Virussen vriezen niet snel "dood".quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:18 schreef QBay het volgende:
[..]
Bij temperaturen onder nul vriezen de meeste virussen ook dood, dus dat zou het kunnen verklaren.
Overigens net even 20 druppen regen in de stad Groningen...nu schijnt de zon weer en is het benauwd.
Voor morgen pas asjeblieft, ik heb nog een buitenfeestje te gaan vanavond!quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:01 schreef Aelse het volgende:
Zo, accu's vol, kaartjes leeg. Kan iemand een portie STORM en wat onweer bestellen voor Zuid-Limburg? Dank u!
Fuck, ik haal virussen en bacteriën nu door elkaarquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:20 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Virussen vriezen niet snel "dood".
Feitelijk gezien leeft een virus niet eens en heeft de temperatuur er weinig invloed op.
Dit in grote tegenstelling tot micro-organismen zoals bacteriën en schimmels natuurlijk.... deze kunnen exponentieel aan de lager wordende temperatuur minder snel delen.
Sneeuw is zowiezoquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef Poeke het volgende:
[..]
Sneeuw voor Ehv aub....
Het was leuk zolang het duurde maar nu het is genoeg geweest...
20augustus dus van 2009. Liepen daar in keulen met een schroeiende hitte. Wil de temps nog wel wetenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Toen had ik het goede plan om een dagje te gaan shoppen met een nichtje, in Emmen.
Overdekt winkelcentrum met glazen dak![]()
Geen idee of het klopt, maar er staat me iets van bij dat het in Drenthe/Overijssel een graad of 37 wasquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
20augustus dus van 2009. Liepen daar in keulen met een schroeiende hitte. Wil de temps nog wel weten
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Was soms wel ff gevaarlijk. Ff "snel" pallet checken. Vriescel in, zoeken, vriescel uit en dan gelijk naar buiten het trappetje af. Moest me soms ff vasthouden omdat het begon te draaien.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef Poeke het volgende:
[..]
Sneeuw voor Ehv aub....
Het was leuk zolang het duurde maar nu het is genoeg geweest...
Ik meld me vrijwillig aanquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
Ik pleeg een dubbele moord voor een beetje wind, het is niet te harden nu.
Ga onder de koude douche staan, en probeer te blijven staan. Veel effectieverquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:40 schreef Aelse het volgende:
Gooi wat water over je lijf en begin te rennen, dat is (heel even) lekker koel.
Of, stel je niet aan en koop een airco
ik ga juist onder een hete douche staan. Als ik er dan onder vandaan kom is het lekker koelquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:45 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ga onder de koude douche staan, en probeer te blijven staan. Veel effectiever
Daar word je dan na een poosje weer zo rimpelig van...quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:45 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ga onder de koude douche staan, en probeer te blijven staan. Veel effectiever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |