Das niet goed met dit warme weer, voor je het weet heb je een bosbrand...quote:
Welke FOK!-er was dat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
Er liep net iemand voorbij in een spijkerbroek en zo'n sweater met een capuchon![]()
Staat zo stom om een overval te plegen in je kortebroek met teenslippers.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
Er liep net iemand voorbij in een spijkerbroek en zo'n sweater met een capuchon![]()
Wellicht iemand die hitte gewend is..quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zal hem voor deze gelegenheid nog 1 keer deze voorspelling uit de kast halenquote:
Dan hoef je toch nog geen spijkerbroek aan te doen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:04 schreef Resistor het volgende:
Ik heb ook nog steeds een spijkerbroek aan, ik kan heel slecht tegen de zon, krijg ik jeukende rode vlekken van op mijn benen.
Capuchon-jongen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:02 schreef StateOfMind het volgende:
had hier in slotervaart wel wat spetters, nu is het weer opgeklaard.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hmm hier in Amsterdam klaart het nu weer op na een paar minuten aardige bewolking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |