he... Dus gevoelsmatig nog iets hoger
Vraag me idd af hoe ver dat mag gaan ja. Maar horeca heeft veel van die achterlijke uitzonderingen.quote:
Koks hoef je inderdaad niet te beneiden nou............ poeh!! En ja ken ook niet je toko dicht gooien...... doen ze overigens in de kassen wel nou, daar stoppen ze gewoonquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Ben blij dat ik week vrij ben. Werk doorgaans in een keuken, daar is de temperatuur als ik collegae mag geloven nu rond de 55/60 graden. Ik zou neergaan denk ik
.
*EDIT*
Daar dacht ik ook al aanquote:
Dat heb ik ook eens gehad, was 35 graden buiten en in de keuken was de airco kapot...quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:05 schreef RemcoW23 het volgende:
.
*EDIT*
Stratenmaker en de bouw.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef kiwiko het volgende:
Welke beroepen zou je nog meer niet moeten hebben met deze temperaturen?
Eigenlijk ziek dat je je toko idd niet zomaar dicht kan gooien, omdat geld tegenwoordig belangrijker is dan de rest.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Koks hoef je inderdaad niet te beneiden nou............ poeh!! En ja ken ook niet je toko dicht gooien...... doen ze overigens in de kassen wel nou, daar stoppen ze gewoon![]()
Dakdekker, asfaltlegger.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Koks hoef je inderdaad niet te beneiden nou............ poeh!! En ja ken ook niet je toko dicht gooien...... doen ze overigens in de kassen wel nou, daar stoppen ze gewoon![]()
Dan moet je met zijn allen het werk neerleggen, iig niet in je eentjequote:Op zondag 19 augustus 2012 17:10 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehad, was 35 graden buiten en in de keuken was de airco kapot...
Er is toen opgebeld naar hoofdkantoor maar die zeiden dat we gewoon door moesten werken
Belachelijk eigenlijk. Dan zouden ze in bepaalde delen van de wereld de hele zomer niet kunnen werkenquote:
Verpleging i een verpleeghuis, geen airco, alles potdicht, want de oudjes hebben het koud, en jijzelf in dikke katoenenwerkleding.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Een wagen van een keramiekoven (1200 graden) uitladen die er net uit isquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Ik bedenk me dat dat het enige voordeel is van oud worden. Je hebt het altijd koud, mooi klote in de winter maar dat boeit niet gewoon de verwarming op standje 10 maar in de zomer heb je dan dus ook nooit meer last van de warmtequote:Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verpleging i een verpleeghuis, geen airco, alles potdicht, want de oudjes hebben het koud, en jijzelf in dikke katoenenwerkleding.
1x hebben we een ijsje gekregen.
Haalden ze wel meteen de krant erbij.
In de supermarkten die vandaag open waren ook. Ik was er vanmiddag bij eentje en has echt zin om daar een uur te blijven. Heerlijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:17 schreef kiwiko het volgende:
In de autowasstraat is het wel lekker werken vandaag denk ik zo
Ja, dat. Blij dat ik dat werk niet meer doe, daar was het om te stikkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verpleging i een verpleeghuis, geen airco, alles potdicht, want de oudjes hebben het koud, en jijzelf in dikke katoenenwerkleding.
1x hebben we een ijsje gekregen.
Haalden ze wel meteen de krant erbij.
Daarom overgestapt op Thuiszorg, lekker uitwaaien op de fietsquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat. Blij dat ik dat werk niet meer doe, daar was het om te stikken
Stoeltje erbijquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef Olga het volgende:
[..]
In de supermarkten die vandaag open waren ook. Ik was er vanmiddag bij eentje en has echt zin om daar een uur te blijven. Heerlijk
Sowieso, het geluid van al die mensen op een dag. Dan zit ik 's avonds wel even in radiostilte om de rust te herpakkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Strandwacht lijkt me ook niet zo fijn, om eerlijk te zijn.
Niet (alleen) vanwege de hoge temperatuur, maar vooral vanwege het enorm grote aantal grote en kleine ongelukjes, want de stranden stromen vol op zo'n dag.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:21 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Stoeltje erbij
En dan naast het gekoelde bier gaan zitten
Dat lijkt me wel wat
Instant griep. Dik verschil in temp. Je hebt het ook als je de supermarkt uitlooptquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:20 schreef -CRASH- het volgende:
Of iemand die in een koelcel werkt en komt naar buiten... die krijgt een slag voor z'n harses
Of het extreem geil worden omdat er veel moois langsloopt, maar er niet op af mag stappenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Strandwacht lijkt me ook niet zo fijn, om eerlijk te zijn.
Niet (alleen) vanwege de hoge temperatuur, maar vooral vanwege het enorm grote aantal grote en kleine ongelukjes, want de stranden stromen vol op zo'n dag.
Blauwe ballenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Of het extreem geil worden omdat er veel moois langsloopt, maar er niet op af mag stappen
De zon zweetquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:37 schreef kebabkever het volgende:
Zwolle , regen uit het niets .. Blauwe lucht ook nog. Heel vreemd.
En daarna krijg je het weer bloedheetquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:45 schreef DemonRage het volgende:
Is het niet heerlijk als je een glas koud water drinkt en bij elke slok voel je het koude water door je slokdarm naar beneden zakken.
Ja dat gevoel is goddelijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:45 schreef DemonRage het volgende:
Is het niet heerlijk als je een glas koud water drinkt en bij elke slok voel je het koude water door je slokdarm naar beneden zakken.
Dat valt mee. Heb ik geen last van iig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:48 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En daarna krijg je het weer bloedheet
Vergeet het maar, er komt zeker geen onweer in Limburg.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:01 schreef Aelse het volgende:
Zo, accu's vol, kaartjes leeg. Kan iemand een portie STORM en wat onweer bestellen voor Zuid-Limburg? Dank u!
Sneeuw voor Ehv aub....quote:
Eens! 20 graden is warm genoeg...quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef Poeke het volgende:
[..]
Sneeuw voor Ehv aub....
Het was leuk zolang het duurde maar nu het is genoeg geweest...
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Instant griep. Dik verschil in temp. Je hebt het ook als je de supermarkt uitloopt
Gaat niet gebeuren morgen pakt zuid nederland er rustig nog 28/wquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:08 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Eens! 20 graden is warm genoeg...
Heb bij de Ola gewerkt. -25 in de koelcel. Ik ging dan wel eens gelijk naar buiten zodat ik 40 graden verschil had maar nooit ziek geweest. Op de expeditie en verpakkingsmateriaal afdelingen was ook het laagste ziekteverzuim.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:08 schreef merino het volgende:
[..]Griep is een virus, heeft vrij weinig met temperatuur te maken (op eventuele verlaagde weerstand na dan)
Er stond één of twee topics eerder wel een van 20 augustus 2009 geloof ik, iig 2009 in augustus...quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:12 schreef Maver24 het volgende:
Kunnen jullie het nog herinneren 3 of 4 jaar geleden dat het op een donderdag in augustus ook heel erg warm was. Iemand daar nog een kaartje van. Was in midden van augustus. Was toen naar Duitsland naar Keulen geweest met de ICE trein naar de gamesbeurs. Ik heb het toen echt warm gehad.
Bij temperaturen onder nul vriezen de meeste virussen ook dood, dus dat zou het kunnen verklaren.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb bij de Ola gewerkt. -25 in de koelcel. Ik ging dan wel eens gelijk naar buiten zodat ik 40 graden verschil had maar nooit ziek geweest. Op de expeditie en verpakkingsmateriaal afdelingen was ook het laagste ziekteverzuim.
Lokaal kan er misschien mogelijkerwijs een regen/onweersbui komenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:01 schreef Aelse het volgende:
Zo, accu's vol, kaartjes leeg. Kan iemand een portie STORM en wat onweer bestellen voor Zuid-Limburg? Dank u!
Ja. Toen had ik het goede plan om een dagje te gaan shoppen met een nichtje, in Emmen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:12 schreef Maver24 het volgende:
Kunnen jullie het nog herinneren 3 of 4 jaar geleden dat het op een donderdag in augustus ook heel erg warm was. Iemand daar nog een kaartje van. Was in midden van augustus. Was toen naar Duitsland naar Keulen geweest met de ICE trein naar de gamesbeurs. Ik heb het toen echt warm gehad.
Virussen vriezen niet snel "dood".quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:18 schreef QBay het volgende:
[..]
Bij temperaturen onder nul vriezen de meeste virussen ook dood, dus dat zou het kunnen verklaren.
Overigens net even 20 druppen regen in de stad Groningen...nu schijnt de zon weer en is het benauwd.
Voor morgen pas asjeblieft, ik heb nog een buitenfeestje te gaan vanavond!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:01 schreef Aelse het volgende:
Fuck, ik haal virussen en bacteriën nu door elkaarquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:20 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Virussen vriezen niet snel "dood".
Feitelijk gezien leeft een virus niet eens en heeft de temperatuur er weinig invloed op.
Dit in grote tegenstelling tot micro-organismen zoals bacteriën en schimmels natuurlijk.... deze kunnen exponentieel aan de lager wordende temperatuur minder snel delen.
Sneeuw is zowiezoquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef Poeke het volgende:
[..]
Sneeuw voor Ehv aub....
20augustus dus van 2009. Liepen daar in keulen met een schroeiende hitte. Wil de temps nog wel wetenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Toen had ik het goede plan om een dagje te gaan shoppen met een nichtje, in Emmen.
Overdekt winkelcentrum met glazen dak![]()
Geen idee of het klopt, maar er staat me iets van bij dat het in Drenthe/Overijssel een graad of 37 wasquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
20augustus dus van 2009. Liepen daar in keulen met een schroeiende hitte. Wil de temps nog wel weten
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Was soms wel ff gevaarlijk. Ff "snel" pallet checken. Vriescel in, zoeken, vriescel uit en dan gelijk naar buiten het trappetje af. Moest me soms ff vasthouden omdat het begon te draaien.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef Poeke het volgende:
[..]
Sneeuw voor Ehv aub....
Ik meld me vrijwillig aanquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
Ik pleeg een dubbele moord voor een beetje wind, het is niet te harden nu.
Ga onder de koude douche staan, en probeer te blijven staan. Veel effectieverquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:40 schreef Aelse het volgende:
Gooi wat water over je lijf en begin te rennen, dat is (heel even) lekker koel.
Of, stel je niet aan en koop een airco
ik ga juist onder een hete douche staan. Als ik er dan onder vandaan kom is het lekker koelquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:45 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ga onder de koude douche staan, en probeer te blijven staan. Veel effectiever
Daar word je dan na een poosje weer zo rimpelig van...quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:45 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ga onder de koude douche staan, en probeer te blijven staan. Veel effectiever
Het is hier nog 36 graden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:48 schreef Norrage het volgende:
Hier gaan de truien aan hoorwat een contrast met binnenland
Hier nog geen drup gevallen, de zon schijnt zelf weer een beetje vaag.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zie op de radar dat er bij ons wat regen?overkomt. Valt alleen niks ofzo
An en Eefje hadden daar ook moeite mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:55 schreef Aelse het volgende:
Ik had net moeite de kelder weer te verlaten, daar is het nu 12 graden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
in de file vanaf het strand omdat het daar koeler wasquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:58 schreef -CRASH- het volgende:
waar zijn de schreeuwers van geef mij maar 30+.......
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
An en Eefje hadden daar ook moeite mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
[..]
An en Eefje hadden daar ook moeite mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Kneusjes zijn het....quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
in de file vanaf het strand omdat het daar koeler was
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:46 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
ik ga juist onder een hete douche staan. Als ik er dan onder vandaan kom is het lekker koel
vanaf woensdagquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:58 schreef tompsv18 het volgende:
Wanneer gaat het een keer afkoelen dan? Tering wat heb ik een pleurishekel aan dit weer.
àls je in het zuiden woont wordt het morgen nog een warm dagje, niet zo warm als vandaag gelukkigquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Morgen werd het toch ook al minder?
Dan heb ik weer pech. Hopelijk wel wat regen tussendoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
àls je in het zuiden woont wordt het morgen nog een warm dagje, niet zo warm als vandaag gelukkig
Wauwquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:07 schreef alors het volgende:
Er begint hier iets van frisse wind te waaien
ik mag morgen gelukkig weer aan het werk, in een auto met aircoquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan heb ik weer pech. Hopelijk wel wat regen tussendoor.
[..]
An en Eefje hadden daar ook moeite mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest zo lachen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |