Capuchon-jongen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
Er liep net iemand voorbij in een spijkerbroek en zo'n sweater met een capuchon![]()
had hier in slotervaart wel wat spetters, nu is het weer opgeklaard.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hmm hier in Amsterdam klaart het nu weer op na een paar minuten aardige bewolking.
En hier is ..?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:16 schreef Norrage het volgende:
Onweer hier en het betrekt helemaal met grijze wolken
Pics!quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:11 schreef kiwiko het volgende:
[..]
hahha zit je niet op te wachten, geloof me![]()
![]()
45, hangtieten en maat 40
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:16 schreef Norrage het volgende:
Onweer hier en het betrekt helemaal met grijze wolken
Bergen aan Zee, ook regen nu en veel onweer! Maar ik blijf zitten buiten, heerlijkquote:
Zover hoef ik niet te gaan...quote:
Zo vlakbij en toch zo ver wegquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bergen aan Zee, ook regen nu en veel onweer! Maar ik blijf zitten buiten, heerlijk
Dit dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik heb nooit begrepen dat mensen uren kunnen bakken in de zon
Ik ook niet, verschrikkelijk vind ik het. Als ik al aan het strand ga liggen is dat om op te drogen en op te warmen van het snorkelen en dan nog ga ik in de schaduw liggen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik heb nooit begrepen dat mensen uren kunnen bakken in de zon
Dat zou best eens kunnen kloppenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bergen aan Zee, ook regen nu en veel onweer! Maar ik blijf zitten buiten, heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |