quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:48 schreef sararaats het volgende:
ik zou begot niet weten hoe ik een kaartje van België met temperaturen moet plaatsen
Jup! Ben wel zo gek geweest om 30 min op de hometrainer te gaan zitten..leek me minder zwaar dan nu hardlopenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:51 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie ook gewoon last van bijna geen energie meer om überhaupt je kont te keren. Eten lukt ook bijna niet ofzo. Drinken is wel erg belangrijk. Nu al 3x gedoucht
ijsjes eten lukt netquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:51 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie ook gewoon last van bijna geen energie meer om überhaupt je kont te keren. Eten lukt ook bijna niet ofzo. Drinken is wel erg belangrijk. Nu al 3x gedoucht
Je lichaam wil ook helemaal geen eten, kost alleen maar meer moeite. 's Avonds zul je wel normaal honger krijgen, overdag is het overleven op bananen, drank en ijs. Misschien nog een slaatje zodat je nog iets binnen krijgt, maar hele maaltijden hoeft niet. Is normaalquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:51 schreef Maver24 het volgende:
Bankje...Drankje...Aircoquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:58 schreef Maver24 het volgende:
Ben wel benieuwd naar hoe jullie er nu bijzitten. Ik kan kort zijn. Bijna naakt languit op de bank met een psychologisch drankje genaamd dubbel fris
Onderbroek, twee ventilatoren en een perenijsjes, wachten op woensdagquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:58 schreef Maver24 het volgende:
Ben wel benieuwd naar hoe jullie er nu bijzitten. Ik kan kort zijn. Bijna naakt languit op de bank met een psychologisch drankje genaamd dubbel fris
Dun broekje, T-shirtje en een pakje Taksi. Zometeen een raketje. Meer dan 2 boterhammen met leverpastei en 1 banaan zijn er verder nog niet binnen gekomenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:58 schreef Maver24 het volgende:
Korte broek/shirt/slippers. Aan tafel, achter laptop.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:58 schreef Maver24 het volgende:
Vanmorgen een (1) boterham gegeten, verder niks. En vandaag verder alleen maar gedronken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:58 schreef RemcoW23 het volgende:
Je lichaam wil ook helemaal geen eten, kost alleen maar meer moeite. 's Avonds zul je wel normaal honger krijgen, overdag is het overleven op bananen, drank en ijs. Misschien nog een slaatje zodat je nog iets binnen krijgt, maar hele maaltijden hoeft niet. Is normaal.
Das ook het mooie, dat je lichaam bijna niks wil. Je blijft met voldoende vocht ook wel overeind. Misschien wat suikers, maar die zitten in het ijsquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vanmorgen een (1) boterham gegeten, verder niks. En vandaag verder alleen maar gedronken.
Dus nu heb ik net een AH-maaltijdsalade achter de kiezen. Goed koud, want koelkast, en dat ging er goed in. Maar ik had ook wel honger.
En dat blijft er hangen.......quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:01 schreef hans1988 het volgende:
http://wolken.buienradar.nl/
Hmmm wat gebeurt daar op de frans/italiaanse grens?
aangekleed en net een ijsje op bij m'n oudersquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:58 schreef Maver24 het volgende:
Damn.. dat is echt niet meer gezond..quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Ben blij dat ik week vrij ben. Werk doorgaans in een keuken, daar is de temperatuur als ik collegae mag geloven nu rond de 55/60 graden. Ik zou neergaan denk ik
.
*EDIT*
En dan loop je gewoon in lange broek enzo he... Dus gevoelsmatig nog iets hoger
Vraag me idd af hoe ver dat mag gaan ja. Maar horeca heeft veel van die achterlijke uitzonderingen.quote:
Koks hoef je inderdaad niet te beneiden nou............ poeh!! En ja ken ook niet je toko dicht gooien...... doen ze overigens in de kassen wel nou, daar stoppen ze gewoonquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Ben blij dat ik week vrij ben. Werk doorgaans in een keuken, daar is de temperatuur als ik collegae mag geloven nu rond de 55/60 graden. Ik zou neergaan denk ik
.
*EDIT*
Daar dacht ik ook al aanquote:
Dat heb ik ook eens gehad, was 35 graden buiten en in de keuken was de airco kapot...quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:05 schreef RemcoW23 het volgende:
.
*EDIT*
Stratenmaker en de bouw.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef kiwiko het volgende:
Welke beroepen zou je nog meer niet moeten hebben met deze temperaturen?
Eigenlijk ziek dat je je toko idd niet zomaar dicht kan gooien, omdat geld tegenwoordig belangrijker is dan de rest.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Koks hoef je inderdaad niet te beneiden nou............ poeh!! En ja ken ook niet je toko dicht gooien...... doen ze overigens in de kassen wel nou, daar stoppen ze gewoon![]()
Dakdekker, asfaltlegger.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Koks hoef je inderdaad niet te beneiden nou............ poeh!! En ja ken ook niet je toko dicht gooien...... doen ze overigens in de kassen wel nou, daar stoppen ze gewoon![]()
Dan moet je met zijn allen het werk neerleggen, iig niet in je eentjequote:Op zondag 19 augustus 2012 17:10 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gehad, was 35 graden buiten en in de keuken was de airco kapot...
Er is toen opgebeld naar hoofdkantoor maar die zeiden dat we gewoon door moesten werken
Belachelijk eigenlijk. Dan zouden ze in bepaalde delen van de wereld de hele zomer niet kunnen werkenquote:
Verpleging i een verpleeghuis, geen airco, alles potdicht, want de oudjes hebben het koud, en jijzelf in dikke katoenenwerkleding.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Een wagen van een keramiekoven (1200 graden) uitladen die er net uit isquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:09 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Ik bedenk me dat dat het enige voordeel is van oud worden. Je hebt het altijd koud, mooi klote in de winter maar dat boeit niet gewoon de verwarming op standje 10 maar in de zomer heb je dan dus ook nooit meer last van de warmtequote:Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verpleging i een verpleeghuis, geen airco, alles potdicht, want de oudjes hebben het koud, en jijzelf in dikke katoenenwerkleding.
1x hebben we een ijsje gekregen.
Haalden ze wel meteen de krant erbij.
In de supermarkten die vandaag open waren ook. Ik was er vanmiddag bij eentje en has echt zin om daar een uur te blijven. Heerlijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:17 schreef kiwiko het volgende:
In de autowasstraat is het wel lekker werken vandaag denk ik zo
Ja, dat. Blij dat ik dat werk niet meer doe, daar was het om te stikkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verpleging i een verpleeghuis, geen airco, alles potdicht, want de oudjes hebben het koud, en jijzelf in dikke katoenenwerkleding.
1x hebben we een ijsje gekregen.
Haalden ze wel meteen de krant erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |