En hier is ..?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:16 schreef Norrage het volgende:
Onweer hier en het betrekt helemaal met grijze wolken
Pics!quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:11 schreef kiwiko het volgende:
[..]
hahha zit je niet op te wachten, geloof me![]()
![]()
45, hangtieten en maat 40
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:16 schreef Norrage het volgende:
Onweer hier en het betrekt helemaal met grijze wolken
Bergen aan Zee, ook regen nu en veel onweer! Maar ik blijf zitten buiten, heerlijkquote:
Zover hoef ik niet te gaan...quote:
Zo vlakbij en toch zo ver wegquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bergen aan Zee, ook regen nu en veel onweer! Maar ik blijf zitten buiten, heerlijk
Dit dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik heb nooit begrepen dat mensen uren kunnen bakken in de zon
Ik ook niet, verschrikkelijk vind ik het. Als ik al aan het strand ga liggen is dat om op te drogen en op te warmen van het snorkelen en dan nog ga ik in de schaduw liggen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dat zou best eens kunnen kloppenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bergen aan Zee, ook regen nu en veel onweer! Maar ik blijf zitten buiten, heerlijk
als ik dat zou doen, ik was een scampiquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik ook niet, ik ga me na een uur stierlijk vervelen en gamen of lezen in de zon lukt me echt niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Temperatuur zal niet meer veel stijgen nu.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
We komen in de buurt. Het kan nog altijd
Nee hoor? Zie dat nergens.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Was een laatste eindschot, nu 35,5
wtf ja, wat is er met de legenda aan de hand? Dit weer zorgt voor een 'millenium bug' bij weersystemenquote:
Na een uur pasquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga me na een uur stierlijk vervelen en gamen of lezen in de zon lukt me echt niet.
Niet coolquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:37 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/station.aspx?id=6377
Twee keer het water in en opdrogen en dan ben ik het beu. Met een krat bier houd ik het trouwens wel iets langer vol, maar dan zit ik liever op het terras van een paviljoen.quote:
35 graden is niet cool nee.quote:
Ik heb 8 maanden 1km van het strand gewoond, maar dacht er pas aan dat ik die hele tijd niet eens naar het strand ben gegaan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Twee keer het water in en opdrogen en dan ben ik het beu. Met een krat bier houd ik het trouwens wel iets langer vol, maar dan zit ik liever op het terras van een paviljoen.
Je zal maar op het water zitten daar, gaat volgens mij flink tekeer in de bui hier boven zee die die richting uit komtquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:36 schreef marcel-o het volgende:
http://paal17.webcam-texel.nl/
grote uittocht daar
Laten we de inwoners van harte feliciteren. Alle zes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:41 schreef NaturalScience het volgende:
Het is Nieuw-Beerta vandaag gelukt! Met 35,6 graden heeft het een all-time record van 35,5 graden verbroken!
Wij hebben een huis in Bergen aan zee dus maar ik ga nooit naar strand. Alleen s avonds, in de herfst en in de winterquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik heb 8 maanden 1km van het strand gewoond, maar dacht er pas aan dat ik die hele tijd niet eens naar het strand ben gegaan.
Waar zie je dat? En waar zie je alltime?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:41 schreef NaturalScience het volgende:
Het is Nieuw-Beerta vandaag gelukt! Met 35,6 graden heeft het een all-time record van 35,5 graden verbroken!
http://weer.sohosted.com/(...)p=100&order=1&sort=1quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Waar zie je dat? En waar zie je alltime?
Ja daar ook Veracruz, Mexico. Geen airco op het strand dus daar kwam ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wij hebben een huis in Bergen aan zee dus maar ik ga nooit naar strand. Alleen s avonds, in de herfst en in de winterverschrikkelijk dat liggen bakken...
twitter:BuienRadarNL twitterde op zondag 19-08-2012 om 16:45:15Een (onweers)bui op weg richting Texel, plots ontstaan. Even opletten dus! Radar in de gaten houden: http://t.co/Ttofj1Iq reageer retweet
Linkje naar de afbeelding plakken, linkje selecteren en boven in het reactie vester klikken op het fototje. of zelf typen: [IMG]linkje[/IMG]quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:48 schreef sararaats het volgende:
ik zou begot niet weten hoe ik een kaartje van België met temperaturen moet plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |